وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

باشگاه ورزشی مادر و کودک تهران

باشگاه ورزشی مادر و کودک تهران

فهرست مطالب

یکی از دغدغه های مهم اکثر مادرانی که قصد رفتن به باشگاه های ورزشی را دارند، بحث نگهداری از کودکان آن ها می باشد، که خوشبختانه تعدادی از باشگاه های مناطق مختلف تهران برای برطرف کردن این نیاز، در باشگاه های خود بستری را فراهم کرده اند که بانوان عزیز در زمان مراجعه به این باشگاه ها، با خیالی آسوده کودکان خود را به محل نگهداری بچه ها بسپارند و فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.

در ادامه ما انواع باشگاه ورزشی مادر و کودک در تهران را به همراه آدرس، شماره تماس، و امکانات این باشگاه ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

باشگاه ورزشی مادر و کودک غرب تهران
باشگاه ورزشی مادر و کودک غرب تهران

باشگاه ورزشی مادر و کودک غرب تهران

در ابتدا به معرفی باشگاه ورزشی مادر و کودک در غرب تهران می پردازیم،باشگاه ورزشی Heromom اولین و تخصصی ترین باشگاه ورزشی مادران و کودکان در غرب تهران می باشد.

این باشگاه ورزشی یکی از مجهز ترین و تخصصی ترین باشگاه های مادر و کودک در تهران است، و مادرانی که ساکن مناطق مختلف غرب تهران مانند صادقیه، تهرانسر، مرزداران، پونک، بریانک، کمیل، نواب، شهران، گیشا، اکباتان، ستارخان و دیگر مناطق غرب تهران هستند می توانند به همراه فرزندان خود در این باشگاه ورزشی ثبت نام کرده و از امکانات بی نظیر آن که در ادامه به شما معرفی می کنیم، استفاده نمایند.

ضمنا تمامی ورزشکاران عزیز می توانند از طریق وب سایت خبری mr-bookman برای استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام نمایند.

باشگاه ورزشی مادر و کودک هیرومام

باشگاه ورزشی مادر و کودک هیرومام (Heromom) یک مرکز تخصصی برای انجام تمرینات ورزشی مادران و کودکان است.

یکی از تفاوت های اصلی باشگاه ورزشی هیرومام با سایر باشگاه های مادر و کودک در تهران این است که در این مجموعه ورزشی علاوه بر ارائه رشته های ورزشی گوناگون برای مادران و کودکان، یک مرکز خدمات روانشناسی هم توسط خانم دکتر شمس در این مجموعه به مادران و کودکان ارائه می شود.

یعنی در باشگاه ورزشی هیرومام شما هم می توانید همراه با کودک خود ورزش کنید، و هم از خدمات روانشناسی استفاده نمایید.

در ضمن یکی دیگر از مزیت های باشگاه ورزشی هیرومام داشتن یک کادر پزشکی مجهز می باشد که آماده ارائه مشاوره برای تمرین های ورزشی مناسب سلامتی بدن به شما هستند، به عنوان مثال برخی از افراد که با مشکل تنبلی تخمدان مواجه هستند می توانند با علم به این که چه ورزشی برای تنبلی تخمدان خوبه یکسری تمرینات ورزشی را مانند یوگا برای حل این مشکل هورمونی انجام دهند، که کادر پزشکی باشگاه هیرومام در این زمینه مشاوره تخصصی را به شما ارائه خواهد داد.

آدرس باشگاه ورزشی مادر و کودک هیرومام

باشگاه ورزشی هیرومام واقع در محله پونک و در بلوار همیلا قرار دارد، و شما در سایر مناطق غرب تهران به راحتی می توانید به این باشگاه ورزشی دسترسی داشته باشید، باشگاه ورزشی هیرومام را با نام باشگاه مادر و کودک پونک نیز می شناسند.

شماره تلفن باشگاه ورزشی مادر و کودک هیرومام

شما می توانید با استفاده از شماره 02146136706 با مجموعه ورزشی مادر و کودک هیرومام واقع در محله پونک تماس بگیرید، و از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید، ضمنا ساعت کاری این مجموعه ورزشی هم از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد.

پیج اینستاگرام باشگاه ورزشی مادر و کودک هیرومام

شما از طریق پیج اینستاگرام heromom_gym می توانید با سایر امکانات بهترین باشگاه ورزشی مادر و کودک در تهران آشنا شوید.

باشگاه ورزشی همراه با نگهداری کودک در شرق تهران
باشگاه ورزشی همراه با نگهداری کودک در شرق تهران

باشگاه ورزشی همراه با نگهداری کودک در شرق تهران

باشگاه ورزشی ژیمناستیک و باله ویژه مادران و کودکان به عنوان مجهر ترین باشگاه مادر و کودک تهرانپارس در منطقه نارمک شرق تهران قرار دارد، در صورتی که شما ساکن شرق تهران هستید، این باشگاه ورزشی در محدوده چهار راه سرسبز در محله نارمک قرار دارد، و شما می توانید با شماره تلفن 02177220054 با این مجموعه ورزشی مادر و کودک در شرق تهران ارتباط برقرار نمایید.

ضمنا ساعت کاری باشگاه مادر و کودک در شرق تهران هم از ساعت 8 صبح تا 22 شب است.

باشگاه ورزشی مخصوص کودکان در تهرانپارس

باشگاه ورزشی باله و ژیمناستیک اسپین که هم در محله تهرانپارس و هم در محله نارمک 2 شعبه فعال دارد، یکی از باشگاه های ورزشی بسیار مجهز و مدرن، و با مربیانی بسیار حرفه ای در زمینه ورزش ژیمناستیک و آموزش رقص باله می باشد.

در مجموعه ورزشی اسپین شرق تهران مادران و کودکان می توانند زیر نظر برترین مربیان ژیمناستیک و باله در کنار هم آموزش ببینند و از این محیط ورزشی نهایت لذت را ببرند.

برای ارتباط با باشگاه ورزشی اسپین شعبه نارمک با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۱۷۱۸۵۴ تماس بگیرید، و برای برقراری ارتباط با شعبه تهرانپارس با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۱۷۱۸۵۴ تماس حاصل فرمایید.

باشگاه ژیمناستیک کودکان شرق تهران

چندین باشگاه ورزشی در زمینه ژیمناستیک در شرق تهران فعالیت دارند، اما از نظر کیفیت امکانات، و تخصص و تجربه مربیان و همچنین سابقه فعالیت، باشگاه ورزشی اسپین یکی از مدرنترین باشگاه های ژیمناستیک کودکان در شرق تهران محسوب می شود.

برای ثبت نام در کلاس ژیمناستیک کودکان در تهرانپارس با شماره ۰۹۱۲۹۱۷۱۸۵۴ می توانید تماس بگیرید.

باشگاه ورزشی مادر و کودک پاسداران
باشگاه ورزشی مادر و کودک پاسداران

باشگاه ورزشی مادر و کودک پاسداران

باشگاه ورزشی پریس، یکی از مجهر ترین باشگاه های ورزشی بانوان و کودکان در پاسداران تهران می باشد، این باشگاه ورزشی از ساعت 8 صبح تا 9 شب باز است، و مادران و کودکان می توانند در محیطی بسیار جذاب و با نشاط در باشگاه ورزشی پریس فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.

باشگاه ورزشی مادر و کودک پریس در پاسداران دارای رشته های ورزشی همچون یوگا، ایروبیک، آموزش رقص باله، رشته ی بدنسازی و تناسب اندام و غیره می باشد، همچنین در صورت مراجعه به این مجموعه ورزشی مشاهده خواهید کرد که بروزترین دستگاه های ورزشی در این باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

ضمنا در باشگاه ورزشی مادر و کودک پریس، تمرینات تخصصی رشد عضلات باسن، و تمرینات تخصصی برای باریک کردن کمر نیز ارائه می شود، و خانم های عزیزی که همراه با کودکان خود به دنبال اندامی زیبا و جذاب هستند می توانند با مراجعه به صفحه حرکات ورزشی برای بزرگ شدن باسن با این تمرینات تخصصی در باشگاه پریس بیشتر آشنا شوند.

مجموعه ورزشی مادر و کودک چکاوک

باشگاه ورزشی مادر و کودم چکاوک واقع در شهرک غرب، بلوار خواردین، خیابان توحید یکم، پلاک7 می باشد، شماره تلفت باشگاه ورزشی مادر و کودک چکاوک نیز 0218856909 است.

البته یکی دیگر از شعبات فعال باشگاه ورزشی مادر و کودک چکاوک در میدان ملت می باشد، که شما می توانید جهت آشنایی با این شعبه به صفحه باشگاه ورزشی بانوان میدان ملت مراجعه نمایید.

باشگاه ورزشی مادر و کودک شمال تهران

باشگاه ورزشی مادر و کودک پردیس یکی از باشگاه های بسیار مجهز و مدرن در شمال تهران است، این باشگاه ورزشی دارای مکانی شاد و ایمن برای مادران عزیز و کودکان 6 ماهه به بالا است، از جمله مهمترین امکانات باشگاه ورزشی مادر و کودک پردیس برای مادران و کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن ورزشی مجهز بدنسازی
  • سالن آموزش رقص باله
  • سالن یوگا
  • سالن ایروبیک
  • خانه بازی
  • استخر مخصوص کودکان
  • کلاس های آموزشی و تفریحی مخصوص کودکان

یکی دیگر از باشگاه های مادر و کودک شمال تهران باشگاه ورزشی اوج است، که این باشگاه یکی دیگر از باشگاه های مدرن و بروز در شمال تهران محسوب می شود، و جهت آشنایی با امکانات بی نظیر آن، آدرس و شماره تلفن این باشگاه می توانید به صفحه باشگاه ورزشی اوج شهرک غرب مر اجعه نمایید.

باشگاه مادر و کودک نیاوران منطقه ۱ تهران

باشگاه ورزشی مادر و کودک در نیاوران و فرمانیه دارای 2 شعبه فعال می باشد، آدرس این باشگاه ورزشی واقع در:

فرمانیه غربی ( شهید لواسانی )، بر خیابان اصلی، حد فاصل کوچه آریا و آقایی، ساختمان بانک پاسارگاد، پلاک 118، طبقه سوم می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تلفن 22207066 با مجموعه ورزشی مادر و کودک منطقه 1 تهران تماس حاصل فرمایید.

البته انجام تمریناتی ورزشی در باشگاه مادر و فرزند منطقه 1 تهران در نیاوران با هدف تناسب اندام و لاغری خانم ها انجام می شود، که شما در مقاله آموزشی برنامه ورزشی بدنسازی برای لاغری خانمها شما می توانید آموزش تصویری این تمرینات را مشاهده نمایید.

کارگاه مادر و کودک اقدسیه

البته این مجموعه ورزشی به تازگی یک شعبه فعال هم در اقدسیه افتتاح کرده است، و در صورتی که شما با شماره تلفن 22207066 تماس بگیرید، همکاران ما اطلاعات لازم در مورد شعبه اقدسیه را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

مجموعه ورزشی مادر و کودک زیتون

مجموعه ورزشی مادر و کودک زیتون یکی دیگر از باشگاه های مادر و کودک در شمال تهران است که در منطقه شهرک غرب واقع شده و دارای امکانات بسیار بی نظیر به همراه تنوع مختلف رشته های ورزشی برای ورزش مادران و کودکان می باشد.

همچنین در این باشگاه هم مانند باشگاه ورزشی هیرومام در غرب تهران، بخش مشاوره روانشناسی نیز وجود دارد، که بعد از تمرینات ورزشی مادران عزیز همراه با کودکان دلبند خود می توانند از بخش مشاوره این مجموعه فرهنگی ورزشی استفاده نمایند، جهت آشنایی بیشتر با باشگاه زیتون و امکانات فوق العاده این مجموعه شما می توانید به صفحه باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب مراجعه نمایید، و در این صفحه با رشته های ورزشی، مربیان، و قیمت دوره های مختلف ورزشی آشنا شوید.

باشگاه مادر و کودک نی نی سایت

در این مقاله آموزشی ما بهترین و مجهز ترین باشگاه های ورزشی مادر و کودک در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی کردیم، البته باشگاه های مجهز ورزشی بسیاری در مناطق مختلف تهران وجود دارند، که شما می توانید با مراجعه به صفحه اخبار ورزشی وب سایت مستر بوک من، با سایر باشگاه های ورزشی تهران آشنا شوید.

مطالعه آخرین اخبار

26 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر ببخشید من یک کودک معلول دارم، خواستم بپرسم آیا در باشگاه هیرومام شعبه پونک امکان نگهداری از کودکان معلول نیز وجود دارد؟

    1. سلام وقت بخیر، بل در باشگاه ورزشی هیرومام علاوه بر تمرینات ویژه ورزشی مادران و کودکان، حل مخصوص برای نگهداری کودکان نیز وجود دارد. که شما با خیال آسوده می توانید کودکان خود را به پرستاران حرفه ای این مجموعه بسپارید.

      1. سلام، هر کدام از باشگاه های مادر و کودکی که در این صفحه مشاهده می کنید، دارای هزینه های مجزا برای دوره های مختلف ورزشی هستند، پیشنهاد می کنیم که با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در کنار نام و مشخصات هر باشگاه، با بخش پشتیبانی آن تماس بگیرید.

  2. سلام من با شماره 02146136706 باشگاه هیرومام تماس گرفتم و دائما اشغال بود، خواستم بپرسم هیروم به جز پونک در مرزداران هم شعبه داره یا فقط باید در شعبه پونک باید ثبت نام کرد

    1. سلام وقت بخیر، باشگاه مادر و کودک هیرومام فعلا فقط در پونک شعبه فعال داره، اما بزودی در مناطق دیگر هم از جمله مرزداران و صادقیه شعبه جدید افتتاح میشه

    1. شماره تماس و پیج اینستاگرام باشگاه ها در توضیحات مربوط به آن درج شده که می تونید مستقیما با بخش مدیریت باشگاه ها تماس بگیرید.

    1. با توجه به رشته ورزشی که شما ثبت نام نمایید، شهریه باشگاه نیز متغیر است، که در بخش توضیحات مربوط به هر بخشی که باشگاه های مادر و کودک معرفی شده اند، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده شهریه باشگاه را نیز استعلام نمایید.

    1. سلام، مجموعه ورزشی هفت حوض در نارمک، باشگاه ورزشی ادیب پور، باشگاه ورزشی پرنک از جمله باشگاه های ورزشی مادر و کودک در محله نارمک هستند.

  3. لطفاً چند شعبه باشگاه مادر و کودک در جنوب تهران هم معرفی کنید .
    با تشکر از خدمات شما ‌.

    1. سلام وقت بخیر، باشگاه بانوان سینرژی، باشگاه ای ام اس فریکا، باشگاه ورزشی ایران، باشگاه بدنسازی بانوان افرا در محله یافت آباد از جمله سالن های ورزشی مادر و کودک در مناطق جنوب تهران هستند، شما اسم هر کدام از این باشگاه ها ار در گوگل بزنید لوکیشن دقیق رو واستون میاره، و معمولا ساعت کاری باشگاه های ورزشی بانوان، مخصوصا مجموعه های ورزشی مختص مادران و کودکان هم از ساعت 8 صبح تا 9 شب است.

    1. سلام وقت بخیر، باشگاه بانوان سینرژی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، جنب هواپیمایی امارات، پلاک 2313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب