وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

مرکز خرید ایروان

مرکز خرید ایروان

فهرست مطالب

کشور ارمنستان هم جز آن دسته از کشورهایی است که در طی سالیان اخیر به دلیل پیشرفت های ویژه ای که در حوزه گردشگری داشته است، و با توجه به توسعه اقتصادی و توسعه شهر های توریستی این کشور از جمله ایروان، توانسته است که گردشگران بسیار زیادی را از سراسر دنیا و به خصوص از ایران جذب نماید.

به همین دلیل ما در این مقاله آموزشی تصمیم گرفته ایم که بهترین مراکز خرید ایروان و همچنین جاهای دیدنی و مراکز خرید ارمنستان را به شما معرفی نماییم.

مرکز خرید ارزان در ایروان
مرکز خرید ارزان در ایروان

مرکز خرید ارزان در ایروان

در بخش زیر چند نمونه از بهترین مراکز خرید و مراکز تجاری ایروان و مراکز خرید ارزان قیمت در ارمنستان را که مورد علاقه اکثر گردشگران است، و محبوبیت بالایی در بین توریست های کشور ارمنستان دارد را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید ایروان مال (Yerevan Mall)

مرکز تجاری ایروان مال شامل فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌ها و سینما است، می‌توانید انواع محصولات مد، الکترونیک، کتاب، غذا و سوغات معروف و خوشمزه ارمنستانی را از این مرکز خریداری نمایید، ضمنا مرکز خرید ایروان مال در برخی دیگر از کشور ها نیز شعبه دارد، به عنوان مثال ما مراجعه به صفحه بزرگترین مرکز خرید وان ترکیه می توانید یکسری از شعبات آن را در وان ترکیه مشاهده نمایید.

پاساژ ایروان (Yerevan Vernissage)

مرکز خرید Yerevan Vernissage با بیش از ۵۵۰ مغازه، انواع هنرهای دستی، صنایع‌دستی، آثار هنری، و همچنین سوغات‌های محلی را به فروش می‌رساند، و این پاساژ معروف بیشتر مختص افرادی است که به محصولات سنتی و صنایع دستی علاقه مند هستند.

مرکز خرید دالما گاردن مال (Dalma Garden Mall)

مرکز تجاری دالما گاردن مال به عنوان یکی از مجلل ترین مراکز خرید ایروان دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه معتبر، رستوران‌ها و سالن‌های تفریحی است، این مرکز خرید بیش تر مختص افرادی است که تمایل دارند که از مراکز لوکس و لاکچری برند های معتبر جهانی را خریداری نمایند.

پاساژ Northern Avenue (خیابان شمالی):

مرکز خرید خیابان شمالی ایروان با فضای باز طراحی شده و مکانی مناسب برای پیاده‌روی، خرید و استراحت می باشد، همچنین انواع فروشگاه‌ها و رستوران‌ های اطراف این خیابان جذابیت‌های خاص خود را دارند، که برای توریست ها و گردشگران شهر ایروان بازدید از این مرکز خرید خالی از لطف نمی باشد.

مرکز خرید Armenia Mall (مرکز خرید ارمنستان مال)

این مجموعه فرهنگی و تجاری شامل فروشگاه‌های مد، لوازم آشپزخانه، مواد غذای و سینما سه بعدی است، در این مرککز تجاری پرطرفدار در شهر ایروان انواع کالا ها و خدمات گردشگری ارائه می شود و محلی مناسب برای خرید و تفریح در ایروان است.

مرکز خرید تاشیر ایروان Tashir Mall (مرکز خرید تاشیر مال)

مرکز خرید تاشیر مال در ایروان، بیش از ۲۰۰ فروشگاه، رستوران و سینما دارد، این مجتمع تجاری بزرگ مکانی مناسب برای خرید لباس، وسایل الکترونیکی، کتاب و همچنین لذت بردن از انواع غذاهای بین‌المللی و محلی است.

بازار گوم ارمنستان

مرکز خرید GUM در ایروان با طراحی قدیمی و جذاب، به عنوان یکی از مراکز خرید تاریخی ایروان شناخته می‌شود، در این مکان می‌توانید انواع سوغات‌ی ها و کالاهای محلی را پیدا کنید.

مرکز خرید Rossia Mall (مرکز خرید روسیا مال)

این مرکز خرید با فضای بزرگ و مدرن انواع مغازه‌ها، رستوران‌ها و سینما را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین می‌توانید در اینجا از سرویس‌های رفاهی و تفریحی نیز بهره‌مند شوید، همانند مرکز خرید برج دوقلوی کوالالامپور مرکز تجاری روسیا مال نیز جز مراکز خرید لاکچری محسوب می شود.

مرکز خرید Erebuni Plaza (مرکز خرید اربونی پلازا)

در مجتمع تجاری اربونی پلازا ایروان محصولات متنوعی از انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و سوغات‌ی های ارمنی را شما می توانید با قیمت های مناسبی خریداری نمایید.

مرکز خرید Rio Mall (مرکز خرید ریو مال)

مرکز تجاری ریو مال ایروان بسیار کوچک تر از سایر مراکز خرید در این شهر است، اما با تنوع مناسبی از مغازه‌ها و سالن‌های تفریحی خدمات می‌دهد، این مرکز خرید را می توان از نظر تنوع محصولات با مراکز خرید آنتالیا لارا مقایسه کرد.

در این مراکز خرید معمولاً می‌توانید از خدمات پارکینگ، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و تفریحات مختلف نیز بهره‌مند شوید، از آنجا که ایروان شهری گردشگرپذیر است، مراکز خرید آن نیز برای بازدیدکنندگان و توریست‌ها جاذبه‌هایی ویژه دارند.

بازار هرازدان ارمنستان

بازار هرازدان ایروان ارمنستان نیز یکی از مراکز خرید بسیار پرطرفدار در شهر ایروان ارمنستان است، که این مرکز خرید به دلیل سبک مدرنی که در بحث معماری آن پیاده سازی شده است، توجه گردشگران بسیار زیادی را در شهر ایروان ارمستان به خود جلب کرده است.

در مرکز خرید هرازدان ارمنستان نیز شما می توانید انواع لباس، پوشاک و صنایع دستی ایروان را خریداری نمایید.

خرید پوشاک ارزان در ارمنستان
خرید پوشاک ارزان در ارمنستان

خرید پوشاک ارزان در ارمنستان

پس از معرفی مراکز خرید پرطرفدار و شناخته شده در شهر ایروان، حالا قصد داریم که یکسری از مراکز خرید پوشاک ارزان در ارمنستان را به شما معرفی نماییم.

برای خرید انواع پوشاک و لباس ارزان در شهر ارمنستان شما می توانید در زمان حراج های فصلی به این شهر مراجعه نمایید، و در زمان حراج های فصلی و حراج های قبل از کریسمس شما می توانید از پاساژ ها و مراکز تجاری که در بخش زیر به شما معرفی می کنیم، انواع لباس و پوشاک را با قیمت های ارزان و مناسب خریداری نمایید.

  • بازار مالاتیا یا بازار بنگلادشی ها در ایروان
  • بازار گوم در ایروان
  • بازار هرازدان ایروان
  • مرکز خرید توناواچار در ایروان
  • فروشگاه های اطراف میدان گارگین نژده در شهر ایروان

مراکز خرید ذکر شده جز ارزان ترین مراکز خرید لباس و پوشاک در ایروان هستند، بخصوص این که شما در زمان مناسبی به ارمنستان سفر کنید.

جاهای دیدنی و مراکز خرید ارمنستان

در بخش های قبلی مراکز خرید ایروان را به شما معرفی کردیم، که در این مراکز می توانید انواع برند های معتبر لوازم خانگی، انواع لباس های مارک، و سایر لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

اما در بخش زیر قصد داریم که برخی دیگر از جاهای دیدنی ایروان و ارمنستان را به شما معرفی نماییم که این مکان های گردشگری هم می تواند گزینه مناسبی برای سفر تفریحی شما باشند.

  • صومعه هاقپات
  • میدان جمهوری ایروان
  • موزه تاریخ ارمنستان
  • خانه موزه مارتیروس ساریان
  • موزه یرواند کوچار
  • کلیسای جامع زوارتنوتس
  • دژ اربونی ایروان
  • بازار ورنیساج ارمنستان
  • گورستان یرابلور
  • کاسکاد ایروان (هزار پله ایروان)
  • باغ گیاه‌ شناسی ایروان
  • یادمان نسل‌ کشی ارمنی‌ ها
  • دریاچه سوان
  • صومعه گغارد
  • صومعه تاتو

از ارمنستان چی بخریم

همانطور که می دانید ارمنستان یکی از کشور های بسیار زیبا و یکی از مقاصد گردشگری بسیار پرطرفدار به خصوص در نزد ایرانیان محسوب می شود، و افرادی که تجربه سفر و خرید از ارمنستان و به خصوص شهر ایروان را داشته اند به خوبی می دانند که این کشور برای خرید محل بسیار مناسبی است، چرا که مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی در ارمنستان وجود دارد که خرید کردن با قیمت های مناسب و ارزان را برای شما میسر می کند، در بخش زیر با چند نمونه دیگر از مراکز خرید ارمنستان آشنا می شوید:

  • مرکز خرید آرمنی پلازا (Armenia Plaza)
  • مرکز خرید دلفیناریوم (Dalma Garden Mall)
  • مرکز خرید زورافاند (Zoravar And)
  • مرکز خرید پارما (Parma)
  • مرکز خرید یرکاترون (Yerec Տրոն)
  • بازارچه ورتانانتس (Vernissage)
  • بازارچه فلوار (Flover)

خرید اینترنتی از ارمنستان

در صورتی که امکان سفر به ارمنستان و ایروان برای شما میسر نیست شما می توانید از طریق وب سایت armanestan.org به صورت آنلاین و اینترنتی از مراکز خرید معتبر و شناخته شده شهر ایروان خرید نمایید.

بازار سرپوشیده ایروان

بازار سرپوشیده ایروان که آن را با نام بازار سرپوشیده پاک شوکا نیز می شناسند نیز یکی از مراکز خرید شناخته شده در ایروان است که شما می توانید اجناس مختلف را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید.

مرکز خرید اسکادا در ایروان

مرکز خرید اسکادا (Scada) ایروان یکی از مراکز خرید محبوب در شهر ایروان است، این مرکز خرید در محله‌ی شمالی ایروان واقع شده و به عنوان یکی از مراکز خرید مدرن و متنوع در شهر معروف است.

ضمنا یکی از شعبات فعال مرکز خرید اسکادا در شهر وان است، که برای آشنایی با این شعبه در شهر وان و آشنایی با جاذبه های گردشگری وان می توانید مقاله بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه را مطالعه نمایید.

مرکز خرید اسکادا فضایی بزرگ و مدرن دارد که بیش از ۱۵۰ فروشگاه معتبر، انواع رستوران‌ ها، سینما و سالن‌های تفریحی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در اینجا می‌توانید انواع لباس‌های مد، لوازم الکترونیکی، انواع برند های کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و سوغات‌ی های محلی را پیدا کنید.

مرکز خرید اسکادا با طراحی مدرن، پارکینگ وسیع و امکانات رفاهی مناسب، یکی از مقاصد محبوب برای خرید و تفریح در ایروان برای مردم محلی و توریست‌ها محسوب می‌شود.

چه چیزی در ارمنستان ارزان است

در پاسخ به این سوال که چه چیزی در شهر ایروان ارمنستان ارزان است باید گفت که در شهر ایروان، نسبت به دیگر مناطق گردشگری مثلا شهر های توریستی در کشور ترکیه و دیگر مناطق معمولا قیمت پوشاک ارزان تر می باشد.

البته همانطور که مطمئنا می دانید، زمان سفر با ایروان هم بسیار مهم است که شما در چه تایم زمانی به ایروان سفر کنید تا بتوانید یکسری از اجناس را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب