وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

مرکز خرید ارزان تهران

مرکز خرید ارزان تهران

فهرست مطالب

در این مقاله آموزشی قصد داریم که ارزان‌ترین مراکز خرید در تهران را به شما معرفی نماییم، در صورتی که قصد خرید پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و صوتی تصویری، و همچنین قصد خرید انواع مایحتاج روزانه خود را دارید در ادامه مقاله بهترین مرکز خرید ارزان در تهران با ما همراه باشید تا لیست کامل مراکز خرید تهران را همراه با آدرس و نحوه مراجعه به آنها را به شما معرفی نماییم.

ارزان‌ترین مرکز خرید لباس در تهران
ارزان‌ترین مرکز خرید لباس در تهران

ارزان‌ترین مرکز خرید لباس در تهران

در ابتدا به سراغ ارزان‌ترین مراکز خرید لباس و پوشاک در شهر تهران می‌رویم، مناطق مختلفی در تهران وجود دارند که شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار ارزان و مقرون به صرفه در این مناطق انواع لباس و پوشاک را خریداری نمایید.

در بخش زیر تعدادی از مناطق تهران را که شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار ارزان و نازل از آنجا انواع لباس و پوشاک را خریداری کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید برلن

در صورتی که گذرتان به خیابان فردوسی تهران افتاده باشد در کنار سفارت آلمان خیابانی وجود دارد به نام برلن که در این خیابان اکثر تولیدی‌های لباس وجود دارند و انواع لباس‌ها را بدون واسطه و با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

راستش را بخواهید خود من تجربه خرید کت شلوار در خیابان برلن را داشته‌ام و با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به دیگر مناطق در خیابان برلن خود را انجام داده ام.

در واقع یکی از مزیت‌های مهم خرید از خیابان برلن این است که شما مستقیما از خود تولیدی‌های لباس خرید می‌کنید و دلیل ارزان بودن انواع لباس و پوشاک در این مرکز خرید این نیست که لباس‌هایی بدون کیفیت را در اختیار شما قرار دهند، بلکه تولیدی‌ها لباس‌های با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند اما فرقش با جاهای دیگر این است که این لباس‌ها بدون واسطه به دست شما می‌رسد پس بنابراین قیمت آن از دیگر مراکز خرید ارزان‌تر می‌باشد.

مرکز خرید بازار ۱۵ خرداد

شاید یکی از اولین گزینه‌هایی که اکثر افراد برای خرید در تهران به سراغ آن می‌روند بازار ۱۵ خرداد می‌باشد که البته در این بازار علاوه بر خرید انواع لباس‌ها با قیمت ارزان و مناسب شما می‌توانید کالاهای دیگر را نیز در بازار ۱۵ خرداد با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنم که اگر به بازار ۱۵ خرداد مراجعه کردید حتماً سری به بازار کویتیها بزنید که در این بازار می‌توانید هر نوع لباسی را با هر قیمت و سلیقه‌ای بیابید.

ضمناً در بازار یتی‌ها اکثر عرضه کننده‌های لباس این اجناس را از مناطق جنوب کشور وارد می‌کنند و به همین دلیل قیمت آنها نسبتا ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.

البته در مرکز خرید ۱۵ خرداد به شما پیشنهاد می‌کنیم که به غیر از لباس از بازار ترشیجات ۱۵ خرداد نیز دیدن فرمایید، جالب ایت بدانید که مراکز خرید لباس در تهران مانند بازار 15 خرداد و کوچه برلن تمامی اجناس خود را از مناطق آزاد کشور مانند ارزانسرای لباس کیش در زمان حراج های فصلی خریداری می کنند، و به همین دلیل است که قیمت انواع لباس در این مراکز بسیار ارزان است.

مرکز خرید بازارچه سنتی ستارخان

در این بخش به سراغ یکی از مراکز خرید نسبتاً ارزان و مناسب در غرب تهران می‌رویم، بازارچه سنتی ستارخان یکی از مراکز خریدی است که بورس کاملی از لباس‌های تولید داخلی و صادراتی را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

البته قیمت لباس‌ها در بازارچه سنتی ستارخان در مقایسه با خیابان برلن و بازار ۱۵ خرداد ارزان‌تر نیست و قیمت‌ها در این بازارچه یک مقدار بالاتر می‌باشد، اما برای افرادی که ساکن غرب تهران هستند و امکان رفت و آمد به شرق تهران برای آن ها دشوار است، بهترین گزینه برای آن ها بازارچه سنتی ستارخان است.

مرکز خرید شانزلیزه

در مرکز خرید شانزلیزه علاوه بر لباس، کیف و کفش را نیز با قیمت مناسب و مقرون به صرف خریداری کنید و یکی از ویژگی‌های اصلی این مرکز خرید این است که مغازه‌های بسیار زیادی در آن وجود دارند و تنوع محصولات بسیار بالایی را شما در این مرکز خرید مشاهده خواهید کرد و قیمت‌های ارائه شده در این مرکز خرید هم نسبتا متوسط می باشد.

مرکز خرید نازی آباد

برای افراد ساکن جنوب تهران بهترین گزینه برای خرید لباس مراجعه به مراکز خرید نازی آباد است، که این مرکز خرید یکی از رقیبای اصلی برای بازار بزرگ تهران محسوب می‌شود و در این بازار شما می‌توانید تنوع کاملی از لباس‌های بچگانه و زنانه را پیدا کنید.

مراکز خرید موجود در نازی آباد از نظر قیمت همانند بازار ۱۵ خرداد و خیابان برلن ارزان و مقرون به صرفه هستند.

مرکز خرید بازار بزرگ تهران

در بین تمامی مراکز خرید ذکر شده بازار بزرگ هم یکی از مراکز مهمی است که شما می‌توانید برای خرید به آنجا مراجعه نمایید و همانطور که می‌دانید در این بازار شما می‌توانید به صورت مستقیم از تولیدی‌ها خرید کنید.

البته برای افرادی هم که تازه کسب و کاری را در حوزه پوشاک برای خود راه‌اندازی کردن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید بازار بزرگ تهران انواع لباس‌ها را به صورت عمده خریداری نمایند و در مغازه خود با یک درصد بالاتر به فروش برسانند، ضمنا اگر در ایام تعطیلات قصد سفر به استانبول را داشتید ما در مقاله ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول بهترین و ارزان ترین مراکز خرید تجاری و پاساژ های استانبول را به شما معرفی کرده ایم.

مراکز خرید تهران در روز جمعه
مراکز خرید تهران در روز جمعه

مراکز خرید تهران در روز جمعه

در صورتی که به دنبال یک مرکز خرید ارزان و مناسب در روز جمعه برای خرید انواع لباس و پوشاک در تهران هستید ما مرکز جمعه بازار در میدان خراسان تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جمعه بازار پارکینگ پروانه تهران کجاست؟

جمعه بازار تهران همانطور که اطلاع دارید در گذشته در پارکینگ پروانه قرار داشت که در روزهای جمعه به جای پارک انواع خودروها در این مکان فروشندگان مشغول پهن کردن بساط خود می‌شدند و در جمعه بازار شما می‌توانید انواع لوازم آنتیک و انواع صنایع دستی و همچنین انواع پوشاک را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

در جمعه بازار شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر به این مکان مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

البته در دیگر مناطق تهران نیز جمعه بازار وجود دارد که قبلاً در خیابان جمهوری شما می‌توانستید به جمعه بازار مراجعه بکنید اما پس از فراگیری ویروس کرونا آدرس جدید جمعه بازار واقع در اتوبان همت مسیر شرق به غرب، خروجی حقانی در مسیر غرب به شرق، پس از اتوبان مدرس در بلوار کتابخانه ملی قرار دارد.

در جمعه بازار تهران به دلیل ارائه قیمت‌های مناسب و ارزان این مرکز خرید را می‌توان به عنوان ارزان‌ترین مرکز خرید پوشاک در تهران نیز دانست.

بهترین مرکز خرید تهران
بهترین مرکز خرید تهران

بهترین مرکز خرید تهران

در بخش قبلی ما مراکز خریدی را به شما معرفی کردیم که از نظر قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند اما در ادامه مطلب قصد داریم که بهترین و بزرگترین مرکز خرید تهران را به شما معرفی نماییم تا بتوانید در این مراکز خرید بزرگ و معتبر انواع لوازم مورد نیاز خود را از برندهای معتبر و مشهور خریداری نمایید، برای آشنایی با بهترین مراکز خرید در تهران بخش زیر را مطالعه نمایید، و در صورتی که قصد خرید جهیزیه در فروشگاه های ارزان قیمت تهران را دارید، حتما مقاله ارزان‌ترین مراکز خرید جهیزیه در ایران را مطالعه نمایید.

مرکز خرید اوپال

مرکز تجاری اوپال یکی از مراکز خرید معتبر و شناخته شده در تهران است که ساخت اوپال از سال ۱۳۹۲ شروع شد و با توجه به تمام اتفاقات پیش‌بینی نشده و چالش‌هایی که سر راه این پروژه قرار داشت، سرانجام در سال ۹۸ به بهره‌برداری رسید.

در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع برندهای معتبر و اجناس با کیفیت را خریداری نمایید، ضمناً در این مرکز تجاری همانطور که می‌دانید انواع کافه و رستوران نیز در طبقات مختلف در اختیار شما قرار داده شده است که در زمان خرید می‌توانید برای استراحت به این کافه و رستوران‌ها مراجعه نمایید.

برندهای موجود در مرکز خرید اپال

بخش قصد داریم با چند نمونه از برندهای معتبر و مشهور در مرکز تجاری اوپال آشنا شویم.

مرکز خرید اپال مارکت

فروشگاه وسیع هایپر استار که در طبقه H مرکز تجاری اوپال قرار دارد، انواع لوازم ضروری و مواد خوراکی در این مرکز ارائه می‌شود و در کنار فروشگاه هایپر استار داروخانه، خشکشویی، شیرینی فروشی و همچنین انواع مواد غذایی دیگر مانند سوهان و زعفران در این طبقه ارائه می‌شود.

مرکز خرید اوپال هوم

صورتی که قصد خرید انواع برندهای لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین کالای خواب و لوازم روشنایی مانند انواع لوسترها و صنایع دستی و لوازم مورد نیاز برای دکوراسیون خانه و مبلمان را دارید، باید به بخش اوپال هوم مراجعه نمایید.

البته در این بخش شما می‌توانید انواع سبد گل و باکس گل را نیز با قیمت مناسب خریداری نمایید سقف جمع شده تا شما دیگر نیازی به جستجو کردن طولانی مدت نداشته باشید.

مرکز خرید اپال مد

برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی می‌توانید به بخش تجاری اپال مد مراجعه نمایید، در این بخش شما می‌توانید انواع پوشاک و کیف و کفش و همچنین انواع عطرها را با برندهای معتبر و با کیفیت خریداری نمایید.

مرکز خرید اپال کویین

در بخش تجاری اپال کویین شما می‌توانید انواع لباس عروس لباس، لباس شب، لباس داماد، آینه و شمعدان و انواع طلا و جواهر و زیورآلات و همچنین سکه را خریداری نمایید، ضمناً انواع برندهای ساعت نیز در این مرکز تجاری وجود دارد.

مرکز خرید اپال کیدز

در مرکز تجاری اوپال کیدز شما می‌توانید انواع لباس‌های بچگانه را با برندهای معتبر خریداری نمایید، ضمناً این بخش در نظر گرفته شده برای خریدهای ضروری کودکان شما در این بخش می‌توانید انواع بازی‌های فکری، اسباب بازی، لوازم تحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک و همچنین یک آرایشگاه ویژه کودکان نیز در این بخش وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده نمایید.

مرکز تجاری اوپال استایل

در مرکز تجاری اوپال استایل شما می‌توانید ده‌ها فروشگاه بزرگ و بوتیک‌های متفاوت که شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، لباس، شال و روسری و همچنین مانتو هستند را با بهترین برندها خریداری نمایید.

مرکز تجاری اپال اسپورت

برای خرید بهترین برندهای لوازم ورزشی شما می‌توانید به مرکز خرید اپال اسپرت مراجعه نمایید، در واقع مرکز تجاری اوپال اسپرت به عنوان یک مرکز خرید تخصصی برای لباس و لوازم ورزشی با برندهای معتبر در نظر گرفته شده است.

مرکز تجاری اوپال الکترونیک

در مرکز خرید اوپال الکترونیک نیز شما می‌توانید انواع تجهیزات و ابزارهای الکترونیکی تلفن‌های هوشمند کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر و همچنین بازی‌های کامپیوتری و لوازم صوتی و تصویری را در این طبقه مشاهده نمایید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال

در صورتی که شما قصد دارید که با مترو به مرکز تجاری اوپال مراجعه نمایید باید در مسیر خط ۷ و در ایستگاه میدان کتاب پیاده شوید.

بعد از اینکه به ایستگاه میدان کتاب رسیدید در این ایستگاه پیاده شده و بعد از حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی شما می‌توانید به مرکز خرید اپال برسید.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که به دلیل اینکه ایستگاه میدان کتاب به تازگی افتتاح شده است زمانی که شما به مترو مراجعه می‌کنید احتمالاً در نقشه‌های قدیمی نام این ایستگاه مشاهده نشود و بهتر است که اگر برای اولین بار قصد دارید با مترو به مرکز تجاری اپال مراجعه کنید در ایستگاه مترو از ماموران ایستگاه راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

فاصله مترو صنعت تا اپال

البته شما می‌توانید برای مراجعه به مرکز تجاری اوپال از مترو صنعت نیز استفاده نمایید، این منظور شما در خط ۷ باید در ایستگاه مترو صنعت پیاده شده و پس از خروج از این ایستگاه در روبه روی ایستگاه صنعت تاکسی‌های سعادت آبادایستاده اند، شما می‌توانید با تاکسی به مرکز خرید اپال واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

فیلم پوشش زنان در مرکز خرید اپال تهران

در بخش زیر ویدئویی از نحوه پوشش خانم ها در مرکز تجاری اپال را مشاهده می کنید.

بی حجابی مرکز خرید اپال تهران نی نی سایت

چند وقت پیش اخباری در رسانه ها مطرح شد که اپال پلمپ شد، اما در حال حاضر این مرکز خرید باز است و شما می‌توانید در ساعت‌های مختلف از طریق راه‌های ارتباطی که در بخش‌های قبلی ذکر شد به مرکز تجاری اپال مراجعه نمایید.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز تجاری پالادیوم واقع در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی و نرسیده به میدان الف است، شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز تجاری پالادیوم با شماره تلفن 02122010600 تماس حاصل فرمایید.

ضمناً ساعت کاری مرکز تجاری پالادیوم از روزهای شنبه تا چهارشنبه شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز تجاری مراجعه نمایید و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به این مرکز تجاری واقع در زعفرانیه مراجعه نمایید.

مرکز تجاری پالادیوم شامل انواع رستوران و سوپر مارکت و همچنین کلوپ ورزشی و پارکینگ اختصاصی چند طبقه نیز می‌باشد.

مرکز تجاری پالادیوم را می‌توان از معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران به حساب آورد در این مرکز خرید شما می‌توانید بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را مشاهده نمایید.

پالادیوم کجاست

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد مرکز تجاری پالادیوم واقع در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی و نرسیده به میدان الف می‌باشد.

فیلم مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

در بخش زیر ویدئوی مرکز تجاری پالادیوم در زعفرانی را مشاهده می‌کنید و می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محیط و فضای این مرکز تجاری ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

خرید آنلاین از پالادیوم

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت palladiummall.com صورت آنلاین از این مرکز تجاری خرید خود را انجام دهید.

لباس مجلسی در پاساژ پالادیوم

در مرکز تجاری پالادیوم انواع برندهای داخلی و خارجی لباس‌های مجلسی، لباس شب، کت و شلوار، لباس شب ترک و بهترین برندهای لباس موجود می‌باشد، که شما می توانید خرید خود را به صورت مطمئن در این مرکز تجاری انجام دهید.

سایت پالادیوم

برای مراجعه به وب سایت اصلی مرکز تجاری پالادیوم شما باید به آدرس اینترنتی palladiummall.com مراجعه نمایید.

مرکز خرید بام لند

مرکز تجاری بام لند در کنار ساحل دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است و این مرکز تجاری یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در تهران به شمار می‌رود و مرکز تجاری بام لند به ۱۲ ویلای تجاری دو طبقه مستقل، در کنار هم است.

ساعت کار بام لند

ساعت کاری مرکز تجاری بام لند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می‌باشد البته برخی از کافه‌ها و رستوران‌ها در مرکز تجاری باملند از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح و برخی دیگر از ساعت ۱۲ شروع به کار می‌کنند.

ساعت کار بام لند در ماه رمضان

در ماه رمضان هم مراکز تجاری لباس و پوشاک از ۸ صبح فعال هستند اما کافه‌ها و رستوران‌ها بعد از تایم افطار فعالیت خود را شروع کرده و تا اذان صبح هم باز هستند.

لوکیشن بام لند

برای دسترسی به مرکز تجاری بام لند در محله دریاچه چیتگر شما می‌توانید از طریق بزرگراه شهید خرازی به این مرکز تجاری مراجعه نمایید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید بام لند

در صورتی که قصد دارید از طریق ایستگاه مترو به مرکز تجاری بام لند دسترسی داشته باشید شما می‌توانید از طریق خط ۵ مترو در ایستگاه چیدگر پیاده شوید و در ادامه مسیر از پایانه تاکسیرانی ایستگاه چیتگر با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز مراجعه نمایید.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز تجاری بام لند

در صورتی که با استفاده از اتوبوس‌های شهری قصد دارید که به مرکز تجاری باملند مراجعه نمایید شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های صادقیه به این مرکز تجاری مراجعه نمایید و پس از آن از اتوبوس‌های مسیر دریاچه استفاده کنید.

بام لند نی نی سایت

همونطور که گفته شد مرکز تجاری بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگر ساخته شده است و در این محل مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع می‌باشد که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به فضای تجاری اختصاص داده شده است و بام لند نخستین مرکز خرید خطی ایران در فضای باز محسوب می‌شود.

زمانی که به این مرکز خرید مراجعه نمایید مشاهده خواهید کرد که معماری آن از تلفیق معماری قدیمی ایرانی نظیر بازگیرهای یزد و ستون‌های تخت جمشید و همچنین المان‌های مدرن و لوکس استفاده شده است و این مجموعه شامل ۱۲ ساختمان دو طبقه مستقل نیز می‌باشد که برندهای تجاری مختلف از بهترین پوشاک گرفته تا لوازم خانگی و موتور سیکلت را مشاهده نمایید.

علاوه بر مراکز خرید تفریح‌ها و سرگرمی‌های جذابی نیز در بام لند وجود دارد که هر گردشگری را برای بازدید از آن هیجان زده می‌کنند و همانطور که می‌دانید کافه‌ها و رستوران‌های مطرحی نیز در مرکز تجاری باملند هم آماده ارائه خدمات به شما هستند.

تخفیفان بام لند

با فرا رسیدن مناسبت‌های مختلف در مرکز تجاری بام لند تخفیفات متنوعی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

مرکز خرید تیراژه

مرکز تجاری تیراژ نیز یکی از مراکز خرید معتبر واقع در غرب تهران می‌باشد و افرادی که ساکن غرب تهران هستند می‌توانند به راحتی با مراجعه به مرکز تجاری تیراژه خرید خود را انجام دهند.

مرکز تجاری تیراژه دارای دو شعبه در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در غرب تهران و دیگری در محدوده نظام آباد واقع در شرق تهران می‌باشد.

ساعت کاری تیراژه

مرکز تجاری تیراژ از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ شب در دسترس شما می‌باشد و شما می‌توانید در این تایم به مرکز خرید تیراژ مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهید.

لوکیشن تیراژه

آدرس دقیق مرکز تجاری تیراژه واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی و پایین‌تر از میدان پونک در حد فاصل بزرگراه حکیم و همت می‌باشد همچنین شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های 02144491723 مرکز تجاری معتبر در ارتباط باشید.

شعبه دوم مرکز تجاری تیراژه هم واقع در اتوبان امام علی به سمت جنوب خروجی شهید مدنی جنب ایستگاه مترو مدنی می‌باشد که ساعت کاری این مجموعه هم مانند شعبه اول از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پاساژ تیراژه

در پاسخ به این سوال که چطور با مترو برم مرکز خرید تیراژه باید گفت که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز تجاری تیراژه ورودی ۲ مترو شهید مدنی و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز تجاری تیراژه ایستگاه اتوبوس مدرسه بیمارستان می باشد.

رستوران‌های مرکز خرید تیراژه

مرکز تجاری تیراژه علاوه بر عرضه انواع لباس و پوشاک و همچنین لوازم خانگی انواع رستوران‌ها و فست فود نیز در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان به این مرکز تجاری پرطرفدار قرار داده شده است تا در زمان خرید خود هر زمان که نیاز به استراحت داشتند به این رستوران‌ها مراجعه نمایند.

قیمت اجناس در پاساژ تیراژه

معمولاً قیمت اجناس در مرکز تجاری تیراژه از متوسط به بالا است چرا که در این مرکز تجاری بهترین برندهای داخلی و خارجی برای کالاهای مختلف عرضه می‌شود.

اینستاگرام مرکز خرید تیراژ تهران

شما می‌توانید پیج اینستاگرام مرکز تجاری تیراژه را به نشانی instagram.com/tirajeh2center دنبال نمایید.
شما می‌توانید از طریق این پیج اینستاگرام با آدرس درج شده انواع خرید های ضروری خود را نیز به صورت اینترنتی انجام دهید.

امیداوریم که ارائه این مقاله آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد، برای اطلاع از سایر مقالات حوزه گردشگری می توانید به صفحه اخبار گردشگری در وب سایت خبری mr-bookman مراجعه نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب