وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی

فهرست مطالب

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی جهت راحتی اتباع محترم کشور افغانستان در مناطق مختلف ایران از جمله استان تهران و دیگر استان های کشور راه اندازی شده است، که اتباع افغانی می توانند تمامی امور اداری خود از جمله دریافت کارت اقامت، تمدید اقامت، اخذ سند تابعیت (شناسنامه)، ازدواج، اخذ گواهینامه و غیره را از طریق این دفاتر وکالت پیگیری نمایند.

در واقع دفاتر کفالت ثبت نام کارت اتباع افغانستان یک واسط میان دولت ایران و اتباع افغانی است که با هدف تسریع در انجام امور اداری اتباع کشور افغانستان راه اندازی شده است.

دفتر کفالت اتباع افغانی تهران، استان تهران
دفتر کفالت اتباع افغانی تهران، استان تهران

دفتر کفالت اتباع افغانی تهران، استان تهران

با توجه به این که در استان تهران در حال حاضر نزدیک به 5 میلیون نفر از اتباع محترم کشور افغانستان وجود دارد، طبیعتا بیشترین دفاتر وکالت اتباع افغانی در استان تهران واقع شده است.

تمامی این دفاتر وکالت که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ساعات اداری، یعنی از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر در دسترس هستند، که در این ساعات کارمندان این دفاتر موظف به انجام امور اداری اتباع افغانی می باشند.

در ادامه آدرس و شماره تلفن دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در استان تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در تهران

در این بخش لیست دفاتر کفالت ثبت نام کارت اتباع افغانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • جاده قدیم قم، کهریزک، بلوار شهید بهشتی، نبش خیابان جهان آرا، جنب بانک ملی، شماره پلاک 13و با شماره تلفن 56526291 می توانید با بخش پشتیبانی این دفتر وکالت تماس بگیرید.
  • تهرانپارس، خیابان استخر، کوچه بوستان نهم، پلاک 21 و با شماره تلفن 85523924 می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
  • خیابان 30 متری جی، خیابان سادات، جنب نان فانتزی، پلاک 6 و با شماره تلفن 66607951 می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
  • نازی آباد، 1000 دستگاه، انتهای خیابان شهید رحیمی، طبقه فوقانی مسجد امام عصر، پلاک 4، و با شماره تلفن های 55074516 و 55075029 می توانید با این دفتر وکالت در خیابان شهید رحیمی تماس حاصل فرمایید.
  • تهران میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان کاخ جوانان، خیابان مقاریان، ساختمان 110، طبقه اول، واحد 1 و با شماره تلفن 55087861 می توانید با این مجموعه واقع در میدان شوش تماس بگیرید.

اتباع محترم کشور افغانستان پس از ثبت نام کارت اقامت خود در ایران، در صورتی که تمایل به تحصیل دارند می توانند با مطالعه مقاله آیا مهاجران افغان را ایران مدرک میدهد نسبت به شرایط ادامه تحصیل در ایران و اخذ مدرک تحصیلی در دانشگاه های ایران اطلاعات لازم را کسب نمایند.

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در کرج

اتباع محترم افغانی ساکن کرج برای انجام امور اداری و ثبت نام کارت اقامت خود در استان البرز و شهر کرج می توانند به دفاتر زیر مراجعه نمایند.

  • ساوجبلاغ کوهسار، قلعه چندار، بلوار امام خمینی، خیابان ولی عصر، نبش کوچه فجر، و با شماره تلفن 44326249 می توانید به این دفتر وکالت مراجعه نمایید.
  • نظر آباد، روبروی نمایندگی سایپا، جنب آهن فروشی خدابنده لو، و با شماره تلفن 45383870 می توانید با این دفتر وکالت در استان البرز تماس حاصل فرمایید.
  • پل فردیس، جاده ملارد، بعد از شهرداری منطقه سه، و با شماره تلفن 36573185 می توانید با این دفتر وکالت در استان البرز تماس حاصل فرمایید.
  • محمد شهر، بلوار دشت بهشت، مجتمع تجاری پردیسان، طبقه دوم، واحد 53، و با شماره تلفن 36272667 می توانید با این دفتر وکالت در محمد شهر کرج تماس حاصل فرمایید.
  • کمالشهر، روبه روی تالار پاسارگاد، بیمه ایران، و با شماره تلفن 34703842 می توانید با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
  • ملارد، جاده ملارد، سرحد آباد، جنب کمیته امام خمینی، بالای رستوران سلبون، و با شماره تلفن 32803196 می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • ماهدشت، بلوار امام خمینی؛ جنب تالار نیکو، و با شماره تلفن 37301417 می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • رجایی شهر، خیابان شهرداری، نبش دوم غربی، طبقه فوقانی، نمایشگاه اتومبیل، و با شماره تلفن 34454886 می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • هشتگرد، خیابان امام خمینی، کوچه شهید بختیاری، جنب بانک ملی، کوچه شهرداری و با شماره تلفن 44213929 می توانید با این دفتر وکالت در هشتگرد کرج تماس حاصل فرمایید.
  • عظیمیه 45 متری کاج، زیر گذر شهدای غواص، بالای رستوران پوریا، پلاک 102، و با شماره تلفن 32553191 می توانید با این دفتر وکالت در عظیمیه کرج تماس حاصل فرمایید.

توجه» برای این که اخبار مهاجرین کشور افغانستان در ایران را به صورت کامل پیگیری نمایید می توانید با مطالعه مقاله مطالب درج شده در صفحه خبر فوری مهاجرین افغان در ایران امروز نسبت به آخرین اخبار مهاجرین و اتباع افغانی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در ورامین

اتباع اهل کشور افغانستان که ساکن شهرستان ورامین هستند می توانند برای انجام امور اداری خود به دفاتر زیر مراجعه نمایید.

  • ورامین، صادق علی، خیابان جعفر آباد، روبه روی بیمارستان در حال ساخت، و با شماره تلفن 36236524 می توانید با این دفتر وکالت تماس حاصل فرمایید.
  • ورامین، امر آباد، خیابان دانش سرا، خیابان آزادگان، جنب خیابان امام زاده قاسم، پلاک 71، و با شماره های 36248909 و 36299425 می توانید با بخش پشتیبانی این دفتر وکالت تماس حاصل فرمایید.
  • ورامین، روبروی بیمارستان 15 خرداد، جنب اداره امنیت اخلاقی ناجا، پلاک 74، و با شماره تلفن 36236570 نیز می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
  • ورامین، میدان بسیج، بعد از پلیس امنیت، روبه روی تره بار، ساختمان جهان تایر، طبقه دوم، و با شماره 36226290 تماس بگیرید.
  • ورامین، میدان حضرت ولی عصر(عج)، بعد از هتل شایان، نرسیده به بیمارستان 15 خرداد، مابین املاک چهل ستون و پارس بتن، و با شماره تلفن 36269042 نیز می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
  • ورامین، خیابان رسالت، جنب نمایشگاه اتومبیل ایران، پلاک 184، طبقه اول، شماره تماس 36296902 هم در دسترس شماست که با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در سایر شهر های ایران

طبق آخررین سرشماری هایی که در اقسا نقاط ایران انجام شده است، علاوه بر تهران و کرج، در بسیاری دیگر از شهر های ایران نیز اتباع محترم کشور افغانستان ساکن هستند، که در بخش زیر دفاتر وکالتی که در سایر شهر های ایران وجود دارد را ما به شما معرفی خواهیم کرد، ضمنا در صورتی که دفاتر جدیدی در اقسا نقاط ایران افتتاح شود، ما آدرس و نشانی آن را در همین صفحه برای شما درج خواهیم کرد.

  • قزوین، خیابان بوعلی غربی، چهار راه نظام وفا، نبش خیابان سعدی غربی شمالی، مجتمع تجاری ولیعصر، پلاک 349، و با شماره تلفن 33343999 نیز می توانید با این دفتر وکالت تماس حاصل فرمایید.
  • اصفهان، زینبیه شمالی، ایستگاه یزدان، جنب ورزشگاه بهمن، بن بست مهدیه، کوچه 86، پلاک 768، طبقه اول.
  • اصفهان، خیابان بعثت، روبه روی اداره برق، ساختمان نیکان.
  • استان خراسان جنوبی، شهرستان بیرجند، خیابان مفتح، بین مفتح 52 و 54، پلاک 81.
  • خراسان رضوی، بلوار پیروزی، بلوار پایداری، کوچه پایداری 8، نبش رهایی 6، پلاک 200.
  • استان سمنان، شهرستان سمنان، بلوار ضلع شمال غربی میدان کشاورز، پلاک 1.
  • فارس شیراز، بلوار رحمت، سه راه دارالرحمه، جنب پل رضوان، ساختمان علی محمد، طبقه دوم، واحد 3.
  • شهرستان قم، خیابان نواب صفوی، کوچه نواب، پلاک 6
  • استان کرمان، شهرستان کرمان، بلوار خلیج فارس، سمت چپ، بعد از پل راه آهن، بعد از خیابان پردیس، نبش اولین کوچه، روبه روی حمل و نقل بهار.
  • استان مرکزی، شهرستان اراک، خیابان جهرم، روبه روی منازل سازمانی پتروشیمی، و با شماره تلفن 34856571 نیز می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • استان گلستان، شهرستان گنبد کاووس، خیابان آزادگان، خیابان دانشگاه، مقابل دبیرستان حضرت معصومه.

اتباع محترم کشور افغاستان اگر پس از دریافت کارت اقامت خود در ایران شرایط زندگی در این کشور را مساعد ندیدند می توانند برای اخذ ویزای استرالیا اقدام نمایند، که در این زمینه دولت استرالیا نیز برای پذیرش اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده است، که شما می توانید با مراجعه به صفحه ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها اطلاعات لازم در این خصوص را بدست آورید.

ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی 1403
ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی 1403

ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی 1403

در بخش قبلی ما لیست دفاتر و شماره تلفن ها، آدرس محل ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی را به شما معرفی کردیم، اما اتباع محترم کشور افغانستان از طریق وب سایت www.tehranatba.ir می توانند به8 صورت غیر حضوری مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در صورتی هم که برای ثبت نام کارت اقامت خود در این وب سایت نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، می توانید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید که همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

ضمنا آن دسته از اتباع محترم کشور افغانستان که احیانا شرایط زندگی آن ها در ایران چندان مساعد نیست می توانند با مراجعه به صفحه ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی نسبت به اخذ اقامت و دریافت پناهندگی در کشور آلمان اطلاعات لازم را کسب نمایند.

شماره دفتر کفالت اتباع افغانی تهران

برای برقراری ارتباط با دفتر کفالت اتباع افغانی در تهران می توانید با شماره تلفن ۳۳۷۲۳۱۴۹ تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام کارت کارگری اتباع افغانی

اتباع افغانی ساکن ایران برای ثبت نام کارت کارگری خود نیز می توانند به وب سایت www.tehranatba.ir مراجعه نمایند، در این وب سایت امکان ثبت نام کارت کارگری نیز وجود دارد.

ثبت نام کارت آمایش اتباع افغانی

اتباع محترم کشور افغانستان برای ثبت نام کارت آمایش خود نیز می توانند در وب سایت www.tehranatba.ir مراحل ثبت نام کارت آمایش خود را انجام دهند.

تمدید برگه سرشماری اتباع افغانی

تمدید برگه سرشماری اتباع افغانی در ایران به مدت 3 ماه دیگر نیز تمدید شده است، که اتباع کشور افغانستان می توانند برای تمدید این برگه به سفارت افغانستان در ایران مراجعه نمایند، ضمنا آن دسته از اتباع محترم افغانی ساکن ایران می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران برای درخواست پناهندگی در کشور کانادا اقدام نمایند.

افغانی شماره واتساپ دختر برای دوستی

برای دسترسی به تمامی اطلاعات اتباع افغانی ساکن ایران شما می توانید در پیج اینستاگرام afghanistan_news_today تمامی اخبار مربوط به مهاجرین افغانی را کسب نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب