وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم

شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم

فهرست مطالب

همیشه در زمان ایجاد مشکلات و گرفتاری های ناگوار در زندگی یکی از راهکارهای مهمی که ائمه اطهار و پیامبر گرامی اسلام بسیار روی آن تاکید کرده اند دعا کردن و توکل کردن به خداون متعال است، جدای از مباحث دینی و مذهبی، از نظر علم روانشناسی هم دعا کردن می تواند موجب آرامش روحی و قلبی انسان ها شود و آرامش خاطر را در زمان بروز اتفاقات ناگوار برای انسان به ارمغان می آورد، دعای شش قفل یکی از دعاهای بسیار کاربردی است که پیامبر گرامی اسلام (ص) بسیار روی آن تاکید داشته اند، به خصوص برای چشم زخم امام صادق (ع) و امام حسن عسگری (ع) نیز تاکید داشته اند که دعای شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم می باشد، در ادامه نحوه این دعا را به شما آموزش می دهیم.

دعای شش قفل
دعای شش قفل

دعای شش قفل

برای قرائت دعای شش قفل به گفته ی پیامبر گرامی اسلام ابتدا باید وضو و یا تیمم بگیرید، سپس خالصانه نیت کرده و دعای پر فیض شش قفل را به شکل زیر بخوانید:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

قفل اول:بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ

بعد از این که دعای قفل اول را قرائت کردید، از صمیم قلب مشکل و گرفتاری خود را با خداوند متعال در میان بگذارید، سپس قفل دوم را خیلی آرام قرائت نمایید.

قفل دوم:بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

بعد از قرائت قفل دوم در یک لحظه کوتاه مکس کرده و مجددا حاجت خود را از خداوند بخواهید و سپس قفل سوم این دعای پرفیض و معنوی را قرائت نمایید:

قفل سوم:بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

سپس به سراغ قرائت قفل چهارم این دعای پر فیض معنوی می رویم:

قفل چهارم:بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قبل از قرائت قفل پنجم مجددا یک مکث خیلی کوتاه انجام داده و در مرحله بعد به سراغ قرائت قفل پنجم دعای شش قفل حضرت محمد می رویم.

قفل پنجم:بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

در آخر هم پس از یک مکث کوتاه دیگر قفل ششم دعای پرفیض را قرائت نمایید:

قفل ششم:بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ

طریقه ختم دعای شش قفل
طریقه ختم دعای شش قفل

طریقه ختم دعای شش قفل

بسیاری از بزرگان دین اسلام ازجمله پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) نقل کرده اند که بهتر است دعا شش قفل در اواخر شب و پس از نماز عشاء خوانده شود، نحوه خواندن این دعای پرفیض هم دققا مطابق با بخش قبلی باید باید و در نحوه تلفظ کلمات هم باید کاملا دقت نمایید، البته در ادامه ما فایل صوتی دعا شش قفل را نیز در اختیار شما قرار داده ایم که با صوت و تلفظ صحیح این دعا بهتر آشنا شوید.

توجه» برای حاجت گرفتن از خداوند متعال و رفع هر چه سریعتر سختی ها و مشکلات به همراه دعای پربرکت شش قفل می توانید با مراجعه به صفحه دعا برای 100 درصد حاجت گرفتن سایر دعاهای قوی برای ررفع سختی ها و مشکلات را مشاهده نمایید.

دعای شش قفل صوتی
دعای شش قفل صوتی

دعای شش قفل صوتی

توجه» برای دریافت دعای شش قفل صوتی فرهمند و همچنین دانلود دعای شش قفل تصویری و صوتی، دانلود دعای شش قفل صوتی با ترجمه می توانید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما برای شما این فایل های صوتی و تصویری را ارسال نمایند، در زمان ثبت درخواست حتما یک ایمیل و یا شماره تماس را درج نمایید، ضمنا شما می توانید فایل دعای شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم صوتی را نیز از بخش پشتیبانی ما دریافت نمایید.

تصویر دعای شش قفل
تصویر دعای شش قفل

تصویر دعای شش قفل

در بخش قبلی هم دعای شش قفل تصویری را نیز مشاهده کردید، پیشنهاد می کنیم که تصویر این دعا را در یک قاب زیبا در منزل و یا محل کار خود نیز نصب نمایید.

متن دعای شش قفل برای حاجت گرفتن
متن دعای شش قفل برای حاجت گرفتن

متن دعای شش قفل برای حاجت گرفتن

ترجمه فارسی دعای شش قفل با معنی و مفهوم کامل نیز به صورت زیر بیان می شود:

  • ترجمه قفل اول: به نام خدای آگاه و شنوا که همانند او وجود ندارد، به رحمت تو سوگند ای بخشنده ترین و ای مهربان ترین، بر محمد و آل محمد صلوت.
  • ترجمه قفل دوم: به نام پروردگار دانا که شبیه او وجود ندارد، و او گشایش دهنده همه مشکلات و گرفتاری ها است، ای خداوند مهربان و بی همتا.
  • ترجمه قفل سوم: به نام پروردگار دانا و حکیم که توانایی انجام هر کاری را دارد، ما به رحمت بزرگ خداوند خود ایمان داریم ای مهربان ترین.
  • ترجمه قفل چهارم: به نام پروردگار بخشنده و مهربان، خدواند متعال بخشنده و کریم است و مانند او در هستی وجود ندارد.
  • ترجمه قفل پنجم: با نام خداوند شنوا و حکیم که بر همه موضوعات آگاه است، به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.
  • ترجمه قفل ششم: به نام پروردگار عزیز و آمرزنده که مانند او وجود ندارد، قطعا و بدون شک خداوند بهترین حافظ و او مهرابان ترین و بخشنده ترین است.

توجه» در صورتی که خواندن سوره شش قفل به صورت عربی برای شما دشوار است، می توانید ترجمه دعای شش قفل را به صورت فارسی نیز بخوانید، در روایات آمده است که حتی نگاه کردن به آیات قرآنی هم برای مومنین ثواب دارد.

دعای شش قفل چیست

دعای شش قفل برای چیست، دعای موسوم به شش قفل از جمله دعاهایی است که برای بروز اتفاقات بسیار ناگوار مانند تصادف، بیماری های صعب العلاج، شفای مریضان، مشکلات پیچیده زندگی مانند بچه دار نشدن، مراقبت در برابر چشم زخم و افراد حسود و بد چشم که در اطراف ما هستند، موفقیت در مراحل مختلف زندگی و غیره به کار می رود.

از آن جا که از پیامبر گرامی اسلام گرفته تا اکر امامان معصوم (ع) بر خواندن این دعا در زمان گرفتاری ها تاکید و سفارش کرده اند و بسیاری از مومنین از خواندن دعا نتیجه مطلوبی را گرفته اند، پس در نتیجه خواندن این دعای پر محتوا و با مفهوم در زمان برزو مشکلات سخت بسیار گره گشا خواهد بود، ضمنا در برخی از روایا از دعای شش قفل به عنوان دعای بازگشت معشوق نیز یاد می کنند، به دلیل این که از این دعا برای رفع مشکلات احساسی و عاشقانه نیز استفاده می کنند.

خواص دعای شش قفل و هفت هیکل

به غیر از سوره شش قفل دعای هفت هیکل نیز از جمله دعاهای بسیار پرکاربرد برای رفع سختی ها و گرفتاری های زندگی می باشد، از جمله مهمترین خواص و کاربردهای این دو دعای پر فیض معنوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع مشکلات و گرفتاری های سخت زندگی
  • شفای بیماران و مریضان بد حال
  • دفع بلای چشم زخم
  • رفع بلاهای طبیعی مانند سیل و زلزله
  • رفع احساس ترس ودلهره در وجود مومنین
  • تاثیر مثبت این دعا برای بچه دار شدن
  • رفع خطر
  • ایجاد آرامش در زندگی
  • این دعا برای برداشتن موانع سخت زندگی و همچنین از آن به عنوان یک دعا برای موفقیت در امتحانات یاد می کنند.

برای دریافت متن دعای هفت هیکل و شش قفل pdf می توانید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما فایل پی دی اف و یا در صورت تمایل فایل صوتی دعاهای شش قفل و هفت هیکل را برای شما ارسال نمایند.

طرز نوشتن دعای شش قفل

بهتر است که دعای معنوی و پرفیض شش قفل با خط خوانا و توسط افرادی نوشته شود که به نوشتن آیات قرآنی تسلط کامل را دارند، زمان نوشتن دعای شش قفل هم در هر ساعت از شبانه روز می تواند انجام شود، اما خواندن این دعا توسط مومنین در آیات و روایات مختلف نقل شده است که بهتر است آخر شب باشد.

کیا از دعای شش قفل حاجت گرفتن

با یک جستجوی ساده و یا یک تحقیق محلی متوجه خواهید شد که بسیاری از مومنین از خواندن دعا و سوره ی شش قفل نتیجه مطلوب را بدست آورده اند، البته از آن جا که بسیاری از ائمه اطهار و همچنین پیامبر بزرگوار اسلام بر خواندن این دعا تاکید داشته اند، در نتیجه این موارد می تواند سند محکمی برای اثبات تاثیر فوق العاده قوی دعای پرفیض شش قفل باشد.

شما هم اگر تجربه استجابت دعای شش قفل را داشته اید، می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، تجربه خود را با دیگر کاربران وب سایت ما درمیان بگذارید.

دعای شش قفل برای ازدواج

یکی دیگر از خواص بسیار مهم دعای معنوی شش قفل گشایش در امر ازدواج است، به خصوص این که این دعای قوی مسیر ازدواج را نیز برای جوانان عزیز هموار خواهد کرد،همه دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند و پسرانی که زمان ازدواج آن ها فرا رسیده است توصیه می شود که برای هموار شدن مسیر پر پیچ و خم ازدواج حتما این دعا را بخوانند و قطعا خیلی سریع نتیجه مثبت آن را خواهند دید.

برای جوانانی هم که خدای نکرده بخت آن ها توسط دعا نویس بسته شده است طلسم دعای شش قفل برای ازدواج توصیه می شود، البته نیازی نیست که در وب سایت های نامعتبر اینترنتی سرچ نمایید که دعای شش قفل برای ازدواج نی نی سایت، بلکه شما از طریق همین وب سایت می توانید متن کامل دعای شش قفل را به همراه ترجمه فارسی و فایل صوتی آن را دریافت نمایید، البته اگر که برای امر ازدواج اطمینان کافی از این موضوع ندارید که طرف مقابل نسبت به شما احساس و عشق واقعی را دارید یا خیر، و به فال گرفتن از صمیم قلب اعتقاد دارید پیشنهاد می کنیم که مقاله فال عشق واقعی طرف مقابل را مطالعه نمایید و در این صفحه با توجه به مشخصات و اسم طرف مقابل فال بگیرید که آیا عشق او نسبت به شما واقعی می باشد یا این احساس شکننده و غیر واقعی است.

دعای شش قفل برای محبت

افرادی که از جانب همسر خود محبت کافی را دریافت نمی کنند، و یا روابط زناشویی آن ها بسیار سرد شده است، می توانند برای دریافت محبت از جانب همسر خود دعای معنوی شش قفل را بخوانند.

دعای شش قفل برای بچه دار شدن

بسیاری از افرادی که عمیقا به خواندن دعای معنوی و پرفیض شش قفل اعتقاد راسخ دارند، به خاطر تاثیر بسیار خوب این دعا برای بچه دار شدن است، به خصوص افرادی که سال هاست که بچه دار نشده اند، البته که امروزه پیشرفت علم به گونه ای بوده است که می تواند مشکل بچه دار نشدن خیلی از افراد را برطرف نماید، اما خواندن دعاهای معنوی هم که ائمه اطهار سفارش کرده اند خالی از لطف نیست.

دعاي شش قفل براي حاجت

برای حاجت گرفتن دعا کردن و متوسل شدن به خداوند متعال بسیار کار نیک و پسندیده ای است، به همین دلیل بهتر است که دعاهایی را که بزرگان دین ما سفارش کرده اند را برای دریافت حاجت بخوانیم، برای دریافت دعاهای پرکاربرد برای رفع حاجت شما می توانید در وب سایت های مختلف سرچ کنید طریقه ختم دعای شش قفل نی نی سایت و یا از طریق همین وب سایت معتبر ترین دعاها برای رفع حاجت را مشاهده نمایید، ضمنا برای شفای مریضان بسیار بدحال نیز در کنار خواندن دعاهایی نظیر شش قفل می توانید با مراجعه به صفحه دعا برای شفای مریضان با دیگر دعاهای کاربردی برای شفای بیماران بد حال آشنا شوید.

فضیلت دعای شش قفل

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد بسیاری از بزرگان دین اسلام فضیلت های بسیاری را در مورد خواندن دعای پرمحتوای شش قفل نقل کرده اند که در بخش های قبلی در مورد آن صحبت شد، لذا سعی کنید که این دعا را برای رفع مشکلات و گرفتاری های بسیار سخت بخوانید و از آن جا که برخی از مردم متاسفانه اطلاعات کمی در مورد مسائل دینی و مذهبی دارند، حتما خواندن این دعا را به بقیه افراد نیز توصیه نمایید، ضمنا افرادی که شب ها در خواب دائم با بختک مواجه می شوند نیز می توانند دعاهایی نظیر شش قفل را برای رفع این بلای ترسناک بخوانند، در مقاله آموزشی بختک چیست در قران شما می توانید با پدیده بختک بیشتر آشنا شوید.

دعای شش قفل برای رفع خطر مسافرت

یکی دیگر از فضیلت های دعای شش قفل که امام صادق (ع) به آن اشاره کرده است، در مورد دفع بلا و خطر مسافرت می باشد، خطراتی مثل دزدی، تصادف، بیمار شدن و غیره که ممکن است در زمان سفر رفتن برای شما بوجود آید، البته دعاهای دیگری هم هستند که برای دفع بلای سفر می توان آن ها را نیز قرائت کرد، مانند سوره صف که توسط پیامبر (ص) خواندن آن قبل از سفر توصیه شده است، شما می توانید جهت مشاهده لیست کامل دعاهای ضروری که قبل از سفر باید آن ها را خواند به صفحه دعا برای سفر بی خطر مراجعه نمایید و در این صفحه لیست بهترین دعاهای سفر را مشاهده کنید.

دعای جلیل الجبار و شش قفل

در کنار دعای پرفیض شش قفل دعای جلیل الجبار نیز برای رفع حاجت بسیار موثر است و بسیاری از بزرگان دین مبین اسلام خواندن این دعای پرفیض را نیز توضیه کرده اند، به طور کلی دعا کردن و درخواست حاجت از خداوند متعال یکی از راه کارهای خیلی خوب برای آرامش روحی انسان است.

دعای صباح و شش قفل

یکی دیگر از دعاهایی که توسط حضرت علی (ع) برای برطرف کردن مشکلات سخت و افزایش ثروت توصیه شده است، دعای موسوم به دعای صباح می باشد، این دعا با دستان مبارک حضرت علی نوشته شده است و ایشان تاکید کرده اند که در شرایطی که بزرگترین و سخت ترین مشکلات برای شما پدید می آید، پس از خواندن نماز صبح این دعای پرفضیلت را بخوانید، جهت مشاهده متن کامل به همراه ترجمه و فایل صوتی این دعای پرفضیلت به صفحه دعای صباح مراجعه نمایید.

دعای شش قفل اهل سنت

عزیزان اهل سنت نیز می توانند همین دعا را برای رفع حاجت ها و نیاز های خود بخوانند، چرا که بسیاری از بزرگان اهل سنت نیز دعای پرفیض شش قفل را برای برطرف کردن مشکلات سفارش کرده اند، به دلیل این که خواندن این دعا توسط پیامبر گرامی اسلام سفارش شده است.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب