وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

بزرگترین مرکز خرید وان ترکیه

بزرگترین مرکز خرید وان ترکیه

فهرست مطالب

بزرگترین مراکز خرید در وان ترکیه را به همراه لیست مراکز خرید ارزان در شهر وان را در ادامه این مطلب به شما توضیح می دهیم.

همانطور که می دانید شهر وان در کشور ترکیه یکی از شهر های محبوب توریست ها و گردشگران خارجی است، که در زمان سفر به این شهر یکی از اولویت های همه گردشگران خرید اجناس مختلف با قیمت های مناسب می باشد، که در ادامه ما بهترین و معتبرترین مراکز خرید در وان ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید لوازم خانگی در وان ترکیه
مرکز خرید لوازم خانگی در وان ترکیه

مرکز خرید لوازم خانگی در وان ترکیه

لوازم خانگی برقی و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه از جمله وسایلی هستند که در زمان سفر به شهر وان می توان این اجناس را با قیمت های بسیار مناسب و همچنین با مارک های معتبر و شناخته شده خریداری کرد.

در واقع وان ترکیه مرکز خرید انواع پوشاک، لباس، عطر، ادکلن، انواع اکسسوری ها و کیف و کفش است و هم مرکز خرید انواع لوازم خانگی با برند های مشهور و با کیفیت.

برای خرید انواع لوازم خانگی شما می‌توانید به مرکز خرید پارک اوتلت وان در شهر وان ترکیه مراجعه نمایید، این مرکز خرید دارای مجموعه‌ای از فروشگاه‌ های معتبر و متنوع در زمینه لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی می‌ باشد.

همچنین پاساج مارکت وان نیز به عنوان یکی از مراکز خرید معروف در وان ترکیه می‌ تواند گزینه‌ای مناسب برای تهیه لوازم خانگی باشد.

مرکز خرید وان ترکیه
مرکز خرید وان ترکیه

مرکز خرید وان ترکیه

در این بخش قصد داریم که بهترین مرکز خرید در وان ترکیه را به شما معرفی کنیم، و شما سعی کنید که در زمان سفر به شهر وان حداقل به چند تا از این مراکز خرید حتما سری بزنید.

بهترین مرکز خرید وان ترکیه طبق تجربیات اکثر گردشگران شهر وان چند موردی هستند که در بخش زیر شما با آن ها آشنا می شوید، این مجتمع های تجاری معتبر و معروف در شهر وان عبارتند از:

مرکز خرید پارک اوتلت وان (Van Park Outlet)

مجتمع تجاری پارک اوتلت وان یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین مراکز خرید در شهر وان است، اینجا فروشگاه‌ های مختلفی با برند های معتبر و تنوع وسیعی از محصولات ارائه می‌ دهند، از جمله لوازم خانگی، انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی و غیره.

مرکز خرید پاساج مارکت (Pasaçı Market)

این بازار محلی در وان یکی از مقصد های محبوب برای تهیه محصولات متنوع از جمله لوازم خانگی است، در این بازار می‌ توانید انواع لوازم ضروری خانگی را پیدا کنید.

مرکز خرید Sepetci Center (سپتچی سنتر)

مجتمع تجاری Sepetci Center همچنین از مکان‌ های پرطرفدار خرید در وان محسوب می‌شود و انواع محصولات را از لوازم خانگی تا پوشاک و لوازم الکترونیکی ارائه می‌دهد.

مرکز خرید Ada Mall (آدا مال)

مرکز خرید آدا مال نیز یک گزینه خوب برای خرید لوازم خانگی و محصولات دیگر در وان است، اینجا همچنین انواع فروشگاه‌ ها و برندهای مختلفی را جذب می‌کند.

مرکز خرید بازار کپیکوی (Kapikoy Pazari):

اگر به دنبال تجربه خرید محلی و آشنایی با فرهنگ و سنت‌های محلی هستید، بازار کپیکوی یک مقصد مناسب است، این بازار محصولات متنوعی از لوازم خانگی، پوشاک و دست‌ساخته‌های محلی را به فروش می‌رساند.

مرکز خرید تورکواز وان

مرکز خرید تور کواز وان (Torkwaz Van Shopping Center) یکی از مراکز خرید مشهور در شهر وان ترکیه است، این مرکز خرید فضایی مدرن و منحصر به فرد دارد که محل ارائه انواع محصولات از جمله لوازم خانگی، پوشاک، وسایل الکترونیکی، مواد غذایی و سایر کالاهای مورد نیاز شما می‌باشد.

مجتمع تجاری تورکواز وان با فروشگاه‌ ها و برند های متنوع، فرصتی مناسب برای خرید و تهیه اقلام مورد نیاز شما را فراهم می‌کند، ضمنا اگر به غیر از شهر وان از دیگر شهر های ترکیه نظیر استانبول هم دیدن می کنید، می توانید با مطالعه مقاله مراکز خرید ارزان استانبول نی نی سایت با حراجی های شهر استانبول نیز آشنا شوید.

قیمت لباس در وان ترکیه

به طور کلی قیمت لباس در شهر وان ترکیه نسبت به سایر شهر های ترکیه نظیر استانبول و آنتالیا ارزان‌تر است، به عنوان مثال شما می توانید شلوار لی مردانه جنس ترک را با قیمت حدود 150 لیر خریداری نمایید، و برای خرید شلوار زنانه جنس خوب هم حدود 100 لیر باید هزینه کنید.

همچنین با مبلغ حدود 150 لیر می توان کفش مردانه و زنانه خوب و با کیفیت خریداری کرد، و قیمت کاپشن مردانه نیز حدود 250 لیر، قیمت کفش زنانه از 100 لیر، و قیمت پیراهن مردانه حدود 80 لیر، و قیمت انواع کیف زنانه خوب هم حدود 80 لیر است، قیمت انواع عینک آفتابی مردانه و زنانه هم از حدود 65 لیر شروع می شود، جهت آشنایی با سایر مراکز فروش لباس و جاذبه های گردشگری شهر وان پیشنهاد می کنیم که مقاله بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه را مطالعه نمایید.

قیمت پوشاک در وان ترکیه 1402

اگر بخواهیم یک رنج قیمتی برای لباس و پوشاک وان ترکیه در نظر بگیریم، به صورت میانگین برای خرید انواع لباس های مردانه و زنانه در شهر وان ترکیه شما باید یک مبلغی حدود 80 تا 250 لیر هزینه نمایید.

مرکز خرید ارزان وان ترکیه

مرکز خرید ارزان در وان ترکیه مراکز خریدی هستند که شما می توانید در زمان حراج های فصلی انواع وسایل و اجناس مورد نیاز خود را با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایید، در بخش زیر شما را با ارزانترین مراکز خرید وان ترکیه آشنا می کنیم:

مراکز فروش ترنجی (Marketler) وان ترکیه

در سراسر شهر وان، مراکز فروش ترنجی که معمولاً به عنوان Market یا Bakkal شناخته می‌شوند، محلی برای خرید اقلام روزمره با قیمت‌های مناسب و بسیار ارزان هستند، البته برای مشاهده سایر مراکز فروش ترنجی در دیگر شهر های ترکیه می توانید با مراجعه به صفحه بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا سایر مراکز خرید پرتخفیف ترکیه را مشاهده نمایید.

مراکز خرید محلی (Lokal Alisveris Merkezleri)

برخی از مراکز خرید کوچک و محلی در وان ممکن است ارزانترین گزینه‌ ها برای خرید اقلام مختلف، از جمله لوازم خانگی باشند.

مکان‌ های خرید در مناطق پرجمعیت (Mahalleler):

در برخی از مناطق و محله های پرجمعیت وان ترکیه یکسری از فروشندگان محلی وجود دارند که می توانند اجناس مختلف را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب در اختیار شما قرار دهند.

زمان حراج در وان ترکیه

در روز جمعه سیاه و یا Black Friday شما می توانید انواع وسایل و اجناس مورد نیاز خود را با برند های معتبر جهانی و با قیمت های بسیار ارزان و باور نکردنی خریداری نمایید.

همانطور که می دانید بلک فرایدی (Black Friday) یک رویداد خرید معتبر و پرطرفدار است که به طور عمده در کشور های غربی جشن گرفته می‌ شود.

این رویداد عمدتاً در آخرین پنج‌ شنبه ماه نوامبر برگزار می‌ شود و تخفیفات ویژه‌ ای در فروشگاه‌ ها و مراکز خرید به همراه دارد.

از آنجا که تاریخ دقیق آغاز بلک فرایدی سال به سال متفاوت است، بهتر است قبل از سفر به وان ترکیه اطلاعات به‌روز و تاریخ دقیق بلک فرایدی در این منطقه را بررسی نمایید.

جمعه بازار وان ترکیه

جمعه بازار (Cumartesi Pazarı) یکی از بازارهای روزانه و محلی در وان ترکیه است که معمولا در روزهای جمعه برگزار می‌شود، در این بازار می‌توانید انواع محصولات از جمله مواد غذایی تا لباس، کفش، لوازم خانگی و محصولات دست‌ ساز سنتی را پیدا کنید.

جمعه بازار یک فرصت خوب برای آشنایی با فرهنگ محلی و تجربه خرید از فروشندگان محلی است، این بازار در مناطق مختلف وان برگزار می‌شود و ممکن است تجربه جالبی برای شما باشد تا با محصولات محلی و زندگی روزمره مردم این منطقه آشنا شوید.

سه شنبه بازار وان

سه شنبه بازار وان ترکیه هم یکی از مراکز خریدی است که همانند جمعه بازار که در بخش قبلی با آن آشنا شدید، در روز های سه شنبه شما می توانید برای خرید انواع لباس و پوشاک و وسایل سنتی به این بازار مراجعه نمایید.

بیشتر بازار هایی مثل جمعه بازار و سه شنبه بازار در شهر وان ترکیه برای خرید سوغاتی مناسب هستند، به این دلیل که قیمت اجناس مختلف در این بازار های تجاری بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، و شما پس از تفریح و گردش در شهر وان، در روزهای پایانی سفر خود می توانید در این بازار های سنتی اقدام به خرید اجناس مختلف نمایید.

برای مطالعه » با پاسپورت ترکیه به چند کشور بدون ویزا میتوان رفت

سقف مجاز خرید از وان ترکیه

منظور از سقف مجاز خرید از وان ترکیه این است که شما تعداد کالاهای مشخصی را طبق قانون می توانید از مبادی گمرک کشور بدون پرداخت حق گمرکی وارد کشور نمایید، و بیشتر از این سقف مجاز یا مشمول جریمه می شود، و یا کالا های خریداری شده در انبار توقیف خواهد شد.

برای جلوگیری از این موضوع شما می توانید با مراجعه به وب سایت اصلی گمرک کشور با قوانین گمرکی آشنا شوید.

بازار محلی وان ترکیه

بازار های محلی و مرکز خرید های وان ترکیه یکی از محل های فروش عمده انواع اجناس ارزان قیمت هستند، در بخش زیر شما را با چند نمونه از بازار های محلی شهر وان آشنا خواهیم کرد:

بازار آواشلار (Avashlar Pazarı):

این بازار محلی در مرکز شهر وان قرار دارد و به عنوان یک منبع مناسب برای تهیه محصولات خوراکی، تنقلات، لباس‌ها و سوغات محلی شناخته می‌شود.

بازار آوجیلار (Avcılar Pazarı):

این بازار نیز یکی از مراکز مهم خرید محصولات محلی در وان است، اینجا می‌ توانید انواع محصولات را از میوه‌ ها و سبزیجات تا لباس‌ ها و لوازم خانگی پیدا کنید.

بازار سلاطین (Sultanlar Pazarı):

این بازار محلی در مرکز شهر وان واقع شده و محصولات مختلفی از جمله پوشاک، غذا های محلی و اقلام خریداری‌ شده را به فروش می‌ رساند.

بازار قوللوق (Golluoglu Pazari):

این بازار محلی نیز یک مرکز خرید مهم در وان است که محصولات محلی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، تنقلات و سوغات را به فروش می‌رساند.

برندهای معروف در وان ترکیه

در بخش زیر چند مورد از برند های معتبری که شما می توانید محصولات این برند ها را با قیمت های ارزان در زمان حراج های فصلی وان ترکیه خریداری نمایید را به شما معرفی می کنیم.

برند Vakko (واککو):

برند معروفی در زمینه مد و لباس‌ های لوکس است که انواع پوشاک و لوازم جانبی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، این برند در مراکز خرید شهر وان و در مرکز خرید تجارت جهانی کوالالامپور عرضه می شود.

Colin’s (کالینز):

این برند پوشاک جوانانه و اسپورت را تولید می‌کند و محصولات متنوعی از جمله جین، تی‌ شرت و پیراهن‌ ها را به فروش می‌رساند.

LC Waikiki (ال‌ سی وایکیکی):

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه پوشاک است که محصولات متنوعی از جمله لباس‌ های زنانه، مردانه و کودکانه را به قیمت‌ های مناسب ارائه می‌دهد.

Defacto (دیفکتو):

این برند نیز در زمینه پوشاک معروف است و تنوعی از محصولات از لباس‌ های اسپورت تا لباس‌ های رسمی را به فروش می‌رساند.

Altınyıldız Classics (آلتین‌ یلدیز کلاسیکس):

این برند به تولید لباس‌های مردانه با طراحی‌ های کلاسیک و مدرن معروف است و محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

Mavi Jeans (ماوی جینز):

برند معروفی در زمینه جینز و پوشاک دنیای جوانان است که محصولاتی با طراحی مدرن و کیفیت بالا تولید می‌کند.

Koton (کوتون):

برندی دیگر در زمینه پوشاک که تنوعی از لباس‌های زنانه و مردانه را به قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب