وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها

ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها

فهرست مطالب

دولت استرالیا در پی اقدامات بشر دوستانه خود برای اتباع افغانی که در کشورهایی نظیر ایران در شرایط دشواری زندگی می کنند ویزا صادر می کند، به دستور دولت استرالیا برای حدود 15 هزار نفر از اتباع کشور افغانستان ویزا صادر خواهد شد که آنها بتوانند به کشور استرالیا مهاجرت نمایند، در ادامه مقاله ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها ما را همراهی نمایید تا شرایط لازم جهت اخذ اقامت در کشور استرالیا را به شما توضیح دهیم.

ویزای بشر دوستانه استرالیا برای افغان ها در ایران
ویزای بشر دوستانه استرالیا برای افغان ها در ایران

ویزای بشر دوستانه استرالیا برای افغان ها در ایران

در مورخه 21 ژانویه سال 2022 بود که دولت استرالیا در پی یک اقدام کاملا بشر دوستانه اعلام کرد که حاضر است به حدود 1 هزار نفر از اتباع افغانی که شرایط دشواری را در ایران با آن مواجه هستند ویزا بدهد.

پس طبق این مصوبه اتباع محترم کشور افغانستان که ساکن ایران هستند می توانند برای اخذ اقامت استرالیا و فراهم کردن شرایط زندگی مساعد برای خود و خانوادشان اقدام نمایند.

در ادامه ما شرایط ارائه ویزا به اتباع افغانی توسط دولت استرالیا را شرح خواهیم داد.

شرایط ویزای بشر دوستانه استرالیا برای اتباع افغانستان

با توجه به شرایط بدی که برای اتباع محترم کشور افغانستان در کشورهایی نظیر ایران رخ داده است، بسیاری از کشورها نظیر کانادا، انگلیس، آمریکا، سوئد، نروژ، آلمان و غیره برای پذیرش اتباع افغانی و اخذ ویزای دائمی به آن ها اعلام آمادگی کرده اند.

دولت استرالیا نیز جز کشور هایی بوده است که در این زمینه اعلام آمادگی کرده است، و اتباع افغانی که قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای این کشور را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • افرادی که جز اقلیت های مذهبی هستند
  • همجنسگرایان
  • افرادی که به دلایل سیاسی جان آن ها در خطر است
  • افرادی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده و یا اقوام آن ها ساکن استرالیا است
  • زنان و کودکانی که مورد تهدید و آزار حکومت های اسلامی هستند
  • افرادی که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا رتبه علمی بالا هستند
  • افرادی که در مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا نظیر برنامه نویسی کامپیوتر، پرستاری، وکالت، حسابداری و غیره دارای تخصص هستند
  • افرادی که داری مدرک IELTS زبان انگلیسی هستند

افرادی که این شرایط را دارند می توانند در سریعترین زمان برای دریافت ویزای استرالیا اقدام نمایند، البته به جز استرالیا کشور کانادا نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده است، و در صورتی که ظرفیت پذیرش استرالیا تکمیل شد شما می توانید با مطالعه مقاله ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران برای اخد اقامت کانادا نیز اقدام نمایید.

مدارک لازم برای ویزای بشر دوستانه استرالیا

اداره مهاجرت استرالیا برای آن دسته از اتباع افغانی که قصد دریافت ویزای استرالیا را دارند، اعلام کرده است که قبل از مراجعه حضوری و یا مراجعه اینترنتی به وب سایت اداره مهاجرت استرالیا حتما باید مدارک زیر را داشته باشند و آن را به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهند، این مدارک عبارتند از:

  • شناسنامه افغانستانی
  • اقامت قانونی یا ویزای قانونی در ایران با ارائه مدرک (امکان ارائه خدمات برای کسانی که به صورت غیر قانونی در ایران هستند، وجود ندارد)
  • اثبات دارایی مالی در بانک های ایرانی

توجه» در صورتی که قصد دارید مدارک خود را به صورت اینترنتی برای اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایید، باید به وب سایت refugeesponsorship.org.au مراجعه نمایید.

فرم ثبت نام پناهندگی استرالیا (ویژه مهاجرین افغانستانی)
فرم ثبت نام پناهندگی استرالیا (ویژه مهاجرین افغانستانی)

فرم ثبت نام پناهندگی استرالیا (ویژه مهاجرین افغانستانی)

مهاجرین افغانی برای مهاجرت به کشور استرالیا و اخد اقامت استرالیا باید مدارک زیر را هم در اسرع وقت تهیه نموده و برای اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایند، البته قبل از ارسال این مدارک نیز می توانند در اسرع وقت با یک وکیل مجرب و کار بلد مشاوره داشته باشند، مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست پناهندگی در کشور استرالیا و فرم ثبت نام پناهندگی استرالیا(ویژه مهاجرین افغانستانی) شامل موارد زیر است:

  • گذرنامه
  • فرم تکمیل شده ویزای استرالیا
  • پرداخت هزینه ویزا
  • عکس بیومتریک
  • کارت شناسایی ملی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک خانوادگی (سند ازدواج یا طلاق و …)
  • گواهی تمکن مالی
  • بیمه سلامت
  • مدارک مورد نیاز برای اقامت موقت: بسته به نوع ویزای شما این مدارک متفاوت است.
  • فرم‌ های گیرنده مجاز (نماینده قانونی شما که در صورت عدم حضورتان می‌تواند مدارک شما را تایید کند)
  • رزرو محل اقامت
  • نامه از کارفرما (اختیاری)
  • دعوت‌نامه (اختیاری)
  • برنامه سفر (شامل بلیت‌ های خریداری شده، مکان‌هایی که قصد سفر به آن را دارید و …)

با تکمیل فرم ثبت نام پناهندگی استرالیا ویژه مهاجرین افغانستانی و ارسال این اطلاعات برای اداره مهاجرت استرالیا در سریع ترین زمان به درخواست مهاجرت شما پاسخ داده می شود.

توجه» برای اطلاع دقیق از آخرین وضعیت اتباع افغانی در ایران می توانید به صفحه خبر فوری مهاجرین افغان در ایران امروز 1402 مراجعه نمایید.

فرم مهاجرت به استرالیا برای افغانها

تمامی مدارک ذکر شده در بخش بالا را شما می توانید به نشانی info@refugeesponsorship.org.au ایمیل کنید، البته قبل از ایمیل کردن این اطلاعات پیشنهاد می کنیم که حتما با یک موسسه مهاجرتی معتبر مشاوره داشته باشید، چون که به هر حال یکسری از قوانین به صورت مداوم در حال تغییرات است، که در این شرایط یک وکیل خوب و حرفه ای در زمینه مهاجرت می تواند به شما کمک نماید.

البته اگر در شرایطی ظرفیت پذیرش استرالیا برای اتباع افغانی تکمیل شد، کشور های دیگری نظیر آلمان هم برای اخذ ویزا و اقامت دائم به اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده اند، که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به صفحه ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی اطلاعات لازم در این خصوص را کسب نمایید.

ثبت نام مهاجرین افغانی برای استرالیا

با توجه به این که امروزه بسیاری از کشور ها قوانین سخت گیرانه ای را برای پذیرش مهاجرین از کشور های مختلف وضع کرده اند، کشور استرالیا هم از این قاعده مستثنی نیست، لذا ویزای بشردوستانه استرالیا برای مهاجرین افغان یک فرصت ویژه محسوب می شود تا آن ها بتوانند از طریق قانونی و به کمک دولت استرالیا در این کشور پناهنده شوند و پس از اخذ ویزا و اقامت دائمی همانند تمامی شهروندان استرالیا از تمامی حقوق شهروندی در این کشور بهره مند خواهند شد.

ویزای بشردوستانه استرالیا 842

طبق ماده 842 که در مجلس ملی استرالیا به تصویب رسید، کشور استرالیا برای پذیرش و صدور ویزا برای 15 هزار نفر از اتبای افغانی اعلام آمادگی کرد.

قطعا این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای مردم افغانستان به شمار می رود، چرا که با اخذ ویزای استرالیا می توانند در یک کشور توسعه یافته با امکانات و ظرفیت های وسیع و در شرایط آرام و امن به زندگی خود ادامه دهند.

ویزای بشر دوستانه استرالیا بدون اسپانسر

یکی از مزیت های مهم ویزای بشر دوستانه استرالیا برای اتباع افغانی این است که افغانستانی های عزیز برای دریافت این ویزا نیاز به هیچگونه اسپانسر و یا حامی مالی اختصاصی ندارند، فقط افرادی که شرایط دریافت این ویزا را دارند می توانند در اسرع وقت برای اخذ ویزای استرالیا اقدام نمایند.

حتی افرادی که شرایط آن ها خاص و ویژه است مانند اقلیت های مذهبی، همجنسگرایان، گروه ها و جریانات سیاسی، زنان و کودکان افغانی که در معرض خطر دولت های اسلامی قرار گرفته اند، در اولویت نخست برای دریافت ویزای استرالیا هستند، ضمنا اتباع محترم افغانی که ساکن ایران هستند می توانند با مراجعه به دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی با دریافت کارت اقامت خود برای دریافت ویزای استرالیا نیز اقدام نمایند.

سایت ویزای بشر دوستانه استرالیا

همانطور که پیش تر گفته شد از طریق وب سایت refugeesponsorship.org.au می توان برای اخذ ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها اقدام نمود.

البته شما همین حالا بدون نیاز به مراجعه به این وب سایت می توانید تمامی اطلاعات خود را به نشانی info@refugeesponsorship.org.au ایمیل نمایید، و پس از ارسال ایمیل در اسرع وقت اداره مهاجرت استرالیا پاسخ شما را خواهد داد، و به شما اطلاع رسانی خواهد کرد که آیا شما شرایط لازم برای دریافت ویزای استرالیا را دارید یا خیر.

البته از یک جهت آسوده خاطر باشید که با توجه به ظرفیت بالای پذیرش در این طرح، افراد زیادی شانس دریافت ویزای استرالیا را دارند، بویژه آن دسته از اتباع افغانی که در خود کشور افغانستان و در ایران در شرایط کاملا نامطلوبی به سر می برند.

موسسه خوب برای مهاجرت به استرالیا و ارائه مشاوره به مهاجرین افغان

امکان دریافت اقامت دائم در بدو ورود به استرالیا با کم هزینه ترین و کم ریسک ترین شیوه مهاجرت به استرالیا و دریافت پاسپورت استرالیایی ظرف مدت 4 سال و همچنین مهاجرت از طریق ویزا های مهاجرتی برای بیش از 500 شغل امکان پذیر است و جالب است بدانید که اکثریت این مشاغل نیازی به مدرک تحصیلی مرتبط نیز ندارند.

سازمان مهاجرتی پرشین مایگرنت با 17 سال سابقه درخشان و بیشترین تعداد پرونده موفق در مهاجرت به استرالیا همراه شما مهاجرین و اتباع محترم کشور افغانستان می باشد، برای ارتباط با سازمان مهاجرتی پرشین مایگرنت همین الان می توانید با شماره 02196862626 تماس حاصل فرمایید، و یا به وب سایت persianmigrant.com مراجعه نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

110 پاسخ

  1. سلام احمد هستم یکی افسران ارتش ملی افغانستان که با روی کار آمدن طالبان نظریه ملاحظات که طالبام داشتن بار بار خانه من متلاشی شد و مورد تهدید امنیتی قرار گرفتم مجبور ترک کشور شد به کشور ایران مهاجر شدم خانم و طفل هایم به افغانستان ماند نتوانستم با خود بیارم دیگر نمیتوانم به افغانستان برگردم از کشور استرالیا میخواهم به ما در قسمت پناهنده کمک همکاری نموده تا همراهی زن بچه خود یک زندگی آرام را سپری کنیم تشکر

    1. سلام غلام سخی حسنی هستم من درافغانستان جانم درخطر است بخاطر من درافغانستان پولیس اربکی بودم ومیخواهم با خانوادم پناهنده در استرالیا شوم واز شما تقاضا مندم که درخواستم را بپذیرید

        1. سلام من جبار میرزاهی هستم از ولایت فراه. یک خانواده ۴ نفر هستم. یک سال میشه ومدم ایران از بدبختی ویرانی. پدر. مادرم. تو. جنک طلبان بمباران شد. من هیچ کسی ندارم در افغانستان ایران ب اتباع خبر داد. ۱۰۰ میلیون تومان بد. الان من ایران ومدم چوپان هستم. از سفارت استرالیا خیلی خیلی ممنون میشم اگه به ما کمک کنه. جانم در خطر است برم. افغانستان. همسر. شب کریه. میکنه. دستم خیلی خالی هست. صبحانه بچه هام. چای و نان هست. دو تا فرزند دارم زیره سه سال هست هزینه. مابی‌بی ندارم. از سفارت استرالیا خیلی خوشحال شدم گ در خواست کرده

  2. سلام محمود باقری هستم ساکن ایران و از کشور استرالیا خواهشمندم من را با خانمم و یک بچم پناهنده کشورش کنه بر اثر خطرات جانی که سالهاست باهاش درگیرم

  3. سلام‌وخت‌بخیر‌منو‌همسرم‌در‌تحدید‌امنیتی‌قرار‌دارم‌
    بخاطر‌که‌همسرم‌جان‌در‌خطر‌است‌و‌منم‌جانم‌رر‌خطر‌است
    ما‌از‌کشور‌خود‌فرار‌کردم‌در‌ایران‌پناهنده‌شدم‌
    شرایطی‌خیلی‌سختی‌دارم‌‌بخاطری‌که‌همسرم‌‌در‌آزره‌ازیت‌
    قرار‌گرفت‌از‌دولت‌کانداه‌خواهش‌منوم‌که‌مارا‌کمک‌کنده
    تشکر

  4. Dear sir/ madam ( to whom it may concern)
    Hope this email finds you well.

    My name is Mohammad Vali Stanekzai, one of the brigadiers of the 3rd Special Forces battalion My card number 116A0626. currently I am under a big limit of life And the Taliban are threatening to kill me, it is been more than one year that I flew to Iran and my family lefted behind in Afghanistan. as I have worked work with special parts of the United States and NATO my life is at risk even in Iran as well, And I ask you to help me spend the rest of my life in peace and security And the number of my family is 6 people
    Phone

    And this is my mobile number

    0098993 837 7918

    (( what spp 0093780748567 ))

    It is my passport number

    ( p AFG p 02840285 )

    M.wail4000@gmail.com

    1. سلام وقت بخیر من از افغانستان هستم از قومی هرازه زندگی برای من در افغانستان سخت است آمدم ایران زندگی در ایران هم سخت است

      1. سلام
        ذکی هستم
        تحصیلات لیسانس
        فعلآ ساکن تهران
        بخاطر تحدید امنیتی
        از افغانستان خارج شدم
        اگر من بپذیرید خوشحال
        میشم

  5. سلام تاسو نه مننه کوم پیلن په ژوند په تهران کی کوم او زه غوارم چی تاسی ماسره ده پناهنده گی کی همکاری وکری او زه نور باقی ژوند دغلته تیرکرم او ماسره دبشردوستانه ویزی همکاری وکری نو خدای نخاسته دسی سرنوشت اخته نسو اکسره مهاجرینو په سلاماباد کی مخامخ شو نو موگ هم دی حالت سره مخامخ نشو. نو ماسره په دی باره کی همکاری وکری

  6. سلام من نظيم الله هستم از کندوز افغانستان هستم من مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم 8سال میشه تو ایران زندگی می کنم البته تو استان شیراز من درخواست پناهندگی به کشور استرالیا
    مریض دارم سرطان خون 14سالش دخترم هست وضعیت مالیم خوب نیست خودم ی کاریگر هستم 7نفر نان خوار دارم خیلی برام سخت هست

    1. سلام من پنج تا بچه کوچک دارم شوهرم کار گر ساده هس شرایط زندگی برای ما سخت شده است اگر می‌شود کمکم کنید پناهندگی استرالیا بگیرم باتشکر

  7. سلام من از ویزیت خیلی بدی ازافقانستان پناه آوردم به ایران مطسفانه زندگی کردن سخته میخواهم درخواست پناهندگی کنم باتشکر

    1. سلام من پنج تا بچه کوچک دارم شوهرم کار گر ساده هس شرایط زندگی برای ما سخت شده است اگر می‌شود کمکم کنید پناهندگی استرالیا بگیرم باتشکر

  8. درود بر شما تاج محمد فرمانی هستم ملیت افغانستان پناهنده در کشور ایران به سرمیبرم شغلی پلیس ملی پیشن افغانستان بودم در سقوط حکومت با خانواده غیری قانونی فرار کردم آمدیم ایران لطفاً دولت بشردوستانه استرالیا خواهشمندم پناهندگی در استرالیا راهنمایی و کمک کنید تشکر شماره تماس 09929134022ایمیل m6707872@gmail.com

  9. my statement
    In the name of Allah
    Hello, we are a family of 7 people, we are 5 sisters and brothers
    who were born and raised in Iran. We have two sisters and a
    brother who are 14 years old, that is, we are going to the eighth
    grade. They also go to school; one goes to the first grade and
    one goes to the second grade. My mother is a housewife. My
    father is a simple worker whose income does not meet our
    living expenses, especially in the last 1-2 years, when my father
    himself was diagnosed with kidney stones and neck disc and
    cannot do heavy work. Do it. My sister, who is one of the three
    of us, has a heart problem, the medication has made our life
    problems more difficult. It has made it difficult for us, and I am
    asking you that if it is possible, dear ones who are reading our
    letter, I am asking you to deliver our letter to the authorities so
    that they accept our asylum request.
    Thanks.

  10. سلام وقتدون بخیرامیرمحمدهستم ملیت افغانستان پنداهنده درکشوره ایران به سرمیبرم توافغانستا پدرم پولیس پیشن بودولی باسقوط جمهوری اسلامی افغانستان پدرم به دسته طالبان کشته شود.الانم غیره قانونی ب کشوره ایران بامادربزرگم فرارکیردیم و آمدیم
    لطفن ازدولت پشردوستانه کشوره استرالیا خاهش میکونم درخاست پناهندگی مارابپذیرین واقعن باشرایته خیلی بدی زندگی میکونیم توایران باتشکر
    شماره تماس09102940325

  11. سلام من از افغانستان در دولت پیشن وظیفه تیر کرده بودم از دست طالبان فرار کردم آمدم ایران اما در ایرانم وضیعت هم خوب نیست

  12. سلام من افغان استم ما قبلن به دولت وظیفه تیر کردیم اما طالبان که آمد آمدیم به ایران به ایرانم وضیعت خوب نیست

  13. سلام
    من نظيم الله ذاخیلی هستم از کندوز افغانستان هستم من مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم ولی به ی مشکل گیر کردم من مریض دارم سرطان خون 12سالش هست دخترم هست وضعیت مالیم خوب نیست خودم ی کاریگر هستم 7نفر نان خوار دارم خیلی برام سخت هست تو شرایط فعلی ایران میخواستم از شما بشردوستانه کمکم کنید برای پناهندگی

  14. سلام من رقیه علیزاده هستم در ایران پناهنده هستیم از تحصیلات عقب ماندیم بااین خرج و مخارج نمی‌توانیم درس بخوانیم زندگی برای مان سخت است از شما عزیزان می خواهیم که به پیام ما توجه بفرمایید

  15. سلام من رقیه علیزاده هستم در ایران پناهنده هستیم از تحصیلات عقب ماندیم بااین خرج و مخارج نمی‌توانیم درس بخوانیم زندگی برای مان سخت است از شما عزیزان می خواهیم که ما را بپذیرید شماره تماس 09934452708به پیام ما توجه بفرمایید با تشکر

  16. سلام من نوید انوری هستم و تازه از افغانستان آمدم و پدر بزرگم را در افغانستان کشتن و ما در ایران آمدیم پدر من تکلیف اعصاب داره و تشنجی هست ماه در ماه دارو استفاده و هر دو تا چشمانش هم حمل شده و داداشم هم نکلت زبان داره و من تنها کار می‌کنم در ایران از شما خواهشمندم که در خواست من را قبول بفرمایید 👏👏👏

  17. سلام من نوید انوری هستم از افغانستان آمدم و پدر بزرگم را کشتن م پدر من تکلیف اعصاب داره و تشنجی داره ماه در ماه دارم استفاده میکنه و داداشم نکلت زبان داره من تنها کار می‌کنم واقعا نمیرسم و پدرم دو تا چشمانش را حمل کرده و از شما خواهشمندم که درخواست من قبول بفرمایید لطفا 👏👏

  18. سلام روشن نوروزی هستم ساکن ایران منو همسرم ۳ تا پسر دارم و یکی داداشم را به قتل رساند بابام از افغانستان همسرم را وکیل انتخاب کرد و الآن توسط قاتل های داداشم ما رو تهدید به مرگ می کند خواهشمندم من را پناهنده در استرالیا قبول کنید

  19. سلام من دختر 18ساله استم خیلی ناداری رنج میبرم دو سال میشه مه از دست طالبان به ایران پناه آوردم از کشور استرالیا تقاضا دارم که در خواست منو قبول کند

  20. سلام من فرشته بلاغی ۱۸ ساله از افغانستان هستم ودرخواست ویزه بشر دوستانه استرالیا دارم پدرم معلم بود توسط طالبان تهدید به مرگ و مورد ظلم طالبان قرار گرفته بودیم به ناچار ایران آمدیم و ازاونجایی که دولت ایران تصمیم به اخراج ما دارن نمی توانیم دوباره به افغانستان برگردیم ما یک خانواده چهارنفره هستیم از اونجایی که‌پدرم و مادرم پیر و مریض هست نمی تواند کار کند و اگر به افغانستان اخراج شویم من همراه خواهرم نمی توانیم کار کنیم تا مخارج زندگی را پیداکنید چون طالبان اجازه تحصیل و کار را به زنان نمی دهد امید وارم بتوانید به ما در گرفتن ویزه کمک کنید با تشکر فرشته بلاغی

  21. سلام من از افغانستان از قوم هزاره هستم و فعلا در ایران در شرایط خیلی دشواری زندگی میکنم، بعد از آمدن طالبان مهاجر شدم از کشور آسترالیا درخواست ویزه بشر دوستانه دارم.

  22. سلام من احلی افغانستان هستم به مدت سه سال می شود از افغانستان به ایران مهاجرت کردم من یک خانواده سه نفره هستم من خانومم یک دانه پسری سه ساله دارم من به افغانستان معلم بودم بخاطر ناامنی افغانستان را ترک کردم نمی توانم به افغانستان برگردم اونجا امنیت نداریم بعد ده ایران هم بسیار زندگی خیلی سختی دار م همیشه پنهان زندگی می کنیم تا از ایران اخراج نشویم از شما خواهش می کنم به ما کمک کنید ماره از ایران بی برید

  23. سلام من نازیلا از کابل در افغانستان استم با تغییر وضعیت در کشور ما تمام فامیل ما بیکار و بسیار یک زندگی سخت ره سپری میکنیم مادرم از دست بیکاری مریض شده من و خواهرم هم نتوانستیم مکتب را تمام کنیم و بی سرنوشت شدیم بسیار زندگی کردن سخت است اینجا با ناداری و بیماری فکر کنین چیقسم زندگی میتوانیم داشته باشیم لطفاً درخواست من را قبول کنید

  24. سلام من نازیلا از کابل در افغانستان استم ما در فامیل 6 نفر استیم پدر و مادرم در دولت کار میکردن و مه و خواهرهایم هم شاگرد استیم اما نتوانستیم که درس خود را ادامه بتیم و برادرم هم بیکار است حالا همگی ما بیکار شدیم و زندگی خیلی سخت است برما بعد از آمدن طالبان زندگی ما خیلی سخت شده چون که شیعه استیم کار هم به پدر و برادرم نمیتن از کشور استرالیا خواهشمندم که ما را از این حالت نجات داده و درخواست ما را قبول کنم

  25. سلام من اخلی افغانستان استم دومابعدازسوقت دولت من رامی خاستن بخاطرگه پولس قبلی بودم بقتل برسانن ازاونجا فرار به گشور ایران آمدم پدر ومادر رابیست سال پیش تیاری طالبان ازاسربمب به شخادت رسیدن من بی فامیل استم انجا جای بودباش ندارم افسرپولیس استم ۱۴ سال مگتب خاندیم ۲ما اگادمی درجلال آبادخاندیم و۵ مادرگابل درزون ۲۰۲ شمشاد خاندیم و۲مادرمزارشریف کورس افسری پولیس خاندیم و۱۰ سال خدمت گردیم اسنادایم پیشم است بااخترام تشگر

  26. سلام من اخلی افغانستان استم دومابعدازسوقت دولت من رامی خاستن بخاطرگه پولس قبلی بودم بقتل برسانن ازاونجا فرار به گشور ایران آمدم پدر ومادر رابیست سال پیش تیاری طالبان ازاسربمب به شخادت رسیدن من بی فامیل استم انجا جای بودباش ندارم افسرپولیس استم ۱۴ سال مگتب خاندیم ۲ما اگادمی درجلال آبادخاندیم و۵ مادرگابل درزون ۲۰۲ شمشاد خاندیم و۲مادرمزارشریف کورس افسری پولیس خاندیم و۱۰ سال خدمت گردیم اسنادایم پیشم است ماراازایران بوبریند بااخترام

  27. سلام وقت بخیر. من سید علی موسوی 16 ساله اهل افغانستان هستم. من در حال حاضر در ایران هستم. جان من در افغانستان در خطر بود. من توانستم از آنجا فرار کنم. من در حال حاضر در ایران زندگی می کنم. من اینجا کسی را ندارم من اذیتم، نمی دانم چه کنم، اما خانواده ام در افغانستان هستند، زندگی خیلی سخت است. زمانی که در افغانستان بودم چندین بار توسط طالبان کتک خوردم. می خواستند مرا بکشند. من موفق به فرار شدم و اکنون در ایران هستم. هر روز به اسم افغانی حرف های کثیف میزنه. من خیلی اذیتم. امیدوارم حرف ها به دست شما رسیده باشد. منتظر پاسخ شما در اسرع وقت هستم

  28. سلام من نصرت الله حیدری استم از افغانستان عضو ارتش دولت پیشین بعداز فروپاشی نظام من مجبور شدم فرارکنم به کشور ایران نتونستم اسناد یا مدارک های خود را به دلیل ناامنی را بر دارم الان نمیتونم به افغانستان برگردم میخواهم از کشور ایران برم امیدوارم همکاری کنید ممنونم

  29. سلام جواد هستم از کشور افغانستان ساکن ایران دارای ۲فرزند کوچیک( زندگی در ایران برایم بسیار دشوار است از شما خواهشمند هستم پناهندگی مرا بپزیرین)

  30. سلام من میخواستم درخواست پناهندگی بدهم تو ساله من در ایران هستم بخاطر خانواده ام فعلین شرایط مالی خوب نیست اکر امکانش هست به این شماره تماس بگیرید 09036525938

  31. سلام وقت بخیر ابراهیم منصوری هستم در افغانستان خیلی زندگی سخت می گذراندم آمدم ایران فکر می کردم اینجا خوب باشه اما اینجا هم خیلی مشکل می گذره 4تا بچه دارم خیلی مشکل است از پول کارگری کدام مشکلاتم برسم کرایه خانه پول آب و برق گاز یا لباسهای فرزندانم یا غذایی خوردن واقعا ماندم که چیکار کنم حتا شب ها هم شده که همراه فامیل ام بی خوریم واقعا از این زندگی خسته شدم از دولت استرالیا خواهشمندم به من کمک کنید خیلی ممنون که وقت گران بهای تان را صرف دید گاه من کردید ابراهیم

  32. سلام من علی خان میرخانی هستم ۱۹ ساله هستم
    من در افغانستان شاگرد مکتب بودم و طالبان مرا
    زندان برد و از فامیل ما اصلحه خواست برای آزادی من
    بعد گفت اگر اصلحه ندهید پسر شما کشته میشه
    بعد تمام اموال خود را فروختیم تا من آزاد شم
    و بعد از آزاد شدن من مجبور شدم درس و مکتب و آرزو های کی داشتم را رها کنم و آمدم کشور ایران
    فعلا ایران هستم

    1. با عرض سلام. من یک. زن افغان هستم. در ایران زندگی میکنم زندگی. کردن. خیلی سخت هست. با شوهرم. ودخترم. زندگی. میکنم. با پدرم یکجا هست پدرم. پیر هست. نمتوانه بره سره و دو خواهریم و برادرم و زن برادرم و بچه برادرم زنگی میکنم خواهرم نمتوانه درس بخوانم بخاطر ک پدرم. پیر هست نتوانه بره سره من سواد. ندارم وتا برادرم هست یکش مریض مشکل اعصاب داره وضعیت مالی خوبی ندارم خواهش میکنم. کمک.

  33. سلام منو خانواد. مادرم و مادر شوهرم میخوایم مهاجرت کنیم لطفان کمک کنید مادر شوهر که خودش نون آور خونست نون وار خانه بابام داداشم که یک کلیه ندارع بابام که معلول کار سنگین نمیتونه. منو ش.هرم که جوانیم یک کمی بهتریم توی ایرانم که واقعا زندگی سخت شد هرمز فوش اینا لطفاً کمک کنید افغانستانم نمی‌تونیم بریم

  34. من خودم که تحصیل نتونستم خانواده پولشو نداشتن و نمیتونم توی سایت ثبته نام کنم الآنم خیلی دوست دارم تحصیل کنم وله خوب شرایطش نیست مخصوصن توی ایران چندم خواستم تحصیل کنم قبل نکردن تورخدا یک بند خدای کمک کنه شوهرم هروز کارگری. همش مریض میشه. واضه بابام مامانم مادر شوهر منم جالب نیست ماهی دوباره خانه نیست بابام

  35. ابوالفضل رحیمی هستم میخوام درخواست پناهندگی بدم بخاطر ادامه تحصیل وشرایط بد اقتصادی

  36. ابوالفضل رحیمی هستم میخوام درخواست پناهندگی به کشور استرالیا درخواست پناهندگی بیدم بخاطر ادامه تحصیل وشرایط اقتصادی

  37. سلام خسته نیاشید من افغان هستم و هدود 8ساله که تو ایرانم و سرپرست کارگرای ساختمانی هستم و هیچ مدارکی نتونستم بگیرم بخاتری که افغان هستم از کارم بیرونم کردن و زندگیم ایجاخیلی خیلی دشواره مردم به ما اهانت میکنن و بیحترامی و از هچیزی تو ایران نمیتونیم استفاده بکنیم و بهرمند شویم من دوتا بچه دارم و یکی درس میخونه که بدبختانه بخاطر بیمدارکی از مدرسه بیرونش کردن لطفاً کمکمان کنید ما که زندگی خوبی نداشتیم ادهقل بچهای ما بتونن از ما بهتر زندگی کنن🥺😔

  38. سلام من درایران زندگی میکنم پدر ومادر مریض است کسی را نداریم کمکم کنید من در ایران خیلی سختی کشیدم

  39. سلام من درایران زندگی میکنم پدر ومادر مریض است کسی را نداریم کمکم کنید من در ایران خیلی سختی کشیدم

  40. سلام من در افغانستان استم و در حال حاضر ک حکومت طالبان است خطر های جنسی زیاد است و چون با یک خطر بسیار دشوار جنسی مواجه شدا ام میخاهم مرا ب عنوان پناجو در استرالیا بپذیرید چون واقعا افغانستان خطر برای دخترها زیاد است و ما هم توان مالی نداریم ک مهاجرت کنیم یا اقامه بگیریم لطفاا کمکمان کنید

      1. خب از افغانستان زرنج یعنی نیمروز استیم و یک خانواده هفت نفری استیم ک پدرم شغل آزاد دارد و دوبرادر دارم ک یکی ۸ساله است و یکی۱۱ساله است من خودم۱۶ساله دو خاهر دارم یکی۱۹ یکی ۱۷ و اگ میشه بقیه را ایمیل خود رابدهید تا بگویم برایتان لطفااا

          1. خب میخاهیم ک در خارج از افغانستان درس و تحصیل خود را ادامه دهیم چون وضعیت افغانستان روز ب زور بدتر میشه خب آزادی نداریم ن آزادی ک خارج از چوکات باشد یعنی میخاهیم کار کنیم خب روز ب روز سختگیری بیشتر ب دختران افغانستان بیشتر میشه و مشکلات دخترانی همچون من بیشتر میشه چون که خانواده سختگیر داشته باشند و میخاهیم آوای ما را اگه در خود کشور خودمان کسی نمیشنوه و ب چیزهایی ک میخاهیم نمیرسیم ماندن در اینجا اصن خوب نیست

          2. سلام میخواهم با فامیلم پناهنده شوم به استرالیا چون در افغانستان مشکلات جانی دارم وزنده گیم از لهازی جانی خطر هست

            پاسخ

  41. سلام من محمد امین وفا افسر اردوی ملی افغانستان هستم که بعد از سقوط دولت ازکشور فرار وبه ایران مهاجرت کردم بسختی زن وبچه ام را آوردم البته ایران تنها برگه سرشماری به ماداده متاسفانه که اینجا برای افغانها اصلا شرایطی خوبي نیست حتی برخورد مردم ایران باما در کوچه و خیابان ومحل کار خیلی تحقیرآمیز است اگر دولت استرالیا پناهی بدهد راهنمایی کنید

  42. سلام من در ایران زندگی میکنم با نژاد پرستی و آزار اذیت مردم ایران هرو روز روبه رو میشم می‌خوام از اینجا برم تا در استرالیا آینده ای روشن برا خودم بسازم مجردم ۱۹سالمه

  43. باسلام به شما من محمد رحیمی فرزند حکیم هستم که دارای 5 فرزند و یک داماد می باشم اینجانب در افغانستان سرباز دولت بودم با امدن طالبان دیگر جایی برای ما نبود و اگر در آنجا می ماندیم کشته میشدیم به همین دلیل من به همراه خانواده خود فرار کرده ام و به ایران امدیم در ایران نه خانه داریم نه پول که بتوانیم زندگی کنیم و دیگر امکان بازگشت به افغانستان را نداریم و همچنین هم کاکردن در ایران برای ما سخت شده است و هم تحصیل فرزندمان و حقیقتا تا چندسال آینده نیز به احتمال زیاد ما را ازایران هم بیرون میکنند به همین دلیل از شما در خواست کمک عاجزانه دارم

  44. سلام من حکمت الله فرزند عزیزالله از افغانستان فعلن در ایران زندهگی میکنم میخاهم به استرالیا مهاجرت کنم من افغانستان رفته نمیتانم چون که در آن جاه دشمنی دارم او هم طالب است میشه من به کشور خود پناهنده مهاجر بپزیزید

  45. سلام رشاد محمدی استم کلاس 10 دهم در ایران به دلیل کم اقتصادی و بی امنیتی کشور افغانستان رفته نمیتوانم 09369862905

  46. سلام
    من نظيم الله هستم از کندوز افغانستان هستم من مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم ولی به ی مشکل گیر کردم من مریض دارم سرطانی دخترم هست وضعیت مالیم خوب نیست خودم ی کاریگر هستم 7نفر نان خوار دارم خیلی برام سخت هست تو شرایط فعلی ایران میخواستم از شما بشردوستانه کمکم کنید برای پناهندگی به کشور استرالیا
    خانه ما خراب شد تو افغانستان خط طالبان بود مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم

      1. سلام ما یک خانواده 4نفری
        افغان هستیم میخواهم پناهنده استرالیا شوم لطفا کمکم کنید

  47. سلام حسین میرزائی هستم من یک درافغانستان معلم آموزشگاه خصوصی بودم بارها توسط گروه طالبان تهدید شدم جانم درخطر بود بلاخره آمدم ایران اینجا هم چون اسناد مدرگ ندارم احتمال داره هرلحظه دیپورت شوم جانم درخطر هست

  48. سلام و وقت بخیر من منیژه حیدری هستم که در افغانستان آرایشگاه داشتم بعد از بسته شدن مغازه های ماه مجبور به مهاجرت به ایران شدم حالی هم حالت خوبی اینجا نداریم بچهاهم نمیتونن درس بخونن و بر خودم هم نتونستم کاری درست کنم اینجا مشکلی دارن با عتباع

  49. سلام من میوند هستم
    من بچه افغانستان هستم
    بیشتر از دوسال میشه ایران زندگی میکنم
    زندگی اینجا سخت است
    میخواهم از این کشور بیرون برایم

  50. سلام یک دختر نظامی استم با کشور ایران محاجرم و تنها تنها د. شرایط سخت قرار دارم نمیتوانم بت کشورم برگردم خواهش میکنم از کشور استرالیا که کمک نماید برام

  51. Hello, I am a single woman in the military. I came to Iran when the Taliban came. I am alone. My living conditions are difficult and my family is in Afghanistan, but I do not know about them. I am asking Australia to grant me asylum and if I return, I will be killed from a political point of view.

  52. سلام من محمد علی ‌‌هستم‌از افغانستان‌به‌ایران‌امدم‌بخوا‌طر‌مذهبی‌بودنم‌‌با‌خانواده‌‌پجنفره‌هستم‌وذیت‌در.ایران‌‌خیلی‌خراب‌‌ازشما‌میخوام‌‌پیام‌منرا‌‌به‌پناهندگی‌قبول‌کنید‌لطفا‌وکمکم‌کنید

  53. سلام داود هستم از افغانستان به ایران آمدم بخاطر شرایط نا مناسب اقتصادی ،تعصب قومی ،با مشکلات مریضی که بهرحال شده نمیتونم تداوی کنم ، پول تداوی خود را ندارم .
    خانواده سه نفری هستم ،وضعیت در ایران خیلی خراب شده برای مهاجر ، از شما خواهشمندم پیام درخواست پناهندگی قبول نموده منو از این وضعیت نا مناسب حالم نجات داده و کمکم کنید.

  54. من خانواده هستم همسر دوتا فرزند دارم زیره سه سال هست از دست طلبان ومد م ایران منو دادشم پدرم سرباز بودیم دادشم پدرم شهید گردن طلبان منم با خانواده ومدم ایران افعان ها میفرسته. افغانستان جان من در خطر هست از سفارت استرالیا خیلی ممنون میشم اگه به ما گمگ کن

  55. Hello, I am Shirin Shah Amini, one of the military officers during the Republic of Afghanistan. It has been two years since we escaped from Afghanistan, and I am currently living in Iran with my family. I want to become a refugee in the friendly country of Australia. Thank you

  56. Hello, I am Mohammad Hossein from Afghanistan and now I live alone in Iran and I am asking the Australian government to help usHello, I am Mohammad Hossein from Afghanistan and now I live alone in Iran and I am asking the Australian government to help us

  57. سلام
    من یکی از شهروند افغانستان هستم فعلا در ایران زندگی مکنم
    میخواهم پناهنده استرالیا به پزیرد

  58. Hello. I am Alim Jan Yaqoubi, one of the forces of the Afghan army. Due to the recent developments in Afghanistan, we were threatened and my wife and children are currently in Iran. I want to live a peaceful life.

  59. سلام من جبار میرزاهی هستم از ولایت فراه. یک خانواده ۴ نفر هستم. یک سال میشه ومدم ایران از بدبختی ویرانی. پدر. مادرم. تو. جنک طلبان بمباران شد. من هیچ کسی ندارم در افغانستان ایران ب اتباع خبر داد. ۱۰۰ میلیون تومان بد. الان من ایران ومدم چوپان هستم. از سفارت استرالیا خیلی خیلی ممنون میشم اگه به ما کمک کنه. جانم در خطر است برم. افغانستان. همسر. شب کریه. میکنه. دستم خیلی خالی هست. صبحانه بچه هام. چای و نان هست. دو تا فرزند دارم زیره سه سال هست هزینه. مابی‌بی ندارم. از سفارت استرالیا خیلی خوشحال شدم گ در خواست کرده

  60. سلام من ساراافغانی متولد ۷۹هستم یه زن بی سرپرستم بادوتا بچه همسرم دوساله ترکم کرده با خانوادم زندگی میکنم شغلم عکاسیه برادرام اجازه کار نمیده و خودشونم کمکم نمیکنن و اذیتم میکنن حتی کتکمم میزنن من مدارک ندارم لطفا لطفا کمکم کنید نجاتم بدین Hello, I am Sara Afghani, born in 79. I am a homeless woman. My wife left me for two years. I live with my family. My job is photography. My brother does not allow me to work.

  61. سلام من نبی عیسایی هستم مدتی چند سال با نیروهای ناتو در افغانستان همکار بودم و بعد از روی کار امدن طالبان خطری جان داشتم در افغانستان از افغانستان فرار کردم ایران و فعلن در ایران غیر مجاز هستم از دولت استرالیا خواهشمندم مارا پناهندگی بدهد ممنون

  62. من از افغانستان هستم وضعیت بد امنیت قرار دارم از کشور استرالیا میخواهم که من را به عنوان پناهنده به پذیرد

  63. سلام شاه پادشاه صدیقی استم با فامیل 6نفره در افغانستان با وزیر دفاع کار کردم مدت 17 سال بعد آمدن طالبان فرار کردم فعلاً ایران هستم مدارک تحصیلی در بخش نظامی از ترکیه و آلمان دارم وضعیت سختی داریم لطفاً کمکم کنید تشکر

  64. سلام من ذبیع الله احمدی هستم ازفغانستان هستم من هفنت نفرهستم که یک دختردارم چهار پسر که هریکی اسم شان هست مسیع لله احمدی ذکرالله احمدی ی مطیع الله احمدی ربیع الله احمدی خانم من مژگانن حمدی من دردولت جمهوری درمن پلیس ویژه بودم اروقت که افغانستان به دست طلبان افتاد همه کسان که درنظام بودن همش بی سرنوشت شدن همه نظام یان را تهدید میکند هرشب پشت درخانه من میایت ومن ازسردیوارخانم فرارمیکردم بلاخره پسرم راگرفتن باخودبوردن خلی لت کوب کردن تاکه مرا به دست بیارن بلاخره نشت من رفتم خوده برایشان تسلیم کردم وپسرم را رهاکردن ومراهم خلی لت کوکردن گفتم بگوکجاماندی وساویل نظامی را من هرچی گفتم که ماهمه چیرهاراتسلیم کردیم باورنمیکردن آخرنشد ازطریق وکیل گذرمن به زمانت رهاشدم من همرای فامیل آمدم ایران هستم درایران هم بی سرنوشت ماندم ازشماخوایش میکنم دباره من وفامیل من یک درخواست من قبول کنید شما رتماس 09938662139 بااحترام ذبیع احمدی

  65. سلام.امین هستم 17 ساله بدلیل عدم ناامنی کشورم بدلیل خطری جانی و مالی آمدم ایران.
    حالا ایران می‌خواهند افغانی ها رو اخراج کند و من نمیتونم برم افغانستان بخاطری اونجا برایم خطر داره
    امید وارم کمکی بشر دوستانه سهمی من هم باش
    با تشکر امین حسینی
    00989304656052

  66. سلام من علی اکبری هستم درایران بسر میبرم شرایط جسمانی خوب ندارم خرج یک خانواده 5نفره سخت برام کسی ندارم نه در ایران ونه درافغانستان خواهشن کمکم کنید پسرمم تازه از بیمارستان مرخص کردیم مشکل قلبی دارد

  67. من یک دختر افغانستانی هستم درتهران زنده گی میکنیم ما تحت شرایطی سخت اینجا زنده گی میکنیم حتا اجاره تحصیل نداریممیخواهم ازاینجا برم چون واقعآ خسته شدم از این شرایط سخت

  68. سلام من شایگان علیزاده هستم داداشم نظامی بود زیر تحدید طالبان بودیم در تاریخ /17/ 2022 افغانستان را ترک کردم قاچاقی آمدیدم در مرزبانی
    ایران خودمون را تحویل دایدیم یک شب در اردوگاه در مشهد بودیم صبح شود همه ای مارا در مرز اسلام قلعه. بورد منو همسرم و مادرم را گوفت شما برگردید افغانستان داداشم را نگهداشتن منو همسرم و مادرم را افغانستان فرستاده من دوباره
    رفتیم خانه خودمون فکر کردم طالبان به من کاری نداره بعد از یک ماه طالبان از در خانه ام منو گرفت باخودش بورد گوفت داداشت کجاست من گوفتم نمیدونم منو تحدید به مرگ کرد گوفت هرچه زودتر داداشت را پیداکن من آمدم خانه ام دوباره از خانه ام فرار کردیم آمدیدم ایران من و
    باهمسرم و مادرم در ایران هستیم بدون هیچ مدرکی الان همه هر روز افغانهای به مدرک را می فرستند افغانستان لطفا لطفا از کشور استرالیا خواهش میکنم به من کمک کنید آسیب پذیر هستم
    زیر تحدید طالبان هستم به افغانستان برگشته
    نمتونم در خطر هستم در ایران هیچ مدرکی ندارم احساس خطر میکنم اگر ایران منو بفرست به افغانستان طالبان پوستم راه خواهم کند لطفا لطفا کمکم کنید در خطر هستم 00989153279974

  69. من به مدت سه سال است که به کشور ایران مهاجر هستم من از شما درخواست پناهندگی میکنم و میخواهم مرا درفهرست پناهندگان قرار بگیرم
    زندگی در ایران خیلی دشوار است

  70. Hi I am Nazinullah Rahimi from Kunduz Afghanistan I had to come to Iran for asylum but stuck to the problem I have a cancer my daughter is not good financial condition I am Kargar 7 bread eating very hard for me in the current situation Iran wanted to help you humanitarian to refugees to Canada please Afghanistan I can’t go home destroyed in the line of the Iranian government Taliban We have to pay 100 million to renew your degree, I work 7 people, I have a lot of bread for me.

  71. سلام من عبدالباسط زاخیلی هستم و یک همسر دارم و ۶بچه دارم و سر پرستی یک خواهر بیوه ام به عهده ی من است من یک کارگر هستم و در ایران زندگی میکنم ما در خانواده ۹نفر هستیم و نمی تونم خرج ۶بچه و یک خواهر بیوه ام را در بیارم اینجا خیلی گرونی هست و دولت ایران نمیزارن بریم سر کار مانیازبه کمک داریم

  72. سلام علیکم مرتضی حیدری استوم از افغانستان فعلا د ایران مسافر استوم د افغانستان مکانیک برقی ماشین بودم فعلا ایران آمدم بری کار اما د ایران هم سخت است میشه کمکم کنی

  73. پرمینه هستم از ولایت فراه ۲۲ سلمه خانواده من شهید شدن من ومدم ایران ۲ فرزند دارم شوهرم کم خونی شدید دار هزینه گم خونیش ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب