وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

حرکات ورزشی برای تقویت نعوظ

حرکات ورزشی برای تقویت نعوظ

فهرست مطالب

یکسری حرکات ورزشی برای تقویت نعوظ وجود دارد که شما اگر آن ها را در قالب یک برنامه ریزی درست و مدون و ترجیحا تحت نظر یک مربی حرفه ای ورزشی انجام دهید بسیار تاثیر گذار هستند.

البته در ادامه این مطلب ما تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ را به شما آموزش می دهیم، که شما برخی از این تمرینات را در منزل و برخی دیگر از این تمرینات را در محیط باشگاه (با توجه به دستگاه های ورزشی و امکاناتی که در باشگاه ها وجود دارد) می توانید انجام دهید، پس در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا با تمرینات حرفه ای برای تقویت نعوظ و مقابله با مشکل زود انزالی بیشتر آشنا شوید.

تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ
تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ

تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ

در این بخش قصد داریم که یکسری از حرکات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ و مشکل زود انزالی را به شما معرفی نماییم، اما قبل از معرفی و آموزش تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ، ابتدا می خواهیم بدانیم که اصلا چه عواملی می توانند موجب ایجاد نعوظ شوند.

گاهی اوقات آقایان در برخی از مقاطع زندگی خود دچار احساسات تحریک‌آمیز می شوند، بخش های مختلف بدن آن ها مانند اعصاب، هورمون های جنسی و شریان های انتقال دهنده خون در یک جریان قرار می گیرند و همه با هم باعث ایجاد حالت نعوظ در بدن مردان می شوند.

از یک طرف هم مغز انسان به وسیله ارسال سیگنال های مختلفی که به آلت تناسلی می فرستد می‌تواند از طریق تحریک کردن عضلات این اندام جنسی باعث شود که خون به راحتی در آنها جریان داشته باشد، و در مقاطعی که جریان های موجود در آلت تناسلی مردان از جریان خون پر می شوند، مسیر ورود این مایع قرمز رنگ بسته خواهد شد تا حالت نعوظ حفظ شود.

اما اصلا جای هیچگونه نگرانی در این رابطه نیست، چرا که در بخش زیر شما با انجام تمرینات ورزشی مناسب با این مشکل مقابله خواهید کرد.

ضمنا تمامی ورزشکاران عزیز می توانند از طریق وب سایت خبری mr-bookman برای استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام نمایند.

تمرینات ورزشی کگل برای تقویت نعوظ مردان

یکی از موثر ترین تمرینات ورزشی برای تقویت نعوظ در مردان تمرینات کگل (تمرینات کف لگن (Pelvic floor) یا کگل) است، انجام تمرینات کگل برای مردان هم در منزل و هم در محیط باشگاه امکان پذیر است، اما توجه داشته باشید که به طور کلی انجام هر کدام از این تمرینات با نظارت مستقیم مربی کاربلد در محیط باشگاه موثر تر خواهد بود.

برای انجام این تمرینات در ابتدا شما باید عضلات کف لگن خود را پیدا کنید، برای این مورد باید چند دفعه دقیقا همان عضلاتی را منقبض کنید که با آن ها ادرار خود را متوقف می کنید، تقویت این ماهیچه‌ ها به عنوان هدف اصلی برای انجام تمرینات کگل محسوب می شود.

در ادامه دقت داشته باشید که عضلات کف لگن را برای مدت زمان 8 ثانیه در حالت انقباض نگه دارید و سپس استراحت کنید، ضمنا انجام این تمرینات به عنوان یکی از حرکات ورزشی برای کاهش درد پریود نیز بسیار موثر است که خانم ها هم می توانند به صورت روزانه آن را انجام دهند.

انجام این تمرین را 8 تا 15 مرتبه در طول 24 ساعت شبانه روز انجام دهید، و برای انجام این تمرین شما می توانید پوزیشن های متنوعی را داشته باشید به عنوان مثال:

  • حالت درازکش
  • حالتی که زانو را بالا برده اید
  • حالت نشسته روی صندلی
  • حالت ایستاده

انجام این تمرین در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک بازه 3 ماهه، تاثیر فوق العاده ای در مشکل تقویت نعوظ و زود انزالی خواهد داشت، ضمنا تمرینات کگل علاوه بر کمک به تقویت نعوظ و رفع مشکل زود انزالی مردان، باعث رفع مشکل تنبلی تخمدان نیز خواهد شد، که شما می توانید در این رابطه فیلم ورزش برای تنبلی تخمدان را در وب سایت خبری مستر بوک من مشاهده نمایید.

تمرینات هوازی برای تقویت نعوظ

همه افرادی که به ورزش علاقه مند هستند به خوبی می دانند که انجام تمرینات هوازی که به سادگی آن ها را هم در منزل می توان انجام داد، و هم در باشگاه به منظور گرم کردن و آمادگی بیشتر عضلات می توان انجام داد، چقدرموثر هستند.

یکی از مزایای ویژه تمرینات هوازی کمک به مشکل زودانزالی در آقایان می باشد، این تمرینات که در بخش زیر با آن ها آشنا می شوید، را باید به صورت روزانه انجام دهید.

  • دوچرخه سواری
  • شنا
  • پیاده روی
  • طناب زدن
  • بوکس
  • قایقرانی
  • دویدن
  • پرش

به غیر از ورزش های بوکس، قایقرانی، پرش که انجام آن ها حتما باید در باشگاه و تحت نظر مربی باشد، مابقیه ورزش ها را در منزل نیز می توانید انجام دهید، ضمنا انجام تمرینات هوازی علاوه بر رفع مشکل نعوظ و زودانزالی مردان، تاثیرات مثبت دیگری برای شما دارد، مثلا می تواند موجب رشد عضلات مختلف بدن و خوش اندام شدن شما شود، که در مقاله حرکات ورزشی برای داشتن باسنی برجسته شما به صورت تخصصی با تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.

تمرینات پیلاتس برای تقویت نعوظ

یکی دیگر از تمرینات ورزشی مناسب برای رفع مشکل زود انزالی و تقویت نعوظ تمرینات پیلاتس است، برای انجام این تمرین هم شما در ابتدا باید روی زمین دراز بکشید و روی یک پهلو قرار بگیرید، ترجیحا یک زیر انداز نرم را هم روی زمین پهن کنید، سپس زانوی خود را خم نمایید، در مرحله بعدی با انجام عمل بازدم بخش عضلات کف لگن خود را درگیر نمایید و پاهای خود را نیز از قسمت زانو بلند کنید.

سعی کنید که این حرکت را چند مرتبه پشت سر هم انجام دهید، البته اگر برای انجام تمرینات پیلاتس از توچ های کوچک استفاده نمایید، تاثیر این تمرینات برای تقویت نعوظ و زود انزالی بهتر است، که در مقاله آموزشی حرکات ورزشی با توپ کوچک پیلاتس شما می توانید با نحوه انجام این تمرینات بیشتر آشنا شوید.

حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی
حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی

حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی

برای تقویت نعوظ و رفع مشکل زود انزالی در مردان در بخش قبلی شما به سه حرکت ورزشی موثر یعنی ورزش کگل، تمرینات پیلاتس، و ورزش های هوازی آشنا شدید، اما در ادامه قصد داریم که برخی دیگر از تمریناتی که می تواند به تقویت نعوظ و رفع مشکل زود انزالی کمک نماید را به شما معرفی نماییم.

  • ایروبیک
  • رقص
  • شنا سوئدی (توجه» ورزش شنا سوئدی علاوه بر درمان زود انزالی برای تنگی کانال نخاعی نیز بسیار پرکاربرد است، در مقاله حرکات ورزشی برای تنگی کانال نخاعی شما می توانید با این قابلیت بیشتر آشنا شوید.)

ورزش ایروبیک که جز ورزش های پرطرفدار هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان است، در منزل هم به سادگی می توان آن ها را انجام داد، د ر صورتی که شما به انواع رقص هم علاقه مند باشید، به خصوص رقص باله، این تمرین هم می تواند به تقویت نعوظ کمک نماید، اما یکی دیگر از تمریناتی که برای تقویت نعوظ پیشنهاد می شود، شنا سوئدی می باشد که شما با تهیه یک تخته شنا می توانید روزانه آن را در منزل انجام دهید، و این ورزش علاوه بر تقویت نعوظ مردان می تواند به عنوان یک حرکت ورزشی برای گردن درد نیز موثر باشد.

تمرین برای سفت شدن کمر

بعد از آشنایی با تمرینات مناسب ورزشی برای تقویت نعوظ و رفع مشکل زود انزالی، در ادامه می خواهیم یکسری از تمرینات مناسب برای سفت شدن کمر مردان و تمریناتی که می توانید موجب سفت شدن کمر زنان نیز شود را به شما معرفی نماییم.

برای سفت شدن کمر شما تمرینات زیر را می توانید انجام دهید، تمرینات زیر به عنوان بهترین تمرین برای سفت شدن کمر از نطر بسیاری از مربیان حرفه ای ورزشی محسوب می شوند.

  • Arch Hold
  • Swimmer Kicks
  • پلانک
  • پرنده و سگ
  • اسکات
  • Bent Row
  • ددلیفت

همچنین یکسری از تمرینات کششی نیز هستند که می توانند به سفت شدن کمر آقایان و خانم ها کمک کنند:

  • حرکت خم به جلو در حالت نشسته
  • با سر بر روی زانو خم شدن
  • گاو و گربه
  • Seated Crossed Leg Forward Fold
  • Eye of the Needle
  • Reclined Spinal Twist

تمامی این تمرینات باید حتما در یک باشگاه ورزشی و تحت نظر یک مربی کاربلد و حرفه ای انجام شود، چرا که شرایط بدنی افراد باید ابتدا بررسی شود و پس از آن تعیین شود که این تمرینات چند روز در هفته و در طی چند ست باید انجام شود، ضمنا انجام این تمرینات کششی علاوه بر سفت شدن کمر می تواند برای تنگ کردن واژن خانم ها نیز موثر باشد، که در مقاله آموزشی حرکات ورزشی برای تنگی واژن شما می توانید می توانید با آموزش تصویری این تمرینات آشنا شوید.

برای سفت شدن کمر چه بخوریم

برای سفت شدن عضلات کمر و بهبود کیفیت رابطه جنسی بهتر است که شما انواع مواد غذایی که حاوی ویتامین، پروتئین، پتاسیم، امگا 3 هستند را مصرف نمایید، مواد غذایی مثل گوشت، مرغ، مخصوصا گوشت ماهی سالمون، و مرغ های بدون هورمون، و میوه هایی مثل موز، آناناس، پرتغال، کیوی، و همچنین مواد غذایی برای سفت شدن کمر سفیده تخم مرغ و سیب زمینی هم جز مواد غذایی است که می تواند به سفت شدن کمر کمک نماید.

برای سفت شدن کمر و جلوگیری از سقط

تمرینات کششی که در بخش قبلی به آن اشاره شد برای سفت شدن کمر بعد از سقط و سفت شدن کمر و جلوگیری از سقط جنین بسیار موثر هستند، البته قبل از انجام این تمرینات حتما با پزشک خود مشورت داشته باشید.

بهترین آمپول برای سفت شدن کمر

تزریق آمپول اپیدورال یکی از بی خطر ترین و کم تهاجمی ترین آمپول ها برای سفت شدن کمر مردان و زنان است، پیشنهاد می شود که 3 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی این آمپول را تزریق نمایید.

بهترین قرص برای سفت شدن کمر

قرص هارد آن بهخ عنوان بهترین دارو برای سفت شدن کمر محسوب می شود، قرص هارد آن را شما می توانید از داروخانه های سراسر کشور تهیه نمایید، داروی هارد آن تاثیر فوق العاده ای برای سفت شدن کمر و رفع مشکل زود انزالی و تقویت نعوظ دارد، در کنار انجام تمرینات ورزشی برای تقویت نعوظ که در این مقاله با آن ها آشنا شدید، شما می توانید 3 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی قرص های هار آن را مصرف نمایید.

داروی گیاهی برای سفت شدن کمر زنان

یکی از معروف ترین داروهای گیاهی که برای سفت شدن کمر معمولا خانم ها مصرف می کنند، روغن سیاه دانه است که شما می توانید آن را از عطاری ها تهیه نمایید، البته دقت داشته باشید که این موضوع چون که مستقیما با سلامتی شما ارتباط دارد حتما در این رابطه به پزشک مراجعه نمایید، چرا که سفت شدن کمر با داروی گیاهی بدون مشورت از یک پزشک متخصص چندان توصیه نمی شود.

دعا برای سفت شدن کمر در بارداری

متاسفانه در برخی از وب سایت ها و پیج های اینستاگرامی، برخی از افراد سودجو با سو استفاده از اعتقادات مردم مطالبی مانند دعا برای سفت شدن کمر و مطالبی از این قبیل را منتشر می کنند، افراد با سواد و تحصیل کرده به خوبی می دانند که این مطالب هیچگونه جایگاه علمی ندارد و مواردی که مستقما با موضوع سلامتی ما دخیل هستند بهترین راهکار برای بهبود آن ها استفاده از راهکارهای پزشکی و علمی است.

مواد غذایی که به نعوظ کمک میکند

در کنار انجام حرکات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ و درمان زود انزالی شما می توانید از یک برنامه غذایی مناسب هم استفاده نمایید تا زودتر به نتیجه برسید.

به عنوان مثال مصرف روزانه مواد غذایی زیر را در کنار تمرینات ورزشی را می توانید در دستور کار خود قرار دهید:

  • مصرف روزنه شیر و سفیده تخم مرغ
  • ماهی سالمون هفته ای دو وعده
  • نوشیدن آبمیوه های طبیعی به صورت روزانه
  • مصرف میوه ها و سبزیجات تازه به صورت روزانه مخصوصا سبزیجاتی مثل جعفری که حجم بالایی از آهن دارند
  • مصرف موز قبل از تمرینات ورزشی
  • سیب زمینی آب پز بعد از تمرین

بهترین دمنوش برای نعوظ

قبل و یا بعد از انجام تمرینات ورزشی مناسب برای تقویت نعوظ شما می توانید از دمنوش های زیر هم استفاده نمایید:

  • دمنوش جینسینگ
  • چای سبز
  • دمنوش جینکو بیلوبا
  • دمنوش علف هرز بز شاخدار
  • دمنوش ال-آرژنین

بهترین قرص گیاهی نعوظ

از نظر بسیاری از پزشکان و مربیان ورزشی انجام تمرینات ورزشی اصولی و داشتن یک برنامه غذایی مفید برای تقویت نعوظ بسیار موثر تر می باشد، و مصرف قرص های گیاهی برای این موضوع جندان توصیه نمی شود، البته شما می توانید با مشورت گرفتن از پزشک خود انواع قرص های گیاهی نعوظ را از عطاری ها تهیه نمایید.

ویتامین تقویت نعوظ در مردان

کمبود ویتامین هایی که در بخش زیر به آن اشاره می کنیم باعث زود انزالی و شل شدن آلت تناسلی مردان می شود:

  1. ویتامین B9 (اسید فولیک)
  2. ویتامین D
  3. ویتامین B3 (نیاسین)
  4. ویتامین C

به همین دلیل در مقاله آموزشی حرکات ورزشی مناسب برای درمان زود انزالی و تقویت نعوظ ما بر این موضوع تاکید داشتیم که علاوه بر انجام تمرینات ورزشی مناسب شما باید از یک برنامه غذایی استاندارد نیز استفاده نمایید، تا بدن شما ویتامین های ضروری را نیز دریافت نمایید و در نتیجه مشکل نعوظ و زود انزالی هم سریعتر برطرف می شود.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب