وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

روزی چند تا طناب بزنیم تا لاغر شویم

روزی چند تا طناب بزنیم تا لاغر شویم

فهرست مطالب

یکی از ورزش هایی که برای لاغری و تناسب اندام، و همچنین برای تقویت عضلات بدن بسیار موثر می باشد طناب زدن است، البته کسانی که قصد دارند به کمک طناب زدن به لاغری و تناسب اندام برسند باید این کار را در یک برنامه زمانی مشخص و به صورت اصولی انجام دهند، که ما در ادامه مقاله آموزشی روزی چند تا طناب بزنیم تا لاغر شویم نحوه و اصول لاغری وتناسب اندام به کمک این ورزش هوازی فوق العاده را به شما معرفی خواهیم کرد.

طناب زدن برای لاغری
طناب زدن برای لاغری

طناب زدن برای لاغری

شما به کمک طناب زدن در یک بازه زمانی یک ماهه می توانید به لاغری و تناسب اندام برسید، طناب زدن می تواند موجب لاغری شکم و پهلو، لاغری ران ها، از بین رفتن چربی های انباشته شده در اطراف باسن، چربی های انباشته شده در اطراف سینه ها شود.

ضمنا یکی از مزیت های بسیار مهم طناب زدن این است که در حین از بین بردن چربی های اضافی برای لاغری، عضلات شما را نیز تقویت می کند، یعنی شما به کمک طناب زدن علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، ماهیچه های خود را از دست نمی دهید و تناسب اندام شما نیز حفظ می شود.

فیلم آموزش طناب زدن برای لاغری

لطفا توجه داشته باشید که طناب زدن شما باید مطابق با ویدئوی آموزش طناب زدن ساده درج شده در بخش بالا باشد، باید دقت داشته باشید که حرکات خود را به درستی انجام دهید.

لاغری با طناب زدن در یک ماه
لاغری با طناب زدن در یک ماه

لاغری با طناب زدن در یک ماه

در ابتدا گفته شد که در یک بازه زمانی یک ماهه شما می توانید به کمک طناب زدن به لاغری و تناسب اندام برسید، برای همین منظور در این بخش ما یک برنامه تخصصی در اختیار شما قرار داده ایم که به کمک این برنامه تخصصی، و ویدئوی آموزش طناب زنی که در بخش قبلی مشاهده کردید، بتوانید در بازه زمانی یک ماهه بهترین نتیجه را از طناب زدن بدست آورید.

برنامه طناب زدن برای لاغری

برنامه طناب زدن برای لاغری سریع در مدت زمان 30 روز باید انجام شود، نکته» قبل از انجام تمرین بهتر است که با ورزش های هوازی بدن خود را کاملا گرم نمایید، و یک بطری آب معدنی هم در زمان تمرین کنار شما باشد.

  • 20 الی 30 تا طناب در ست اول
  • 30 الی 50 تا در ست دوم
  • 50 الی 80 تا در ست سوم
  • 80 الی 100 تا طناب در ست چهارم

توجه» بین هر ست 2 دقیقه استراحت نمایید، و آب بنوشید.

روز دوم تمرین:

  • 100 الی 120 تا در ست اول
  • 120 تا 150 تا در ست دوم
  • 150 تا 200 تا در ست سوم
  • 200 الی 220 تا طناب در ست چهارم

از روز سوم جلسه تمرینی خود تا روز 30 ام، به همین ترتیب در هر ست 10 الی 20 عدد طناب سعی کنید که بیشتر بزنید، قبل از تمرین هم می توانید به کمک تردمیل عضلات پاهای خود را تقویت نمایید، و همچنین روش درست طناب زدن را نیز به کمک ویدئوی آموزشی که در این صفحه در اختیار شما قرار دادیم به درستی انجام دهید.

لاغری با طناب زدن در یک ماه نی نی سایت

افرادی که می گویند من با طناب زدن لاغر شدم قطعا این اتفاق برای آن ها در یک زمان کوتاه نیافتاده است، و برای رسیدن به این هدف آن ها در یک بازه زمانی مشخص تمرینات خود را به شکل اصولی و استاندارد انجام داده اند تا در نهایت به نتیجه دلخواه خود رسیده اند.

روزی چند تا طناب بزنیم برای لاغری نی نی سایت

یک اشتباه رایجی که اکثر افراد در زمان طناب زدن برای لاغری و تناسب اندام انجام می دهند این است که در همان شروع کار تمرینات خود را به شکل سنگین انجام می دهند.

به عنوان مثال در همان آغاز تمرینات خود روزانه بین 500 تا 600 تا طناب می زنند، گر چه ممکن است برخی از این افراد سریع هم به نتیجه دلخواه خود برسند، اما از نظر علمی بهتر است که برای دور ماندن از عوارض خطرناکی مثل پاره شدن مویرگ های پا، گرفتگی عضلات و غیره شما ابتدا تمرینات خود را سبک شروع کنید، سپس بعد از تقویت عضلات و رشد ماهیچه های پا به تدریج تعداد طناب زدن خود را افزایش دهید.

100 عدد طناب زدن چند کالری می سوزاند

در بخش قبلی بر این موضوع تاکید شد که باید تمرینات طناب زدن خود را به تدریج از کم به زیاد افزایش دهید، به عنوان مثال شما با 100 عدد طناب زدن در طول روز با وزن متوسط 60 الی 70 کیلوگرم می توانید 150 تا کالری بسوزانید.

پس در نتیجه نیازی نیست که در همان شروع تمرینات خود با طناب زدن بیش از حد به عضلات خود فشار بیاورید.

طناب زدن کدام قسمت بدن را لاغر می کند

به طور کلی طناب زدن جز ورزش هایی است که بخش های زیادی از بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد، از جمله مهمترین قسمت هایی که به کمک طناب زدن چربی های انباشته شده در این نواحی کاملا تحث تاثیر قرار می گیرد شکم و پهلو است.

همچنین نواحی دیگری مثل:

  • ران پا
  • ساق پا
  • باسن
  • سینه ها

جز مهترین بخش های بدن هستند که با طناب زدن به لاغری و تناسب اندام خواهند رسید، ضمنا همانطور که گفته شد مزیت ویژه طناب زدن این است که بعد از چربی سوزی عضلات و ماهیچه های شما را تقویت کرده و تناسب اندام شما کاملا حفظ می شود.

توجه» در صورتی که تمایل به مهاجرت از طریق ورزش را دارید، و دارای مدارک مربیگری ورزشی هستید پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی را مطالعه نمایید.

بهترین زمان طناب زدن برای لاغری

بهترین زمان طناب زدن برای لاغری صبح زود قبل از صبحانه می باشد، ضمنا اگر شما اهل باشگاه رفتن هم هستید، ورزش طناب زنی قبل از انجام تمرینات تخصصی باشگاه به عنوان یک ورزش هوازی می تواند به گرم کردن عضلات شما بسیار کمک نماید.

آیا طناب زدن باعث لاغری می شود؟

بله، قطعا به کمک طناب زدن تمامی عضلات نواحی شکم و پهلو، ران پا، ساق، باسن، سینه ها و برخی دیگر از اعضای بدن همزمان درگیر خواهند شد.

و به تدریج با فشاری که بر اثر طناب زدن به این نواحی وارد می شود، چربی های انباشته شده در این نواحی شکسته شده و ار بین خواهد رفت.

آیا طناب زدن باعث لاغری شکم و پهلو می شود؟

در پاسخ به این سوال که آیا طناب زدن باعث لاغری شکم می شود باید گفت که بدون تردید بسیار از افراد هدفشان از طناب زدن لاغری نواحی شکم و پهلو می باشد، اما برای رسیدن به این هدف باید علاوه بر داشتن یسک برنامه ورزشی و تمرینی مناسب به بحث تغذیه و برنامه غذایی استاندارد هم توجه داشت.

برنامه غذایی مناسب و استاندارد باعث می شود که بعد از چربی سوزی ماهیچه های شما از بین نرود، و شما علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، تناسب اندام دلخواه خود را نیز داشته باشید.

روش صحیح طناب زدن برای لاغری

در بتدای مطلب که یک ویدئوی آموزشی مشاهده کردید، که در این ویدئو یکی از برجسته ترین مربیان لاغری و تناسب اندام به صورت تصویری آموزش نحوه صحیح طناب زدن و روش صحیح طناب زدن را به شما آموزش دادند.

نکات مهم دیگری که در زمان روش طناب زدن برای لاغری باید به آن دقت داشته باشید این است که در زمان طناب زدن هر دو پای شما باید جفت باشد، سعی کنید که در زمان طناب زدن از یک کفش نرم و مناسب ورزشی استفاده نمایید، در حین طناب زدن نیز نفس عمیق کشیده و عمل دم و بازدم را نیز انجام دهید، در تایم استراحت هم با نوشیدن آب انرژی خود را بازیابی کنید.

طناب زدن برای لاغری شکم

هم خانم ها و هم آقایان در صورتی که در طول 24 ساعت شبانه روز هیچگونه فعالیتی نداشته باشند، به خصوص آن دسته از افرادی که کارمند هستند و در تایم کاری هم دائما پشت میز نشسته و هیچ تحرکی ندارند، قطعا بعد از مدتی با مشکل انباشته شدن حجم زیادی از چربی های زائد در ناحیه شکم و پهلو مواجه خواهند شد.

تمرینات ورزشی زیادی هستند که می تواند موجب لاغری شکم و پهلو شود از جمله:

  • طناب زدن
  • دراز و نشست
  • ورزش های هوازی
  • ورزش پیلاتس و غیره

در بین این تمرینات ورزشی، طرز صحیح طناب زدن برای لاغری به دلیل فشار بسیار بالایی که بر نواحی شکم و پهلو وارد می کند، تاثیر فوق العاده ای برای لاغری در ناحیه شکم و پهلو دارد.

توجه» افرادی که دارای مشکل کمردرد و یا دیسک کمر هستند می توانند به صفحه ورزش ویلیامز برای دیسک کمر مراجعه نمایند و در این صفحه فیلم آموزش تمرینات ویلیامز برای تسکین کمردرد را مشاهده نمایند.

روش صحیح طناب زدن برای افزایش قد

در صورتی که هدف شما از طناب زدن علاوه بر لاغری نسب اندام افزایش قد نیز می باشد، باید در زمان طناب زدن سعی کنید که میزان پرش های خود را افزایش دهید، همچنین بعد از هر ست طناب زدن، شما باید بلافاصله بارفیکس هم بزنید، که انجام این دو تمرین ترکیبی و همراه با هم می تواند به رشد قد هم کمک نماید.

طناب زدن و لاغری
طناب زدن و لاغری

طناب زدن و لاغری

ورزش طناب زنی علاوه بر خواص زیادی که برای لاغری و تناسب اندام دارد باعث تقویت عضلات، افزایش چابکی بدن، ایجاد هماهنگی بین عضلات و عصب می شود، و همچنین از نظر علمی و پزشکی هم طناب زدن موجب تقویت ماهیچه های قلبی و عروقی خواهد شد، و در صد سکته مغزی که امروزه در کشور ما متاسفانه آمار آن بسیار افزایش یافته است را کاهش می دهد، در ادامه با برخی دیگر از فواید طناب زدن برای لاغری و تناسب اندام آشنا خواهید شد.

طناب زدن چقدر کالری میسوزاند

در مورد این که طناب زدن باعث می شود که افراد چقدر کالری بسوزانند باید گفت که کالری طناب زدن افراد در ورزش طناب زنی به 3 عامل مهم بستگی دارد:

  1. وزن
  2. شدت تمرین (مثلا چند عدد طناب در هر دقیقه)
  3. تایم تمرین (مثلا 100 عدد طناب در 10 دقیقه)

اما به طور کلی طناب زدن با شدت تمرین متوسط برای هر فردی می تواند بین 15 تا 20 کالری را بسوزاند، البته 3 عامل مهم بالا هم می تواند این میزان را افزایش یا کاهش دهد، مثلا یک ورزشکار با وزن 70 کیلوگرم و با سرعت 1 پرش در هر ثانیه اگر به مدت 15 دقیقه طناب بزند می تواند حدود 200 کالری را بسوزاند.

یا مثلا اگر یک ورزشکار با وزم 90 کیلوگرم به مدن 15 دقیقه طناب بزند، با همان سرعت 1 پرش در هر ثانیه، می تواند حدود 300 کالری را بسوزاند، کالری سوزی طناب زدن هم نسبت به ورزش های دیگر به دلیل فشار بالایی که در این تمرین وجود دارد بیشتر است.

فواید طناب زدن برای خانم ها

ورزش طناب زنی برای خانم ها نیز فواید بسیار زیادی دارد، از جمله مهم ترین مزیت هایی که طناب زدن برای خانم ها دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاغری شکم و پهلو
  • لاغری ران
  • لاغری باسن
  • لاغری سینه ها
  • کاهش درد پریود (در این رابطه پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی حرکات ورزشی برای کاهش درد پریود را مطالعه نمایید، در این مقاله علاوه بر طناب زنی، یکسری حرکات ورزشی دیگر برای کاهش درد پریود خانم ها آموزش داده شده است.)
  • تناسب اندام
  • فرم گرفتن عضلات ساق پا
  • فرم گرفتن عضلات باسن و سینه

البته همانطور که می دانید برای لاغری و تناسب اندام خانم ها، صرفا انجام یک حرکت ورزشی مثل طناب زدن کافی نیست، به همین دلیل ما در مقاله آموزشی برنامه ورزشی بدنسازی برای لاغری خانمها یکسری تمرینات حرفه ای تر برای لاغری و تناسب اندام به شما معرفی شده است.

فواید طناب زدن برای لاغری

تا به این جا متوجه شدیم که طناب زدن تاثیر زیادی در کالری سوزی و از بین بردن چربی های اضافی بدن دارد، مطمئنا یک پرسشی که در حال حاضر ذهن شما را درگیر کرده است، این است که تمرینات ورزشی زیادی هستند که می تواند موجب لاغری و چربی سوزی افراد مختلف شود، اما چرا در بین تمامی این تمرینات ورزشی اینقدر بر روی لاغری با طناب زدن تاکید شده است.

در پاسخ به این پرسش باید گفت که طناب زدن بعد از از بین بردن چربی های اضافی بخش های مختلف بدن شما با فشار بالایی که به عضلات این نواحی وارد می کند، عضلات شما را تقویت نموده و آن ها را وادار به بازسازی مجدد می کند، و به همین دلیل است که مربیان ورزشی طناب زدن را یک ورزش حرفه ای برای لاغری و تناسب اندام می دانند.

فواید طناب زدن در بدنسازی

افرادی هم که به باشگاه بدنسازی می روند، مطمئنا یکی از دستورات مربیان ورزشی آن ها قبل از انجام تمرینات بدنسازی گرم کردن بدن به کمک تمرینات هوازی است، طناب زدن هم که به عنوان یکی از موثرترین تمرینات هوازی شناخته می شود، و قبل از انجام تمرینات بدنسازی می تواند به خوبی عضلات شما را گرم کرده و آن ها را برای انجام تمرینات سخت بدنسازی آماده نماید.

البته اگر نگران این موضوع هستید که ممکن است با طناب زدن روزانه در باشگلاه بدنسازی برخی از عضلات شما ضعیف شود، ما در مقاله آموزشی برنامه بدنسازی حجمی برای وزن 60 تا 70 کیلوگرم یک برنامه استاندارد افزایش حجم را به شما معرفی کرده ایم.

طناب زدن برای دفع سنگ کلیه

یکی دیگر از مزایای خیلی خوب طناب زدن که شاید برخی از آن بی اطلاع باشند، این است که ورزش طناب زنی می تواند به دفع سنگ کلیه هم کمک نماید، پس افرادی هم که با مشکل سنگ کلیه مواجه هستند می توانند به کمک ورزش طناب زنی سنگ های کلیه را راحت تر رفع نمایند.

مضرات طناب زدن

انجام هر ورزشی اگر به صورت علمی و با شناخت و آگاهی کافی انجام نشود، در کنار مزیت هایی که دارد، می تواند یکسری معایب را نیز برای شما به همراه داشته باشد و به برخی از عضلات بدن شما آسیب بزند، ورزش طناب زدن هم از این قاعده مستثنی نیست.

به عنوان مثال افرادی که وزن آن ها بسیار سنگین است، (بالای 90 کیلوگرم) بهتر است که برای لاغری و تناسب اندام ابتدا به سراغ طناب زدن نروند، و تحت نظر یک مربی حرفه ای ورزشی و یک رژیم غذایی مناسب ابتدا وزن خود را کاهش داده و سپس به کمک طناب زدن عضلات خود را تقویت نمایند.

در ادامه برخی دیگر از مضرات طناب زنی، و این که ورزش طناب زنی برای چه افرادی ممنوع است را بررسی می کنیم، البته با توجه به اطلاعات درج شده در بخش زیر، افرادی که توانایی طناب زدن برای لاغری و تناسب اندام را ندارند، می توانند از ورزش های جایگزین برای این منظور استفاده نمایند، یکی از این ورزش ها استفاده از دمبل برای لاغری شکم و پهلو است، به همین دلیل با مراجعه به صفحه حرکات ورزشی با دمبل برای شکم می توانید به صورت تصویری با این تمرینات ورزشی نیز آشنا شوید.

آیا طناب زدن باعث افتادگی رحم میشود

در پاسخ به این سوال باید گفت که خانم هایی که مشکلات داخلی (مانند مشکلات رحمی، گوارشی، عفونت در بخش لابیاماژور) را ندارند، طناب زنی هیچگونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد، اما خانم هایی که با این مشکلات در گذشته مواجه بوده اند، برای موضوع طناب زدن و افتادگی رحم قبل از انجام تمرینات طناب زنی حتما باید با یک پزشک مشورت نمایند.

طناب زدن باعث سقط جنین می شود

ورزش طناب زنی برای خانم های باردار نیز ممنوع است، چرا که این تمرین می تواند موجب سقط جنین آن ها شود، خانم های باردار بهتر است که از تمرینات هوازی سبک تر مانند تمرینات ایروبیک و یا رقص باله تا پایان دوره حاملگی خود استفاده نمایند.

دقیقا به همین دلیل است که برخی از خانم ها که ناخواسته باردار شده اند از روش طناب زدن برای سقط جنین خود استفاده می کنند.

طناب زدن برای دیسک کمر ضرر دارد

بله، افرادی هم که با مشکل دیسک کمر مواجه هستند باید از انجام ورزش طناب زنی امتناع نمایند، این افراد بهتر است که با مطالعه مقاله آموزشی برای دیسک کمر چه ورزشی خوبه با انجام تمرینات ورزشی مناسب برای کمردرد و دیسک کمر آشنا شوند.

طناب زدن بعد از عمل بینی

افرادی هم که به تازگی بینی خود را عمل کرده اند، حداقل به مدت یک ماه اجازه انجام تمرینات طناب زنی را ندارند، پی از گذشت یک ماه هم با مشورت پزشک خود می توانند این تمرینات را با مراقبت های لازم انجام دهند.

عوارض طناب زدن برای خانم ها

به طور کلی خانم های باردارد، خانم هایی که وزن آن ها بیش از 90 کیلوگرم است، و خانم هایی که مشکل کمردرد و دیسک کمر را دارند، نباید از ورزش طناب زنی برای لاغری و تناسب اندام استفاده نمایند، در این صورت عوارضی مانند زانو درد، کمردرد، فشار زیاد به ستون فقرات و غیره برای آن ها بوجود خواهد آمد.

مضرات طناب زدن برای زانو

افرادی هم که زانو درد دارند، ورزش طناب زنی چندان برای آن ها مناسب نیست، این افراد به جای ورزش طناب زنی می توانند از ورزش های پیلاتس همراه با توپ برای تناسب اندام و لاغری خود استفاده نمایند، که برای این منظور در مقاله آموزشی حرکات ورزشی با توپ کوچک پیلاتس ما نحوه انجام تمرینات پیلاتس را به صورت تصویری به شما آموزش داده ایم.

طناب زدن به انگلیسی

ورزش طناب زنی در زبان انگلیسی Roping ترجمه شده است، شما می توانید در کانال های یوتیوب با سرچ کردن rope training ویدئو های تخصصی آموزش طناب زدن مبتدی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

کیا با طناب زدن لاغر شدن

در انتهای این صفحه و در بخش نظرات از شما تقاضا داریم که اگر تجربه انجام تمرینات ورزشی مختلف برای لاغری و تناسب اندام از جمله ورزش طناب زنی را دارید، تجربیات خود را با سایر کاربران وب سایت خبری mr-bookman درمیان بگذارید.

مطالعه آخرین اخبار

20 پاسخ

      1. درود بر شما
        یه سوال داشتم از حضورتون
        بنده با وزن ۹۰ کیلو در دو ماه روزی چند تا طناب بزنم لاغر میشم

        1. سلام وقت شما بخیر، طبق ویدئوی آموزش درج شده در مقاله روزی چند تا طناب بزنیم که لاغر بشیم، شما باید برنامه تمرینی خود را به صورت روزانه طبیق همین ویدئو انجام دهید، مطابق آموزش ارائه شده جلو برید، در صورت تمایل هم می توانید یک برنامه غذایی استاندارد را در کنار برنامه تمرینی خود از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت مستر بوک من دریافت نمایید.

        2. بسیار مفید و عالی
          من در هفته ۴ بار بعد از ورزش کششی و یوگا ۲۶۰۰ بار طناب میزنم در مدت ۱۲ دقیقه و وزنم ۶۸ کیلو و سنم ۳۸ هست و خانم هستم، من چه مقدار کالری میسوزونه البته طی طناب زدن
          طی سه ماه به این مقدار رسیدم
          آیا زیاده روی میکنم؟
          خیلی ممنونم از پاسخگوییتون

          1. سلام وقت بخیر، به طور کلی شما با روزی 100 عدد طناب زدن در یک روزحدود 150 تا کالری می توانید بسوزانید، البته نحوه درست طناب زدن بسیار حائز اهمیت است، سعی کنید که برای طنتاب زدن از ویدئوی آموزشی درج شده در همین صفحه کمک بگیرید، و به حرکات مربی در زمان انجام حرکات کششی و طناب زدن دقت داشته باشید.

  1. سلام من الان چند وقته که طناب زدن برای لاغری رو شروع کردم، ولی بعد از طناب زدن کف پاهام به شدت درد میگیره و این موضوع خیلی داره اذیتم میکنه و متاسفانه دیگه نمیتونم طناب زدن رو ادامه بدم

    1. سلام وقت شما بخیر، ببینید قبل از انجام ورزش طناب زنی، می بایست ابتدا شما از یک کفش ورزشی مناسب استفاده نمایید، سپس سعی کنید که از یک زیر انداز نرم هم استفاده نمایید که کف پاهای شما در زمان انجام تمرینات طناب زنی درد نگیرد و طبق ویدئوی آموزش طناب زدن که در ابتدای همین مقاله درج شده، حتما بعد از هر ست تمرینی، به خود استراحت دهید.

  2. سلام من طبق ویدیو امروز تمرین رو شروع کردم، به نظرم این تمرین باید توی باشگاه انجام بشه که توی چند جلسه به کمک مربی عضلات بدن به هماهنگی لازم برسه، و تمامی حرکات هم زیر نظر مربی درست انجام بشه

    1. سلام وقت شما بخیر، بله قطعا انجام هر تمرینی در محیط باشگاه ورزشی و تحت نظر مربی بسیار موثر تر است، اما برای افرادی که امکان مراجعه به باشگاه را ندارند ترجیحا در منزل هم مطابق با ویدئوی آموزش طناب زنی می توانند این ورزش را انجام دهند.

    1. برای لاغری و تناسب اندام به کمک طناب زدن، می بایست یک برنامه جامع یک ماهه برای خود در نظر داشته باشید، که در مقاله آموزشی روزی چند تا طناب بزنیم تا لاغر شویم، ویدئویی که در ابتدای صفحه قرار داده شده است، مربی به صورت کامل این برنامه تمرینی را به شما ارائه داده است، به طور کلی این برنامه را در یک بازه یک ماهه اگر انجام دهید کاهش وزن قابل توجهی را خواهید داشت، ضمن این که به کمک مهارت طناب زنی شما عضلات و ماهیچه های خود را از دست نمی دهید، یعنی در کنار لاغری و کاهش وزن، تناسب اندام شما حفظ خواهد شد.

  3. سلام با توجه به ویدئوی آموزشی که در مورد آموزش طناب زدن برای لاغری درج کردید، این برنامه تمرینی ور چند جلسه به صورت استاندارد باید انجام شود؟

    1. سلام، اگر طبق تمرینات ویدئوی آموزش طناب زنی برای لاغری را انجام دهید می بایست حتما این تمرینات را در بازه یک ماهه و هر روز انجام دهید.

  4. سلام، بنده در منزل بچه کوچک دارم و امکان طناب زدن و ورزش کردن در منزل برای من مهیا نیست، لطفا اگر امکانش هست یک باشگاه ورزشی مناسب برای لاغری و تناسب اندام به من معرفی نمایید.

    1. سلام وقت بخیر، در صورتی که شما بچه کوچک دارید و امکان ورزش کردن در منزل و یا رفتن به یکسری باشگاه های ورزشی برای شما امکان پذیر نیست، شما می توانید با مراجعه به صفحه باشگاه ورزشی مادر و کودک تهران با انواع باشگاه های مخصوص نگهداری مادر و کودک در تهران آشنا شوید و در یکی از این باشگاه ها که نزدیک محل سکونت شما است ثبت نام نمایید، ضمنا در مقاله روزی چند تا طناب بزنیم تا لاغر شویم تمریناتی که برای طناب زدن و لاغری آموزش داده شده است، انجام این تمرینات به راحتی در منزل هم امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب