وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران

ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران

فهرست مطالب

در ادامه این مطلب قصد داریم که نحوه ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

همانطور که در جریان هستید، متاسفانه بسیاری از اتباع محترم کشور افغانستان در ایران شرایط خوبی ندارند، و دولت ایران به دلیل مشکلات زیاد اقتصادی که در کشور خود دارد در تامین نیاز های اولیه اتباع افغانی اعم از تهیه مسکن، بهداشت، تحصیل، شرایط مساعد برای زندگی و غیره عملا ناتوان است، به همین دلیل کشورهایی نظیر کانادا در پی اقدامات بشر دوستانه خود مهاجرین کشور افغانستان را پذیرش می کنند، که در ادامه این مطلب با جزییات کامل آن آشنا خواهیم شد.

ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی
ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی

ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی

دولت کانادا در پی اقدامات بشر دوستانه خود یک برنامه ویژه اسکان را برای اتباع افغانی در نظر گفته است، برای ثبت نام در طرح ثبت نام اتباع افغانی برای کانادا عزیزان اهل کشور افغانستان می توانند با مراجعه به وب سایت ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند، تا در اسرع وقت موکلین حقوقی کشور کانادا به درخواست پناهندگی اتباع افغانی پاسخ دهند.

در ضمن برای این که به درخواست پناهندگی اتباع افغانی سریع تر پاسخ داده شود، می بایست فرم های تکمیل درخواست خود را به درستی پر نمایند و برای سفارت کانادا ارسال کنند، که در این خصوص هم اتباع افغانی می توانند با مراجعه به موسسات حقوقی مهاجرت در ایران اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

فرم ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی
فرم ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی

فرم ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی

در ابتدا باید بدانید که مراحل درخواست پناهندگی در کشور کانادا برای اتباع افغانی شامل مراحل زیر است:

  • تکمیل فرم ثبت نام کانادا
  • ارائه درخواست و ادعای پناهندگی (ادعای پناهندگی یعنی با ارائه مدارک لازم اثبات شود که شما از نظر جانی، مالی، حقوقی و انسانی در امان نیستید، و نیاز به کمک دولت کانادا دارید.)
  • ارائه مدارک مورد نیاز
  • جمع‌ آوری و تایید شواهد مورد نیاز
  • حضور در جلسه مصاحبه
  • ارائه تصمیم گرفته شده توسط اداره مهاجرت

برای طی کردن مراحل ذکر شده در بخش بالا نیز، می بایست در ابتدا شما با مراجعه به اداره مهاجرت کشور کانادا و یا مراجعه به وب سایت رسمی آن، فرم ثبت نام کانادا را از آن ها دریافت نمایید، سپس با تکمیل اطلاعات فرم و ارسال جزییات آن برای اداره مهاجرت کانادا، منتظر پاسخ آن باشید.

ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی مقیم ایران

با توجه به شرایط بسیار بدی که دولت های ایران و افغانستان برای اتباع افغانی بوجود آورده اند، در نتیجه پروسه ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی مقیم ایران سریع تر انجام خواهد شد، و طبق دستور نخست وزیر کشور کانادا آقای جاستین ترودو از حزب لیبرال به موسسه مهاجرت کانادا درخواست پناهندگی اتباع افغانی مقیم ایران و افغانستان باید خارج از نوبت و در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

همچنین در این ابلاغیه به موسسه مهاجرت کانادا تاکید شده است که در میزان پذیرش برای اتباع افغانی را تا حد امکان افزایش دهند و اولویت پذیرش را هم با زنان و کودکان، افرادی که به دلایل مذهبی و سیاسی جان آن ها به خطر افتاده است، و اقیلت های جنسی مانند ترنس ها و همجنس بازان که به شدت از سوی دولت های ایران و افغانستان تحت فشار هستند و دائما مورد تهدید قرار می گیرند در اولویت باشند.

ضمنا اگر ظرفیت پذیرش دولت کانادا برای اتباع افغانی تکمیل شد، دولت استرالیا نیز برای پذیرش اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده است، که شما می توانید با مراجعه به صفحه ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها اطلاعات لازم در این خصوص را بدست آورید.

سایت ثبت نام پناهندگی کانادا برای افغانها

اتباع محترم کشور افغانستان برای ثبت نام در طرح پناهندگی کشور کانادا باید در وب سایت www.canada.ca ثبت نام نمایند.

در صورتی هم که با ساختار و شیوه ثبت نام در این وب سایت آشنا نیستید می بایست با مراجعه به موسسات مهاجرات از مشاورین این موسسات راهنمایی های لازم را دریافت نمایید، ضمنا برای دریافت جدیدترین اخبار مهاجرین افغان با مراجعه به صفحه خبر فوری مهاجرین افغان در ایران امروز 1402 می توانید جدیدترین اخبار مربوط به اتباع افغانی در ایران و دیگر نقاط جهان را بدست آورید.

درخواست پناهندگی از داخل ایران به کانادا

آن دسته از مهاجرین محترم کشور افغانستان که ساکن ایران هستند می توانند به کمک موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت از طریق قانونی مسیر مهاجرت و دریافت پناهندگی در کشور کانادا را دنبال نمایند، برای مراجعه به موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت شما می توانید به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه، پلاک 2880 مراجعه نمایید، همچنین شماره تلفن 02143000071 نیز در دسترس شماست تا بتوانید با این موسسه ارتباط برقرار نمایید، و از کارشناسان حقوقی آن مشاوره تخصصی در مورد مهاجرت را کسب نمایید.

ثبت نام مهاجرین افغانی در سازمان ملل

اتباع افغانی همچنین می توانند با مراجعه به دفتر آژانس سازمان ملل متحد در تهران هم درخواست خود را برای پناهندگی در کشور های مختلف نظیر کانادا، آلمان، ترکیه، اتریش، سوئد و غیره که آمادگی خود را مبنی بر پذیرش اتباع افغانی اعلام کرده اند مراجعه نمایند.

برای مراجعه به این دفتر اتباع افغانی می توانند به آدرس میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه امداد شرقی، پلاک ۳ مراجعه کنند.

ضمنا اگر ظرفیت کشور کانادا برای ثبت نام اتباع افغانی تکمیل شد، کشور آلمان هم برای ثبت نام اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده است، که در این خصوص اتباع کشور افغانستان می توانند از طریق ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی درخواست خود را برای پناهندگی در کشور آلمان برای سفارت خانه آلمان ارسال نمایند.

ثبت نام پناهندگی در سازمان ملل در تهران

برای ثبت نام پناهندگی در سازمان ملل تهران، اتباع افغانی می بایست در ابتدای کار با مراجعه به دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی ابتدا کارت اقامت خود را دریافت نمایند، سپس بعد از دریافت کارت اقامت با مراجعه به آدرس میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه امداد شرقی، پلاک ۳ و یا از طریق شماره تلفن 021882125020 درخواست پناهندگی خود را برای ایران و یا دیگر کشور ها ثبت نمایند.

البته ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران برای آن دسته از اتباعی هم که کارت اقامت در ایران را ندارند نیز امکان پذیر می باشد.

چه افرادی واجد شرایط ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران هستند؟

طبق قوانینی که دولت کانادا تصویب کرده است، به طور کلی افراد زیر واجد شرایط برای ثبت نام پناهندگی در کشور کانادا هستند:

  • نژاد (انسان)
  • مذهب
  • ملیت
  • گرایش‌جنسی
  • تعلق به یک گروه اجتماعی خاص
  • عقاید سیاسی

ضمنا در بین این افراد هم زنان، کودکان و گرایش های جنسی در اولویت دولت کانادا قرار دارند، که در زمان ثبت نام و ارائه درخواست پناهندگی در اولویت بالاتر قرار می گیرند.

فرم ثبت نام کانادا برای هزاره ها

وب سایت www.canada.ca بهترین و سریعترین راه ارتباطی برای دریافت فرم ثبت نام و ارسال درخواست پناهندگی برای اتباع افغانی محسوب می شود.

به دلیل حجم بالای درخواست ها و شلوغی اکثر مراکز ثبت نام پناهندگی برای اتباع افغانی، سریعترین روشی که مهاجرین افغانی می توانند فرم ثبت نام کانادا را دریافت کرده و اطلاعات آن را برای اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایند از طریق همین وب سایت می باشد.

نحوه ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران از طریق ایمیل

شما از طریق ایمیل زیر هم می توانید برای ثبت نام کانادا و دریافت فرم پناهندگی کشور کانادا قدام نمایید.

Canada-Afghanistan@international.gc.ca

ضمنا اتباع افغانی می‌ توانند سوالات خود را در مورد اقامت افغان‌ های مقیم خارج از کشور و پیوستن مجدد کانادایی‌ ها به اعضای خانواده افغان خود، به آدرس زیر ایمیل بزنند:

IRCC.SituationAfghanistan.IRCC@cic.gc.ca

ضمنا اگر شما یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم در افغانستان هستید که فورا به مدارک سفر خود نیاز دارید نیز باید از طریق آدرس زیر به اداره مهاجرت کانادا ایمیل بزنید:

IRCC.SituationAfghanistan.IRCC@cic.gc.ca

مطالعه آخرین اخبار

272 پاسخ

  1. سلام من رضا ،رضای از ولایت دایکندی افغانستان هستم مدت سیزده سال در اردوی ملی افغانستان خدمت کردم ازین مدت سه سال بانیروهای کانادایی در قندهار افغانستان همکار بودم تقدیرنامه ومدارک همکاری آز نیروهای کانادایی دارم ومدت یک سال نیم میشود ایران آمدم و خوانواده هشت نفر هستیم وضعیت مهاجرین در ایران خوب نیست افغانستان هم نمیتوانم برگردم جانم درخطر است واز دولت کانادا در خواست پناهنده گی دارم امیدوارم درخواستم را مورد بررسی قرار دهید تشکر از حوصله مندی شما

    1. سلام وقت بخیر من نوید هستم 27 سالمه چن ساله ب ایران اومدیم بخاطر بعضی چیزا کشورمو ترک کردم چون جانم در خطر بود کارم انگشتر سازی و سنگ شناسی بود من بخاطر این که کپای خارجی بسته شد کشورم سقوط کرد ترس از جانم فرار ب کشور ایران کردم ایا منم میتونم درخواست پناهندگی بدم

      1. سلام من صحبت الله هستم میخوام درخواست پناهنده گی بدم بخاطر که جونم درخطر بود کشورم را ترک کردم کارم جواهر سازی بود فامیلم کارمند دولت بود کشته شدن من مجبور شدم افغانستان را ترک کنم به ایران پناه ببرم یک سال شده ازدواج کردم هنوز بچه ندارم ۸ ماه ایران آمدم اینجا شرایط سخت است نمی‌توانیم کار کنیم چون افغان گیر است پول بیشتری ندارم که خانه کرایه کنیم خونه نمیدن

      2. سلام من امان هستم سنم ۲۳ به دلیل سرباز از کشور فرار کردم پناه بردم به ایران از شما کمک بخاطر پناهندگی می‌خوام 09224249632اینم شماره تماسم با عرض معذرت

      3. سلام وقت بخیر ندا هستم ۲۳ سالمه ارایشگاه داشتم و در تمام بخش ها تخصص و مدرک دارم سالون منرا طالبان بستن و دو شب منرا زندانی کردن نان اور خانواده هستم الانم از ترس جانم و بی کاری ایران باید برم امیدوارم کانادا درخواست مرا بپزیدر

    2. سلام وقت بخیر من نوید هستم 27 سالمه چن ساله ب ایران اومدیم بخاطر بعضی چیزا کشورمو ترک کردم چون جانم در خطر بود کارم انگشتر سازی و سنگ شناسی بود من بخاطر این که کپای خارجی بسته شد کشورم سقوط کرد ترس از جانم فرار ب کشور ایران کردم ایا منم میتونم درخواست پناهندگی بدم

      1. سلام من ندا هستم ۲۳ سالمه ارایشگرم در تمام بخش های ارایشگری تخصص و مدرک دارم طالبان سالون منرا بستن و منرا دو شب زندانی کردن نان اور خانواده هستم جانم در خطر است خسته شدم از بیکاری حالت روحی ام خیلی خرابه😔😭 امیدوارم کانادا درخواست منرا بپذیرد ۰۰۹۳۷۹۶۴۴۵۵۳۰ شماره واتساپ و تلگرامم

          1. سلام وقت بخیر بصیر انوری هستم ۲۳ سالم است به ایران آمدم بخاطر مشکالات که داشتم کشورم ره ترک کردم بخاطر درگیر شدن با طالبان مجبور به فرار شدم حالی به خانوادم زنده گی خوب ندارم در ایران خواستم درخاست پناهندگی اگر همرایم همکاری کنین خیلی ممنون میشم 00989368848658۷

      2. سلام وقتی بخیر من میرویس هستم 18سالمه یک ساله توی ایران هستم توی افغانستان مغازه داشتم وقتی که طالبان افغانستان رو گرفتن ومیخواستن منو به زور به برن به شستشوی مغزی بدن تا انتحاری کنم من فرار کردم توی ایران الان توی ایرانم جونم در خطر است از طرف طالبان چند نفر آمدن میخواستن منو به کشن منم فرار کردم الان نمیتونم از خونه که توی ایران هست بیام بیرون آیا امکان هست منو به اعوان پناهنده بپزیری

      3. سلام ۳۴ سالمه در کشور ایران زندگی میکنم دارای ۳ فرزند هستم یک خانواده ۵نفری هستیم فرزندانم ۱۲ سال ۹سال ۷ سال هستن با پدر مادرم زندگی میکردم ۳ سال پیش مشکلی آن چنانی نداشتیم روزگار می چرخید الان ۳ سال هست که از پدر مادر جدا زندگی میکنم چون مشکلات در ایران آنقدر زیاد شده که می‌دانم کدامش را بگویم از گرونی خون تا وسایل مصرفی روزانه الان واقعن همسرم مریض باید عمل بشه ولی پول ندارم که عمل کنم پدرومادر روزی ۵۰۰ صد هزار تمن تنها پول داروهاشون میشه واقعن زیر مشکلات زندگی گمرم خم شده خودم هیچ برای فرزندانم نگران نه ایندی نه مدرکی نه تحصیلی در این کشور هیچ ایندی ندارن این شده که اومدم تدی گوگل سایت ماجر پذیری کشور کانادا را دیدن گفتم اول خدا بعد شما من و همسرم و فرزندانم از کشور خوب دلسوز مردم افغانستان خواهش میکنم که با پناهندگی ما موافقت ببرایدن تحصیلات کمی دارم ولی توی کار صنعتی خیاطی نجاری نقاشی چوب و خرید فروش به اندازه سنم تجربه دارم بازهم عاشقانه از دولت محترم کانادا تقاضا میکنم که به این خانواده دل شکسته بله را بگویند تازه خرچ پدر مادر نا توان هم کردن من هست با موافقت شما میتوانم به پدر مادرم ام کمک کنم زتده باد کانادا زنده باد انسانیت

    3. باعرض سلام من نعمت الله رضایی هستم 23ساله هستم از ولایت دایکندی افغانستان مدت سه سال میشه مهاجری ایران هستم من افغانستان ارتش اردوی ملی خدمت کردم ایران آمدم مدارک اینا ندارم کاری آزاد نمیتوانم که منو نگیره افغانستان بیرم جونم تو خطره آمدیم با خانواده زن شوهر دو نفر هستیم تو سرایداری شرایط خوب نداریم بخاطری منو نگیره مدارک ندارم کارت اویت کارت اوردوی ملی افغانستان تقدیرنامه دارم واز دولت کانادا درخواستی پناهنده گی دارم امیدوارم درخواستم را موردی بررسی قرار دهید با تشکر

    4. سلام وقت بخیر عبدالغفار سیرت هستم 28سالمه به دولت پیشین به ارتش بودم
      بعداز سقوط دولت ترس از جانم به زن بچه ام ایران آمدم شرایط اینجا هم سخت است
      افغانی گيري است نمی تانم آزاد کار کنیم از شما کمک پناهندگی مخواهم اینم شماره تلفونی 09330468684 به عرض معذرت

    5. سلام خسته نباشید فیض الحق هستم ۲۶ سالم هست از کندوز الان چهار ساله ایران اومدم بخاطر امینت خانواده ام ازتون یی خواهش دارم از مسئولین کانادا تویی خونه ۷ نفر زندگی میکنم پدرم ۳ سال میشه وفات کرده الانم ایران هستم زندگی برام خیلی سخت شده از کارمندان خواهش میکنم لطفا کمک برای من کنید

  2. سلام من یک نظامی دولت پشین افغانستان بودم یعنی قبل از طالبان مدت سه سال بانیروهای کانادایی در قندهار افغانستان همکار بودم تقدیرنامه ومدارک همکاری آز نیروهای کانادایی هم دارم یک سال نیم میشود ایران آمدم و خوانواده هشت نفر هستیم وضعیت مهاجرین در ایران خوب نیست افغانستان هم نمیتوانم برگردم امنیت جانی ام در خطر است واز دولت کانادا خواهشمندم در خواست پناهنده گی دارم امیدوارم درخواستم را مورد مطالعه قرار دهید تشکر از حوصله مندی شما

    1. سلام دوست عزیز، بنده شماره یک وکیل حرفه ای و کاربلد را در همین کامنت در اختیار شما قرار می دهم که برای مهاجرت به کانادا به صورت تخصصی به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد، با شماره 02128111555 تماس بگیریدتا مشاوره تخصصی و قانونی در این خصوص به شما ارائه شود، و امیدواریم که شما و خانواده محترمتان هر چه سریعتر در یک شرایط ایده آل قرار بگیرید.

    2. سلام وقت بخیر من افغانستانی هستم میخواهم پناهندگی کنم با خانواده ام بابام سرباز بود تو افغانستان اسناد سربازی پدرم داریم ما نمی‌توانیم درس بخوانم تو ایران
      ما مدرک کافی ندارم زندگی منو سخت است خانه ندارم ما با داشتنی دشمن نمیتوانم افغانستان بریم ما مجبور شدیم از کشور فرار کنیم لطفاً به کمک شما نیاز داریم

      1. محمدرفیق ایثارهستم عضونیروهای ویژه نظام پیشین مدت هفت سال درقطعه خاص پولیس ایفای وظیفه نمودم تمام مدارک هم نزدمن موجود هست نظر به تهدیدات مجبوربه ترک وطن شدم واکنون میخواهم درخواست پناهنده بدم لطف نموده بابنده همکاری نمایید ممنون

      2. سلام صفر محمد استم 20سالمه است
        اهلی افغانستان استم فعلن در ایران زندگی میکونم پدرم در افغانستان استاد سرباز بودن پدرم طالبان کوشتن من فراری شودم آمدم در ایران
        ایران هم مهاجیر خاریج میکوند
        من دوچار موشکیل شودم میخاستم
        پناهندگی کونم در کانادا ازچی رویش
        پناهنده شوم . کمک کونید کمک کونید ?

        1. Assalam Alaikum my name is Zikr Allah I came from Afghanistan to Iran Afghanistan my life is in danger and I am currently living here in Iran the situation is not good here and I request you guys to help me and I I want to go from here please help me

          1. Hello, I am Ahmad I was a soldier in Afghanistan for 20 years I ran away from the Taliban Hello, I am from Iran This place is ruined Please find a safe place

        2. سلام من کارمند امنیت ملی استم فعلن از افغانستان مهاجر شدیم به ایران لطفن همکاری کنین دوباره نمیتانم افغانستان بروم

      3. سلام یک افغان هستم و در تهران زنده گی میکنم و اگر من افغانستان برم طلبان من و خانوادهم را از بین می‌برند لطفا از کشور کانادا میخواهم هرچی زود تر به من رسیده گی کند

  3. سلام خسته نباشید این شماره که اینجا گذاشته بودید درباره همین پیامم گفتند ما غیر قانونی همکاری نمیتوانیم دیگر کدام سوالی نکرد لطفاً اگر ممکن هست با من راهنمایی وهمکاری کنید تشکر

      1. سلام وقت بخیر برای دریافت مشاوره در خصصو اخذ ویزای بشر دوستانه کانادا می توانید با شماره 02128111555 تماس بگیرید، و یا به نشانی info@visamondial.com ایمیل بزنید، کارشناسان موسسه مهاجرتی visamondial که به صورت تخصصی روی اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا کار می کنند، در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد.

        1. Assalam Alaikum my name is Zikr Allah I came from Afghanistan to Iran Afghanistan my life is in danger and I am currently living here in Iran the situation is not good here and I request you guys to help me and I I want to go from here please help me

      2. سلام
        من نظيم الله ذاخیلی هستم از کندوز افغانستان هستم من مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم ولی به ی مشکل گیر کردم من مریض دارم سرطان خون 14سالش دخترم هست وضعیت مالیم خوب نیست خودم ی کاریگر هستم 7نفر نان خوار دارم خیلی برام سخت هست تو شرایط فعلی ایران میخواستم از شما بشردوستانه کمکم کنید برای پناهندگی 09178029301

        1. من محصل حقوق علوم سیاسی بودم از وقتی طالبان اومده درس خوندن سخت شد منم اومدم ایران دگه هم نمیتوانم برم افغانستان از شما میخوام منو کمک کنن

  4. سلام وقت بخیر درخواست ویزا بشردوستانه دارم با خانواده ام می‌خوام بگم که بابام سرباز بود تو افغانستان اسناد سربازی پدرم داریم ما افغانی هستم و می‌خوام برم کانادا با خانواده ام لطفاً کمک کنید

  5. سلام میلاد هستم 17 سالمه اهل افغانستان مقیم ایران مادر پدرم همه تو آتیش سوزی موردن من تنها موندم اومدم ایران الانم درخواست کمک دارم ازتون اگر این پیام رو خوندید لطفاا کمکم کنید تا آینده خوبه داشته باشم 😞💔😞

  6. سلام میلاد هستم 17 سالمه اهل افغانستان مقیم ایران مادر پدرم همه تو آتیش سوزی موردن من تنها موندم اومدم ایران الانم درخواست کمک دارم ازتون اگر این پیام رو خوندید لطفاا کمکم کنید تا آینده خوبه داشته باشم لطفاا کمکم کنید 😞💔😞

    1. سلام لطفا یه شماره تماس دز همین صفحه برای ما بزارید، در اسرع وقت حتما با شما تماس میگریم، و هر کمکی که از دستمون بر بیاد حتما برای شما انجام خواهیم داد.

      1. سلام عرض ادب محمد علی خواهش کندم از کشوری کانادا کمک کند من درایران زنده گی میکنم ازدواج کردم یه پسری ۳ دارم وضع اقتصادی ام خوب نیست کرایه خونه خیلی بالا ست از کشوری کانادا ممنون میشم کمک کند

      1. سلام خسته نباشید من باخانواده خود درایران هستم خودم مریض هستم ازکار افتادم کار نمیتونم سه بچه بچه کوچگ دارم یگ خانومم است خیلی دروضعیت بدی قرار دارم دلم برای بچهایم میسوزه ازدولت کانادا میخاهم کمکم کندایاامکانش است

      2. سلام خسته نباشید من باخانواده خود درایران هستم خودم مریض هستم ازکار افتادم کار نمیتونم سه تابچه کوچگ دارم یگ خانومم است خیلی دروضعیت بدی قرار دارم دلم برای بچهایم میسوزه ازدولت کانادا میخاهم کمکم کندایاامکانش است دلم برای سرنوشت بچهایم خیلی میسوزه لطفاً کمکم کنید

    2. سلام منیژه اختری هستم ۴۱ ساله هستم پنج فرزند دارم بیوه هستم اعضای خانواده شوهرم طالب هستند می‌خواستند خودم و دختر های نا بالغم را به زور به عقد شان در بیارن از افغانستان فرار کردم و در ایران هستم زندگی خیلی سختی دارم اینجا هم در امن نیستیم خانواده شوهرم اينجا تهدید ما می‌اندازد کشور کانادا در خواست لطفا کمک دارم

    3. سلام منیژه اختری هستم ۴۱ ساله هستم پنج فرزند دارم بیوه هستم اعضای خانواده شوهرم طالب هستند می‌خواستند خودم و دختر های نا بالغم را به زور به عقد شان در بیارن از افغانستان فرار کردم و در ایران هستم زندگی خیلی سختی دارم اینجا هم در امن نیستیم خانواده شوهرم اينجا تهدید ما می‌اندازد کشور کانادا در خواست لطفا کمک دارم

    4. من میخام برم کانادا برای زندگی کردن برای ساختن یک آینده خوب کسی رو ندارم تنهام توی این دنیا متاسفانه 😔😔😔😔😔

  7. سلام صفر محمد استم اهلی افغانستان هستم 20سالمه است میخاهم به کانادا ثبت نام کونم

  8. سلام صفرمحمد استم اهلی افغانستان 20سالمه است
    میخاهم ثبت نام کانادا چی رقم به دست بیارم

  9. سلام خسته نباشين من افسر ارتش نظامى پيشن افغانستان بودم و حالا در ايران با فاميلم زندكى ميكنم زندكيم در خطر اس به كمك تان نياز دارم تشكر از لطفتان

  10. سلام من در ایران زندگی میکنم ۲۰ سالمه زندگیه خیلی سختی دارم نمیتونم از پس سختیای زندگی بر بیام روز به روزه داره بدتره میشه زندگیم

    1. سلام منیژه اختری هستم ۴۱ ساله هستم پنج فرزند دارم بیوه هستم اعضای خانواده شوهرم طالب هستند می‌خواستند خودم و دختر های نا بالغ را به زور به عقد شان در بیارن کن از کشورم فرار کردم و در ایران هم شرایط خیلی سخت دارم در خواست پناهندگی دارم از کشور کانادا لطفآ کمکم کنید

    2. سلام منیژه اختری هستم ۴۱ ساله هستم پنج فرزند دارم بیوه هستم اعضای خانواده شوهرم طالب هستند می‌خواستند خودم و دختر های نا بالغم را به زور به عقد شان در بیارن از افغانستان فرار کردم و در ایران هستم زندگی خیلی سختی دارم اینجا هم در امن نیستیم خانواده شوهرم اينجا تهدید ما میکنند از کشور کانادا در خواست کمک دارم لطفا

      1. Assalam Alaikum my name is Zikr Allah I came from Afghanistan to Iran Afghanistan my life is in danger and I am currently living here in Iran the situation is not good here and I request you guys to help me and I I want to go from here please help me

      2. منم دین محمدسلطانی استم دا رنده ۴ فرزند یری ۱۸ سال معلم مکتب بخش نسوان بودم همیشه تهدیدازطرف طالبان می‌شود م مجبورفرارکردم چندسری گلوله هم خوردم تمامن زینگیم ازدست دادم الانم شرایط سخت نبودن جامگان نبودت تحصل میخاهم به دولت دوست کاناداپناهنده بیشم ممنون ۰۹۹۱۹۳۹۹۰۸۹

  11. سلام منیژه اختری هستم ۴۱ ساله هستم پنج فرزند دارم بیوه هستم اعضای خانواده شوهرم طالب هستند می‌خواستند خودم و دختر های نا بالغم را به زور به عقد شان در بیارن از افغانستان فرار کردم و در ایران هستم زندگی خیلی سختی دارم اینجا هم در امن نیستیم خانواده شوهرم اينجا تهدید ما میکنند از کشور کانادا در خواست لطفا کمک دارم

  12. سلام وقتتون بخیر . یک تن خبرنگار بخش خبری . و دوبلر و استاد عرصه کار عملی در یکی انستتیوت های شخصی در بخش ژورنالزم . نکته شخصا در یکی از پرودکشن ها برای سازمان UN مشغول ایفای وظیفه .جرءیات شغلی .بنده در بخش دوبله پروژهای طبی که تجاوز گروهی در کشور های همچو تانزانیا یوگاندا فیلیپین هند و افغانستان که این کشور ها امار بیشتری را داشتن را دوبله و برای داکتر صاحب ها در سمینار ها دولتی پلی و شرح میکردیم و همچنان در انستتیوت به حیث یک استاد ژورنالزم ایفای وظیفه داشتم و همچنان برای موسسه NSDP در بخش مدیریت کار میکردیم و در سیمنار های دفتر نی یکی از دفتر های رسمی حمایت کننده خبرنگار ها و رسانه های افغانستان شرکت کرده . نکته مهم این که خودم در بخش دوبله بودم و سریال ها و دیگر ویدیو های سیاسی و غیر سیاسی را دوبله میکردیم . از طرف مخالفین دولت یعنی طالبان تهدید شده و خانواده وی را تهدید شدید میکردن و از شماره های ناشناس وی را تهدید میکردن و در همین زمینه موتر وی را بمب گذاری کردن که خوشبختانه جان سالم بدر بردم اما از ناحیه دست موجب گذاشتن پلاتین و صورت ضربه شدید به وی وارد شد .بخاطر همین من از کشورم فراری و به کشور ایران همراه خانواده پناه اوردم که از دولت کانادا خواهشمندم که در عرصه ویزه بشردوستانه کانادا اقدامات لازم را انجام دهند سید نصیر حسینی یک خبرنگار . شماره تماس 09926084702
    09925209198 و ایمل ادرس : saydnasirhosaine33@gmail.com

  13. Hello, courtesy, thank you for the beautiful country of Canada. I am one of the attackers. I am from Afghanistan. I have one sister and one brother. My sister is from Afghanistan and my brother is from Iran. Canadian officials My name is Fahim

    1. Assalam Alaikum my name is Zikr Allah I came from Afghanistan to Iran Afghanistan my life is in danger and I am currently living here in Iran the situation is not good here and I request you guys to help me and I I want to go from here please help me

      1. سلام غلام سخی نیازی هستم ملیت افغانستانی هستم در افغانستان درخطر بودیم از افغانستان مهاجر شدیم همراه خانواده ام فرزندانم به ایران آمدم در ایران وضعیت زندگی ما بسیار تلخ است از کشور کانادا درخواست پناهندگی میکنیم در افغانستان به موسسه ها شرکت ها ساختمانی وظیفه داشتم جان ما و فرزندانم در خطر بودیم شماره تلفن 09055677810
        09182688099
        شماره واتساپ 0093728793872

  14. سلام تمناانوری هستم از افغانستان مدت ۸ماه می‌شود آمدم به ایران خودم هم فعال جامعه هستم من سه دختر دارم شوهرم سه بار زندانی شد و ما قاچاق ایران آمدم واین جا هم مدرک نداریم در خطر هستم

    1. Hello, I am Samim Sarwari from Afghanistan, I am currently from Iran, I have a family with many problems, Iran, please help me, lady, I have two daughters, I am immigrating to Canada, please help me, thank you09056204066 واتساپ هست

  15. سلام تمناانوری هستم از افغانستان مدت ۸ماه می‌شود آمدم به ایران خودم هم فعال جامعه هستم من سه دختر دارم شوهرم سه بار زندانی شد و ما قاچاق ایران آمدم واین جا هم مدرک نداریم در خطر هستم و شوهرم نظامی اس

  16. سلام من علی سینا ابراهیمی هستم ودر ایران زندگی می کنم من پدر ندارم ودر ایران خیلی شرایتی سختی دارم اگر می توانیت کمکی کنید منمنو می شم

  17. Assalam Alaikum my name is Zikr Allah I came from Afghanistan to Iran Afghanistan my life is in danger and I am currently living here in Iran the situation is not good here and I request you guys to help me and I I want to go from here please help me

  18. سلام حترامات من احمدرضا اسلام زی هستم و فعلا در کشور ایران مهاجر هستم مصرف کار سنگبری هستم
    کار سنگبری بسیار سخت و دوشوار است برای یک نوجوان
    و به کمک شما عزیزان سخت نیاز دارم زندگی کردن به کشور بسیار زیاد برایم سخت است
    وسلام تشکر از همکاری همیشگی تان

  19. مهاجری از کشوری افغانستان هستم فعلا به کشوری مهاجریم به کمک شما نیاز دارم لطفا لطفا من نگفتم چنین چیزها را اگر کمک از دست می‌آید خو انجام بد ممنون میشم این حرف چه یه بابا

  20. سلام من فاطمه بربری هستم درایران من با مادرم وخواهرم سه نفرهستیم سرپرست خانواده خودم هستم شرایت در ایران خیلی سخت شده برام یک سالی میشه پدرم فوت شده درخواست پناهندگی از کشورکانادا دارم اینجا ایران خیلی همه چی برای مهاجر افغانستان بد شده من دوست دارم درس بخوانم وشغل ک دوست دارم یاد بگیرم من اینجا خیاط هستم سابقه طولانی دارم ولی حقوقی ک دریافت میکنم خیلی کمه به همه مشکلاتمان نمیرسه مادرم مریض هست و خواهر همیشه در خانه به پرستاری مادرم هست لطفا برای اسکان جدید من درکانادا موافقط کنید زندگی در ایران برایمان سخت شده خیلی خوشحال میشم کمکمون کنید ماخیلی سال شده از کشورخودمون فراری هستیم چون هزاره هستیم نمی‌تونیم فعلا درافغانستان زندگی کنیم بخصوص ک شغل من کاری هست ک با حقوق زنان کار میکنم ۰ممنون از سفارت کانادا ۰

  21. سلام من فاطمه بربری هستم درایران من با مادرم وخواهرم سه نفرهستیم سرپرست خانواده خودم هستم شرایت در ایران خیلی سخت شده برام یک سالی میشه پدرم فوت شده درخواست پناهندگی از کشورکانادا دارم اینجا ایران خیلی همه چی برای مهاجر افغانستان بد شده من دوست دارم درس بخوانم وشغل ک دوست دارم یاد بگیرم من اینجا خیاط هستم سابقه طولانی دارم ولی حقوقی ک دریافت میکنم خیلی کمه به همه مشکلاتمان نمیرسه مادرم مریض هست و خواهر همیشه در خانه به پرستاری مادرم هست لطفا برای اسکان جدید من درکانادا موافقط کنید زندگی در ایران برایمان سخت شده خیلی خوشحال میشم کمکمون کنید ماخیلی سال شده از کشورخودمون فراری هستیم چون هزاره هستیم نمی‌تونیم فعلا درافغانستان زندگی کنیم بخصوص ک شغل من کاری هست ک با حقوق زنان کار میکنم ۰ممنون از سفارت کانادا ۰

  22. سلام من افغان هستم فامیل های ما کاکا ماما همه عضای دولتی بودیم طالبان که به قورت رسید از افغانستان امدیم ایران اما ایران هم جای خوبی نیست آیا مارا دولت کانادا به پناهندگی قبول میکنه

  23. با عرض سلام بنده‌ محمد جاوید سلطانی مشهور به وکیل شاه.حسین هستم مليت هزاره متولد سال ۱۳۵۹ هستم و فارغ‌التحصیل صنف دوازدهم ودر سال۱۳۸۱ ازدواج کردم که دارای ۳ پسر و۳دختر هستم بنده‌ درسال ۱۳۹۴ بحیث نماينده مردم در قريه خود نوآباد چهلتن السوالی پغمان ولایت کابل انجام‌ وظیفه نمودم و در فعالیت‌های اجتماعی‌ وفرهنگی ورزشی و امنیتی نقش فراوان داشتم وبا مقامات بلند رتبه‌ دولت ارتباطات خوبی داشتم وهمچنان با پیشنهادات مردم‌ خود کاندید شورای‌ السوالی پغمان معرفی شدم وبا کسب نشان‌ انتخاباتی در صف جدول قرار گرفتم وهمچنین در حکومت پیشین چندين بار از طرف طالبان از طريق تلفن تهديد جانی شدوم چون بنده‌ مليت هزاره بودم اقلیت مردم اولسوالی پغمان مليت پشتون بودن بنده‌ را هميشه توهین وتحقیر وتهدید مینمودن وبنده بخاطر امنيت جان وخانواده خود گزارش را به نهادهای دولت میرساندم ولی آنها بی توجهی میکردن تا این که دولت جمهوری اسلامی افغانستان سقوط کرد وطالبان در افغانستان مستقر شدن بنده‌ مجبور به خاطر امنيت جان خود واعضای خانواده‌ ترک وطن به کشور ايران مهاجرت نمودم ولی متاسفانه فرزندان بنده‌ از تحصیل محروم ماندن بنده‌ ناچار به کشورهای اروپایی مهاجر پذیر درخواست پناهندگی دادم تا که در زمينه پناهندگی بنده‌ همکاری لازم فرمایید 

  24. Hello, my dear Mohammad Javed Soltani, known as Shah’s lawyer. Hossein, I am Hazara nationality. I was born in 1359 in the village of Nawabad, Cheholtan al-Sawali, Paghman, Kabul Province. I got married in 1381, and I have 3 sons and 3 daughters. The 14th district of Paghman village of Noabad ChiheltanI revived my duty and was introduced as a candidate for Al-Sawali Council of Paghman by the suggestions of the people and obtained an election badge. I also had good relations with high-ranking government officials. and the minority of peoplePaghman district insulted, humiliated and threatened me for being a Pashtun and a Tajik, but I was always in the service of my people, and during the fall of the Afghan government, I was forced to immigrate to Iran for the safety of my life and my family members, but unfortunately, my children were deprived of education in Iran. becauseMy children should continue their studies. I have sent you an asylum application and I am requesting that you take action on my asylum. Thank you. Whatsapp number 00980936171753.  

  25. سلام
    من نظيم الله ذاخیلی هستم از کندوز افغانستان هستم من مجبور شدم برای پناهندگی به ایران آمدم ولی به ی مشکل گیر کردم من مریض دارم سرطان خون 14سالش دخترم هست وضعیت مالیم خوب نیست خودم ی کاریگر هستم 7نفر نان خوار دارم خیلی برام سخت هست تو شرایط فعلی ایران میخواستم از شما بشردوستانه کمکم کنید برای پناهندگی 09178029301

  26. سلام آرز ادب خوب استی اسم من شمس فانوس است سن 26ساله من با زن بچه آمدیم از افغانستان ایران من از ترس خطر طالبان آمدیم اینجا هم شرایط سخت زندگی میکنم میتوانم سبت نام کنم

  27. من یک افغان هستم من با زنم وباشش تا فرزندان دانم یک زنده گی سخت داریم مابه کمک نیاز داریم ما بعدسقوط افغانستان فرار از دست طالبان به ایران امدم چون وظیفه دولت داشتم الان هم در یکی از خانه های کرایی زندگی میکنم وزندگی بدرستی پیش نمیرودمن و فرزندان دانم بی سرنوشت هستم برای ادامه تحصیل فرزندان دانم میخایم کی ادامه تحصیل دریکی از کشور ها ادامه بدن من اینجا جونم ده خاتر هست من اینجا نه میتانم کار کنم نه میتانم کی زنده گی من اگر بخایم کی بیرم سری کار دیپورت به افغانستان میکنه مهم نه میتانم کی بیرم افغانستان چون کی جنگ هست از افغانستان قاچاق به ایران آمدم لطفا به ما کمک کنید و مشکلات ماره جیدی بیگیرن و دست ما ره بیگیرن و به ما کمک کنید من از شما میخایم کی لطفا لطفا به ما کمک کنید ما به کمک شما نیاز داریم باتشکر

  28. سلام‌‌اسم‌سجاد‌استم‌چی‌گونه‌‌ثبت‌نام‌گونم‌
    دانش‌آمش‌استم‌میشه‌گومک‌گونت

  29. سلام دوستی عزیزم کانادا اسمم گلثم حسین خیل هست من در افغانستان آرایشگاه داشتم پنج سال کار کدم و من را چن بار تالبان مرا تهتید کرده بود ومن قبول نکردم و من هدامه دادم چون مراه تالبان گرفت ویگ چشمم را کشیده هست آلان که تالبان امده هست ترپی ایران مهاجر شودیم عظی فامیلم هفته نفر هستیم چون نان ناوری اوخدا دومن هستم وشهرم خیلی مریض هست و اتاه کرایه خانهم ندارم در باغ یگ وتاق هست دو میلیون کرایه میگرد چون نمی توانم داده وین هست شماره تلفن تماس۰۰۹۸۹۹۶۲۶۸۱۷۱۳ بگیرید و لطفن اول خداوند دوم شماه ولطفن زندگی را نجات بدهید وهمرایم کمک کنید وسلام

  30. سلام من شیردل محمد ی هستم من متعلم هستم فعلآ جانم در خطر هستند من بجز خودم کسی دیگر ندارم من بخاطر متعلم خوبی بودم افغانستان جای ندارم فعلاً ایران هستم مخام مهاجرت کنم به کانادا

  31. Hello good time. Thank you for spending time with us. I was an officer in the Afghan army. When our government fell, I settled in Iran with my family. I have a daughter. I have 1 son, thank you so that my family can get rid of these problems

  32. باسلام واحترام …
    عبدالاحمد غفوری هستم نظامی پیش دولت جمهوری اسلامی افغانستان باسقوط نطام جمهوری من خانمم ودخترم بامشکلات دشوار ازرای قاچاق وارد ایران شدم وضعیت فعلی زنده گی بسیارخراب است نه میتونم سرکاربرم چون مدارک نیاز ندارم احمتال دیپورت افعانستان شوم ..
    نیاز به کمک دارم .

  33. من یک مهاجر افقانی هستم در ایران زندگی میکنم من نیاز به درمان ژنتیکی دارم سه تا فرزندانم را از دستم و مشکل مالی صفر شرایت خیلی سختی دارم

  34. سلام من مصطفی استم در ایران زندگی می کنیم 16 ساله من 2 شده است از افغانستان به ایران امدم یک فوتبالیست استم میخوام برم به کانادا آن جا به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید 🙏🙏

  35. سلام من مصطفی استم در ایران زندگی می کنیم 16 ساله من 2 شده است از افغانستان به ایران امدم یک فوتبالیست استم میخوام برم به کانادا آن جا به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید 🙏🙏خیلی ممنونم شرایط زندگی من خیلی ضعیف است در این جا نمیشه ادمه داد

  36. سلام من نظام هستم در ایران ماشین افغان لطفاً لطفاً ما را کمک کنید از دست طالبان فرار کردم ایرانم ماشین افغان بیرون می‌کند ما در افغانستان بریم مار ما افغانستان رفتن می‌توانیم این شماره تلفن من است 09016190182

  37. محبوب محمدی هستم خانواده ام فعلا در افغانستان خودم در ایران هستم ازدست طالبان فرار کردم آمدم ایران هرروز طالبان می‌ره خونمون خانوادم خیلی ازدست طالبان درازیت هستن تشکر میکنم همکاری کنیدممنونم

  38. علی طاهری هستم خانواده ام فعلا در افغانستان خودم در ایران هستم ازدست طالبان فرار کردم آمدم ایران هرروز طالبان می‌ره خونمون خانوادم خیلی ازدست طالبان درازیت هستن تشکر میکنم همکاری کنیدممنونم

  39. سلام ریحانه حیدری هستم ۲۰ ساله بسرپرست یک مادر مریض دارم کی دچاری مریضی عساب اس دو برادر ودوخواهرازخود کوچک دارم تنها کاریکرخانوادخودم استم دریک وزیت بسیارسخت درکشور ایران به سرمیبرم مادرسالی ۱۴۰۱ از دست طالبان فرارکردیم درشرایط خیلی سخت واریت ایران شودم چندبار به سازمان ملل ایران تماس گرفتم هیج توجی به ما صورت نگرفت اینجا روز به روز شراط زندگی برایما سختر میشه هیج کسی رانداریم کی به ما کومک کونه از شما خاهیش میکونم کی به ما هم کاری کونت تشکر

  40. سلام ریحانه حیدری استم ۲۰ ساله بسرپرست استیم یک مادرمریض دارم کی دچاری مریضی عساب اس دوبرادرودوخاهر از خودم کوچک دارم تنا کاریکرخانواده خودم استم مادرسالی ۱۴۰۱ از دست طالبان فرار کردیم واریت ایران شودم اینجا به یک شرایط خیلی سخت به سرمیبریم جای بود باش درست برای زندگی نداریم از درس تحصل باز ماندم شرایت ما درایران خیلی سخت اس چند بار هم به سازمان ملل ایران تماس گرفتم اما هیج توجی صوریت نگرفت برما از شما خاهیش مندم تا به ما کومک وحماری نمایت

  41. صلام خسته نباشید من اتباع افقانی هستم که بخاطر طالبان از کشورم مهاجر شوده ام چونکه من کارمند دولت پیشن بودم الان اومدم ایران چونکه به افقانستان جونم بخطر بود منم اومدم ایرا الان از شما کمکم میخام که اینجا بچه هامو بسازم ممنون

  42. من یک پسره ۱۹ ساله تنها هستم تو افقانستان همه فامیلم کشته شد با این زلزله الان داخل ایران کسیو ندارم این جا داخل ایران ما افقانستان ی ها خیلی اذیت میکنم 🤕🤕🤕

  43. سلام افغانستان دشمن دار هستم جانم درخطرتهران هستم می خواهیم کمک کنین ممنون میشم اینجام دنبال دارم سندم ۲۵

  44. سلام افغانستان دشمن دار هستم جانم درخطرتهران هستم می خواهیم کمک کنین ممنون میشم اینجام دنبال دارم سندم ۲5 09199313728

  45. سلام افغانی هست دشمن دار هستم جانم در خطر است �‌.می خواهیم از شما کمک کنین تهران هستی دولتی پشت بودیم طالبان دنبالمان دار سالم ۲۵. 09199313728

    1. سلام من امان هستم سنم ۲۳ به دلیل سرباز از کشور فرار کردم پناه بردم به ایران از شما کمک بخاطر پناهندگی می‌خوام 09224249632اینم شماره تماسم با عرض معذرت

      1. سلام واحترامات من ازکشور افغانستان از مردم شیعه کابل زن بی سرپرست از بخش زنان جامعه مدنی مدافع دفاع از حقوق زنان در کشورم وظیفه داشتم از وحشت وترس طالبان سه سال میشود به کشور ایران امدم با پنج فرزند وزندگی سخت ودشواری دارم وبه همکاری وکمک کشور کانادا نیاز دارم وثبت سازمان ملل ایران هم کردم اما هیچ کاری برای ما نکردندودرخواست پناهندگی کشور کانادا رامیخواهم .متشکرم 09331122514

  46. سلام من امان الدین هستم سنم ۲۳ سالم سرباز بودم در دولت قبل بخاطر جانم در خطر بود فرار کردم پناه بردم به ایران وضیغت ایران خوب نیست نمی توانم برگردم کشور از شما کمک برای پناهندگی می‌خوام 09224249632اینم شماره تماسم

  47. سلام من امان هستم سنم ۲۳ به دلیل سرباز از کشور فرار کردم پناه بردم به ایران از شما کمک بخاطر پناهندگی می‌خوام 09224249632اینم شماره تماسم با عرض معذرت

  48. نظر و دید گاه خاصی نداریم اما کشور های خارجی که به آفغانستان آمده بودند خودشان وضیعت افراد نظامی را ميدونند که در آن کشور نسبت به وظایف و کاره محوله که انجام داده ایم چطور می‌تواند باشد پس توجه خاصی باید به نظامیان داشته باشند خصوصآ انعده نظامیان که همیشه در مقابل طالبان قرار داشتند و انعده نظامیان که در بخش های کشفی و استخباراتی و مبارزه با جرایم جنای و سازمان یافته ایفای وظیفه نشده اند توجه جدی صورت گیرد ممنون از شما

  49. سلام من صدیق رضایی هستم اتباع افغان هستم و در ایران هستم و مشکلات اقتصادی و مریضی های تنفسی و حنجره و کمر دردی داعم دارم خواهشمند است رسیدگی شود و توانایی کار را ندارم و مریض هستم و توان درمان ندارم و توان کارگری ندارم با تشکر

  50. سلام میلاد محمدی هستم 17 سالمه لطفاً کمکمون کنید شرایط زندگی کردن تو ایران خیلی سخت شده خواهش میکنم کمکمون کنید مارو نجات بدین از بدبختی ما نون خشک نداریم که بخوریم حق نداریم کار کنیم اینجا همه بهمون توهین و بی احترامی میکنن لطفاً کمک کنید

    پاسخ

  51. سلام عرضه ادب اسرا شیرجانی هستم تو کشوری ایران زندگی میکنم یه دختری 2ساله دارم سرپرست ندارم شوهرم تو انتحاری به افغانستان‌ از بین رفت منم که شراط خیلی خراب شد آمدم ایران اینجا آمدم درست کار بار نیست اونقد ماش میده که اونم گرایه خونه میشه واقعات شراط سخت گرفتارم لطفا خواهشن کمکم کنن اونقد تو شراط سخت گرفتارم هیچ کسی رو ندارم کمکم کند میدونم کاری از شما برمیاد میخام از شما منو کمک کنن قاچاقی آمدم ایران هیچی ندارم خیلی تو شرایط سخت گرفتارم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  52. سلام من مادری ۲۸ ساله هستم و ۳ فرزند دارم دوتا دختر ویک پسر .پسرم ۹ سالشه ومشکل سندرم داون داره نمیتونه حرف بزنه ونمیتونه بشنوه .قلب وگوشش مشکل داره ونیاز ب عمل وهزینه های عمل برای ما خیلی سنگینه.وضعیت اقتصادی ما صفراست هرجابردیم بهزیستی وبعصی جاها قبول نگردن تحت پوشش بگیرن گفتن افغان هستین نمیشه ۹ ساله داخل خونه است یکسره پرخاشگری میکنه وخودممم ناراحتی اعصاب پیداکردم لطفا لطفا درخواست پناهندگی دارم به کشور کانادا کمکم کنینین واقعا خسته شدم چندبار قصد خودکشی کردم ولی نشد بازم دلم سوخت برای بچهام چون واقعا ازاین وضعیت زندگی خسته شدم لطفا کمکم کنید شماره تماسم میزارم 09055498858

  53. سلام خسته نباشید مسلم امانی هستم فعلآ سه ساله در کشور ایران هستم و بسیار شرایط بدی قرار دارم بابای من هفت سال پیش فوت کرد من پسر بزرگ خانواده هستم 17سالمه خیلی اقتصادم ضعیفه خرج 6نفرو میدم خیلی برام مشکله امیدوارم درخواست من هرچی زوتر قبول کنید هیچ پولی ندارم لطفاً کمکم کنید از این مشکلات برطرف شوم 🙏🙏🙏😭

  54. سلام من یک عید محمد نظری یک از باشنده گان افغانستان هستم کشورم را خیلی دوست دارم چون طبیعی است هرشخص ک باشد به کشورش وابسته است وفعلآ ب کشور ایران هستم کشور ایران به افغانها نسبت ب زحمت هایش ناسپاسی دارد وحالا ناچارم ب دلیل نا امن بودن کشورم اگر شرایط شان پیش آمد کشورم را ترک کنم.وتشکر میکنم از کشور کانادا ک با مهربانیت به ماها پناه گاه میدهد متشکر میشم این فورم من را یک توجه بکند…

  55. ماره بخاطری هزاره بودن هر روز میکوشه حق درس ندارم حق کار ندارم از کشوری کانادا خواهش میکونم کمک کونه بیایم

  56. سلام غدیر استم از کابل بخاطری کی ما هزاره استم دمی روزها میکوشه کی ماره قبول کونه بیایم درس خوده بخوانم

  57. سلامن مادرچهار فرزندپسرهسم که کوچیکن وایران به دنیااومدم ودرسن ۱۳سالگی ازدواج اجباری داشتم الان چهارده سال گذشته ومن همیشه خودم تنهابودم شوهرم بخاطر نژادپرستی که من من مال یه قوم دیگه هسم ولم میکنه میره پنجاسال هف سال پیداش نمیسه الانم فهمیدم زن‌گرفت ومن خودم کارمیکنم من چجوری اقدام کنم که ازاین وضعیت دربیام واگر منوببرن افغانستان زندم نمیزارن چون اینجابهشون تن ندادم

  58. سلامن مادرچهار فرزندپسرهسم که کوچیکن وایران به دنیااومدم ودرسن ۱۳سالگی ازدواج اجباری داشتم الان چهارده سال گذشته ومن همیشه خودم تنهابودم شوهرم بخاطر نژادپرستی که من من مال یه قوم دیگه هسم ولم میکنه میره پنجاسال هف سال پیداش نمیسه الانم فهمیدم زن‌گرفت ومن خودم کارمیکنم من چجوری اقدام کنم که ازاین وضعیت دربیام واگر منوببرن افغانستان زندم نمیزارن چون اینجابهشون تن ندادم ویه مادر پیردارم دوتابرادر که یکیش ازدواج کرده ولی متاسفانه زن داداشم دستش قطع شده بخاطر بی حجابی طالبان قطع کردن

  59. بخاطری وز کابل و شرایط دختران در افغانستان میخام برم از اینجا کمک کنین از دست طالبان و ظلم شان

  60. سلام علی احمدی هستم من همسرم به دولت پشین وظیفه داشتیم جان ما در افغانستان به خطر بود ایران پناه بردیم اما اینجا زنده گی خیلی سخت داریم اسناد مدارک نداریم ممکن است هر لحظه دیپورت شویم از شما خواهشمندم که کمک ما کنید لطفاً لطفاً 09031125871

  61. سلام من محمد علی محمدی هستم ‌‌ازافغانستان ‌ا مدم‌در‌ایران‌هستم‌شراید‌زندگی‌خیلی‌سخت‌‌خوا‌نواده‌پنج‌نفره‌هستم‌در‌خواست‌پنا‌هندگی‌دارم‌خیلی‌ممنون‌از‌شما

  62. سلام جبار میرزاهی هستم یک سال ومیشه ومدم ایران از جنگ طلبان نمی‌تونم افغانستان برگردم سرباز بودم. زمین های ما همه رفته طلبان

  63. سلام من جبار میرزاهی هستم از افغانستان ومدیم ایران یک سال میشه از ترسه طلبان زندگی خیلی خیلی سخته ۴ نفریم

  64. سلام
    سلیمان سعیدی
    من از افغانستان هستم
    و بخاطر اینکه در افغانستان افسر بودم و طالبان برای جنگ امدن
    از افغانستان به ایران امدم
    من جانم در خطر است اگر من را پیدا کنند
    ایران هم برای من و خانمم و بچه هایم بسیار سخت است
    ۶ نفر هستیم

  65. سلام ندا هستم ۲۳ سالمه ارایشگرم و در تمام بخش های ارایشگری تخصص دارم طالبا سالون منرا بستن و مرا دو شب زندانی کردم اما من میخوام یک دختر مستقل باشم و آینده ایی روشنی داشته باشم و ب هزاران نفر دیگه کمک کنم با پیشرفت و موفقعیتم درخواست مهاجرت دارم کانادا یا هر کشور فقط میخوام پیشرفت کنم و هیچی جلو منو نگیره بخصوص طالب خیلی ب این سایت سر نمیزنم فقط شماره تماس میزنم امیدوارم درخواست منو قبول کنن دولت کانادا۰۰۹۳۷۹۶۴۴۵۵۳۰واتساپ و تلگرام

  66. سلام عرض ادب نجم الدین حیدری هستم یکی از شهروندان افغانستان � ایران زندگی می‌کنم شرایط خوبی نداریم تو ایرانم مجرین افغان �ول نمی‌کنم ما راه دیگه نداریم دوست دارم ویزای بشردوستانا کانادا برام راهنمایی کنید � افغانستانم نمی‌تونیم زندگی کنیم شرایط سختی داریم مجبوریم منتظر پاسخ شما هستیم

  67. سلام من غدیر استم ۲۰ ساله استم ده ایران استم اقتصادی ما ضیعف اس کمک میخواهم ما ره قبول کونین

  68. من ومدم ایران از جنگ طلبان زندگی خیلی سخت از سفارت کانادا گمگ می‌خوام خانواده هستم نه نفر جمعیت دو تا پسرم شهید شد از دسته طلبان نمیتونم برگردم افغانستان جانم در خطر هست خیلی ممنون میشم از سفارت کانادا درخواست کن

  69. سلام به دولت و ملت بزرگ کانادا من عبدالله هستم میدان به مدت ۱۱ سال است که ارزوی رفتن به کشور کانادا دارم اما به ارزویم نرسیدم که هیچ ۱۱ سال است در ایران ماندم اینجا برایم مثل قفس است و اجازه کار افرینی ندارم و نمیتوانم از استعداد هایم استفاده کنم از دولت بزرگ کانادا تقاضا دارم درخواست پناهندگی من را به زودترین وقت قبول کند . کاش میدونستین که هر روز و شب از دلم چی میگذره😢

  70. سلام من بهرام استم ۲۰ ساله استم ده ایران استم اقتصادی ما ضیعف اس کمک میخواهم ما ره قبول کونین

  71. سلام من بهرام استم از کشور افغانستان استم و در ایران زندگی میکنم اوضاع محالی من خراب است لطفن کمکم کنین با سپاس 🙏

  72. سلام سجاد عارفی هستم 17سالم است از کشور افغانستان دو سال
    میشه که اومدم ایران وضعیتیمون خوب نیست افغانستان لطفاً کمک کنید

  73. سلام سجاد عارفی هستم 17سالم است از کشور افغانستان دو سال
    میشه که اومدم ایران وضعیتیمون خوب نیست افغانستان لطفاً کمک کنید لطفاً زودتر برسی کنید

  74. سلام من و خانواده ام ۲۲ سال است که افغانستان به دلیل خطر جانی ترک کردیم و در ایران زندگی میکنیم و دارای کارت اقامت هستیم اما در ایران زندگی بسیار سخت است یک نفر کارگر داریم و ۶ نفر نان خور داریم و یه پسرم بیماری کلیوی دارد و در خطر مرگ هست لطفا خواهش میکنم کمک کنید که پسرم و خانواده ام را از این فلاکت و بدبختی نجات دهم خواهش میکنم کمک کنید ویزای بشر دوستانه دریافت کنم

  75. سلام من و خانواده ام ۲۲ سال است که افغانستان به دلیل خطر جانی ترک کردیم و در ایران زندگی میکنیم و دارای کارت اقامت هستیم اما در ایران زندگی بسیار سخت است یک نفر کارگر داریم و ۶ نفر نان خور داریم و یه پسرم بیماری کلیوی دارد و در خطر مرگ هست لطفا خواهش میکنم کمک کنید که پسرم و خانواده ام را از این فلاکت و بدبختی نجات دهم خواهش میکنم کمک کنید ویزای بشر دوستانه دریافت کنم

  76. سلام خان محمد هستم به دلیل اینکه چون هزاره و شیعه هستیم نمی توانیم افغانستان برگردیم و ایران پول خونه نداریم ۴ تا بچه مدرسه ای دارم دو تاشون به دلیل که پول ندارم دو تا بچه ام نمیرن مدرسه ترک تحصیل کردن خودمم کارگر میدون هستم یک روز هست یک روز دیگه کار نیست و کار سنگینی نمیتونم بکنم پول زن و بچه ام را ندارم تو ایران برای افغانی ها کار نمیدند و کمر درد دارم و اجاره ی خونمون بالاست ماهی ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان باید بدیم و خونمون را می خواین بکوبند و ما پول نداریم خونه ی دیگه ای بریم و اجاره کنیم و پسرم هر جا میره کار بهش نمیده
    شماره همراه : 09366957619

  77. سلام خان محمد هستم با خانواده در ایران مهاجرت کردیم و۴بچه مدرسه ای داریم که دوتا شون به دلیل بی پولی ترک تحصیل کرد و میدون کار میکنم یه روز سر کار میرم و۳هفته کار نیست و کار سنگین انجام نمیدم چون کمر درد دارم و نمی تونم برگردم به ایران چون شیعه و هزاره هستیم و اجازه خونه و کرایه خونه هروز بیشتر میشه و من توان کار کردن ندارم وخونمون را هم میکوبن بخاطر همین نمی‌توانیم تو ایران زندگی کنیم اگر به افغانستان برگردیم
    جونمون به خطر میفته و زندگی روز به روز سختر میشه و سال به سال سختر به ما سختر میگذره و توروخدا کمکمون کنیم و ما درخواست پناهندگی در ایران داریم
    شماره همراه ۰۹۳۶۶۹۵۷۶۱۹

  78. سلام من خن محم هستم در افغانستان به دلیل جنگ به ایران امدیم پول کرایه خانه بالاست ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان است می خواد خونمون رو بکوبه پول نداریم خونه ی دیگه بریم و اجاره کنیم یک روز سرکار نی روم ۲ روز دیگه نمی روم من یک کار گر هستم و بخاطر همین در خواست پناهندگی دارم
    ترو خدا کمک کنید
    تروخدا کمک کنید
    شماره تلفن : 09366957619

  79. سلام خان محمد هستم به دلیل اینکه چون هزاره و شیعه هستیم نمی توانیم افغانستان برگردیم و ایران پول خونه نداریم ۴ تا بچه مدرسه ای دارم دو تاشون به دلیل که پول ندارم دو تا بچه ام نمیرن مدرسه ترک تحصیل کردن خودمم کارگر میدون هستم یک روز هست یک روز دیگه کار نیست و کار سنگینی نمیتونم بکنم پول زن و بچه ام را ندارم تو ایران برای افغانی ها کار نمیدند و کمر درد دارم و اجاره ی خونمون بالاست ماهی ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان باید بدیم و خونمون را می خواین بکوبند و ما پول نداریم خونه ی دیگه ای بریم و اجاره کنیم و پسرم هر جا میره کار بهش نمیده
    شماره همراه : 09366957619

  80. سلام خان محمد هستم دلیل اینکه چون هزاره و شیعه هستیم نمی توانیم افغانستان برگردیم و ایران پول خونه نداریم ۴ تا بچه مدرسه ای دارم دو تاشون به دلیل که پول ندارم دو تا بچه ام نمیرن مدرسه ترک تحصیل کردن خودمم کارگر میدون هستم یک روز هست یک روز دیگه کار نیست و کار سنگینی نمیتونم بکنم پول زن و بچه ام را ندارم تو ایران برای افغانی ها کار نمیدند و کمر درد دارم و اجاره ی خونمون ۲بالاست ماهی ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان باید بدیم و خونمون را می خواین بکوبند و ما پول نداریم خونه ی دیگه ای بریم و اجاره کنیم و پسرم هر جا میره کار بهش نمیده😭😭
    شماره همراه : 09366957619

  81. سلام من محمد علی ‌هستم‌از افغانستان ‌امدم‌ایران‌ ‌با‌خانواده‌پنج‌نفره‌شرایط‌زندگی‌‌من‌خیلی‌سخت‌‌کار‌نیست‌کرایه‌خانه‌ماه‌سه‌میلیون‌مدم‌واقعا‌‌در‌ماهی‌همون‌هم‌نمیتونم‌کارکنم‌‌میخوام‌ویزه‌کاندا‌ره‌بگرم‌لطفا‌کمکم‌کنید‌بخاطر‌تحصل‌بچه‌ها‌یم‌برم‌از‌لطف‌شما‌سپاسگذارم‌من‌هزاره‌هستم‌نمیتونم‌به‌افغانستان‌بر‌گردم

  82. سلام من محمد علی ‌هستم‌از افغانستان ‌امدم‌ایران‌ ‌با‌خانواده‌پنج‌نفره‌شرایط‌زندگی‌‌من‌خیلی‌سخت‌‌کار‌نیست‌کرایه‌خانه‌ماه‌سه‌میلیون‌مدم‌واقعا‌‌در‌ماهی‌همون‌هم‌نمیتونم‌کارکنم‌‌میخوام‌ویزه‌کاندا‌ره‌بگرم‌لطفا‌کمکم‌کنید‌بخاطر‌تحصل‌بچه‌ها‌یم‌برم‌از‌لطف‌شما‌سپاسگذارم‌من‌هزاره‌هستم‌نمیتونم‌به‌افغانستان‌بر‌گردم

  83. سلام من محمد علی ‌هستم‌از افغانستان ‌امدم‌ایران‌ ‌با‌خانواده‌پنج‌نفره‌شرایط‌زندگی‌‌من‌خیلی‌سخت‌‌کار‌نیست‌کرایه‌خانه‌ماه‌سه‌میلیون‌مدم‌واقعا‌‌در‌ماهی‌همون‌هم‌نمیتونم‌کارکنم‌‌میخوام‌ویزه‌کاندا‌ره‌بگرم‌لطفا‌کمکم‌کنید‌بخاطر‌تحصل‌بچه‌ها‌یم‌برم‌از‌لطف‌شما‌سپاسگذارم‌من‌هزاره‌هستم‌نمیتونم‌به‌افغانستان‌بر‌گردم

  84. سلام من محمد علی ‌هستم‌از افغانستان ‌امدم‌ایران‌ ‌با‌خانواده‌پنج‌نفره‌شرایط‌زندگی‌‌من‌خیلی‌سخت‌‌کار‌نیست‌کرایه‌خانه‌ماه‌سه‌میلیون‌مدم‌واقعا‌‌در‌ماهی‌همون‌هم‌نمیتونم‌کارکنم‌‌میخوام‌ویزه‌کاندا‌ره‌بگرم‌لطفا‌کمکم‌کنید‌بخاطر‌تحصل‌بچه‌ها‌یم‌برم‌از‌لطف‌شما‌سپاسگذارم‌من‌هزاره‌هستم‌نمیتونم‌به‌افغانستان‌بر‌گردم

  85. سلام عرض ادب من لطیفه هستم وما 9نفر در فامیل هستیم که 2 پسردارم5 دختر من افغانستانی یعنی هزاره هستم ودر افغانستان آرایشگر وفعال معدنی بودم و خودم وخانواده ام مورد آزار واذیت طالبان قرار داشتیم طالبان هر بار من را تهدید می‌کرد وجانم در خطر بود ومن با خانواده ام از افغانستان آمدیم به ایران و حالا وضعیت خوبی در ایران نداریم و همچنین پسر هایم مشکل دارن ومن شوهرم از پس تداوی آنها برنمی آیم پسر اولیم 24سالشه مشکل ویتلیگودارد پسر دومی هم10سالشه مشکل عقب افتادگی ذهنی دارد و ویتلیگوهم داردبیضه هایش هم داخل شکمش است ودر ایران هم بهزیستی بردیم اونجا هم نگرفت وشوهرم هم معیوب است گفت شما اتباع هستین و نگرفت منم تکلیف روحی روانی پیدا کردم و دخترایم هم در مدرسه رفته نمی‌توانند ودر شرایط خیلی سخت قرار داریم واز دولت کانادا تقاضا میکنم که من را کمک نماید با تشکر

    09928468051

  86. سلام عرض ادب من لطیفه هستم وما 9نفر در فامیل هستیم که 2 پسردارم5 دختر من افغانستانی یعنی هزاره هستم ودر افغانستان آرایشگر وفعال معدنی بودم و درموسسه کانادا آموزش دیده و کار کردم وخودم وخانواده ام مورد آزار واذیت طالبان قرار داشتیم طالبان هر بار من را تهدید می‌کرد وجانم در خطر بود ومن با خانواده ام از افغانستان آمدیم به ایران و حالا وضعیت خوبی در ایران نداریم و همچنین پسر هایم مشکل دارن ومن شوهرم از پس تداوی آنها برنمی آیم پسر اولیم 24سالشه مشکل ویتلیگودارد پسر دومی هم10سالشه مشکل عقب افتادگی ذهنی دارد و ویتلیگوهم داردبیضه هایش هم داخل شکمش است ودر ایران هم بهزیستی بردیم اونجا هم نگرفت وشوهرم هم معیوب است گفت شما اتباع هستین و نگرفت منم تکلیف روحی روانی پیدا کردم و دخترایم هم در مدرسه رفته نمی‌توانند ودر شرایط خیلی سخت قرار داریم واز دولت کانادا تقاضا میکنم که من را کمک نماید با تشکر

    09928468051

  87. سلام عرض ادب من لطیفه هستم وما 9نفر در فامیل هستیم که 2 پسردارم5 دختر من افغانستانی یعنی هزاره هستم ودر افغانستان آرایشگر وفعال حقوق زن بودم و درموسسه کانادا آموزش دیده و کار کردم و 15سال میشه که من آرایشگر هستم دیپلم واسناد دولتی هم دارم وخودم وخانواده ام مورد آزار واذیت طالبان قرار داشتیم طالبان هر بار من را تهدید می‌کرد وجانم در خطر بود ومن با خانواده ام از افغانستان آمدیم به ایران و حالا وضعیت خوبی در ایران نداریم و همچنین پسر هایم مشکل دارن ومن شوهرم از پس تداوی آنها برنمی آیم پسر اولیم 24سالشه مشکل ویتلیگودارد پسر دومی هم10سالشه مشکل عقب افتادگی ذهنی دارد و ویتلیگوهم داردبیضه هایش هم داخل شکمش است ودر ایران هم بهزیستی بردیم اونجا هم نگرفت وشوهرم هم معیوب است گفت شما اتباع هستین و نگرفت منم تکلیف روحی روانی پیدا کردم و دخترایم هم در مدرسه رفته نمی‌توانند ودر شرایط خیلی سخت قرار داریم واز دولت کانادا تقاضا میکنم که من را کمک نماید با تشکر

    09928468051

  88. باعرض سلام وخسته نباشید دختر ۲۱ سالی هستم که به دلیله ناامنی از افغانستان به کشور ایران فرار کردیم وبه ایران آمدیم شاید فکر کنید مسخره است ولی من بار ها تلاش کردم ونوشتم کسی درخواسته مرا قبول نکرد وجوابه رد میدادن حالا شما فکر کنید که وضیعت ایران خیلی خراب هست خانواده‌ی ۱۱نفر هستم داری ۶ خواهر و۳ بردار کوچک پدرم توانای کار ندارد مادرم مریض هست چگونه بگویم که در وضیعت بدی سپری میکنیم کسی به حرف های من گوش نمیده خودم کار میکنم وخیلی خسته میشوم دلم به حاله خانوادهم می‌سوزد مگر ما چه کردیم چون مهاجریم باید موجب مسخر دیگران شویم حتی به ما آبر بانک نمیدن چون افعانی هستیم بیرون می‌رویم آزارواذیت قرار میگریم چون مهاجر هستم باید درد بکشیم حتی نونه شبه خوده نداریم بدونه ابر بانک نمتوانیم نان به خریم ایجا هیچ رسیدگی برای ما افغان ها نمی‌شود فقط با ید کار کنم حتی توانی پول مدرسه بچه هارو ندادم داداشمه از مدرسه اخراج کردن دوبار با اسرار گرفتن یعنی حق ما نیست زندگی راحتی داشته باشیم باید هر لحظه بی احترام بشنویم چون افغان هستم چون در وضیعت بدی قرار داریم ولی بازم میروم خانه ی مردم پاک میکنم تا یک تومان پول بیگرم شکمه خانواده سیر کنم چرا دلیلش چی هست ۶خواهر جوان حتی کمک مالی نمیشه یک پدر از کجا بیارم بخدا نمیشه شما ماره درک کند برادرهایم کوچیکه باید درس بخواند ولی کو درس ما سه خواهر که بی سواد هستیم حتی میتوانید تشریف بیاین منزل را ببینت بخدا مارا هیچ اهمیت نمی‌دهد از دسته فقر وتنگ دستی حتی دست به خودکشی زدم ولی چی هیچ فایده نداره از سازمان ملل درخواست دارم به ما کمک کند وپناهندگی مارا قبول کند تشکر ازشما

  89. باعرض سلام وخسته نباشید دختر ۲۱ سالی هستم که به دلیله ناامنی از افغانستان به کشور ایران فرار کردیم وبه ایران آمدیم شاید فکر کنید مسخره است ولی من بار ها تلاش کردم ونوشتم کسی درخواسته مرا قبول نکرد وجوابه رد میدادن حالا شما فکر کنید که وضیعت ایران خیلی خراب هست خانواده‌ی ۱۱نفر هستم داری ۶ خواهر و۳ بردار کوچک پدرم توانای کار ندارد مادرم مریض هست چگونه بگویم که در وضیعت بدی سپری میکنیم کسی به حرف های من گوش نمیده خودم کار میکنم وخیلی خسته میشوم دلم به حاله خانوادهم می‌سوزد مگر ما چه کردیم چون مهاجریم باید موجب مسخر دیگران شویم حتی به ما آبر بانک نمیدن چون افعانی هستیم بیرون می‌رویم آزارواذیت قرار میگریم چون مهاجر هستم باید درد بکشیم حتی نونه شبه خوده نداریم بدونه ابر بانک نمتوانیم نان به خریم ایجا هیچ رسیدگی برای ما افغان ها نمی‌شود فقط با ید کار کنم حتی توانی پول مدرسه بچه هارو ندادم داداشمه از مدرسه اخراج کردن دوبار با اسرار گرفتن یعنی حق ما نیست زندگی راحتی داشته باشیم باید هر لحظه بی احترام بشنویم چون افغان هستم چون در وضیعت بدی قرار داریم حتی من یک زن بی سرپرست هم نگهداری مکنم که زن عموی پدرم هست از خرج اون هم بر نمی‌آیم چیکارکنم ولی بازم میروم خانه ی مردم پاک میکنم تا یک تومان پول بیگرم شکمه خانواده سیر کنم چرا دلیلش چی هست ۶خواهر جوان حتی کمک مالی نمیشه یک پدر از کجا بیارم بخدا نمیشه شما ماره درک کند برادرهایم کوچیکه باید درس بخواند ولی کو درس ما سه خواهر که بی سواد هستیم حتی میتوانید تشریف بیاین منزل را ببینت بخدا مارا هیچ اهمیت نمی‌دهد از دسته فقر وتنگ دستی حتی دست به خودکشی زدم ولی چی هیچ فایده نداره از سازمان ملل درخواست دارم به ما کمک کند وپناهندگی مارا قبول کند تشکر ازشما

  90. سلام وقت تان بخیر
    فرامرز کریمی هستم و 27 سال سن دارم اهل کشور افغانستان هستم
    مدت دوسال میشود که مجبور شدم از کشور خود فرار کرده وبه ایران مهاجرت کنم لطفا به من کمک کنید تابه کانادا مهاجرت کنم تشکر

  91. باعرض سلام وخسته نباشید دختر ۲۱ سالی هستم که به دلیله ناامنی از افغانستان به کشور ایران فرار کردیم وبه ایران آمدیم شاید فکر کنید مسخره است ولی من بار ها تلاش کردم ونوشتم کسی درخواسته مرا قبول نکرد وجوابه رد میدادن حالا شما فکر کنید من خجالت میکشم این رو بگویم ولی زندگی من خیلی پیچ و خم های زیادی دارد ولی نمتوانم بگویم که داری اذیت زشت دیگران قرار گرفتم وضیعت ایران خیلی خراب هست خانواده‌ی ۱۱نفر هستم داری ۶ خواهر و۳ بردار کوچک پدرم توانای کار ندارد مادرم مریض هست چگونه بگویم که در وضیعت بدی سپری میکنیم کسی به حرف های من گوش نمیده خودم کار میکنم وخیلی خسته میشوم دلم به حاله خانوادهم می‌سوزد مگر ما چه کردیم چون مهاجریم باید موجب مسخر دیگران شویم حتی به ما آبر بانک نمیدن چون افعانی هستیم بیرون می‌رویم آزارواذیت قرار میگریم چون مهاجر هستم باید درد بکشیم حتی نونه شبه خوده نداریم بدونه ابر بانک نمتوانیم نان به خریم ایجا هیچ رسیدگی برای ما افغان ها نمی‌شود فقط با ید کار کنم حتی توانی پول مدرسه بچه هارو ندادم داداشمه از مدرسه اخراج کردن دوبار با اسرار گرفتن یعنی حق ما نیست زندگی راحتی داشته باشیم باید هر لحظه بی احترام بشنویم چون افغان هستم چون در وضیعت بدی قرار داریم ولی بازم میروم خانه ی مردم پاک میکنم تا یک تومان پول بیگرم شکمه خانواده سیر کنم چرا دلیلش چی هست ۶خواهر جوان حتی کمک مالی نمیشه یک پدر از کجا بیارم بخدا نمیشه شما ماره درک کند برادرهایم کوچیکه باید درس بخواند ولی کو درس ما سه خواهر که بی سواد هستیم حتی میتوانید تشریف بیاین منزل را ببینت بخدا مارا هیچ اهمیت نمی‌دهد از دسته فقر وتنگ دستی حتی دست به خودکشی زدم ولی چی هیچ فایده نداره از سازمان ملل درخواست دارم به ما کمک کند وپناهندگی مارا قبول کند تشکر ازشما

  92. باعرض سلام وخسته نباشید دختر ۲۱ سالی هستم که به دلیله ناامنی از افغانستان به کشور ایران فرار کردیم وبه ایران آمدیم شاید فکر کنید مسخره است ولی من بار ها تلاش کردم ونوشتم کسی درخواسته مرا قبول نکرد وجوابه رد میدادن حالا شما فکر کنید من خجالت میکشم این رو بگویم ولی زندگی من خیلی پیچ و خم های زیادی دارد ولی نمتوانم بگویم که داری اذیت زشت دیگران قرار گرفتم وضیعت ایران خیلی خراب هست خانواده‌ی ۱۱نفر هستم داری ۶ خواهر و۳ بردار کوچک پدرم توانای کار ندارد مادرم مریض هست چگونه بگویم که در وضیعت بدی سپری میکنیم کسی به حرف های من گوش نمیده خودم کار میکنم وخیلی خسته میشوم دلم به حاله خانوادهم می‌سوزد مگر ما چه کردیم چون مهاجریم باید موجب مسخر دیگران شویم حتی به ما آبر بانک نمیدن چون افعانی هستیم بیرون می‌رویم آزارواذیت قرار میگریم چون مهاجر هستم باید درد بکشیم حتی نونه شبه خوده نداریم بدونه ابر بانک نمتوانیم نان به خریم ایجا هیچ رسیدگی برای ما افغان ها نمی‌شود فقط با ید کار کنم حتی توانی پول مدرسه بچه هارو ندادم داداشمه از مدرسه اخراج کردن دوبار با اسرار گرفتن یعنی حق ما نیست زندگی راحتی داشته باشیم باید هر لحظه بی احترام بشنویم چون افغان هستم چون در وضیعت بدی قرار داریم ولی بازم میروم خانه ی مردم پاک میکنم تا یک تومان پول بیگرم شکمه خانواده سیر کنم چرا دلیلش چی هست ۶خواهر جوان حتی کمک مالی نمیشه یک پدر از کجا بیارم بخدا نمیشه شما ماره درک کند برادرهایم کوچیکه باید درس بخواند ولی کو درس ما سه خواهر که بی سواد هستیم حتی میتوانید تشریف بیاین منزل را ببینت بخدا مارا هیچ اهمیت نمی‌دهد از دسته فقر وتنگ دستی حتی دست به خودکشی زدم ولی چی هیچ فایده نداره از سازمان ملل درخواست دارم به ما کمک کند وپناهندگی مارا قبول کند تشکر ازشما

  93. سلام من افغانستانی هستم که در ایران زندگی میکنم وسه فرزند پسر دارم که از همسرم طلاق گرفتم و جدا زندگی میکنم و شرایط سختی دارم به خاطره طلاقم از خانواده هم ترک شدم بخاطره مذهبی بودن لطفا کمک کنید

  94. سلام وقت بخیر نامم خالد جمشیدی است من مدت یک سال میشه به ایران اومدم � از دولت کانادا می‌خوام ما را همکاری کند تا بتوانیم به کشور کانادا برویم اینجا وضعی اقتصادی خوب نیست. از سفارت کانادا خواهشمندم ما را همکاری نمایند � این راستا خیلی تشکری می‌کنم از سفارت کانادا اینجا شماره تماس خود را هم می‌گذارم شماره 09059289640.

  95. سلام من از دولت کانادا میخام مارو کمک کنن من مدت یک سال میشه به ایران زندگی می‌کنم فلن ایران زندگی می‌کنم 09059289640

  96. من دوسال میشه اومدم ایران وزارت مالی ما خیلی خراب هست ما 3 نفر هستیم لطفا ن ماره کمک کنین

  97. Hello, don’t worry, I had some problems in Afghanistan. I traveled to Iran. In Afghanistan, I was working as a broadcast journalist. My conditions there were bad. I traveled to Iran. That’s why I am requesting asylum from the Canadian government.

  98. خلیل انوری هستم از افغانستان با آمدن طالبان فرار کردیم آمدم کشور ایران با خانوده چهار نفری خودم خانمم و دو پسرم در ایران وضیعت خوب نداریم

  99. سلام شاپادشاه صدیقی استم فامیل 6نفری هستیم پدر ایران زندگی میکنیم شرایط سختی داریم من در افغانستان با وزیر دفاع کار کردم مدت 17 سال و مدارک تحصیلی از ترکیه و آلمان دارم در بخش نظامی با آمدن طالبان از افغانستان فرار کردیم چون جان مان در خطر بود در کشور ایران زندگی کردن خیلی دشوار سخت است از دولت کانادا تقاضا میکنم که من را کمک کند تشکر بسیار زیاد

  100. سلام شاپادشاه صدیقی استم فامیل 6نفری هستیم پدر ایران زندگی میکنیم شرایط سختی داریم من در افغانستان با وزیر دفاع کار کردم مدت 17 سال و مدارک تحصیلی از ترکیه و آلمان دارم در بخش نظامی با آمدن طالبان از افغانستان فرار کردیم چون جان مان در خطر بود در کشور ایران زندگی کردن خیلی دشوار سخت است از دولت کانادا تقاضا میکنم کمکم کند تشکر

  101. Hello, we live in Iran, I am 18 years old, there is no good future for young people here, we live here with our family and we do not have a proper job in Iran. I want you to accept us in your request 09384040273 I have WhatsApp and Telegram on this number

  102. سلام من شیرشاه احمدی استم فعلن درایران زندگی میکونم ومیخاهم به گانادا مهاجرت کونم شرایط زندگی این جاه خیلی سخت است ومجرت استم لطفن کومک کونت. ۰۹۰۴۶۱۹۰۲۵۲

  103. رامین عزیزی از افغانستان مدد۲سال میشه در ایران هستم زندگی برایمان سخت هست زندگی خوبی ندارم از دولت کانادا تقاضامیکنم کمک مان کنه

    1. شکیب‌احمد ‌هستم‌مدد۳سال‌میشه‌درایران‌هستم‌زندگی‌برایمان‌
      سخت‌هست‌زندگی‌خوبی‌ندارم‌ مشکلات‌مالی‌ برام‌خیلی
      سخت‌شوده‌ از‌دولت‌ کانادا‌تقاضا‌میکنم‌ کمک‌به‌من‌کنه

  104. رامین عزیزی از افغانستان هستم مدد ۲سال میشه در ایران هستم زندگی کردن اینجا سخت هست زندگی خوبی نداریم از دولت کانادا تقاضا کمک میکنم 09367193817 شماره واتساب Ramin223300@gmail.com

  105. باعرض سلام من نعمت الله رضایی هستم 23ساله هستم از ولایت دایکندی افغانستان مدت سه سال میشه مهاجری ایران هستم من افغانستان ارتش اردوی ملی خدمت کردم ایران آمدم مدارک اینا ندارم کاری آزاد نمیتوانم که منو نگیره افغانستان بیرم جونم تو خطره آمدیم با خانواده زن شوهر دو نفر هستیم تو سرایداری شرایط خوب نداریم بخاطری منو نگیره مدارک ندارم کارت اویت کارت اوردوی ملی افغانستان تقدیرنامه دارم واز دولت کانادا درخواستی پناهنده گی دارم امیدوارم درخواستم را موردی بررسی قرار دهید با تشکر

  106. سلام من رضا هستم 19سالمه با پدر و مادر ویک خواهرم زندگی میکنم ومن اهل افغانستان هستم ودر ایران زندگی میکنم زندگیمان زیاد خوب نیست پدر از کار افتاده نمیخواند کار کندمادرم مریض است من از کشور کانادا خواهش میکنم که بهمان کمک کند

    1. سلام من ذبیع الله احمدی هستم ازفغانستان هستم من هفنت نفرهستم که یک دختردارم چهار پسر که هریکی اسم شان هست مسیع لله احمدی ذکرالله احمدی ی مطیع الله احمدی ربیع الله احمدی خانم من مژگانن حمدی من دردولت جمهوری درمن پلیس ویژه بودم اروقت که افغانستان به دست طلبان افتاد همه کسان که درنظام بودن همش بی سرنوشت شدن همه نظام یان را تهدید میکند هرشب پشت درخانه من میایت ومن ازسردیوارخانم فرارمیکردم بلاخره پسرم راگرفتن باخودبوردن خلی لت کوب کردن تاکه مرا به دست بیارن بلاخره نشت من رفتم خوده برایشان تسلیم کردم وپسرم را رهاکردن ومراهم خلی لت کوکردن گفتم بگوکجاماندی وساویل نظامی را من هرچی گفتم که ماهمه چیرهاراتسلیم کردیم باورنمیکردن آخرنشد ازطریق وکیل گذرمن به زمانت رهاشدم من همرای فامیل آمدم ایران هستم درایران هم بی سرنوشت ماندم ازشماخوایش میکنم دباره من وفامیل من یک درخواست من قبول کنید شما رتماس 09938662139 بااحترام ذبیع احمدی

  107. سلام سمیرا هسم ۲۳سال سن دارم در ایران هسم همه اعضای خانواده من فوت کردن در ایران کسی و ندارم شرایط زندگی برام سخت شوده درخواست کمک دارم هیچکسی وندارم هیچکس 🖤❤️‍🩹🙏

  108. سلام ما خانواده شهید استیم که در جنگ با طالبان کشته شده است مدارک شهید را هم داریم مادر ایران استیم حالا هم ما را دوباره افغانستان رایی میکند اگر ما افغانستان بریم جان ما در خطر است لطفا لطفا کمک کنید

  109. سلام من ذبیع الله احمدی هستم ازفغانستان هستم من هفنت نفرهستم که یک دختردارم چهار پسر که هریکی اسم شان هست مسیع لله احمدی ذکرالله احمدی ی مطیع الله احمدی ربیع الله احمدی خانم من مژگانن حمدی من دردولت جمهوری درمن پلیس ویژه بودم اروقت که افغانستان به دست طلبان افتاد همه کسان که درنظام بودن همش بی سرنوشت شدن همه نظام یان را تهدید میکند هرشب پشت درخانه من میایت ومن ازسردیوارخانم فرارمیکردم بلاخره پسرم راگرفتن باخودبوردن خلی لت کوب کردن تاکه مرا به دست بیارن بلاخره نشت من رفتم خوده برایشان تسلیم کردم وپسرم را رهاکردن ومراهم خلی لت کوکردن گفتم بگوکجاماندی وساویل نظامی را من هرچی گفتم که ماهمه چیرهاراتسلیم کردیم باورنمیکردن آخرنشد ازطریق وکیل گذرمن به زمانت رهاشدم من همرای فامیل آمدم ایران هستم درایران هم بی سرنوشت ماندم ازشماخوایش میکنم دباره من وفامیل من یک درخواست من قبول کنید شما رتماس 09938662139 بااحترام ذبیع احمدی

  110. خدمت کنسول گری کانادا
    با سلام
    احتراما اینجانب یاسمین امیری محصل سال دوازدهم در رشته کامپیوتر از شهر تهران به استحضار می رسانم در پی مشکلات جانی که در سال 1389شمسی در افغانستان داشتم که من کودکی 5 ساله بیش نبودم با خانواده ام که شامل پدر و مادر,سه برادر و خواهرم و مادر بزرگ و عموی معلولم مجبور به فرار از افغانستان شدیم و با مشقت های زیاد وارد کشور ایران شدیم.
    اکنون شرایط تحصیل برای من و خواهر وبرادرانم بسیار سخت است طوری که من نمیتوان با هزینه های گزافی که در ایران برای تحصیل اتباع افغان هست ادامه تحصیل بدهیم و وارد دانشگاه شویم و متاسفانه به کشورم هم به دلیل تحدید جانی و ادامه تحصیل دختران نمیتوانیم برگردیم از دولت کانادا تقاضای مساعدت همراه اینجانب و خانواده ام را خواستارم .
    امید است مرا به ارزویم برسانیم تادر کنار خانواده ام مظهرخدمت برای دولت کانادا و کشورم باشم.

  111. باسلام من یک دختر افغان استم من ۲۵سال سن دارم ۵ماه ای میشه که پدرم فوت کرده ویک مادر پیر مریض است ودوخواهر دارم من خیلی خیلی در زندگی ام سختی کشیدم والان هم دارم فقط من کار میکنم هم کرایه خونه وهم دارو های مادرم میشه اصلان نمی صرفه خواهش میکنم از کشور کانادا تا بتوانم پناهندگی به ما بدهند خواهش میکنم به ما کمک کند من خیلی سختی میکشم تا بتونم دوخواهرانم جای برسون لطفا کمکم کنید کشور کانادا🙏

  112. I Saeed Yadgar.  I am the Air Force Brigadier General of the Air Force of the Ministry of Defense of Herat Province, Shendand Airport. I have been serving in various branches for 18 years.  I hope that the danger of death to the family is due to your heavy presence in Afghanistan.  No votes.  Humanitarian visa.  Cooperation for  Come on  Dear Vicki
    Saeed Yadgar

    1. سلام در زمان دولت قبلی در اردوی ملی بودم و دولت که سقوط کرد دیگه نشد در افغانستان زنده گی کنم و حالا مدت ۳سال است ایران استم من قصد دارم کشور کانادا مهاجرت کنم
      میشه راهنمایی کنید ممنون

  113. و مادر و پدرم فوت کرده
    و اگه بخواهم به افغانستان بروم ترس دارم چون یکی از برادر هام تو جنگ
    طالبان فوت کرده و من میترسم که بروم افغانستان
    خطر جانی هست

  114. سلام من سلمان شجاعی هستم ولایت دایکندی ۱۹سالمه توکشور ایران زندگی میکنم اینجا وضعیت مالی خیلی خرابه کار نیس دیگ مدارک هم نداریم آزاد نمتونیم کار کنیم افغانستان هم خانواده ما به نون شب خود گیر مونده لطفا کمکم کنید برای پناهنده گی کانادا لطفا 09196497047

  115. سلام خدمت تمام اعضا من علی موسوی هستم ازولایت هلمند فیعلن درایران زنده گی میکنم وضیعت درایران خیلی شرایط سخت است درزیری خت فقر هستیم زنده گی جهنمه برای من اگر امکانش هست شرایط منه درنظر بگیرین بچحام درخطر هستن شرایط زنده گیم درحال مرگه

  116. سلام عرض ادب خدمت شما
    من مدت دو سال میشه ایران هستم از ولایت پنجشیر هستم ده نظام قبلی ده نیروهای ویژه بودم
    مشکلاتم خیلی زیاد است از دست طالبان فرار کردم خودم هستم یک پسرم خانم هست
    اول خداوند مهربان کمک ما کند بعد از شما خواهشمند هستم لطفا لطفا کمکم کنید افغانستان هم رفته نمی تانم زندگی خیلی سخت شده برم لطفا کمکم کنید شماره م می گذارم ۰۹۱۰۴۴۰۵۵۳۰

  117. سلام نمیدونم ازکجا شورع کنم ایران هستم نمیتونم افغانستان برگردم امنیت جانی ندارم خدم ایران خانم با دوتا بچه افغانستان هست منم برکشته نمیتونم شما یک کاری بکنین هم چن وضع مالی خوبی ندارم چیکنم

  118. سلام وقت بخیر جانان نوری هستم از افغانستان از دست طالبان فرار کردیم اومدم ایران اینجا هم زندگی خوبی را نداریم لطفا کمک کنید ممنون میشم

    1. سلام من احمد خان سلطانی سند من ۲۴ ساله استهستم مهاجر افغان در ایران � شرایط سختی به سر می‌بریم از دست طالبان سفارت کانادا خواهش می‌کنیم که به ما رسیدگی بکنه آمدیم از دست طالبان فرار کرده آمدیم �فاً خواهشانه ما شرایط سختی به سر می‌بریم در افغانستان نتوانستیم زندگی بکنیم زندگی در افغانستان از دست طالبان ما در افغانستان زندگی کرده نمی‌توانیم

  119. مرینا فیضی استم من در شرایط سقوط افغانستان در ایران مهاجر شدیم با مادر و پدرم یکجا استم خیلی شرایط سخت داریم و میخواهم به کشور امن کانادا پناهنده شوم تشکر

  120. سلام امرالله فیضی استم من در حکومت پشین افغانستان عسکر بودم فعلا در ایران خیلی در شرایط سخت به سر میبرم لطفا با من همکاری نمایید تشکر

  121. زنده باده کانادا زنده باد انسانیت ۳۴ سال عمر کردم همش با بدبختی و بیچارگی توانای زیادی داریم اما کشور ما صاحب نداره ک مردمش ازاین وزیر خلاص بشن این طالبان که اصل برای مردم ما هرزش قایل نیستن اصلی اونها نمی فعمن که انسانیت چیست و انسان چیست ما کشوری پراز معادن داریم اما خودمون آواره کشورهای همسایه هستیم لطفا به ما و این مردی که شبت نام کردن برای مهاجرت به کشور خوب کانادا روی آوردن که این از بزرگی دولت کانادا هست من سپاس گزارم از این که یک فرمان واقعن مردانه برای این ملت رنج دیده افعانستان برداشتن من از آمین جا می‌گویم زنده‌باد دولت فدرال کانادا و مردم خوب خون گرم کانادا و سپاس گرازم ازاین که واقعن مادر شرایت بده اقتصادی نا امنی قرارداریم از لحاظه روی و روانی ما در ایران تحت فشاریم من از طرف همه شهروندان افعانستان صمیم مانه از دولت کانادا سپاس گزاری میکنم و امید وارم که به این خاسته ما بیشتر مهربانی نشان داده واز این حالت مردم که در ایران زندگی میکنه راهی یابند

  122. حمیدالله نیکزاد من در دولت قبلی در یکی از ولایت ها سرباز بودم و در سقوط شرایط برایم ناگوار شد و دیگه نتونستم در افغانستان زنده گی کنم

  123. من پریسا هستم پدرم کلیه درد از افغانستان مهاجرت کردیم ب ایران با خانواده زندگی میکنم شوهر خرج خونه میده بخدا شرایط مون خیلی سخته مادرم دستش تو جنگ طالبان موشک خورده دستش داغون لطفا کمک کنید

  124. سلام من ای سرباز اوردملی هستم که از وقتی طالبان کشور را کرفته خانه را ترک کردم از ترس طالبان فرار کردم فعلان در تهران هستم پاسپورت دارم قصت پناهنده گی دارم به کشور گانادا سن ۳۷ ساله

  125. سلام معصومه شریفی هستم افغانی چهار نفریم خودم و پسر بزرگم ده ساله مشکل ام اس داریم شوهرم دستش معیوبه میخواستم پناهندگی ثبت نام کنم

  126. سلام من محمدحسین هستم
    خانوادم افغانستان است خودم ۳سال است ایران استم. ۲۰ساله هستم خرچ خانواد را من میپردازم
    خانوادم افغانستان استن لطفا کمک کنید تا برم
    کانادا

  127. من رضاحسینی از افغانستان ولایت بامیان ۲۱ ساله من مجبور به ترک تحصیل فقر بیکاری مجبور شدم ترک کشور کنم و به ایران مهاجرت کنم واینجا که چون افغانی اسیم کار درست نمی‌دهد و رفتار با مثل حیوان است

  128. سلام وقت بخیر مجید هستم از کشور افغانستان 2 سال میشه کی در ایران زندگی میکنم کارمند دولد پیش بودم الانم در شرایت خوب ندارم به افغانستان نمی تانم برگردم خودم
    خانم با یک دانه پسرم هستم خودم ژور نالیست هستم لطفن کمک لطفن کمک کنید 09219419635
    09058841906

  129. محمد امیری‌هستم‌من۸سال‌ میشه‌ در‌ یران‌ زندگی‌میکنم‌
    از‌دولت‌ کانادا‌ تقاضا میکنم‌ کهمارا‌ به‌ پناهندگی ‌بپذیرم
    09197935266

    1. محمد شاه رشیدی هستم کشور افغانستان هستم کارمند دولت پیشین بودم اومدم دو سال ایران هستم با خانواده هستیم الانم که شرایط خوبی نداریم لطفاً یک کاری بکنید ممنون میشم ۰۹۹۳۲۷۷۴۱۹۹

  130. سلام خسته نباشید آصف عرب هستم از ایران تو ایران الان زندگی کردن خیلی خست شده مشکل های زیادی داریم آسایش نداریم ۱۵ ساله ک تو ایران هستیم بدبختی داریم میکشیم تازه بچه ام بدنیا آمده الانشم ۳ ماه هستش لطف کمک کانادا رو داریم به مهاجری قبولمون کنن با تشکر

  131. سلام من انور صابری هستم از افغانستان آمدم قبل از اینکه ایران بیام ولایت گردیز قلو اوردو کار برق انجام می دادم اما حالا که آمدم ایران هیچ کاری دستم نیست برگه سر شماری هم دارم ولی گاه گاه از سری کار می‌گیرد فرداش کار فرما میگه شما نیااید هر روز بخاطر شما کارم عغب میمانه آیا امکان دارد من هم در پوریسه کانادا ثبت نام کنم اگر پاسخ دهید ممنون میشم

  132. سلام نامم عبدالمتین هست اهل افغانستان ۵سال میشه که ایران هستم ایران زندگی کردن خیلی مشکلات اقتصادی دارم زندگی کردن خیلی برام سخته هستم میخوام برم کانادا لطفا کمکم کنید با تشکر

  133. سلام من یک دختر ۲۴ساله هستم دوسال ایران اومدیم اینجا واقعا برای من خرج زندگی در آوردن سخته ی برادر مریض پدرومادر ضعیف ک نمی تونن کار کن من واقعا دیگه خسته شدم از صبح سرکار تا شب فقط کار ن ادامه درسمو ادامه بدم نمی تونم تو این کشور کاری رو یاد بگیرم همش میگین افغانی هستی فقط درخواست پناهندگي دارم از کانادا همبن ک نزارم مادر پدرم سختی. بکشن این برام ی دنیا ارزش داره

  134. سلام من محمدشاه هستم فعلا در ایران مهاجر هستم من یک برادر داشتم که در دولت بود زمان جنگ با طالبان کشته شد بعد از اینکه طالبان افغانستان را گرفتن مارا اذیت میکردن مجبور شدیم به ایران مهاجرت کنیم الان دولت ایران هم قصد دار که مارا بیرون کند نمی‌دانم چیکار کنم فقط شما میتوانید به ما کمک کنید

  135. نگرانی من اینده پسروهمسرم هست ومیخوان ک مهاجرت کنیم البته نیازبه کمک هستم به علت شرایط اقتصادی ک درایران داریم

  136. 🙏🏼Hello, I am Arif from Afghanistan. I really need a humanitarian visa. Life here is very difficult for me. I am 18 years old. All the expenses of the house are on me. My mother and father are old and weak. I have no income. Please help me.

  137. سلام روح الله محمدی هستم از ولایت سرپل ولسوالی سوزقله در سال ۱۳۹۰ به ایران غیر قانونی اومدم در ایران زندگی واسه من خیلی سخت است من نمی‌تونم به کشور خود برگردم من در افغانستان هیچ خانه‌ای و کاشانه‌ای ندارم پدر مادر من در حادثه انتحاری فوت کرده من با اقوام خود در ایران آمدم و الانم متاسفانه غیرقانونی هستم و شرایط خیلی بدی دارم

    1. سلام عرض ادب محمد علی ازکشور افغانستان من درایران زنده گی میکنم وضع اقتصادی خوبی ندارم اجاره خونه ها خیلی بالا است ۶ ساله ازدواج کردم یک پسر ۳ ساله دارم از کشوری کانادا خواهشمندم کمکم کنه ۰۹۳۸۹۵۰۷۷۷۰من درافغانستان هیچ کسی رو ندارم در ایران من غیر قانونی ام ممنمون میشم کمک کنید

  138. ما در ایران‌زندگی‌میکنیم و مورد شکنجه قرار میگیرم در‌کشور خود و اینجا‌نژاد پرستی و ظلم می‌کند سر‌ما ول پدر‌مادر من‌طلاق‌گرفتن برای گرونی‌ترک تحصیل کردم و کار‌ میکنم وضعیت مالی خوبم‌نداری من برای برای این‌مهاجرت میکنم برای آینده و هدف خود خواهش میکنم از تون در خاستت مهاجرت منو قبول کنید

  139. سلام وقت بخیر ذبیح الله استم ۲۰ساله از کشور افغانستان ۳ سال است در ایران زندگی می کنم وشرایط بدی اقتصادی مالی کی دارم نمیتوانم به هدفی کی در زنده‌گی دارم برسم ودرخواست مهاجرت به حیث پناهجو دارم.

  140. ویس نجمی در ایران زندگی می کنیم شغل مبلمان درحال حاضر بی کارم لطفا لطفا کمکم کنید 🙏🙏🙏🙏

  141. سلام جلال هستم تو ایران زندگی میکنم و تو ایران فوتبال بازی میکنم ولی الان با این شرایطی که پیش اومده نمیزارن اتباع تو لیگ کشور بازی کنن میخوام برای آینده فوتبالیم مهاجرت کنم

  142. سلام عرض ادب من معراج احمدی هستم در ايران زندگی میکنم در خانواده ۷ نفر هستم که چشم پسرم مشکل داره عمل جراحی میخواد که من ندارم واجاره منزل ۳ میلیون تومان است و۱۰۰ میلیون تومان ازما برای تمدید مدرک میگیره که ندارم برای من وخانواده من رسيدگي شود

  143. با سلام من نعمت کاظمی هستم 23 ساله ار ولايت دایکندی اروسولای کجران الان ده ساله که در ایران زندگی میکنم و به تازه که عرسی کردم و داخلی افغانستان نه زمینی داشتیم و نه خونه و نه کاری داشتیم که خرجی مونو دربیاریم بخاطر همینم مهاجرت کردیم به ایران اینجاهم نمیتونم آزادنه کار کنم که خرجی خودمو زنو دربیارم و به تازه کی برادرمم بخاطره این که با دولت قبلی افغانستان همکاری می‌کرد اومده به ایران و من هم چون برادرم تو دولت قبلی افغانستان بوده نمیتونم برم و در آخر ايرانم که نمیشه زندگی کرد لطفا اگه میشه درخواستی منو قبول کنید

  144. Hello, good time to immigrate to Canada for you. Email for you. I am from Afghanistan, Herat city, but I live in Iran with my family, my wife and my two sons, this life is hard for us, unemployment, expenses, house rents are high, year after year, money in advance, he wants a lot. Life is hard for me in Iran, that’s why I emailed you that I accept you as a migrant, accept my request, here is my contact number 0099385703076

  145. I am Mirwais from Afghanistan, but now I live in Iran, I can’t go back to Afghanistan because my life and my family are in great danger. Now the Iranian government is deporting my family.

    I need help

  146. به نام خدا
    سلام.بنده محمد محمدی هستم اتباع افغانستانی در ایران
    من با خانواده شش نفری خودم پدرم مادر مریضم یک خواهر و دوتا برادر از خود کوچک تر دارم که متاسفانه یکی از برادرانم معلول جسمی هست
    شرایط زندگی در ایران سخت است به خصوص که ما افغانستانی هستیم و هرگونه تبعیض نژادی و به دلیل اتباع بودنم مدرک کاری هم تعلق نگرفت به ما. من در ایران متولد شدم ولی واقعا معنی آزادی و زندگی عادی و نرمال را نتوانستم درک کنم با وجود مادر مریض و برادر معلوم
    از شما میخواهم این لطف را در حقمان بکنید که بقیه عمرمان را به کانادا خدمت کنیم قول میدهم تمام توان مان را برای بهترشدن کانادا انجام دهیم .نه کشوری که با وجود اینکه متولد شدم هرگونه تبعیض نژادی .و هر راهی که برای پیشرفت مان هست را ببندد.و نه افغانستانی که ما هزاره هارا به رسمیت نمی‌شناسد .در ضمن میزان هوشی من و برادرانم و خواهرانم خیلی خوب است قول میدم لطف های کانادا را جبران کنیم.بنده ۲۲ سال دارم از قم ایران
    09398252655

  147. به نام خدا
    سلام وقت بخیر محمد محمدی 22 ساله از قم ایران
    ما یک خانواده شش نفره هستیم من دوتا برادرانم و خواهرم و پدر و مادر .و متاسفانه مادر مریض و برادر معلول و زندگی پر از تحریم و سخت و هرگونه تبعیض نژادی در ایران متاسفانه در ایران راه پیشرفت سخت هست . هیچ گونه مدرک کاری به ما تعلق نمیگیرد .با وجود اینکه در ایران متولد ولی هنوز هم اتباع بیگانه و هرگونه راه پیشرفت بستن برایمان .و حسرت زندگی معمولی و نرمال برایمان شده ارزو.میخواهم همراه با خانواده ام به کانادا خدمت کنیم .لطفاً درخواست پناهندگی ما را قبول کنید و در عوض می‌خواهیم به کانادا خدمت و برای بهتر شدن کانادا تمام تلاش مان را بکنیم .خیلی مچکرم از لطف شما
    و درضمن میزان هوشی من و برادرانم و خواهرم بسیار خوب است قول میدهم برای بهتر شدن کانادا تمام هوش و ذکاوت مان را به کار بگیریم.یاحق

  148. Hi I am Nazilullah from Kunduz Afghanistan I had to come to Iran for asylum but I got stuck to the problem I have a cancer my daughter is not good financial condition myself I am 7 people I have bread is very hard in the current situation Iran wanted to help you humanitarian to refugee to Canada please Afghanistan I can’t go home ruined in the line of the Taliban was the Iranian government to We have to pay $100 million to renew your degree.

  149. سلام من صفی الله محمدی هستم در ریاست امنیت ملی بودم وقتی افغانستان سقوط کرد ما به میدان هوایی کابل رفتیم در آنجا پسر پنج ساله ام شهید شد و به ایران مهاجرت کردیم و الان در ایران هستیم من چهار فرزند مدرسه ای دارم به دلیل نداشتن برگه سرشماری بچه های مرا در مدرسه نمیگیرند من بخاطر اخطار طالبان به ایران آمدم الان در ایران در مغازه با حقوق ۵میلیون کار میکنم و۳میلیون به اجاره خانه میدهم الان در ایران با شرایط خیلی دشوار مواجه هستم والان کارت امنیت ملی من با خودم است و هر وقت به من زنگ زدین کارت را به سفارت کانادا بیارم ممنون ۰۹۳۷۵۶۸۱۸۳۹

  150. سلام من فامیل بخاطر نا امینی از افغانستان به کشور ایران مهاجرت کردیم به خاطر که پدرم کارمند دولت بود جانش در خطر است لطفا به ما کمک کنید

  151. سلام
    اینجانب عبد الباسط زاخلی ملیت افغانی در کشور ایران زندگی میکنم
    من سرپرست هستم و دارای ۶بچه و یک همسر هستم و یک خواهر بیوه دارم و شغلم کارگری هست. الان در ایران سخت شده زندگی و گرانی شده هست. و میخواهم درخواست بدهیم برای کشور کانادا

  152. من اهل افغانستان هستم ساکن ایران اینجا شرایطی خوبی ندارم میخوام به آمریکا پناهنده بشم لطفاً کمک کنید تا زودتر به آمریکا برم

  153. من 20سالمه موجرد
    وه حمینتور کسیو ندارم
    میخام ازین جا برم
    فرقی نمیکنه کوجا فقت
    میخام ازین جا برم

  154. به دلیل جنگ قومی با طالبان از وطن دوسال که فرار کردم فعلا ایران زندگی میکنم ولی خیلی سخت دارم پول اجاره خانه ندارم از کشور کانادا میخواهم برای من کمک کند

  155. من عبدالهادی قاسمی هستم 23سالمه با زن و بچم از افغانستان فرار کرده اومدم بعداز سقوط کشور اول که به
    خدا پناه میبرم بعدا از سازمان ملل میخوام منو یک جای پناهندگی بیده حداقل آرامیش داشته باشم فقط از ایران میخوام بیرم
    شماره تماس 09177662841

  156. Hello, I’m Baryalay from Kabul, 22 years old, because of the problems and fear of my life, I became a student of Afghanistan and immigrated to Iran. I am an employee. telecommiunication company. My father was martyred when he was a student. I am from the immigration office. Canada please. help. Do it for us. There are 5 of us. I am my brother. His name is with two small children

  157. سلام من نوید انوری هستم در ایران ببخشید پدرم تکلیف اعصاب داره و ماه در ماه دارو استفاده میکنه و داداش بزرگم نکلت زبان داره و من تنها نان اور خانه هستم و کرایه خانه بالا هست و من نمیدانم چیکار کنم و پدرم هر دوتا چشمش حمل کرده و از سایت کانادا خواهش دارم که یه کمکی از دستون بر میاد انجام دهید با تشکر

  158. سلام من محمد باریک زهی هستم14سال در ایران هستم من بخاطر این به ایران اومدم چون در افغانستان غذایی برای خوردن نداشتم من ۵ فرزند دارم وچهار فرزندم تحصیل می کنند والان پول ندارم که برای سال بعد شهریه مدارس آن هارابدهم الان در ایران هم غذایی برای خوردن به سختی پیدا می کنم والان وضع مالی خوبی ندارم تا خانواده ام را در امکانات خوبی قرار بدم حتی اجاره ی خانه ام ندارم اگر واقعا شما به پناهجویان اتباع پناه می دهید پس به ما کمک کنید از شما درخواست می کنم

  159. سلام عرض ادب من علی هستم ۲۳سالمه از ولایت غور افغانستان من یک جوانی ۲۳ ساله هستم‌ که مادر وخاهرم را به یه هادسه انتحاری از دست دادم وپدرم دولتی بود کشته شدن ومن تنها شدم بخاطر این که پدرم دولتی بود مجبور به ترک افعانستان شدم چاره نداشتم جز اینکه بیام ایران درحال حاضر ایران هستم از شما خواهش من اینکه به من جوان کمک کنید خواهش میکنم آینده من در خطر زندگي من در خطره خواهش میکنم من نه پشتبانی مالی دارم ونه پشت بانی جانی خواهش میکنم اگه راهی داره منو پناهنده کنید که بتونم برای آینده خود یه چاره بکنم مممونم

  160. سلام عرض ادب من علی هستم ۲۳سالمه از ولایت غور افغانستان من یک جوانی ۲۳ ساله هستم‌ که مادر وخاهرم را به یه هادسه انتحاری از دست دادم وپدرم دولتی بود کشته شدن ومن تنها شدم بخاطر این که پدرم دولتی بود مجبور به ترک افعانستان شدم چاره نداشتم جز اینکه بیام ایران درحال حاضر ایران هستم از شما خواهش من اینکه به من جوان کمک کنید خواهش میکنم آینده من در خطر زندگي من در خطره خواهش میکنم من نه پشتبانی مالی دارم ونه پشت بانی جانی خواهش میکنم اگه راهی داره منو پناهنده کنید که بتونم برای آینده خود یه چاره بکنم مممونم

  161. سلام رحمت الله حسینی هستم متولد سال ۱۳۷۹ هستم مهاجر افغانستان دو سال هست که باخانه واده محترم خود در کشوری جمهوری اسلامی ایران زنده گی میکنم وشرایط زنده گی من در افغانستان به خاطری نا امنی تحت فشار قرار میگرفتم

  162. سلام به کشور کانادا من ششم فرزند دارم من در افغانستان از وقتی که طالبان آمد گفت باید در ارایشگاه‌ها بسته شود منم آرایشگاه من بسته کردم و چند بار اخطار داد که گرایشگاه‌ها را باز کنی منم آرایشگاه من بسته کردم و از راه اجاق وارد ایران شدم و من ۶ فرزند دارم اولاد کلان من ۱۰ سالش است

  163. سلام من از افغانستان آمدم ایران با پنج فرزندم دوست دارم کانادا مهاجرین را از ایران می‌پذیرد درخواست دادم

  164. سلام من شبنم استم 14ساله سه سال است در ایران زندگی میکنیم چون در افغانستان در خطر بودیم مادرم ارایش گر بود طالبان ما ره ازار و اذیت می‌کردن ما هم به امی دلیل از افغانستان بیرون سدیم ایران امدیم و پدر من هم معلوم نیست که کجا است نمیدانم شاید طالبان پدرم را گرفته باشند ما هم بی سر نوشت ده ایران ماندیم مه سه برادر دارم و با مادرم زندگی میکنم و از شما خواهش کنم به ما کمک کنی

  165. سلام اسم وسیم شهروند افغان استم سکونت فعلی ایران بحاطر فقر و تخدید امنیتی مهاجر شدیم و میخواهم به کانادا درخواست پناهنده گی کنم درخواست پناهنده گی مرا ببپذیرید ممنونم شماره همرا 989398614670+

  166. (۱)معرفی نامه :-
    بنده محمد زلمی احساس هستم وکیل مدافع،مشاور،حقوقی،عضو انجمن اتحادیه حقوق دانان افغانستان شاعر و نویسنده،متولد سال 1373/09/20 شهرستان پروان کشور افغانستان. هم چنان ازدواج کرده ام صاحب یک دختر نیز میباشیم در فامیل با پدر ،مادر،دو برادر کوچکتر از خودم،خانمم و دخترم  در تهران  زندگی میکنیم که جمعا با خودم ۷ نفر میشویم.

    (۲) سابقه فعالیت ها و تجارب کاری
    ۱-از سال در سال ۱۳۸۷ از کنفدراسیون صنایع هند در افغانستان مدرک حرفه ای جوش کاری که به مدت ۶ ماه برگذار شده بود دریافت نمودم.

    ۲- از سال ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۱ مدیر مسول آموزشگاه درخشان در کابل بوده ام.
    ۳- در سال ۱۳۹۲ (مدرسه/مکتب) خویش را به اتمام رسانیده و دیپلوم خویش را اخذ نموده ام.

    ۴-در سال ۱۳۹۶ از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه سیدجمال الدین افغان مدرک لیسانس خویش را دریافت نمودم.
    ۴-در سال ۱۳۹۸ کارمند بایومتریک انتخابات ریاست جمهوری و عضوهیت بازرسی ویژه شهرستان بدخشان در امور انتخابات ریاست جمهوری انجام وظیفه نموده ام.
    ۵-از سال ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰ در انجمن وکلای مدافع افغانستان به حیث وکیل مدافع و مشاور حقوقی انجام وظیفه نمودم که با سقوط نظام جمهوریت به دست طالبان از فعالیت در وظیفه خویش باز مانده ام.
    ۶-هم چنان در بخش فروشندگی لباس و مهارت های جوش کاری دست بالای دارم و از تجارب ۵ ساله نیز در این زمینه برخوردار هستم.

    (۳) دلیل در خطر بودن جان بنده و اعضای فامیلم

    ۱- در سال ۱۳۹۸ زمانی که انتخابات ریاست جمهوری شروع شد من منحیث کارمند بایومتریک و عضو بازرس ویژه /تفتیش شهرستان بدخشان تعین گردیدم که طالبان مانع برگذاری انتخابات میشدند و اثر انگشت ما در دستگاه بایومتریک ثبت بود ودر هر جا به آسانی ما را پیدا کرده میتوانستند.
    ۲-دومین دلیل در خطر بودن بنده :از سال ۱۳۹۹ تا ختم نظام جمهوریت سال ۱۴۰۰ که به دست طالبان افتاد من در بخش های وکالت دفاع  پرونده های مختلف/قضایا (کیفری،طلاق،تجارتی،مدنی،حضانت،فساد اداری،قاچاق مواد مخدر،اختلاس،قتل،سرقت های مسلحانه، پرونده های افسران نظامی )در محاکم ثلاثه کشور برای موکلینم با قبول هزاران خطر انجام وظیفه کرده ام که با تهدید از طرف اشخاص ناشناس رو به رو میشدم،و مانع کارم میشدند،چون در محاکم دست بالای داشتم و خوب تر قضایا را به نفع موکلینم و رای دادگاه را برنده میشدم از طرف مخالفین این قضایا مورد تعقیب قرار میگرفتم و از شماره های ناشناس برایم تماس می گرفتند.
    و من مجبور ترک وظیفه کردم

    ۳-بعد از فرو پاشی نظام جمهوریت بدست طالبان دیگر ریاست انجمن وکلای مدافع افغانستان از استقلالیت خود خارج و زیر اداره طالبان قرار گرفت و هر وکیل مدافع که با پرونده های نظامی افسران ارتش در دولت جمهوریت در محاکم برای شان وکالت میکرد زیر تعقیب قرار می گرفتند
    و از طرف اشخاص ناشناس و تماس تلفونی مارا پیدا میکردند.
    ۴-سومین دلیل در خطر بودن ما پدر بنده نیز افسر نظامی وزارت داخله نظام جمهوریت بود ودر زندان پل چرخی کابل ایفای وظیفه می نمود که با شکستن قفل در های زندان به دست طالبان ،افراد زندانی رها شده خانه به خانه به دنبال پدرم بودند که او را دستگیر و بکُشند و پدرم مجبور به ترک خانه و وظیفه خویش’نمود.
    ۴-چهارمین دلیل :خانم بنده نیز استاد دانشگاه حقوق در شهرستان/ولایت (تخار) بود هم چنان فعال حقوق زنان گزارشگر رسانه محلی  و کارمند بایومتریک در انتخابات ریاست جمهوری سال۱۳۹۸ انجام وظیفه داده بود .
    که با آمدن طالبان از رفتن به دانشگاه برای تدریس و فعالیت های حقوق بشری برای خانم ها و حق اجازه بیرون شدن از خانه را بدون محرم نداشتند و با مشکلات اقتصادی ،افسردگی  فراوانی روبه رو شده بودند. 
    ۵- با سقوط نظام جمهوریت مدت دو سالی میشود که درکشور عزیز ایران از راه غیر قانونی امدیم که در این مدت ما از تمام حقوق شهروندی مان محروم هستیم در اینجا حتی اجازه گرفتن سیم کارت را نداریم هم چنان حق فعالیت وکالت دفاع را برای ما نمیدهند  واز اینکه صاحب یک دختر نیز میباشیم برای آینده دخترمان نگران هستیم که در خواست پناهندگی به کشور استرالیا را داده ایم که امید به درخواست ما رسیدگی صورت گیرد.
    اگر درخواست ما قبول نشود دولت ایران  ما را دیپورت خواهد کرد  که دوباره به کشور مان برگردیم که با برگشت به کشور مان ما بدست طالبان افتاده و کشته خواهیم شد.
    آرزو مندم که در خواست پناهندگی ما به امید خداوند به زودی صورت بگیرد تا ازاین بی سرنوشتی رهایی یابیم
    وبا آمدن به کشور استرالیا برای حقوق زنان ،کودکان،نهادهای حامی حقوق بشر،افراد بی سرپرست کار کرده و فعالیت های حقوقی خود را از سرگیریم.
    شماره تماس بنده (989399737293+)
    با درود حرمت وکیل مدافع احساس

  167. سلام من گل نور افضل زاده از ولایت لغمان افغانستان هستم مدت ده سال در پولیس ملی و محلی افغانستان خدمت کردم ازین مدت یک ماه با نیروهای کانادایی در قندهار افغانستان همکار بودم تقدیرنامه ومدارک همکاری آز نیروهای کانادایی دارم و مدت دوسال نیم میشود ایران آمدم و خوانواده هشت نفری هستیم وضعیت مهاجرین در ایران خوب نیست افغانستان هم نمیتوانم برگردم جانم درخطر است واز دولت کانادا در خواست پناهنده گی دارم امیدوارم درخواستم انجانب را مورد بررسی قرار دهید تشکر از حوصله مندی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب