وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

فهرست مطالب

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی germany.info/nyappointment می باشد، بعد از این که گروه طالبان حاکمیت افغانستان را بدست گرفت و بسیاری از مردم افغانستان تصمیم به مهاجرت از این کشور را گرفتند، و امروزه حدود 5 میلیون نفر از آن ها در ایران تحت شرایط خیلی بدی قرار دارند، دولت فدرال آلمان با تصویب قوانین جدیدی که در ادامه شرایط کلی این قوانین را به شما معرفی می کنیم، تصمیم گرفته است که اتباع افغانی را تحت شرایط خاصی در کشور آلمان اسکان دهد.

در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید، تا شرایط اخذ اقامت در کشور آلمان برای اتباع افغانی را به شما توضیح دهیم.

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی چیست
ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی چیست

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی چیست

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ایمیل سفارت آلمان برای درخواست اقامت اتباع افغانی germany.info/nyappointment است، که اتباع محترم کشور افغانستان می توانند مشخصات خود را در قالب یک فرم به این نشانی ایمیل نمایند تا به درخواست پناهندگی آن ها در کشور آلمان رسیدگی شود.

ایمیل سفارت آلمان در ایران برای اتباع افغانی

برای مشاهده ایمیل و برقراری ارتباط با سفارت آلمان در ایران شما می توانید به وب سایت teheran.diplo.de مراجعه نمایید، و در این وب سایت با مراجعه به بخش contact us راه های ارتباطی برای ثبت درخواست اقامت شما در کشور آلمان درج شده است.

ایمیل وزارت خارجه آلمان

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، ایمیل وزارت خارجه آلمان germany.info/nyappointment می باشد، البته شما از طریق دیگر پلتفرم های اجتماعی نیز می توانید با سفارت آلمان در ایران ارتباط داشته باشید، که در بخش زیر دیگر راه های ارتباطی با سفارت آلمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

آدرس پیج اینستاگرام سفارت آلمان برای اتباع افغانی

آدرس پیج اینستاگرام سفارت آلمان برای اتباع افغانی instagram.com/auswaertigesamt می باشد، که شما می توانید با دنبال کردن این پیج اینستاگرامی جدیدترین اخبار مربوط به اتباع افغانی را دریافت نمایید، و همچنین جدیدترین قوانین مهاجرت در کشور آلمان هم در این پیج منتشر می شود.

آدرس صفحه توییتر سفارت آلمان برای اتباع افغانی

آدرس صفحه توییتر سفارت آلمان برای اتباع افغانی twitter.com/auswaertigesamt می باشد، در این صفحه هم تمامی اخبار مربوط به مهاجرت به کشور آلمان، تمامی بخش نامه های مربوط به اتباع افغانی که قصد اخذ ویزای آلمان را دارند منتشر شده است.

آدرس صفحه فیس بوک سفارت آلمان برای اتباع افغانی

آدرس صفحه فیس بوک سفارت آلمان برای اتباع افغانی facebook.com/AuswaertigesAmt می باشد، از آن جا که اکثر اتباع افغانی حضور فعالی در پلتفرم فیس بوک دارند، شما می توانید با دنبال کردن صفحه فیس بوک سفارت آلمان، در جریان جدیدترین اخبار مربوط به قوانین اداره مهاجرت آلمان قرار بگیرید، قطعا مهاجرت به کشور توسعه یافته آلمان یک فرصت استثنایی برای هر فردی می تواند باشد تا یک زندگی ایده آل را بتواند در این کشور داشته باشد.

قطعا هر چقدر که اطلاعات شما در این خصوص کامل تر باشد، شما می توانید سریعتر از مسیر قانونی مجوز مهاجرت به کشور آلمان را بدست آورید.

درخواست پناهندگی از داخل ایران به آلمان برای اتباع افغانی

از زمان به قدرت رسیدن طالبان همانطور که احتمالا در جریان اخبار کشور و مردم افغانستان هستید (توجه» برای دریافت جدیدترین اخبار مربوط به اتباع افغانی می توانید در صفحه خبر فوری مهاجرین افغان در ایران امروز تازه ترین اخبار کشور افغانستان را دریافت نمایند.)، بسیاری از مردم کشور افغانستان که عقاید شخصی آن ها از نظر دینی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با گروهک طالبان مغایرت دارد، جان آن ها به خطر افتاده است.

به همین منظور دولت فدرال آلمان حدود 44 هزار نفر از اتباع کشور افغانستان را قبول می کند، که اتباع افغانی که در ایران حضور دارند نیز می توانند به آدرس ایمیل درج شده در ابتدای صفحه مشخصات خود را ارسال نمایند.

فرم ثبت نام پناهندگی آلمان برای افغانها

برای ثبت نام و ارسال درخواست پناهندگی برای سفارت آلمان، اتباع افغانی باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • اتباعی پذیرفته می شوند که در گذشته فعالیت های آموزشی، فرهنگی، سیاسی، و اجتماعی در حوزه زنان داشته اند و در حال حاضر جان آن ها در خطر است.
  • به دلیل گرایش های جنسی خود جان آن ها در معرض خطر می باشد.
  • به دلیل گرایش های مذهبی و قومی توسط دولت طالبان جان آن ها به خطر افتاده است
  • زنان و کودکانی که مورد آزار و اذیت دولت طالبان قرار گرفته اند

افرادی که شرایط قید شده در بخش بالا را دارند می توانند مشخصات خود را برای سفارت آلمان در تهران ارسال نمایند، البته آن دسته از اتباع افغانی که در ایران در دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر به دلیل شباهت زیاد حکومت وقت ایران به دولت طالبان شرایط مساعدی را در ایران ندارند می توانند درخواست اقامت خود را برای سفارت آلمان ارسال کنند.

سایت پناهندگی آلمان برای افغانها

همانطور که پیش تر گفته شد وب سایت teheran.diplo.de در دسترس اتباع محرتم کشور افغانستان است تا بتوانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت درخواست ثبت نام پناهندگی خود را ثبت نمایند.

در این وب سایت به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توان درخواست اقامت در کشور آلمان را ثبت کرد، در ضمن اتباع افغانی ساکن ایران با مدرک تحصیلی هم در مشاغلی مثل پزشکی، مهندسی صنایع، برنامه نویسی کامپیوتر به زبان های php و لینوکس، پرستاری، و وکالت نیز می توانند درخواست پناهندگی خود را برای کشور آلمان ارسال نمایند، که اگر احیانا اتباع افغانی در ایران هنوز مشغول به تحصیل نشده اند و کارت اقامت در ایران را ندارند می توانند با مطالعه مقاله آموزشی آیا مهاجران افغان را ایران مدرک میدهد نسبت به شرایط اخذ مدرک تحصیلی در ایران اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان برای افغانها

بهترین گزینه برای پناهندگی در کشور آلمان برای اتباع افغانی زنان و کودکان هستند، به خصوص زنانی که توسط دولت اسلامی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، و یا افرادی که جز اقلیت های جنسی هستند و در کشور افغانستان و یا ایران شرایط بسیار بدی را تجربه کرده اند.

افرادی هم که به دلیل انجام فعالیت های سیاسی توسط دولت های ایران و افغانستان در حال حاضر جان آن ها به خطر افتاده است نیز برای اخذ اقامت کشور آلمان در اولویت هستند.

ورزشکاران، هنرمندان و افراد شناخته شده ای که در زمان به قدرت رسیدن طالبان مورد تهدید جانی، و جسمی قرار گرفته اند نیز در اولویت می باشند.

آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها

سفارت آلمان در تهران در خیابان فردوسی پلاک 320 واقع شده است، برای مراجعه حضوری به سفارت آلمان در تهران ابتدا باید وقت قبلی رزرو نمایید و سپس با پرداخت هزینه های لازم به این سفارت خانه مراجعه نمایید.

سفارت آلمان در تهران از روز های یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:45 دقیقه صبح تا ساعت 12:30 دقیقه ظهر باز است و اتباع افغانی در این ساعات می توانند به صورت حضوری به سفارت خانه آلمان در تهران مراجعه نمایند.

البته آدرس بخش کنسولی سفارت آلمان با آدرس بخش روادید آن کاملا متفاوت است و افراد مختلف می توانند در همین روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:45 دقیقه صبح تا ساعت 12:30 دقیقه ظهر به آدرس تهران، خیابان بخارست، خیابان هشتم، پلاک 8، ساختمان آرین مراجعه نمایند.

البته به خاطر داشه باشید که مراجعه به بخش کنسولگری سفارت آلمان نیز تنها با تعیین وقت قبلی و دریافت نوبت امکان پذیر می باشد.

ضمنا اگر ظرفیت پذیرش دولت آلمان برای اتباع افغانی تکمیل شد، دولت استرالیا نیز برای پذیرش اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده است، که شما می توانید با مراجعه به صفحه ویزای بشردوستانه استرالیا برای افغان ها اطلاعات لازم در این خصوص را بدست آورید.

قیمت ویزای آلمان برای افغانها

برای اطلاع از قیمت ویزه آلمان برای افغانها شما می توانید از طریق مراجعه به موسسه مهاجرتی براق جدیدترین هزینه اخذ ویزای آلمان برای اتباع افغانی را استعلام نمایید.

جهت ارتباط با این اداره مهاجرتی شما می توانید با شماره های 0903-678-5954 و 0903-678-5954 تماس حاصل فرمایید، و یا به آدرس تهران، میدان آرژانتین، کوچه 21، پلاک 4، طبقه 3، واحد 11 ب صورت حضوری از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر مراجعه نمایید.

شرایط اخذ ویزای آلمان برای افغان ها

در درجه اول افرادی می توانند شرایط اخذ ویزای آلمان را داشته باشند که این افراد شرایط مالی را برای مهاجرت به آلمان داشته باشند، چون یکی از شرایط مهم مهاجرت به کشور آلمان داشتن تمکن مالی است.

در درج دوم باید افراد سن آن ها بیشتر از 18 سال باشد که بتوانند به کشور آلمان مهاجرت نمایند.

انواع ویزای آلمان برای اتباع افغانی

انواع ویزا هایی که اتباع افغانی برای مهاجرت به آلمان می توانند داشته باشند عبارت است از:

  • ویزای کار آلمان برای افغان ها
  • ویزای توریستی آلمان برای افغانها
  • ویزای تحصیلی آلمان برای افغانها
  • ویزای سرمایه گذاری آلمان برای افغانها

شماره تلفن سفارت آلمان در تهران برای اتباع افغانی

شماره تلفن سفارت آلمان در تهران برای اتباع افغانی 8-21-4530-1000 می باشد، البته برای ارسال فکس نیز می توانید از طریق شماره 0098-21-4530-1477 اقدام نمایید.

آیا پذیرش اتباع افغانی توسط دولت آلمان شامل خانواده آن ها نیز می شود؟

بله، پذیرش اتباع افغانی توسط دولت فدرال آلمان علاوه بر اشخاص شامل خانواده آن ها از جمله پدر، مادر، برادر، همسر، فرزند، خواهر، و حتی در صورت اثبات پارتنر (دوست پسر و یا دوست دختر آن ها) نیز می شود.

البته به غیر از کشور آلمان، کشور های دیگر نظیر کانادا نیز اتباع افغانی ساکن ایران را به پناهندگی قبول می کنند، که شما می توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران اطلاعات لازم درد خصوص نحوه ارسال فرم ثبت نام برای پناهندگی در کشور کانادا را بدست بیاورید.

مطالعه آخرین اخبار

113 پاسخ

    1. باسلام من یک افغان هستم من با زنم وباپنج تا فرزندان دانم یک زنده گی سخت داریم مابه کمک نیاز داریم ما بعدسقوط افغانستان فرار از دست طالبان به ایران امدم الان هم در یکی از خانه های کرایی زندگی میکنم وزندگی بدرستی پیش نمیرودمن و فرزندان دانم بی سرنوشت هستم برای ادامه تحصیل فرزندان دانم میخایم کی ادامه تحصیل دریکی از کشور ها ادامه بدن من اینجا جونم ده خاتر هست من اینجا نه میتانم کار کنم نه میتانم کی زنده گی من اگر بخایم کی بیرم سری کار دیپورت به افغانستان میکنه مهم نه میتانم کی بیرم افغانستان چون کی جنگ هست از افغانستان قاچاق به ایران آمدم لطفا به ما کمک کنید و مشکلات ماره جیدی بیگیرن و دست ما ره بیگیرن و به ما کمک کنید من از دولت آلمان میخایم کی لطفا لطفا به ما کمک کنید ما به کمک شما نیاز داریم باتشکر

      1. من یک افغان هستم من با زنم وباشش تا فرزندان دانم یک زنده گی سخت داریم مابه کمک نیاز داریم ما بعدسقوط افغانستان فرار از دست طالبان به ایران امدم الان هم در یکی از خانه های کرایی زندگی میکنم وزندگی بدرستی پیش نمیرودمن و فرزندان دانم بی سرنوشت هستم برای ادامه تحصیل فرزندان دانم میخایم کی ادامه تحصیل دریکی از کشور ها ادامه بدن من اینجا جونم ده خاتر هست من اینجا نه میتانم کار کنم نه میتانم کی زنده گی من اگر بخایم کی بیرم سری کار دیپورت به افغانستان میکنه مهم نه میتانم کی بیرم افغانستان چون کی جنگ هست از افغانستان قاچاق به ایران آمدم لطفا به ما کمک کنید و مشکلات ماره جیدی بیگیرن و دست ما ره بیگیرن و به ما کمک کنید من از دولت آلمان میخایم کی لطفا لطفا به ما کمک کنید ما به کمک شما نیاز داریم باتشکر

        1. من یک دختر افغانی هستم که تو ایران زندگی میکنم خانوادم گم شدن و همرایی برادرم تنها موندیم اینجا شرایط خوبی نداریم داداشم مریضی هست و خودم هم دیگه طاقت کار کردن ندارم اول از خداوند متعال میخوام کمکون کنه بعدش از شما میخوام کمکون کنید

      2. من یک افغان هستم من با زنم وباشش تا فرزندان دانم یک زنده گی سخت داریم مابه کمک نیاز داریم ما بعدسقوط افغانستان فرار از دست طالبان به ایران امدم الان هم در یکی از خانه های کرایی زندگی میکنم وزندگی بدرستی پیش نمیرودمن و فرزندان دانم بی سرنوشت هستم برای ادامه تحصیل فرزندان دانم میخایم کی ادامه تحصیل دریکی از کشور ها ادامه بدن من اینجا جونم ده خاتر هست من اینجا نه میتانم کار کنم نه میتانم کی زنده گی من اگر بخایم کی بیرم سری کار دیپورت به افغانستان میکنه مهم نه میتانم کی بیرم افغانستان چون کی جنگ هست از افغانستان قاچاق به ایران آمدم لطفا به ما کمک کنید و مشکلات ماره جیدی بیگیرن و دست ما ره بیگیرن و به ما کمک کنید من از دولت آلمان میخایم کی لطفا لطفا به ما کمک کنید ما به کمک شما نیاز داریم باتشکر

    2. خانم / آقای عزیز، من می نویسم تا رسماً درخواست ویزای کمک های بشردوستانه را برای خودم، جاوید امیری و اعضای خانواده ام – سهیلا، سیام، سونیلا، سیلا، سیر، محمد اسلم و بی بی آمنه داشته باشم. هدف از این نرم افزار جستجوی پناه و امنیت در کانادا به دلیل تهدیدات قریب الوقوع ما در کشور خود است. من بیش از 12 سال است که یک خواننده حرفه ای هستم و آهنگهای مرازیر نام جاوید نجرابی درچینل یوتوب تماشاکرده میتوانید زندگی خود را وقف هنر موسیقی کرده ام. متأسفانه، پیگیری من برای این اشتیاق منجر به هشدارهای مکرر طالبان برای خواندن آهنگ ها شده است و نه تنها جان من، بلکه جان اعضای خانواده ام را نیز به خطر می اندازد. من تحصیلات مکتبی خود را در لیسه نصرت الله شهید به پایان رساندم و تعهد خود را به آموزش و توسعه شخصی نشان دادم. با این حال، تهدیدها و خطرهای فزاینده ای که با آن روبرو هستیم، مرا وادار کرده است که در کانادا پناهندگی بگیرم، جایی که معتقدم می توانیم زندگی خود را در یک محیط امن و حمایتی بازسازی کنیم. من با مهربانی از شما درخواست می کنم که با دلسوزانه پرونده ما و اعطای ویزای کمک های بشردوستانه فرصتی برای یک زندگی امن و صلح آمیز در کشور آلمان فراهم شود. کمک شما در این زمینه برای من و خانواده ام ارزشمند خواهد بود و ما صمیمانه به نتیجه مثبت امیدواریم. ممنون از وقت و درک شما. خالصانه، جاوید امیری

    3. خانم / آقای عزیز، من می نویسم تا رسماً درخواست ویزای کمک های بشردوستانه را برای خودم، جاوید امیری و اعضای خانواده ام – سهیلا، سیام، سونیلا، سیلا، سیر، محمد اسلم و بی بی آمنه داشته باشم. هدف از این نرم افزار جستجوی پناه و امنیت در کانادا به دلیل تهدیدات قریب الوقوع ما در کشور خود است. من بیش از 12 سال است که یک خواننده حرفه ای هستم و آهنگهای مرازیر نام جاوید نجرابی درچینل یوتوب تماشاکرده میتوانید زندگی خود را وقف هنر موسیقی کرده ام. متأسفانه، پیگیری من برای این اشتیاق منجر به هشدارهای مکرر طالبان برای خواندن آهنگ ها شده است و نه تنها جان من، بلکه جان اعضای خانواده ام را نیز به خطر می اندازد. من تحصیلات مکتبی خود را در لیسه نصرت الله شهید به پایان رساندم و تعهد خود را به آموزش و توسعه شخصی نشان دادم. با این حال، تهدیدها و خطرهای فزاینده ای که با آن روبرو هستیم، مرا وادار کرده است که در کشور آلمان پناهندگی بگیرم، جایی که معتقدم می توانیم زندگی خود را در یک محیط امن و حمایتی بازسازی کنیم. من با مهربانی از شما درخواست می کنم که با دلسوزانه پرونده ما و اعطای ویزای کمک های بشردوستانه فرصتی برای یک زندگی امن و صلح آمیز در کشور آلمان فراهم شود. کمک شما در این زمینه برای من و خانواده ام ارزشمند خواهد بود و ما صمیمانه به نتیجه مثبت امیدواریم. ممنون از وقت و درک شما. خالصانه، جاوید امیری

    4. من یک افغانستانی هستم با خانواده هستم خانواده چهار نفری داریم شرایط زندگی کردن تو ایران برای ما خیلی سخته نه میتونیم اینجا خونه بگیریم نه هیچ کاری لطفا به درخواست ما پاسخ بدید

      1. Hallo, guten Abend.
        My name is Zarmina. I am a member of the Afghan military. Ich erfüllte meine Pflicht im Sicherheitskommando der Provinz Jawzjan in Afghanistan. Ich arbeite seit neun Jahren in einem Regierungsbüro. I live in Iran now. Die Taliban suchen nach mir. Sie haben mein Haus angezündet. Mein Mann was also a soldier and was killed by the Taliban. Im Moment lebe ich mit meinen vier Kindern im Iran, bitte helfen Sie mir
        Mit all meinen Werken war das so
        As opposed to the Taliban and as opposed to terrorist activities, I received multiple death warnings

      2. Dear Sir/Madam,

        I am writing to formally request your consideration for a Humanitarian Aid Visa for myself, Jawid Amiri, and my family members – Suhila, Seyam, Sunila, Sela, Seyar, Mohammad Aslam, and Bibi Amina. The purpose of this application is to seek refuge and safety in Canada due to the imminent threats we face in our home country.

        I have been a professional singer for over 12 years, having dedicated my life to the art of music. Unfortunately, my pursuit of this passion has led to repeated warnings from the Taliban for singing songs, putting not only my life but also the lives of my family members at risk.

        I completed my school education at Nasratullah Shaheed High School, demonstrating a commitment to education and personal development. However, the escalating threats and danger we face have compelled me to seek asylum in Canada, where I believe we can rebuild our lives in a safe and supportive environment.

        I kindly request your compassionate consideration of our case and the granting of a Humanitarian Aid Visa to provide us with an opportunity for a secure and peaceful life in Germany Your assistance in this matter would mean the world to me and my family, and we sincerely hope for a positive outcome.

        Thank you for your time and understanding.

        Sincerely,

        Jawid Amiri

  1. Hallo, ich möchte mit meiner Familie Asyl aus dem Iran nach Deutschland beantragen. Wir sind 9 Personen. Mein Vater war Soldat in Afghanistan. Mein Haus wurde wegen des Feindes in Brand gesteckt. Ich bitte Sie, mir zu helfen

  2. با سلام من راشد لطیفی استم ومتاهیل استم و 23 سالمی یک فرزندی 2 ساله دارم من قاچاقی از افغانستان به ایران آمدم و سواد هم دارم و می‌خوام مهاجرت کنم به کشور کانادا میخام مهاجرت کنم چون وضیع اینجا برای من خوب نیست نه میزارن کار کنی و نه توی خانه میشه نشت من اصلا وضعم خوب نیست لطفا لطفا برایم کمک کنید اگه بیرون بهانه برم ردمرز میکنند شما ره خدا کمکم کنید

    1. سلام مجدد، شماره ای که در پیام قبلی درج کردم را حتما تماس بگیرید، ان شاالله که نتیجه مثبتی را از آن دریافت نمایید، در ضمن ایمیل خود را چک کنید و یا در همین صفحه شماره تماس خود را درج نمایید، من در مورد شرایط شما با مدیریت مجموعه خودمون صحبت کردم ان شاالله اگر موافقت کردن در همین مجموعه ما تا زمانی در ایران ساکن هستید می توانید مشغول به کار شوید، و کسب درآمد داشته باشید تا بخشی از مشکلات شما حل شود.

      1. Hallo, guten Abend.
        My name is Zarmina. I am a member of the Afghan military. Ich erfüllte meine Pflicht im Sicherheitskommando der Provinz Jawzjan in Afghanistan. Ich arbeite seit neun Jahren in einem Regierungsbüro. I live in Iran now. Die Taliban suchen nach mir. Sie haben mein Haus angezündet. Mein Mann was also a soldier and was killed by the Taliban. Im Moment lebe ich mit meinen vier Kindern im Iran, bitte helfen Sie mir
        Mit all meinen Werken war das so
        As opposed to the Taliban and as opposed to terrorist activities, I received multiple death warnings

  3. سلام من 23 سالمی متاهیل استم و یک فرزند دارم و میخواهم به کشور کانادا مهاجرت کنم من از افغانستان استم بخاطر وضع افغانستان به ایران آمدم برای یه لقمه نان و هالا هم اینجا نمیزارن نون حلال بخوریم حتا اگه بخواهیم برای کار از خانه بیرون بریم میگیرن و رد مرز میکنند شما ره خدا به کمک ما برسید من حتا ویزه هم ندارم لطفا لطفا خود تان وضع ایران که میبیند با مهاجر افغانی چی رقم برخورد می‌کنند لطف لطفا کمکم کنید

    1. سلام وقت بخیر، من شماره اداره مهاجرتی اصطهباناتی را واقع در میدان ونک ‌.خیابان ملاصدرا .بعد از پل کردستان .پلاک ۹۰ .طبقه دوم قرار دارد را برای شما در جواب همین کامنت درج می کنم، این موسسه به صورت تخصصی روی مهاجرت به آلمان فعالیت می کند، و با توجه به این که دولت آلمان نیز برای پذیرش اتباع افغانی اعلام آمادگی کرده است احتمالا شما هم شانس اخذ ویزای این کشور را داشته باشید، برای این منظور با شماره 071-91009797 تماس بگیرید که شما را راهنمایی کنند.

        1. سلام وقت بخیر، اداره مهاجرتی اصطهباناتی را واقع در میدان ونک ‌.خیابان ملاصدرا .بعد از پل کردستان .پلاک ۹۰ .طبقه دوم یه صورت تخصصی روی بحث مهاجرت به کشور آلمان کار می کند، شماه تماس این مجموعه هم 071-91009797 که میتونید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند، ضمنا ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی هم که در ابتدای مقاله درج شد germany.info/nyappointment که حتما مشخصات خودتون رو همراه با شرایطی بدی که دارید رو به همین نشانی اینترنتی ایمیل کنید، ان شاالله که بزودی جواب خواهید گرفت، باز هم اگر سوالی داشتید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت بپرسید.

        1. سلام دوست عزیز وقت بخیر، پیامتون زیاد واضح نیست، لطفا مجددا درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

    2. سلام من ۴۰سال دارم و دو دختر وهسر
      یک سال و نیم هست.که قاچاقی با خانواده ام به ایران آمده ام من یکی از نظامیان پیشین هستم ومیخواهم به‌ کشور کانادا مهاجرت کنم از خواهشمندم که‌ من را کمک نماييد وضعیت ایران برای افغانستانی ها خیلی بد هست شما خودتان میبینید

    3. سلام من یک فرد مهاجرم دارای سه فرزند دختر ۱۹.۱۷.۱۵ساله خودم سنگکارم وضعیت زندگیم خوب نیست کمر درد دارم فکر کنم سیاتیک باشه وتازهگیا هم آرتروز گردن گرفتم داره بهم سخت میشه واز سر کار که بر میگردم کلن گیج و منگ میشم یعنی یه جوری که همه کارام رو انجام میدم ولی روزای جمعه که تعطیل هستم تازه میفهمم دورو برم چه خبره نمی‌گم کار نمیکنم کار میکنم ولی سخت…اگه راهی هست برا مهاجرت ممنون میشم

    1. سلام، تمامی مشخصات خود را به نشانی درج شده برای ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی ارسال نمایید، شما باید مشخصات خود را به این نشانی germany.info/nyappointment، تا اداره مهاجرت آلمان پی از انجام بررسی های لازم درخواست پناهندگی شما را بررسی نماید.

    1. یک هزارو سه صدو نود هشت من وپسر امو یم در ولایت بغلان بینی درگیری تلیبان ودولت روخداد وگلوله از سمتی دولت شیلک شد به پسر امو یی من اسابت کرد واو از بین رفت وپدر وبرادر اون بعد از مرگی او در خانه من همله کرد ومن را یک چاقو زد بدستی چپم ودوباره مردی تهتید قرار گریفتم تاکی من از خانه شب فرار کردم وبعد مجبور شودم قاچاق واریدی ایران شودم وبعد از مرگی او باز هم بخانه من هم له کردودستی همسر من را با چاقو زد ودوباره گوفت بشوهر خود زنگ بزن تابیایه ومن نرفتم و دوباره بر دستی همسر من آبی جوس انداخد ودستی او سوختاند ومن در ایران هستم خانه وادعم در افغانستان هست ومن خلی نگران هستیم ودر ایران برگه سر شماری دارم ولی موته عسی فانه او ارزیش ندارد ولوتفن بدر خاستی من توجو کونید ومداریک لازیم هم دارم ومن همین الان در وضعیت سخت بسر میبرم واگر منو افغانستان بفریسته کوشته خاهم شود لوطفن من وخانه واده ام را نیجاد دیهد من مونتزیر جواب شوما خاهم بود

  4. سلام وقت تان بخیر
    من 40سال دارم یک سال پیش از افغانستان به‌ ایران آمده ام ودو دختر وهمسر دارم من یکی از نظامیان پیشین هستم و از شما کمک میخواهم که من و خانواده ام را به کشور آلمان بفرستید

  5. سلام عرض ادب من محمد هستم از افغانستان 19سالم من شرایط زندگیم در ایران خیلی بد هست من کسیروندارم همه خوانوادم در جنگ های اخیر افغانستان گشته شده لطفاً لطفاً من را راهنمایی کنید باتشکر شماره تلفن هم09228781084

    1. سلام ‌وقت‌بخیر‌من‌دانشجو‌هستم پدرم اعتیاد دارد تعداد خانواده من ۷نفر است زندگی در ایران خیلی سخت است از شما خواهشمندم ما را کمک کیند تا به آلمان مهاجرت کنیم خیلی ممنون از شما بزرگوار

  6. سلام ‌وقت‌بخیر‌من‌دانشجو‌هستم پدرم اعتیاد دارد تعداد خانواده من ۷نفر است زندگی در ایران خیلی سخت است از شما خواهشمندم ما را کمک کیند تا به آلمان مهاجرت کنیم خیلی ممنون از شما بزرگوار

  7. سلام من رومل حبیبی هستم دارای ۳ فرزند ما ۹ سال در ایران زندگی می‌کنیم من خودم پاسپورت اقامتی دارم همسرم کارت آمایش داره اما من را بااین که مدرک دارم چند بار منو رده مرز کردن و مدرکم رو در راه گم کردم ودختر بزرگم که ۷ سال داره رو نتوستم مدرسه بزارم بخاطر مشکلات مالی از توان من بالاست من از شما مارا به یک کشوری ببرید که بچه هام بتونن تحصیل کنن ودرس بخونن چون واقع من شرمنده بچه هام نشم من با خانواده فقط میخوام از ایران بریم هر کشوری که باشه بجز ایران ممنون

  8. سلام وقت بخیر مسیح الله محمدی استم از افغانستان فعلا ساکن ایران من در افغانستان وظیفه داشتم وقتی افغانستان سقوط کرد من مهاجر شدم به ایران من در افغانستان جانم در خطر بود غیر قانونی به ایران فرار کردیم جانم ده خطر است میترسم مه رد مرز نشم خدای ناخواسته از شما میخواهم برم کمک کنین تا من برم به کشور المان کارت هویت دارم ده افغانستان است هر وقت خواستین برتان میفرستم فقط برم یک چاره پیدا کنین لطفا خواهش میکنم شما یک کمک کنین من خوبی شماره فراموش نخواهم کرد وسلام

  9. سلام من به افغانستان پولیس ملی بودم تا وقت که حکومت افغانستان سقوط کرد به نظام افغانستان در حال وظیفه بودم بعد از سقوط حکومت به کشور همسایه ما ایران پناهنده شدم به خاطر اینکه چون من اهل یکی از دهات بودم که به ده کیلو متری خانه ای ما طالبان وجود داشت و همچنان مرا میشناختن چندین بار برایم اخطاریه فرستادن میگفتن نظام حکومت را استفا بتی بیا با ما جهاد کن چونکه من به حرف شان اعتنا نکردم بعد از سقوط حکومت دنبالم بودن دستشان می افتادم مرا میکشت مجبور شدم زن و بچه هایم را گرفتم پنهانی و از راه قاچاق با یک قاچاقبر گاهی پیاده و گاهی سواره از راه بیابان خودم را به ایران رساندم و مدتی کارگری کرده پول قاچاقبر را دادم فعلا در ایران هم جانم به خطر است چون پاه طالبان به ایران هم کشیده از شما خواهشمندم برایم کاری کنید بااحترام

  10. سلام من یک فرد مهاجرم دارای سه فرزند دختر ۱۹.۱۷.۱۵ساله خودم سنگکارم وضعیت زندگیم خوب نیست کمر درد دارم فکر کنم سیاتیک باشه وتازهگیا هم آرتروز گردن گرفتم داره بهم سخت میشه واز سر کار که بر میگردم کلن گیج و منگ میشم یعنی یه جوری که همه کارام رو انجام میدم ولی روزای جمعه که تعطیل هستم تازه میفهمم دورو برم چه خبره نمی‌گم کار نمیکنم کار میکنم ولی سخت…اگه راهی هست برا مهاجرت ممنون میشم

    1. سلام خسته نباشید خدمت شما من سال ۹۶ از آلمان دیپورت کردم خودمو اومدم افغانستان به خاطره مشکلی که داشتم از افغانستان اومدم ایران قاچاق الان ميتونم از طریق سفارت آلمان اقدام کنم ممنونم راهنماییم کنید

      1. سلام من جبار میرزاهی هستم از سفارت المان کمک میخوام از وقتی گه طلبان افغانستان ومدم. منم با همسرم و ۲ تا فرزندم ایران ومدیم. زندگی ما در افغانستان در خطر هست. من ۲۰ سال ملی اوردو بودم. همه زمینای ما گرفت. دادشم گشته طلبان. از بدبختی ومدم از سفارت المان خیلی ممنون. میشم

  11. سلام من مصطفی 16 ساله هستم لطفا برای من کمک کنید تا به المان بروم من 2سال شده از افغانستان به ایران امدم یک فوتبالیست استم در ایران هیچ امکانات نيست کی به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید میخوام برم به آلمان آن جا به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید

    1. سلام مسلم هستم فعلآ در کشور ایران هستم پس از سقوط حکومت اومدم ایران و بسیار شرایط بدی قرار دارم بابای من هفت سال پیش فوت کرد 18, ساله هستم خرج 6نفرو میدم 😭 امید است هرچی زوتر درخواست منو قبول کنید 🙏🙏

  12. من مصطفی 16 ساله هستم لطفا برای من کمک کنید تا به المان بروم من 2سال شده از افغانستان به ایران امدم یک فوتبالیست استم در ایران هیچ امکانات نيست کی به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید میخوام برم به آلمان آن جا به فوتبال خود ادمه دهم لطفا کمکم کنید خیلی ممنونم از شم لطفا برای من کمک کنید 🙏🙏

  13. سلام من نوید انوری هستم در ایران زندگی می‌کنم و مشکل مالی دارم پدرم تکلیف اعصاب داره و در افغانستان زندگی می‌کردیم و پدر بزرگم که فوت شد پدرم تکلیف اعصاب گرفت و تشنجی داره و داداش بزرگم نکلت زبان داره

  14. سلام من افغانی هستم با خانمم تنها زنده گی میکنم شرایط مالی خوبی هم ندارم که اینجا باشم افغانستان هم خیلی شرایط خراب شده خواهشا اگر میشه کمک کنید که برم آلمان

  15. سلام من افغانی هستم با خانمم تنها زنده گی میکنم شرایط مالی خوبی هم ندارم که اینجا باشم افغانستان هم خیلی شرایط خراب شده خواهشا اگر میشه کمک کنید که برم آلمان

  16. سلام من افغانی هستم با خانمم تنها زنده گی میکنم شرایط مالی خوبی هم ندارم که اینجا باشم افغانستان هم خیلی شرایط خراب شده خواهشا اگر میشه کمک کنید که برم آلمان

  17. سلام من افعانی هستم در افغانستان سرباز بودم دگ نمتونم برگردم طالبان منو میکشه چون پولیس بودم میخوام برم آلمان

  18. سلام من فاطمه یوسفی هستم من ده ارتش افغانستان کار می‌کردم حالی به ایران زندگی می کنیم

  19. باسلام واحترام ..
    عبدالااحمد غفوری هستم نظامی دولت پیشن افغانستان باسقوط نمودن نظام افغانستان من همسرم وفرزندازرای قاچاق بامشکلات دشوارخودم رارساندم ایران واعلان هم دوچاره مشلات زیاد میباشم حتانمیتونم سرکار برم که حداقل درآمد داشته باشم برای رفع مشکلات خویش
    دراینجاحفظ جان من وخانواده درخاطر میباشد افرادبدون مدارک هستیم اگردیپورت افغانستان شوم باازدادن جان من وخانواده ام میشود ..به کمک تان نیازدارم

  20. سلام احترام ببخشید من اتباع افغانستانی هستم پسرم 18 سالمه که پدرم در دولت قبل از طالبان سرباز بوده وتالبان که افغانستان به دست گرفتن پدر منو کشتن
    ومنم قاچاقچی به طرف ایران آمدم و الان مادر وبا 2تا برادر کوچکم در افغانستان هستن و منم در ایران به سختی خرج مادر و برادرامو میدم من از دولت آلمان درخواست پناهندگی دارک لطفا به من کمک کنید تشکر

  21. سلام من 26ساله وهمسرم 30ساله زندگی ما در ایران خیلی سخته یک دختر3ساله دارم برادرشوهرم در آلمان زندگی می‌کنه میشه کمک کنم مابریم اونجا09381466023

  22. سلام من یک دخترم(دانشجو) ۱۲پاس هستم مدرسه رو تمام کردم و میخواهم ادامه تحصیل بدهم که بخاطر شرایط نادرست افغانستان نمیتونم ادامه بدم افغانستان به دخترا حق نمیدن ایران هم برای مهاجرین اتباع حق دانشگاه رفتن رو نمیده و ازین رو تصمیم دارم که مهاجرت کنم به کشور المان و لطفا در
    این زمینه برام کمک کنید میخوام درس بخونم سربلند بشم و اینده روشنی برای خودم داشته باشم و هزار بار متاسفم که خانوادم حمایت نمیکنه لطفا کاری کنید که کیس پناهندگی بندازم به کشور المان در کور ایران از تمام حقم محرومم و در خیلی موارد محدود هستم ک نمیتونم کاری رو انجام

    1. سلام من جبار هستم از وقتی طلبان ومد افغانستان من باهمسر م دو تا فرزند م ومدیم ایران از بدبختی همه زمینای ما رفت. دادشم گشته طلبان من ۲۰ سال ملی اوردو بودم. الان زندگی خیلی خیلی سخته برای من. ایران. جایی خوبی نیست برای افغانها خیلی خیلی ممنون میشم از سفارت المان ب ما کمک کن

  23. سلام میخوام درخواست بناهندگی بدم لطف کنین بگین چجوری درخواست بدم که واقعا به گوشتون برسه که واقعا نیاز به این کمک بشردوستانه تون دارم

  24. سلام من درخواست ویزای آلمان را دارم من از افغانستان هستم لطفا کمک کنین پدرم معلم بود افغانستان امدیم ایران الان شرایط ما خیلی سخت هست من پاسپورت دیگه وقت ندادن بدون مدارک زنده‌گی میکنم بچه هام را نمیزاره به مکتب نمیگیره ایران کسانیکه مدارک ندارد رد مرز می‌کند پس به افغانستان لطفا کمک مان کنین من با خانواده ام هستم دو پسر کوچیک دارم دو خواهر و خانم ام و هر دو خواهرم حق تحصيل ندارد میخواهد تحصیل کنن

  25. Dear Sir/Madam,

    I am writing to formally request your consideration for a Humanitarian Aid Visa for myself, Jawid Amiri, and my family members – Suhila, Seyam, Sunila, Sela, Seyar, Mohammad Aslam, and Bibi Amina. The purpose of this application is to seek refuge and safety in Canada due to the imminent threats we face in our home country.

    I have been a professional singer for over 12 years, having dedicated my life to the art of music. Unfortunately, my pursuit of this passion has led to repeated warnings from the Taliban for singing songs, putting not only my life but also the lives of my family members at risk.

    I completed my school education at Nasratullah Shaheed High School, demonstrating a commitment to education and personal development. However, the escalating threats and danger we face have compelled me to seek asylum in Canada, where I believe we can rebuild our lives in a safe and supportive environment.

    I kindly request your compassionate consideration of our case and the granting of a Humanitarian Aid Visa to provide us with an opportunity for a secure and peaceful life in Garmany Your assistance in this matter would mean the world to me and my family, and we sincerely hope for a positive outcome.

    Thank you for your time and understanding.

    Sincerely,

    Jawid Amiri

  26. وحید احمدی گفت:
    دسامبر 25, 2023 در 9:23 ب.ظ
    من یک افغان هستم من با زنم وپنج تا فرزندان دانم یک زنده گی سخت داریم مابه کمک نیاز داریم ما بعدسقوط افغانستان فرار از دست طالبان به ایران امدم الان هم در یکی از خانه های کرایی زندگی میکنم وزندگی بدرستی پیش نمیرودمن و فرزندان دانم بی سرنوشت هستم برای ادامه تحصیل فرزندان دانم میخایم کی ادامه تحصیل دریکی از کشور ها ادامه بدن من اینجا جونم ده خاتر هست من اینجا نه میتانم کار کنم نه میتانم کی زنده گی من اگر بخایم کی بیرم سری کار دیپورت به افغانستان میکنه مهم نه میتانم کی بیرم افغانستان چون کی جنگ هست از افغانستان قاچاق به ایران آمدم لطفا به ما کمک کنید و مشکلات ماره جیدی بیگیرن و دست ما ره بیگیرن و به ما کمک کنید من از دولت آلمان میخایم کی لطفا لطفا به ما کمک کنید ما به کمک شما نیاز داریم باتشکر

  27. سلام من یک فوتبالیست هستم که از افغانستان فرار کردم به ایران از سفارت المان درخواست پناهندگی میکنم

      1. سلام من شفیق سیدی هستم یک افسر پلیس بودم درحکومت جمهوریت تحت تعقبامارات اسلامی هستم فعلا از افغانستان آمدم به کشوری ایران میخوام خودمو از ایران به کشور آلمان پناینده بسازم از دفتر سازمان ملل شهر تهران میخوام برای من کمک همکاری نماید

  28. سلام من شفیق سیدی هستم یک افسر پولیس دوره جمهوریت افغانستان هستم وزیت مان در افغانستان بسیار خوب نبود هرلزه از طرف طالبان در خطر بودیم الان آمدیم کشوری ایران میخوان جمهوری فدرال آلمان پنایندی گی ما ره بپزی

  29. خانم / آقای عزیز، من می نویسم تا رسماً درخواست ویزای کمک های بشردوستانه را برای خودم، جاوید امیری و اعضای خانواده ام – سهیلا، سیام، سونیلا، سیلا، سیر، محمد اسلم و بی بی آمنه داشته باشم. هدف از این نرم افزار جستجوی پناه و امنیت در کانادا به دلیل تهدیدات قریب الوقوع ما در کشور خود است. من بیش از 12 سال است که یک خواننده حرفه ای هستم و آهنگهای مرازیر نام جاوید نجرابی درچینل یوتوب تماشاکرده میتوانید زندگی خود را وقف هنر موسیقی کرده ام. متأسفانه، پیگیری من برای این اشتیاق منجر به هشدارهای مکرر طالبان برای خواندن آهنگ ها شده است و نه تنها جان من، بلکه جان اعضای خانواده ام را نیز به خطر می اندازد. من تحصیلات مکتبی خود را در لیسه نصرت الله شهید به پایان رساندم و تعهد خود را به آموزش و توسعه شخصی نشان دادم. با این حال، تهدیدها و خطرهای فزاینده ای که با آن روبرو هستیم، مرا وادار کرده است که در کانادا پناهندگی بگیرم، جایی که معتقدم می توانیم زندگی خود را در یک محیط امن و حمایتی بازسازی کنیم. من با مهربانی از شما درخواست می کنم که با دلسوزانه پرونده ما و اعطای ویزای کمک های بشردوستانه فرصتی برای یک زندگی امن و صلح آمیز در کشور آلمان فراهم شود. کمک شما در این زمینه برای من و خانواده ام ارزشمند خواهد بود و ما صمیمانه به نتیجه مثبت امیدواریم. ممنون از وقت و درک شما. خالصانه، جاوید امیری

  30. سلام من یک افغان هستم پسری سه سال فلجی مغز دارم دکتر جوابم کرد که ما برايش کاری نمی توانیم کنیم وه یک دختر سالم دارم چهار سال دارت وعض

  31. من فعلا در ایران پناه آوردم آدرسم تهران اسلام شهر چهار دانگه شهرک گلشهر خیابان لطفی کوچه آزادی پلاک۵۷

  32. سلام فراوان برای دولت آلمان
    نام من حمید یوسفی دارای ۲فرزند ۱خانم می‌باشم از دلت آلمان خواهانم که امشب خیلی شرمنده خانوادم شدم با چشم پر از اشک به شما پیامی ارسال میکنم من هر روز میمیرم و زنده میشوم توری شده که بچه هایم افسرده گی گرفته خانمم عصبی شده تحمول زنده گی کردن را ندارد.در بار اقدام به خود کوشی کردان شما خواهانم به این شب پر از برکت وخداوند متعال که اشکم را می‌بیند سخنی پر از اشک مینویسم از شما خواهانم که دوباره زندگی ام را دوباره به من برگردانید ما زوج عاشق بودیم خیلی طالبان شرایط را به ما سخت کرد لطفا صدایم را به بالا برسانید وسخت به کمک شما احتیاج دارم لطفا درکم کنید واگذاری خانواده ام را از دست بدم التماس موفقیت میکنم برایتان آرزوی دیدار

  33. سلام من رحمت ولد علی یاور بریدمل تولی خنثی سازی ماین کندک ۴ لوای ۴ قول اردوی ۲۰۵ اتل در سال ۱۳۹۹/۹/۱۰در اردوی ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان در ولایت ارزگان تا اینکه دولت قبلی توسط گروه طالبان سقوط نمود ایفای وظیفه مینمودم بعد از اینکه دولت سقوط کرد جانم در معرض خطر واقع شد من مجبور شدم به کشور ایران پناهنده شوم فعلأ در ورامین تهران زنده گی میکنم وکشور ایران هیچ گونه برنامه برای مهاجرین افغان که جانش از طرف گروه طالبان در معرض خطر است ندارد وممکن است که ما را دوباره به افغانستان بر گرداند بناء از دولت آلمان عاجزانه خواهشمندیم که در حصه انتقال وثبت در گروه مهاجرین با ما کمک وهمکاری لازم نماید وبعید از لطف تان نه خواهد بود

  34. سلام من ۳۰ سالمه و خانومم و۲ پسر زیر دو سال دارم میخوان مهاجرت کنم آلمان وضعیت زندگی کردن در ایران سخته نمیتونیم از دولت آلمان عاجزانه خواهشمندم کمکمون کنه ممنون

    1. سلام من سخت در شرایط بد قرار دارم اگر کمک یا رهنمایی از دستت تون برمیاد دست برادر تان ره بگیرید من از بخش اینجینری برق فارغ شدم فعلا نظر به شرایط خراب امدم تهران ایران با فامیل در شرایط سخت قرار دارم

  35. سلام من محمدرضا ۳۰ساله خانوم و۲ تا پسر زیر دو سال دارم میخوان مهاجرت کنم آلمان وضعیت زندگی کردن در ایران سخته نمیتوانیم از دولت آلمان عاجزانه خواهشمندم کمکمون کنه ممنون

    1. سلام من میخواهم که به جرمنی بروم من فیلا در افغانستان استم من برایی کارویار ترکیه قاچاق رفتم می خواستم که در ترکیه کار کنم یک سال در ترکیه کار کدم بعدا از طرف پولیس دیپورت شدم به خاطر اینکه من از ترکیه دیپورت شدم که من قاچاق رفته بودم بعدا به افغانستان من را روان کرد من فیلا در افغانستان استم وضعیت من خیلی خراب است این جا بی کار آستم این خاطر من می خواهم که به جرمنی بروم و آن جا کار کنم تا وضعیت اقتصادی من خوب شود خیلی دست من تنگ است در خانه هم من را می گوید که برو کار کو اما کلی روز میگردم کار یافت نمی شه منتظر جواب شما استم ممنون
      ایمیل آدرس afghanhamidullah10@gmail.com
      با احترام حمیدالله عبدوخیل

  36. سلام من لطیفه علیزاده متولد1372/2/14 هستم اصالت افغانی ولی مقیم ایران هستم من قبلا یک ازدواج ناموفق داشتم و بخاطرنداشتن تعادل روانی از همسرم جداشدم جای برای زندگی ندارم و ب خانه خواهرم پنا آوردم ک بخاطر وجود من احتمال از بین رفتن زندگی خواهر هم هست چرا ک دعوا هایشان بخاطر وجود من شروع شد از دولت آلمان تقاضا دارم ک هر گونه کمکی ک میتوانند بهم بکنند

  37. سلام علیکم من روینا سلطانی استم من ارایشگر استم اما فعلآ نمیتوانم کار کنم به بسیار مشکلات روبرو استم وقتی طالبان امد بعد از یک همه ارایشگاه ها بسته شد دیگه نتوانستم کار کنم رزق روزی پیدا کنم بخاطر که از حق خود استفاده کنم طالبان برم حمله کدن نتوانستم دگه کار کنم بعدآ زیاد اخطار میدادن که کار نکنین مام مجبور شدم نقل مکان کنم از یک منطقه به منطقه دیگر اما کم کم پت کار میکدم تاکه سرم فهمیدن مام نتوانستم به افغانستان باشم یک 15 روز میشه پاکستان امدم شوهرم همرای بچیم گرفته اما اینجه مشکلات مه زیاد تر شده جای بود باش ندارم خرچ مصرف ندارم نمیفهمم چی کنم فقط حیران ماندیم لطفا کمکم کنین همرایم همکاری کنین

  38. سلام علیکم روینا سلطانی استم یک ارایشگر مه خودم شوهرم بچیم فعلا به پاکستان استیم 15 روز میشه مه از دست طالبان فرار کدیم دوکان را بسته کدن دگه نتوانستم کار کنم چند بار پت باز کدم اما گیر امدم از افغانستان مجبور به فرار شدم لطفا اینجه کسی را ندارم نمیشناسم زندگیم به بسیار سختی تیر میشه لطفا کمک ما کنین

  39. با سلام درود خدمت شماا اسم جنیدالله پسر ۲۲ یا هم ۲۳ دقیق تاریخ تولدم یادم نیست من یک پدر مادر پیر دارم در گشور ایران ساکن بودم بعد چند مدت دیبورت شدم با آمدن طالبان زنگی خیلی سخت شدبرام کار ندارم از دست طالبان ب مثل یک زندانی در خانه ب سر میبرم خلییی سخت است زنکی برام

  40. سلام محترم من می‌خواهم برم آلمان وضعیت افغانستان خیلی خراب است کار بار نیست یک سال میشه بیکار هستم پیش از این در ترکیه بودم از ترکیه دیپورت شدم فعلا وضیع اقتصادی من خیلی خراب است

  41. سلام من محمد بارگزهی هستم از جنگ طلبان و مدم ایران طلبان پسر م شهید کرد ه از سفارت آلمان خیلی خیلی ممنون میشم

  42. سلام‌ عرض‌ ادب‌ من‌ یک‌ نظامی‌ پیشین‌ افغانستان بودم‌ و‌ در‌ حال‌ حاظر در‌ ایران‌ بسر‌ میبرم‌ چون‌ از‌ سوی‌ طالبان تحدید شدم‌ و‌ از‌ کشو‌ آلمان‌ خواهش مندم‌ کمکم‌ کنید

  43. سلام من یک خانم بی سر پرست استم ۵ سال میشه ده ایران زندگی میکنم شوهر ندارم دو خبر دارم یک نیم سال میشه شوهرم فواد کده خودم نمیتانم کار کنم اینجا رفتم ده دفتر سازمان ملل میگه ما نمیتانم کاری بکنیم لطفا کمک کنین به کمک شما نیاز دارم

  44. سلام من ۵ سال میشه ده ایران زندگی میکنم یک سال نیم میشه شوهرم فواد کده دودختر دارم زندگی خیلی سختی دارم ده خانه خواهرم زندگی میکنم لطفا کمک کنین میخوام از ایران برم

  45. با سلام من یک افغان استم ۵ سال میشه ده ایران زندگی میکنم یک نیم سال میشه شوهرم فود کده دو دختر دارم ده خانه خواهرم زندگی میکنم میخوام درخواست پناهندگی بدم چیکارم لطفا کمک کنین زندگی خیلی سختی دارم به کمک‌ شما نیاز دارم

  46. اسم محمد مشتاق
    اسم فامیلی قریشی
    فعلا ایران تهران زنده گی میکنم اینجینری برق خوندم

  47. باسلام من یک دختر افغان هستم۲۵ساله هستم من در زندگی ام خیلی سختی کشیدم الان هم پدرم جانم از دست دادم ام ومن با مادرجانم ودو خواهرم زندگی میکنم ومادر جانم خیلی مریض هست خیلی زندگی ما سخت میگزره لطفا کمکم کنید میخواهم از ایران پناهندگب بدهم لطفا کمکم کنید زندی ما خیلی سخت میگزره من له کمکم شما نباز دارم

  48. صفی الله قاسمی. 8سال افسر بودم به دولت قبل ی خدمت کردم درخواست پناهندگی دارم ایران میخاد مارا بیرون کنه من اگر بفرست طالبان منا میکشن داداشم کشتن

  49. صفی الله قاسمی این نشانیsfyallhqasmy114@gmail.com ایمیل من است درخواست پناهندگی دارم 2دختر
    دارم
    09034142466 خانم

  50. سلام من ذبیع الله احمدی هستم ازفغانستان هستم من هفنت نفرهستم که یک دختردارم چهار پسر که هریکی اسم شان هست مسیع لله احمدی ذکرالله احمدی ی مطیع الله احمدی ربیع الله احمدی خانم من مژگانن حمدی من دردولت جمهوری درمن پلیس ویژه بودم اروقت که افغانستان به دست طلبان افتاد همه کسان که درنظام بودن همش بی سرنوشت شدن همه نظام یان را تهدید میکند هرشب پشت درخانه من میایت ومن ازسردیوارخانم فرارمیکردم بلاخره پسرم راگرفتن باخودبوردن خلی لت کوب کردن تاکه مرا به دست بیارن بلاخره نشت من رفتم خوده برایشان تسلیم کردم وپسرم را رهاکردن ومراهم خلی لت کوکردن گفتم بگوکجاماندی وساویل نظامی را من هرچی گفتم که ماهمه چیرهاراتسلیم کردیم باورنمیکردن آخرنشد ازطریق وکیل گذرمن به زمانت رهاشدم من همرای فامیل آمدم ایران هستم درایران هم بی سرنوشت ماندم ازشماخوایش میکنم دباره من وفامیل من یک درخواست من قبول کنید شما رتماس 09938662139 بااحترام ذبیع احمدی

  51. سلام روز شما بخیر من میتونم با پاسپورت ابمل کنم برای پناهندگی در المان
    و چی جوری این کارو کنم ممنون میشم

  52. سلام من خانم محمدی هستم 27 سالم است بیکار من مهاجر افغان هستم به ايران مهاجر شدیم با فرزندانم پول درس بچه ماندم حتا بری نان پول ندارم لطفاً کمکم کنی میخام دوباره برگردم افغانستان که پول کرایه تاکسی ندارم افغانستان خانه یک سر پناهی ندارم لطفاً کمکم شوهرم مهندس برق صنعتی هست الان بیکار است توی خانه نشسته است من نمی دونم چه کار کنم لطفا کمکم کنیم شرایط زندگی برای بچه سخت شده منم مر یض شدم

  53. سلام من ساجد علی هستم سرباز قطعات خاص امنیت میلی جمهوری اسلامی افغانستان بودم ۳ سال خدمت کردم در این خدمت با قطعات خاص امریکا و پولند وظیفه اجرا کردم بعد از سقوط دولت میخاستم که فرار کنم از افغانستان طالبان مرا دستگیر کرد و حدود ۱۰ ماه در زندان به شکجنه بسرم بوردم سوال شان این بود که تو چرا با امریکایی و پولند وظیفه اجرا کردی میخاستند مرا به قتل برسانن وقتی از زندان آزاد شودم فرار کردم امدم ایران هستم از دولت کانادا میخام که کمکم کند.

  54. باسلام من سیما هستم از دوازه ماه هست داخل ایران زندگی می کنم منتظر انترو ما هستم و هچ خبری از ان نست من کیس پیواست دارم شوهرم المان است ،خواهشن با برای ما همکاری کنید از منتظر ماندن حوصلی نمانده دیگه تا چی وقت منتظر باشیم الان ویزه مه هم تمام شده انجا دیگه تمدید نمی کند اخر چی کار کنم اگر افغانستان برم طالبان تهنا نمگزان بریم ویزه گزفته بیام بعد در ایران جرمه مگرن نمی توانم پرداخت کنم خواشن مشکلم خلی جدی هست با ما هم کاری کنید خواهشن من تنها استم مهاجر تنها در ایران بسیار سخت هست وقعا ایراناها هم عزیت می کند از شما خواش می کنم که با ما هم کاری کنید تشکر از شما

  55. سلام وقتتون بخیر من یک جوان دانشجو استم فعلآ ایران استم در شرایط بدی قرار دارم

  56. سلام من صفی الله محمدی هستم در ریاست امنیت ملی بودم وقتی افغانستان سقوط کرد ما به میدان هوایی کابل رفتیم در آنجا پسر پنج ساله ام شهید شد و به ایران مهاجرت کردیم و الان در ایران دو سال است که مهاجر هستیم من چهار فرزند مدرسه ای دارم به دلیل نداشتن برگه سرشماری بچه های مرا در مدرسه نمیگیرند من بخاطر تهدید های طالبان به ایران آمدم من در ایران در مغازه با حقوق ۵میلیون کار میکنم ۳میلیون برای کرایه خانه میدهیم و الان زندگی در ایران خیلی دشوار هست هر روز حداقل ۳یا۴نفر را میدان تره بار میبرند از ترس بعضی وقتها سر کار نمیام از دولت فدرال آلمان خواهشمند هستم که درخواست مرا قبول کند ممنون ۰۹۳۷۵۶۸۱۸۳۹

  57. سلام من صفی الله محمدی هستم در ریاست امنیت ملی بودم وقتی افغانستان سقوط کرد ما به میدان هوایی کابل رفتیم در آنجا پسر پنج ساله ام شهید شد و به ایران مهاجرت کردیم و الان در ایران هستیم من چهار فرزند مدرسه ای دارم به دلیل نداشتن برگه سرشماری بچه های مرا در مدرسه نمیگیرند و جان خودم به دلیل تهدید طالبان به ایران مهاجرت کردم الان در مغازه با حقوق ۵میلیون میگیرم و ۳میلیون کرایه خانه میدهیم الان در ایران زندگی خیلی دشوار هست من از دولت فدرال آلمان خواهشمند هستم که درخواست مرا قبول کند ممنون ۰۹۳۷۵۶۸۱۸۳۹

  58. سلام پرمینه هستم از ولایت فراه تولد ۲۰ سالمه ایران ومدم ۲تا فرزند دارم وقتی که طالبان افغانستان ومد آرایشگاه من آتش زد الان ایران زندگی خیلی سخته از سفارت المان خایش میکنم ب ما گمگ کنه شوهرم گم خونی شدید داره

  59. سلام من یک افغان هستم‌ که از کودکی مهاجر و ای بیدونی آینده و احداف نامعلوم دارم رنج میبرم من بچه بودم در پاکستان به دنیا آمدم و بعد ۷ سال به افغانستان آمدم و بعد ۱۸سالگیم در افغانستان کابل پدرم را از دست دادم پدرم شهید شد در نظام پیشن افغانستان در ولایت هلمند بعد یک سال افغانستان سقوط کرد در دست طالبان دیدم که نه کار است و نه آزادی مجور شدم که مهاجر کنم که کشور ایران و مادرم با ۴ تا برادرم از دنگ دستی ماندن در افغانستان کابل الان خدم مدتی دو سال می‌شود که ایران شهر مشهد استم غیرقانونی دارم زنده‌گی میکنم و احتمالش است که هر لازم از طرف پول ایران دوباره به افغانستان برگردانم اومید وار که دولت آلمان برای من با خانوادم درخواست پناهندگی بدیحد ممنون میشم ۰۹۳۳۷۴۶۰۶۵۷ تواب احمدی

    1. Hello, I am from Afghanistan, I currently live in Iran, I have two children, I also have a nervous disease, I can’t work well in Afghanistan either, because my father-in-law and my uncle were killed by the Taliban, and I can’t live without you.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب