وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

بهترین مسیر برای رفتن به ایلام

بهترین مسیر برای رفتن به ایلام

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم که بهترین مسیر برای رفتن به ایلام را از شهر ها و استان های مختلف کشور به شما معرفی نماییم، در ادامه این مطلب شهرهای مسیر ایلام تا تهران، نزدیکترین ایستگاه قطار به ایلام، فاصله تهران تا ایلام با ماشین و هواپیما، و همچنین فاصله شهر ایلام تا سایر شهر ها و استان های دیگر را بررسی می کنیم.

بهترین مسیر تهران به ایلام
بهترین مسیر تهران به ایلام

بهترین مسیر تهران به ایلام

در صورتی که بخواهید از تهران به شهر ایلام سفر کنید باید حدود 670 کیلومتر مسافت را طی نمایید، و در صورتی که قصد سفر از تهران تا ایلام و یا بالعکس را داشته باشید با ماشین حدود 8 ساعت در راه هستید که این مسافت 670 کیلومتری را طی کنید.

فاصله تهران تا ایلام با ماشین

در صورتی که بخواهید از تهران تا ایلام را با ماشین بروید با سرعت استاندارد حدود 100 کیلومتر باید مسافت 670 کیلومتر را در 8 ساعت طی نمایید، البته طبیعتا اگر در بین راه توقف داشته باشید این زمان افزایش پیدا می کند.

در این مسیر شما باید ابتدا از تهران به سمت قم حرکت کنید، که در ابتدای مسیر اتوبان 4 بانده خلیج فارس کار شما را راحت کرده و تا سرعت مجاز 120 کیلومتر هم با اتومبیل خود می توانید حرکت نمایید.

سپس باید از قم به سمت شهر اراک حرکت کنید که حدود 2 ساعت در راه هستید.(متاسفانه این دو ساعت بسیار برای شما خسته کننده خواهد بود چون که وضعیت جاده قم تا اراک بسیار افتضاح است.)

در مرحله بعد باید با استفاده از اتوبان قم تا اراک به سمت خرم آباد حرکت کنید که وضعیت این اتوبان هم بسیار اسف ناک و مشمئز کننده است، و متاسفانه تا به این جای مسیر هم شرایط دشواری را خواهید داشت.

در مرحله بعدی باید از شهر زیبای خرم آباد مسافت 248 کیلومتر را در مدت زمان 3 ساعت و 52 دقیقه طی کنید که به شهر ایلام برسید، علی رقم این که شهر خرم آباد و استان لرستان بسیار زیبا می باشد، اما متاسفانه به دلیل جو فرهنگی بسیار ضعیف و فقر مطلق مردم استان لرستان، پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان در خرم آباد توقف نکنید، به این دلیل که طبق آمار های نیروی انتظامی سالانه مسافران بسیار زیادی در استان لرستان و شهر خرم آباد مورد آزار و اذیت برخی از سارقین بی رحم که در جاده های این استان به شکل شرم آوری به مسافرین حمله می کنند قرار گرفته اند، پس بدون حتی یک دقیقه توقف در استان نامن و خطرناک لرستان به سمت ایلام حرکت نمایید، و ترجیحا در تایم صبح به استان لرستان برسید که در این مکان خطرناک به تاریکی نخورید.

بلیط اتوبوس ایلام به تهران

برای دریافت بلیطظ اتوبوس از ایلام به تهران و یا از مقصد تهران به ایلام می توانید به وب سایت اینترنتی alibaba.ir مراجعه نمایید، و در معتبر ترین سایت فروش اینترنتی بلیط آنلاین به راحتی بلیط خود را رزرو نمایید.

فاصله تهران تا ایلام با قطار

در صورتی که بخواهید با استفاده از قطار به استان ایلام سفر کنید متاسفانه باید بگوییم که این استان در حال حاضر ایستگاه راه آهن ندارد، و تنها راه دسترسی به استان ایلام در حال حاضر سفر جاده ای و هوایی است.

از تهران تا ایلام چند ساعت راه است

همانطور که ابتدای مطلب گفته شد از تهران تا ایلام با ماشین حدود 8 ساعت راه است، و اگر بخواهید که از طریق حمل و نقل هوایی به این استان سفر کنید با هواپیما حدود یک ساعت در مسیر هستید.

بلیط هواپیما لحظه اخری تهران ایلام

برای خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی به استان ایلام نیز پیشنهاد می کنیم که به وب سایت اینترنتی alibaba.ir مراجعه نمایید.

شهرهای مسیر ایلام تا تهران

در مسر ایلام تا تهران شما به ترتیب باید از شهر های زیر عبور نمایید:

  • کوهدشت
  • خرم آباد
  • بروجرد یا دورود (در صورت انتخاب دورود باید از شهر ازنا نیز عبور کنید)
  • اراک
  • قم
  • تهران

برای مطالعه» برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استان ایلام می توانید مقاله آیا مردم ایلام کرد هستند را مطالعه نمایید.

بهترین مسیر ایلام به اصفهان

در صورتی که بخواهید از اصفهان به ایلام و با بالعکس از شهر ایلام به سمت اصفهان حرکت داشته باشید باید مسافت 626 کیلومتر را در مدت زمان 8 ساعت و 53 دقیقه طی نمایید، برای طی کردن این مسافت اگر از سمت اصفهان می خواهید به ایلام بروید باید ابتدا از اصفهان به الیگودرز بروید، و سپس بعد از وارد شدن به استان لرستان از سمت شهر الیگودرز به شهر زیبای دورود بروید، بعد از رسیدن به دورود هم باید به خرم آباد بروید و از آن جا هم خودتان را به ایلام برسانید.

کوتاهترین مسیر ایلام به یزد

از شهر ایلام تا یزد حدود 957 کیلومتر مسافت است که این مسافت در مدت زمان 12 ساعت و 39 دقیقه باید طی شود، کوتاه ترین مسیری هم که شما می توانید خودتان را از ایلام به شهر تاریخی و زیبای یزد برسانید این است که شما باید از ایلام خودتان را از مسیسر استان لرستان به شهر الیگودرز برسانید، و سپس از الیگودرز به اصفهان بروید و از اصفهان هم ادامه مسیر دهید تا به شهر زیبا و تاریخی یزد برسید.

نزدیکترین مسیر ایلام به کرمان

نزدیکتین مسیر از استان اسلام به استان کرمان مطمئنا از راه هوایی است، چرا که اگر بخواهید از راه زمینی خودتان را از ایلام به کرمان برسانید باید مسافت 1320 کیلومتر را در 17 ساعت شبانه روز طی نمایید، تقریبا باید از غربی ترین نقطه ایران خودتان را به شرقی ترین نقطه کشور برسانید.

بهترین مسیر قم به ایلام

از شهر قم تا ایلام هم شما باید حدود 550 کیلومتر را با ماشین طی کنید، مسیر بیابانی و خسته کننده شهر قم مطمئنا به مزاق هیچ راننده ای خوش نمی آید، پس پیشنهاد می کنیم که این مسیر را نیز از طریق هوایی طی کنید.

نزدیکترین ایستگاه قطار به ایلام

نزدیکترین ایستگاه قطار به استان ایلام ایستگاه راه آهن اسلام آباد غرب می باشد، اما طبق وعده مسئولین استان ایلام به زودی و احتمالا تا سال 1403 راه آهن ایلام به بهره برداری خواهد رسید که اگر این اتفاق بیافتد در زمان برگزاری مناسبت هایی مانند پیاده روی اربعین نیز به راحتی زوار می توانند از تهران با قطار خودشان را به ایلام برسانند و پس از استراحتی کوتاه از طریق مسیر ریلی به کشور عراق برسند.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب