وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

مراکز خرید آنتالیا ارزان

مراکز خرید آنتالیا ارزان

فهرست مطالب

ارزان ترین مراکز خرید در آنتالیا را در این مقاله قصد داریم که به شما معرفی نماییم، اگر به دنبال معتبرترین مراکز خرید در آنتالیا هستید که انواع لباس، کیف و کفش، و سایر لوازم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا با مراکز حراج در آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا
بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا

بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا

در ابتدا باید بگوییم که منطقه لارا یکی از مناطق تفریحی است که در ۶ کیلومتری شرقی شهر آنتالیا قرار گرفته است، منطقه با داشتن آب و هوای بسیار دلنشین و همچنین سواحل سنگی و شنی و رستوران‌ها و هتل‌های لوکس و مدرن و همچنین مراکز خرید معتبر، جز مناطق تفریحی بسیار معروف آنتالیا به حساب می‌آید که نظر گردشگران مختلف را به خود جلب کرده است.

در ادامه چند نمونه از مراکز خرید بسیار معتبر و مشهور در منطقه تفریحی لارا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا یکی از مراکز خرید بسیار معتبر و معروف در منطقه تفریحی لارا به حساب می‌آید و تقریباً هر کسی که به آنتالیا سفر کرده باشد حداقل یک بار هم که شده به این مرکز خرید معتبر و زیبا مراجعه کرده و معمولاً مسافران اکثر سوغاتی‌ها و خریدهای خود را از این مرکز تجاری خرید می‌کنند.

مرکز خرید لاو را با حدود ۸۰ واحد فروشگاه محصولات متنوعی از جمله برندهای معتبر داخلی ترکیه و برندهای معتبر بین‌المللی را به گردشگران معرفی می‌کند.

همچنین این مرکز خرید دارای سالن بازی کودکان و ده‌ها رستوران و سینما نیز است که شما بعد از تایم خرید هر موقع که خسته شدید می‌توانید به آنجا مراجعه کرده و استراحت کنید.

مرکز خرید تراسیتی لارا آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا نیز یکی از مراکز خرید بسیار لوکس و معتبر در منطقه تفریحی لارا به حساب می‌آید.

مرکز تجاری تراسیتی آنتالیا دارای ۱۸۵ واحد فروشگاهی می‌باشد همچنین دارای زمین مخصوص بازی کودکان و یک پارکینگ بسیار بزرگ با گنجایش حدود ۳۰ هزار خودرو است و از دیگر مزایای مرکز خرید تراسیتی آنتالیا می‌توان به این مورد اشاره کرد که این مرکز تجاری دارای سینما ۳ بعدی و حدود ۵۰ نوع کافه و رستوران است.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز تجاری آنتالیوم پریمیوم آنتالیا هم یکی دیگر از مراکز تجاری است که در منطقه تفریحی لارا قرار دارد، این مرکز تجاری که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد مخصوص خرید انواع کیف و کفش چرم، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری های مختلف نظیر جواهرات و ساعت و زیور آلات می‌باشد.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به محصولات چرم علاقه زیادی دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا بزنید.

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان آنتالیا

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان یکی از مراکز خرید و مراکز تجاری بسیار قدیمی در شهر آنتالیا و در منطقه تفریحی لارا به حساب می‌آید که قدمت آن به قرن ۱۴ برمی‌گردد.

مرکز تجاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است و مسافران و گردشگران در این ساعت می‌توانند به این مرکز مراجعه نمایند و همچنین از دیگر مزیت‌های مرکز تجاری می‌توان به مرکز خرید بازار مسگران و برنج کاران اشاره کرد و همچنین این مرکز خرید بیشتر مناسب خرید انواع محصولات مسی و برنجی و صنایع دستی می‌باشد.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا دیگر از مراکز خرید موجود در منطقه تفریحی لارا به حساب می‌آید، که می‌توان از آن به عنوان مراکز خرید ارزان آنتالیا اسم برد، مهمترین ویژگی مرکز خرید دپو آنتالیا این است که محصولات بسیار با کیفیت از برندهای معتبر و بین‌المللی با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های ارزان به گردشگران عرضه می‌شود به خصوص اگر شما شانس بیاورید که در زمان حراج‌های فصلی به آنتالیا مراجعه کنید می‌توانید از این مرکز خرید با ارزان‌ترین قیمت اجناس مورد نیاز خود را خریداری نمایید، در این مرکز تجاری برندهای معتبری مانند:

  • آدیداس
  • بکو
  • کالینز
  • کوتون
  • ال سی وایکیکی
  • لیوایز
  • ماوی
  • پیر کاردین

مرکز تجاری اوت لت دیپو لارا دارای فضای ۳۰۰۰ متر مربع است، که در این فضا حدود ۱۵۰ مغازه و ۵ سینما قرار گرفته است و همچنین انواع کافه رستوران هم در این مرکز تجاری وجود دارد و به تازگی یک زمین بازی مخصوص کودکان نیز برای مسافران و گردشگران در آن افتتاح شده است، البته در زمان سفر به ترکیه در صورتی که به جز آنتالیا از سایر شهر های این کشور مانند استانبول نیز دیدن کردید می توانید در مقاله ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول با مراکز خرید اوت لت و حراجی در استانبول نیز آشنا شوید.

آدرس مرکز خرید دپو آنتالیا

مجتمع تجاری دپو در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد، و شما می توانید با استفاده از مترو و یا اتوبوس به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید، در ضمن ساعت کاری مرکز خرید دیپو آنتالیا از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد.

مرکز خرید آکوا پارک آنتالیاف

این مرکز تجاری را بیشتر با نام پارک آبی آکوا نیز می‌شناسند که در آن تفریحات بسیار زیادی از جمله سکوی جامپینگ، استخر موج دار، مرکز نگهداری دلفین‌ها، سرسره‌های آبی هیجان انگیز، رودخانه مصنوعی و غیره قرار دارد، دلیل مراجعه بسیار زیادی که گردشگران و توریست‌ها به این مرکز تجاری دارند مراکز خرید متعدد و پاساژهای متعددی نیز در آن ساخته شده است که شما می‌توانید برای خرید نیز به آنجا مراجعه نمایید.

دیگر شعبه مرکز خرید آکوا پارک در شهر وان ترکیه است، که می توانید با مراجعه به صفحه بزرگترین مرکز خرید وان ترکیه امکانات این شعبع را مشاهده نمایید.

مراکز خرید سیده آنتالیا
مراکز خرید سیده آنتالیا

مراکز خرید سیده آنتالیا

سیده نام شهر کوچکی است که در فاصله ۵۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به شهر آنتالیا مراجعه می‌کنند برای خرید و تفریح نیز گاهی به شهر سیده هم سری می زنند.

و یکی از دلایلی که مراکز خرید سیده بسیار توجه گردشگران و توریست‌ها قرار گرفته است این است که معمولاً قیمت انواع اجناس مختلف در این شهر کوچک بسیار ارزان‌تر از شهر آنتالیا و سایر شهرهای ترکیه نیز می‌باشد که این مورد مسافران را مجاب کرده که برای خرید به این شهر کوچک مراجعه نمایند، شاید برایتان جالب باشد که بدانید مراکز خرید شهر سیده آنتالیا شباهت های زیادی به مرکز خرید ارزان در ایروان ارمنستان دارد، یعنی از نظر قیمت اجناس در این شهر خیلی راحت می شود خرید کرد.

البته شهر زیبای سید صرفا د خرید برای توریست‌ها نیست و جاذبه‌های گردشگری دیگری هم مانند معبد آپولو و معبد آتنا و همچنین سالن آمفی تئاتر، آبشار ماناوگات سیده، ساحل شرقی سیده و موزه سیده نیز از از جمله مراکز تفریحی این شهر می باشند.

مراکز خرید آنتالیا نی نی سایت
مراکز خرید آنتالیا نی نی سایت

مراکز خرید آنتالیا نی نی سایت

اگر به دنبال ارزان‌ترین مراکز خرید در آنتالیا هستید پیشنهاد می‌کنیم که در زمان‌های مناسبی به این شهر سفر کنید تا بتوانید قیمت اجناس مختلف و برندهای معتبر ترکیه و جهانی را با قیمت‌های مناسب خریداری نمایید، منظور ما از زمان‌های مناسب این است که به عنوان مثال در زمان حراج قبل از کریسمس، حراج قبل از شب عید، و در زمان حراج‌های فصلی اگر شما به این شهر مسافرت کنید می‌توانید با قیمت‌های ارزانتری اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مراکز خرید اوت لت آنتالیا

همانطور که می دانید اوت لت استور به این معنی است که شما می‌توانید در برخی از فروشگاه‌ها برخی از برندهایی که اصطلاحا مد روز محسوب نمی‌شوند را با قیمت‌های بسیار ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایید، در بخش زیر چند نمونه از اوت لت دیپو های معتبر آنتالیا را به شما معرفی می کنیم:

  • مرکز خرید آنتالیا مال
  • اوت لت آنتالیا توربان مارینا
  • مرکز تجاری اوت لت دیپو
  • مرکز تجاری ایکی کاپیلی هان
  • اوت لت میگروس 5 ام
  • مرکز خرید تراسیتی
  • مرکز خرید مارک آنتالیا

این مراکز خرید از جمله معتبرترین و شناخته شده‌ترین مراکز اوت لت در آنتالیا به حساب می‌آیند که شما می‌توانید انواع برندهای معتبر جهانی را با قیمت‌های استثنایی خریداری نمایید.

از آنتالیا چی بخریم

مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری در شهر آنتالیا شامل فروشگاه‌های کوچک تا مراکز بزرگ و معتبری مانند MMM Migros هستند که این مراکز علاوه بر ارائه انواع لباس و پوشاک و سایراکسسوری ها در اطراف خود دارای رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری متعدد و همچنین سالن‌های مخصوص برای بازی و نگهداری کودکان هستند، در قسمت‌های قبلی چند نمونه از مراکز معتبر خرید در آنتالیا را به شما معرفی کردیم که در این مراکز شما می‌توانید انواع:

  • زیورآلات و جواهر
  • محصولات چرمی
  • پوشاک
  • روغن زیتون
  • فرش دستبافت
  • شیرینی و ادویه‌جات
  • سفال‌های دست ساز
  • محصولات ابریشمی

را خریداری نمایید، ضمنا برای خرید این محصولات با ارزان‌ترین قیمت همانطور که پیشتر گفته شد اگر در زمان حراج‌های فصلی یا مثلاً حراج‌های قبل از کریسمس و یا عید به آنتالیا مراجعه نمایید با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید این محصولات را خریداری کنید.

چهارشنبه بازار آنتالیا

یکی از نکات قابل توجه برای مسافران و گردشگران در شهر آنتالیا این است که در زمان سفر به این شهر اگر از بافت لوکس و مدرن شهر آنتالیا فاصله بگیرند و سری هم به بخش‌های سنتی شهر آنتالیا بزنند در این مناطق هم جاهای بسیار دیدنی وجود دارد.

مثال چهارشنبه بازار آنتالیا یکی از مناطقی است که شما می‌توانید اجناس مختلف را با قیمت‌های بسیار ارزان خریداری نمایید ضمناً چهارشنبه بازار آنتالیا نیز در منطقه محبوب گردشگری لارا قرار دارد.

در این چهارشنبه بازار شما اجناس مختلف را مشاهده می‌کنید و تنوع محصولات به قدری بالاست که شما به راحتی می‌توانید خریدهای خود را در آنجا انجام دهید، در واقع چهارشنبه بازار آنتالیا می‌توان گفت مکان مناسبی برای خرید انواع سوغاتی برای شما می‌تواند محسوب شود.

همچنین علاوه بر خرید انواع لباس و ر لوازم شما می‌توانید در چهارشنبه بازار مواد خوراکی، انواع ادویه‌جات را نیز با قیمت‌های ارزان خریداری کنید و همچنین ماهی‌های تازه صید شده هم در چهارشنبه بازار به همراه سبزیجات معطر ارائه می‌شود.

قیمت لباس در آنتالیا

قیمت لباس در آنتالیا در مراکز د معتبر این شهر خوب معمولاً با قیمت‌های بالایی عرضه می‌شود، اما اگر شما بتوانید حراجی‌های آنتالیا در فصل تابستان که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است را در این زمان به این شهر مراجعه نمایید و معمولاً از تیر ماه تا اوایل شهریور ماه این حراجی‌ها ادامه دارد شما می توانید انواع لباس را نیز در این بازه زمانی با قیمت های ارزان تر خریداری کنید.

بهترین مرکز خرید آنتالیا

در بخش زیر چند نمونه از بهترین مراکز خرید در آنتالیا و همچنین ارزانترین مجتمع های تجاری آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید مارک آنتالیا

بسیاری از مراکز خرید مارک آنتالیا تخفیف‌ های فصلی و غیر فصلی دارند که از آن‌ ها می‌توانید بهره مند شوید، ضمنا بسیاری از مراکز خرید مارک آنتالیا امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند، یعنی زمانی که شما در هتل محل اقامت خود نیز حضور دارید می توانید به صورت آنلاین هم از مراکز معتبری که اجناس مارک را ارائه می دهند خرید نمایید، البته در کشور های مختلف همانند ترکیه مراکز خرید مجهز و مدرنی برای توریست ها و گردشگران مختلف ساخته شده است که یکی از آن ها مرکز خرید برج دوقلوی کوالالامپور در جدول می باشد، که توجه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

برندهای موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا

در مرکز تجاری مارک آنتالیا شما می توانید برند های زیر را با قیمت مناسب خریداری نمایید:

در طبقه اول مرکز خرید مارک نمایندگی برندهای برشکا، گلدن رز، ال سی وایکیکی، پول اند بر وجود دارد، در زمان حراج های فصلی شما می توانید محصولات این برند ها را با قیمت های نازل خریداری کنید.

در طبقه دوم مجتمع تجاری مارک نمایندگی برندهای فلورمار، بنتون، دفاکتو، پنتی موجود است، که بازدید از این طبقه خالی از لطف نیست.

و در طبقه همکف مرکز خرید مارک نمایندگی برندهای لاکوست، منگو، سواروسکی، زارا، زارا هوم، گپ، کوتون و همچنین مک وجود دارد.

مرکز خرید آگورا آنتالیا

مرکز تجاری آگورا آنتالیا یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین مراکز خرید مارک در شهر آنتالیا است، این مجموعه فرهنگی-تجاری با طراحی مدرن و موقعیت مکانی عالی، جذابیت بی‌نظیری را برای توریست‌ها و مردم محلی دارد.

ضمنا یکی از شعبات فعال مرکز خرید آگوارا در شهر وان است، که برای آشنایی با این شعبه در شهر وان و آشنایی با جاذبه های گردشگری وان می توانید مقاله بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه را مطالعه نمایید.

در ادامه، برخی از ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید آگورا آنتالیا را بررسی خواهیم کرد:

مکان و دسترسی به مرکز خرید آگورا آنتالیا

مرکز خرید آگورا آنتالیا در منطقه‌ای استراتژیک و معروف قرار دارد و از اکثر نقاط شهر به راحتی قابل دسترسی است.

ویژگی های مرکز خرید آگورا آنتالیا

  1. تنوع فروشگاه‌ها: آگورا آنتالیا با بیش از ۳۰۰ فروشگاه معتبر و برند مشهور، مکانی مناسب برای خریداران با سلیقه‌های مختلف است.
  2. محل‌های تفریحی: این مرکز خرید دارای مجموعه‌های تفریحی و سینماهای مدرن است که امکان گذراندن اوقات فراغت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
  3. رستوران‌ها و کافه‌ها: آگورا آنتالیا دارای رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.
  4. پارکینگ: این مرکز خرید دارای پارکینگ‌های بزرگ و رایگان است که به بازدیدکنندگان امکان پارک کردن را فراهم می‌آورد.

مرکز خرید آگورا آنتالیا با ارائه انواع محصولات مارک و لوکس، امکان خرید لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات الکترونیکی و غیره را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند، با مراجعه به این مرکز خرید تجربه خرید لذت‌بخشی را خواهید داشت و محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا تهیه خواهید کرد.

مرکز خرید بلک آنتالیا

منطقه بلک در شهر آنتالیا یکی از مناطق توریستی و اعیان نشین در شهر آنتالیا به حساب می آید، گردشگران بسیار زیادی در زمان سفر به آنتالیا از مناطق بلک این شهر دیدن می کنند، ضمنا مراکز خرید بسیار زیادی هم در این منظقه وجود دارد که در بخش زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  • مرکز خرید بوینر اسپرت بلک
  • شنبه بازار لائوار بلک
  • مرکز خرید شی مال بلک
  • مرکز خرید تراسیتی بلک

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث می‌شود از بین سایر مراکز خرید منطقه متمایز گردد، این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. موقعیت مکانی: مرکز تجاری تراسیتی آنتالیا در موقعیتی بسیار عالی و مهم واقع شده است، این مرکز در قلب شهر آنتالیا قرار گرفته و با دسترسی آسان به مهم‌ترین جاده‌ها و خیابان‌ها، به راحتی به آن دسترسی دارید.
  2. طراحی مدرن: معماری و طراحی مرکز خرید تراسیتی آنتالیا به شیوه‌ای مدرن و جذاب صورت گرفته است، فضاهای باز و پوشیده با اجرای طراحی‌های خلاقانه، احساس راحتی و شادابی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.
  3. مجموعه‌ی فروشگاه‌ها: مرکز خرید تراسیتی آنتالیا دارای مجموعه‌ای گسترده از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر بین‌المللی است، اینجا می‌توانید از جدیدترین محصولات روز دنیا لذت ببرید و اقلام مورد نیاز خود را به سادگی پیدا کنید.
  4. مناطق تفریحی و سرگرمی: مرکز خرید تراسیتی آنتالیا علاوه بر فروشگاه‌ها، دارای مناطق تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز است، اینجا مکان‌هایی برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و کودکان فراهم آورده است.
  5. رستوران‌ها و کافه‌ها: در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا می‌توانید انواع رستوران‌ها و کافه‌های با طعم‌های مختلف جهانی را تجربه کنید و لذت ببرید.
  6. پارکینگ و حمل‌ونقل عمومی: این مرکز خرید دارای پارکینگ وسیعی است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین، دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی اطراف مرکز، از مزیت‌های دیگر آن محسوب می‌شود.

این ویژگی‌ها همه با هم تراسیتی آنتالیا را به یک مرکز خرید منحصربه‌فرد و جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است.

برای مطالعه » با پاسپورت ترکیه به چند کشور بدون ویزا میتوان رفت

مرکز خرید میگروس آنتالیا

میگروس آنتالیا در یک مکان مرکزی و مهم در شهر قرار دارد، به‌راحتی از هر نقطه‌ای از آنتالیا به این مرکز خرید دسترسی دارید و می‌توانید به‌سادگی با وسایل نقلیه‌ی عمومی به آن مرکز مراجعه کنید.

مرکز تجاری میگروس آنتالیا به اضافه‌ی فروشگاه‌ها، مناطق تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز دارد. اینجا شما می‌توانید از سینماها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجتمع تجاری نمیگروس واقع در بلوار آتاتورک، محله ی آراپسویو، پلاک ۳۰ می باشد، ساعت کاری این مرکز خرید هم از ساعت 8 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید کمر آنتالیا

منطقه کمر در آنتالیا یکی دیگر از مناطق جذاب گردشگری و توریستی می باشد که تمامی توریست ها و گردشگرانی که به شهر آنتالیا مراجعه می کنند قطعا نمی توانند از مناطق زیبا و چشم نواز منطقه کمر آنتالیا چشم پوشی نمایند، که یکی از ویژگی های مهم منطقه کمر در آنتالیا این است که پاساژ ها و مراکز خرید تجاری زیادی در این منطقه موجود باشد که در بخش زیر چند نمونه از مراکز تجاری مهم منطقه کمر را ذکر می کنیم:

  • مرکز خرید میگروس
  • مرکز خرید تراسیتی
  • مرکز خرید مارک
  • مرکز خرید اوزدیلک
  • مرکز خرید دپو
  • مرکز خرید مال
  • مرکز خرید شیمال

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا که به آن مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا هم گفته می شود، با داشتن مغازه‌ های معتبر و معروف از برند های محلی و بین‌ المللی، مکانی مناسب برای تجربه خرید لذت‌ بخش و گردشگری است.

همچنین وجود رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مکان‌ های تفریحی در داخل مرکز خرید، به بازدید کنندگان فرصتی برای استراحت و سرگرمی فراهم می‌ کند.

اوزدیلک آنتالیا به دلیل موقعیت مکانی خوب خود، به راحتی قابل دسترسی از مناطق مختلف شهر و حتی از هتل‌ها و محل‌ های اقامتی در آنتالیا می‌باشد، این مرکز خرید تبدیل به یک مقصد محبوب برای مردم محلی و گردشگران شده است و تجربه خریدی لذت‌بخش را در قلب شهر آنتالیا فراهم می‌کند.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب