وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی

استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی

فهرست مطالب

استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق وب سایت اینترنتی insurance.ifsm.ir امکان پذیر می باشد، شما می توانید از طریق مراجعه به این وب سایت و با استفاده از کد ملی بیمه ورزشی خود را به سادگی استعلام نمایید، همچنین شماره سامانه پیامکی 50004303 هم برای استعلام بیمه ورزشی با کد ملی در دسترس ورزشکاران عزیز است.

استعلام بیمه ورزشی آنلاین
استعلام بیمه ورزشی آنلاین

استعلام بیمه ورزشی آنلاین

همانطور که در بخش قبلی گفته شد شما به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق لینک درج شده در بخش زیر می توانید بیمه ورزشی خود را استعلام نمایید، برای استعلام آنلاین بیمه ورزشی با کد ملی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

استعلام بیمه ورزشی آنلاین

سایت استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی

وب سایت insurance.ifsm.ir به صورت 24 ساعته در اختیار شماست، تا به راحتی بتوانید بیمه ورزشی خود را استعلام نمایید، البته به این دلیل که این وب سایت ترافیک بسیار بالایی در طول شبانه روز دارد، به یاد داشته باشید که برای استعلام بیمه ورزشی خود را کد ملی باید قبل از وارد شدن به سایت insurance.ifsm.ir وی پی ان خود را حتما خاموش نمایید، ضمنا حتما از مرورگر های کروم و فایر فاکس نسخه جدید استفاده نمایید، برای مراجعه به این وب سایت به هیچ عنوان از مرورگر های نسخه قدیمی نظیر اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید.

در بخش ارتباط با ما این وب سایت هم می توانید هر گونه مشکلی که بوجود آمد با تیم پشتیبانی وب سایت insurance.ifsm.ir در میان بگذارید، این بخش پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر پاسخگوی سوالات شما می باشد.

سایت بیمه ورزشی

همانطور که گفته شد ابتدا مطابق با تصویر زیر وارد سایت insurance.ifsm.ir شوید.

سایت بیمه ورزشی
سایت بیمه ورزشی

سپس بر روی گزینه ورود به سامانه می زنیم، و مطابق تصویر زیر وارد سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی می شویم.

سایت بیمه ورزشی
سایت بیمه ورزشی

در مرحله بعدی بر روی لینک ورزشکار محترم جهت ثبت نام و یا استعلام عضویت،از طریق این لینک اقدام فرمایید، کلیک کنید، و مطابق تصویر درج شده در بخش زیر وارد صفحه بعدی شوید.

سایت بیمه ورزشی
سایت بیمه ورزشی

در این مرحله نیز با وارد کردن کد ملی و کد امنیتی درج شده در این صفحه، می توانید جهت ثبت نام در سایت فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی اقدام نمایید، البته همانطور که گفته شد به دلیل ترافیک بالای این وب سایت، در صورتی که سیستم وب سایت پاسخگو نبود، از طریق شماره پیامک درج شده مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

فدراسیون بیمه ورزشی

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران حدودا در سال 94 این سامانه را راه اندازی کرد، تا ورزشکاران عزیز بدون نیاز به مراجعه حضوری برای استعلام بیمه خود اقدام نمایند.

همانطور که می دانید در اکثر رشته های ورزشی نظیر فوتبال که نهایتا یک فوتبالیست تا سن 35 سالگی می تواند ورزش خود را ادامه دهد، و یا در ورزش هایی مانند کشتی و وزنه برداری که از سنین خیلی زودتر ورزشکاران مجبور به خداحافظی با دنیای ورزش هستند، بیمه ورزشی یک امر مهم و حیاتی برای ورزشکاران به حساب می آید، تا دیگر دغدغه ای بابت هزینه های درمانی و پزشکی خود نداشته باشند، ضمنا فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران گرفتن بیمه ورزشی را برای همه ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف در طول دوران فعالیت ورزشی خود الزامی کرده است.

دریافت بیمه ورزشی آنلاین

برای دریافت بیمه آنلاین ورزشی هم از طریق وب سایت insurance.ifsm.ir و هم از طریق سامانه پیامکی 50004303 شما می توانید وضعیت بیمه ورزشی خود را استعلام نمایید.

در صورتی که به دلیل ترافیک بالای وب سایت درج شده این سایت از دسترسی خارج شد، سامانه پیامکی 50004303 هم 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی شما عزیزان است که به سوالات شما پاسخ دهد.

ثبت نام بیمه ورزشی آنلاین

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی، خدمات متعددی از جمله بیمه ورزشی را به ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف ارائه داده است، از آن جا که بسیاری از ورزشکاران عزیز از یک سنی به بعد نمی توانند فعالیت های ورزشی را انجام دهند و مجبور هستند که خیلی زود بازنشسته شوند، پس در نتیجه داشتن بیمه ورزشی امری بسیار حیاتی برای آن ها محسوب می شود، بنابراین فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی بستری را فراهم کرده است که ورزشکاران عزیز به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نام آنلاین خود را انجام داده و سوابق بیمه ای خود را استعلام نمایند.

تمدید بیمه ورزشی آنلاین

تمدید بیمه ورزشی نیز به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است، که برای این منظور شما می توانید به سادگی از طریق وب سایت insurance.ifsm.ir اقدام به تمدید بیمه نامه خود نمایید.

ضمنا به یاد داشته باشید که برای استفاده از خدمات پزشکی دیگر نیاز نیست که شما دفترچه بیمه خود را همراه داشته باشید، به دلیل این که اطلاعات شما به صورت سیستمی ثبت شده است، و در زمان مراجعه به هر بیمارستان و یا درمانگاه، و هر نوع کلینیک خصوصی و دولتی، شما می توانید با ارائه کد ملی خود از خدمات بیمه ورزشی استفاده نمایید، ضمنا نسخه شما نیز به صورت اینترنتی صادر خواهد شد، و شما با مراجعه به هر داروخانه ای در سراسر کشور می توانید به صورت اینترنی نسخه دارو های خود را دریافت نمایید.

چاپ کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی

جهت چاپ کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی می توانید به سامانه faravarzesh.com/fastorder مراجعه نمایید، در این سامانه شما به سادگی می توانید کارت بیمه فدراسیون پزشکی خود را چاپ کنید، البته از آن جا که در حال حاضر تمامی اطلاعات به صورت سیستمی ذخیره شده است، اصلا نیازی به چاپ این کارت نیست، و شما همانطور که پیش تر گفته شد فقط با یک کد ملی می توانید در هر مرکز درمانی از خدمات پزشکی آن استفاده نمایید.

چاپ کارت بیمه ورزشی آنلاین معمولا قبل از راه اندازی سیستم جامع بیمه ای کشور انجام می شد، اما الان فقط افراد در زمان استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی فقط می بایست کد ملی خود را حفظ باشند، و یا در جایی یادداشت نمایند.

استعلام بیمه ورزشی www.ifsm.ir

استعلام بیمه ورزشی در وب سایت www.ifsm.ir نیز امکان پذیر است، در این سایت هم شما می توانید اطلاعات بیمه ورزشی خود را استعلام نمایید، ضمنا تمامی اخبار مربوط به ورزشکاران عزیز در وب سایت مستر بوک من را می توانید با مراجعه به صفحه اخبار ورزشی آنلاین فوری مشاهده نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

11 پاسخ

  1. سپاس مطالب عالی و مفید بود
    ایا بیمه ورزشی برای تمامی رشته ها است یا باید برای هر رشته ای جداگانه بیمه بشیم؟

    1. سلام وقت بخیر، بله شما زمانی که توسط فدراسیون ورزشی بیمه می شوید، این بیمه تمامی رشته های ورزشی را شامل می شود، و در صورتی که خدای نکرده در زمان انجام تمرینات اتفاق بدی برای شما بیافتد، می توانید هزینه های درمانی خود را به کمک این بیمه نامه انجام دهید.

  2. سلام ببخشید وب سایت insurance.ifsm.ir در روز های تعطیل هم در دسترس قرار دارد برای استعلام بیمه ورزشی آنلاین، چون که روز جمعه من هر چقدر که تلاش کردم موفق به استعلام بیمه ورزشی خود به صورت آنلاین نشدم، ممنون میشم که در این خصوص راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام، بله وب سایت insurance.ifsm.ir در روز های تعطیل هم در دسترس شما می باشد که بتوانید بیمه ورزشی خود را به صورت آنلاین استعلام نمایید، در صورتی که گاهی اوقات مشاهده کردید که این وب سایت برای ساعاتی از دسترس خارج شده است می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با بخش پشتیبانی آن تماس حاصل فرمایید تا مشکلات مربوط به سایت را برطرف نمایند، به دلیل حجم بالای ورودی این وب سایت، بعضی وقت ها سایت دچار کندی می شود و امکان استعلام بیمه ورزشی به صورت آنلاین برای ورزشکاران میسر نیست.

  3. سلام وقت بخیر، ورزشکارانی هم که اصلا بیمه ورزشی ندارند از طریق این سامانه می توانند بسمه خود را ثبت کنند؟

    1. سلام، بله از طریق این سامانه شما می توانید برای ثبت نام و دریافت بیمه ورزشی به صورت آنلاین اقدام نمایید.

  4. سلام من بیمه ورزشی انجام مبلغم واریز کزدم اخرش زد انجام نشد اما تز حسابم کم شده باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب