وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

باشگاه ورزشی بانوان میدان ملت

باشگاه ورزشی بانوان میدان ملت

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم که بهترین باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت را به شما معرفی نماییم، در ادامه این مطلب شما لیست کامل باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت به همراه لیست امکانات، آدرس و نحوه دسترسی به این مجموعه های ورزشی را مشاهده خواهید کرد.

لیست باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت
لیست باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت

لیست باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت

در بخش زیر چند مورد از باشگاه های ورزشی بانوان در میدان ملت تهران را مشاهده خواهید کرد:

  • باشگاه تندرسی هانیا
  • باشگاه ویژه بانوان الیت
  • باشگاه پایدار میدان ملت
  • مجموعه ورزشی ضربان
  • باشگاه ورزشی هوم جیم بهاران
  • باشگاه بانوان پریس
  • ایروبیک بانوان
  • مجموعه ورزشی 14 معصوم
  • باشگاه ورزشی نیدرا
  • مجموعه ورزشی الزهرا ۲

در ادامه امکانات و راه های ارتباط با باشگاه های ورزشی خانم ها در میدان ملت را به شما معرفی می کنیم، بخش زیر را مطالعه نمایید، و برای مشاهده سایر اخبار رشته های ورزشی بانوان می توانید به صفحه اخبار ورزشی در وب سایت مستر بوک من مراجعه نمایید.

باشگاه تندرسی هانیا در میدان ملت

باشگاه ورزشی هانیا در زمینه کراس فیت (آمادگی جسمانی) و فیتنس فانکشنال (تناسب اندام) فعالیت می کند، ساعت کاری باشگاه ورزشی هانیا از ساعت 10 صبح تا 11 شب می باشد.

باشگاه ورزشی هانیا در محیط آرام و با نشاط و با داشتن بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه (آمادگی جسمانی) و فیتنس فانکشنال (تناسب اندام) به بانوان عزیز و علاقه مند به رشته های ورزشی تناسب اندام و آمادگی جسمانی خدمت رسانی می کند.

برای ارتباط با باشگاه ورزشی هانیا در میدان ملت با شماه تلفن 09122783068 تماس بگیرید، تا پرسنل این مجموعه اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

ضمنا تمامی ورزشکاران عزیز می توانند از طریق وب سایت خبری mr-bookman برای استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام نمایند.

مجموعه ورزشی نسل آینده در میدان ملت

مجموعه ورزشی نسل آینده بانوان در محدوه میدان ملت تهران قرار دارد، این باشگاه ورزشی دارای یک سالن بدنسازی مجهز با امکانات بروز و مدرن می باشد.

از جمله دیگر امکانات این باشگاه داشتن استخر و سونای اختصاصی، به همراه مربیان کار کشته و با تجربه در زمینه فینتس و بدنسازی هستند، برای ارتباط با این مجموعه نیز می توانید با شماره تلفن 02126651125 تماس بگیرید، ساعت کاری باشگاه بانوان نسل آینده در میدان ملت از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد.

باشگاه ویژه بانوان الیت در میدان ملت

باشگاه ورزشی بانوان الیت در میدان ملت تهران یکی از باشگاه های تازه تاسیس و مدرن می باشد، این باشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

در باشگاه ورزشی الیت بهترین مربیان تناسب اندام و یوگا در دسترس بانوان علاقه مند به ورزش هستند تا با ارائه بهترین تمرینات ورزشی به همراه یک برنامه غذایی درست و اصولی بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند، ضمنا در باشگاه بانوان الیت، تمرینات تخصصی برای افزایش عضلات باسن، و باریک شدن کمر برای بانوان عزیز ارائه می شود، که شما در صفحه حرکات ورزشی برای بزرگ شدن باسن می توانید با این تمرینات تخصصی در باشگاه ورزشی الیت بیشتر آشنا شوید.

برای ارتباط با باشگاه ورزشی بانوان الیت با شماره تلفن 02126713301 تماس بگیرید.

مجموعه ورزشی ضربان در میدان ملت

مجموعه ورزشی ضربان در میدان ملت تهران در تمامی روز های هفته در اختیار بانوان عزیز است، حوزه فعالیت این مجموعه ورزشی بدنسازی، لاغری و تناسب اندام، ایروبیک و ژیمناستیک می باشد، برای ارتباط با این مجموعه با شماره تلفن 02126713301 تماس بگیرید.

باشگاه ورزشی هوم جیم بهاران در میدان ملت

باشگاه ورزشی هوم جیم بهاران در میدان ملت یکی دیگر از باشگاه های ورزشی است که در زمینه فیتنس فانکشنال فعالیت می کند، ساعت کاری این باشگاه ورزشی هم کاملا معطوف است و بانوان کارمند هم می توانند در ساعات بعد از ظهر، و یا اول صبح برای انجام تمرینات خود به این باشگاه در محدوده میدان ملت تهران مراجعه نمایند.

باشگاه بانوان پریس در میدان ملت تهران

باشگاه بانوان پریس در محدوه میدان ملت از باشگاه های تخصصی در زمینه آمادگی جسمانی و ایروبیک است، بانوانی که به دنبال بهترین مربیان در حوزه آمادگی جسمانی و ایروبیک هستند، ما باشگاه ورزشی پریس را به آن ها پیشنهاد می دهیم، برای ارتباط با باشگله بانوان پریس هم می توانید با شماره 09303135054 تماس بگیرید.

ضمنا باشگاه ورزشی پریس به عنوان باشگاه ورزشی مادر و کودک تهران نیز شناخته می شود، و مادران همراه با کودکان خود در این باشگاه ورزشی می توانند فعالیت های ورزشی را انجام دهند.

باشگاه ایروبیک بانوان در میدان ملت

در یک دهه گذشته ورزش رشته ورزشی ایروبیک یکی از رشته های ورزشی بسیار پرطرفدار و جذاب در بین بانوان بوده است.

در باشگاه ورزشی ایروبیک خانم ها در میدان ملت تهران هم با توجه به تقاضای بالای این رشته ورزشی، بهترین مربیان ایروبیک در تهران تمرینات تخصصی ورزش ایروبیک را به شما ارائه خواهند داد، جهت کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با باشگاه ایروبیک بانوان در میدان ملت تهران با شماره 02126319831 تماس بگیرید.

مجموعه ورزشی 14 معصوم در میدان ملت

مجموعه ورزشی 14 معصوم نیز یکی از باشگاه های بسیار پرطرفدار در محدوه میدان ملت تهران است، این مجموعه ورزشی انواع رشته های ورزشی بدنسازی، تناسب اندام، لاغری، ایروبیک و غیره را با بانوان عزیز ارائه می دهد.

برای مراجعه و ثبت نام در باشگاه ورزشی 14 معصوم شما می توانید نوبت صبح از ساعت 9 تا 15 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 به این مجموعه ورزشی مراجعه نمایید.

باشگاه ورزشی نیدرا در میدان ملت تهران

باشگاه ورزشی نیدرا یکی دیگر از باشگاه های ورزشی پرطرفدار در محدوده میدان ملت است، که در این باشگاه ورزشی به دلیل این که از دستگاه ها و تجیزات بروز استفاده شده است، و همچنین دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و غیره است، به همین دلیل این باشگاه ورزشی به عنوان یکی از باشگاه های پرطرفدار بانوان در تهران شناخته می شود.

یکی دیگر از مزیت های باشگاه ورزشی نیدرا داشتن یک کادر پزشکی مجهز می باشد که آماده ارائه مشاوره برای تمرین های ورزشی مناسب سلامتی بدن به شما هستند، به عنوان برخی از افراد که با مشکل تنبلی تخمدان مواجه هستند می توانند با علم به این که چه ورزشی برای تنبلی تخمدان خوبه یکسری تمرینات ورزشی را مانند یوگا برای حل این مشکل هورمونی انجام دهند، که کادر پزشکی باشگاه نیدرا در این زمینه مشاوره تخصصی را به شما ارائه خواهد داد.

مجموعه ورزشی الزهرا ۲ در میدان ملت تهران

مجموعه ورزشی الزهرا یکی از مجموعه های ورزشی شناخته شده برای بانوان شهر تهران است، چرا که این مجموعه ورزشی در اقسا نقاط تهران شعبه های فعال خود را دارد، و جدیدترین شعبه آن با نام مجموعه ورزشی الزهرا 2 در محدوه میدان ملت افتتاح شده است.

باشگاه پایدار میدان ملت

باشگاه ورزشی پایدار در میدان ملت تهران، یکی دیگر از باشگاه های ورزشی واقع در میدان ملت تهران است که بانوان عزیز می توانند در ساعات مختلف از 8صبح که اتین باشگاه باز است، تا 21:30 دقیقه شب به این مجموعه ورزشی جهت ثبت نام مراجعه کرده و از امکانات موجود در این باشگاه ورزشی استفاده نمایند.

در مجموعه ورزشی پایدار واقع در میدان ملت تهران اکثر رشته های ورزشی محبوب بین خانم ها از جمله شنا، ایروبیک، کلاس های رقص از جمله آموزش تخصصی رقص باله، کلاس های بدنسازی، فیتنس و پرورش اندام، و همچنین کلاس های دفاع شخصی نیز در این مجموعه ارائه می شود.

شما می توانید برای ارتباط با باشگاه ورزشی پایدار در میدان ملت با شماره های 22336807، 77696818، 77404223، و شماره همراه 09199001611 تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه ورزشی بانوان میدان ملت تهران از طریق پیج اینستاگرام این باشگاه به نشانی paydar-gim با مسولان بخش ثبت نام این مجموعه ورزشی ارتباط برقرار نمایید.

بهترین باشگاه ورزشی بانوان در میدان ملت
بهترین باشگاه ورزشی بانوان در میدان ملت

بهترین باشگاه ورزشی بانوان در میدان ملت

در بین تمامی باشگاه های ورزشی میدان ملت تهران که در بخش قبلی با آن ها آشنا شدید، باشگاه های زیر به دلیل ارائه بهترین و بروز ترین تجهیزات ورزشی، و همچنین استفاده از مربیان ورزشی مجرب با تخصص بالا، و تجربه بسیار زیاد از محبوبیت بالاتری در بین خانم ها برخوردار هستند، و معمولا خانم هایی که قصد دارند بهترین نتیجه ممکن را از رفتن به باشگاه، و صرف کردن هزینه در این خصوص را بگیرند باشگاه های زیر را برای انجام فعالیت های ورزشی خود انتخاب می کنند:

  • باشگاه تندرسی هانیا
  • باشگاه ویژه بانوان الیت
  • باشگاه بانوان پریس
  • ایروبیک بانوان
  • باشگاه ورزشی نیدرا

البته انجام تمرینات ورزشی در باشگاه ورزشی ختنم ها در میدان ملت تهران با هدف تناسب اندام و لاغری خانم ها انجام می شود، در مقاله آموزشی برنامه ورزشی بدنسازی برای لاغری خانمها شما می توانید آموزش تصویری این تمرینات را مشاهده نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

2 پاسخ

  1. سلام ببخشید باشگاه نیدرا تایم زودتر از ۹ صبح هم داره، من شنیدم برخی از شعباتش از ساعت ۸ صبح فعالیت خودشون رو شروع می کنن

    1. سلام وقت بخیر، این باشگاه از ساعت 9 صبح باز است در صورتی که شما در تایم صبح وقت ندارید می تونید از شیفت های تایم بعد از ظهر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب