وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

مرکز خرید ارزان در کیش

مرکز خرید ارزان در کیش

فهرست مطالب

در این مقاله مراکز خرید ارزان کیش را به شما معرفی می کنیم، تا در زمان سفر به جزیره کیش علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری نگین زیبای خلیج فارس، با بهترین مرکز خرید ارزان در کیش هم آشنا شوید و بتوانید اجناس مختلف را اعم از کیف، کفش، لباس، وسایل الکترونیکی و غیره را با برند ها و مارک های معتبر خریداری نمایید.

بهترین مراکز خرید کیش نی نی سایت
بهترین مراکز خرید کیش نی نی سایت

بهترین مراکز خرید کیش نی نی سایت

در ابتدا اگر می خواهید بدانید که کدام مراکز خرید کیش خوبه، در بخش زیر چند نمونه از مراکز خرید پرطرفدار و ارزان ترین مرکز خرید کیش را به شما معرفی کرده ایم، هر یک از این مراکز تجاری در جزیره کیش انواع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را با برند های معتبر عرضه می کند.

مرکز خرید پردیس در کیش

این مجموعه دارای فروشگاه‌های معتبر برندهای ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف از جمله لباس، الکترونیک، آرایشی و بهداشتی و غیره می‌باشد.

مرکز خرید کارون در کیش

مرکز خرید کارون با داشتن مارکت‌های مختلف، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های لوازم گردشگری، محبوبیت زیادی در میان بازدیدکنندگان جزیره کیش دارد، انواع ماهی های تازه صید شده از دریا، میگو، لابستر و سایر غذاهای مغذی دریایی هم در مرکز تجاری کارون به فروش می رسد.

مرکز خرید ونوس در جزیره کیش

این مرکز دارای فروشگاه‌های معتبر پوشاک، کفش، جواهرات و اکسسوری‌هاست و مکانی مناسب برای خریدهای متنوع است.

مرکز خرید مارینا در کیش

با چشم‌اندازی دیدنی به دریا، این مجموعه دارای فروشگاه‌های معتبر و رستوران‌ های جذابی برای لذت بردن از خرید و تجربه غذایی است.

مرکز خرید دولفین در کیش

این مجموعه با فضای باز و فروشگاه‌ های متنوع، مکانی مناسب برای تفریح و خرید خانه‌داری و لوازم خانه می‌باشد.

مجموعه تجاری سورنا در کیش

این مرکز دارای فروشگاه‌های پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و صنایع دستی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

مرکز خرید پارسیان در کیش

با فضایی مدرن و فروشگاه‌های متنوع، این مجموعه به عنوان یک مرکز خرید محبوب در جزیره کیش شناخته می‌شود.

مرکز خرید توریست در جزیره کیش

این مجموعه با تمرکز بر لوازم گردشگری و اقلام سفر، مکانی مناسب برای خریدهای مرتبط با سفر و گردشگری است.

ارزانسرای لباس کیش
ارزانسرای لباس کیش

ارزانسرای لباس کیش

جزیره کیش با توجه به این که جز مناطق آزاد کشور محسوب می شود، انواع لباس های جنس ترک، و سایر مارک های خارجی را هم در این جزیره شما می توانید با قیمت های مناسبی خریدرای کنید.

البته موضوع مهمی که در زمان خرید لباس در جزیره کیش باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید در زمان مناسبی به این جزیره سفر کنید، مثلا در تایم تعطیلات عید شاید گران ترین منطقه در ایران برای خرید جزیره کیش باشد، اما حراجی های کیش در تایم زمستان و پاییز که تعطیلات خاصی نیست و گردشگران بسیار کمی در این جزیره وجود دارند، اجناس خود را با قیمت های ارزان تری به شما ارائه می دهند.

در بخش زیر چند نمونه از ارزانسرا های لباس در جزیره کیش را به شما معرفی می کنیم:

  • ارزانسرای پارس: این فروشگاه با ارائه انواع پوشاک متنوع از لباس‌ های روزمره تا مدل‌ های شیک‌ تر، به انتخابی مناسب برای خرید ارزانتر می‌پردازد.
  • ارزانسرای کیش: این مرکز دارای مجموعه‌ای از لباس‌ های مردانه، زنانه و بچه‌ گانه به قیمت‌های مقرون به صرفه می‌ باشد.
  • ارزانسرای دیبا: فروشگاه دیبا نیز یکی از گزینه‌ های خوب برای خرید ارزانتر لباس‌ های مختلف در جزیره کیش است.
  • ارزانسرای لوکس: این فروشگاه با ارائه لباس‌های مد روز و متنوع به قیمت‌ های مناسب، مکانی مناسب برای خرید پوشاک در جزیره کیش می‌باشد.

البته به غیر از جزیره کیش، مناطق مختلف دیگری هم هستند که انواع اجناس را در زمان حراج های فصلی می توان از آن جا خریداری کرد، به عنوان مثال شما می توانید در زمان سفر به مشهد مقدس هم از مغازه های اطراف حرم امام رضا انواع پارچه و لباس را با قیمت های ارزان خریداری نمایید.

مراکز خرید ارزان کیش نی نی سایت
مراکز خرید ارزان کیش نی نی سایت

مراکز خرید ارزان کیش نی نی سایت

برای خرید ارزان در جزیره کیش بهتر است که شما به بازار عمده کیش مراجعه نمایید، که در بخش زیر هم چند مورد از مراکز عمده فروشی در جزیره کیش را به شما معرفی می کنیم.

بازار پردیس 1 و 2 کیش

شعبه 1 و 2 بازار پردیس یکی از مراکز عمده فروشی در جزیره کیش محسوب می شود، برای مراجعه به این مرکز تجاری، صبح ها می توانید از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر، و بعد از ظهر ها می توانید از ساعت 17 تا ساعت 23 به این مرکز تجاری مراجعه نمایید، جالب است بدانید که بسیاری از فروشگاه های لباس در سراسر کشور اجناس خود را به صورت عمده از مرکز خرید پردیس تهیه می کنند، به عنوان مثال ارزان‌ترین مرکز خرید لباس در تهران در بازار هایی مثل بازار 15 خرداد و برلن تمامی اجناس خود را به صورت عمده از مرکز تجاری پردیس خریداری می کنند.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون ساحلی کیش یکی دیگر از مراکز فروش عمده اجناس مختلف اعم از لباس و پوشاک، ساعت، عطر، ادکلن، و انواع اکسسوری ها و غیره می باشد، که این مجتمع تجاری هم از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر، و از ساعت 17 تا 23 در دسترس می باشد، در صورتی که در فصل تابستان به جزیره کیش مراجعه می کنید، طبیعتا بهتر است که بعد از ظهر ها به این مراکز خرید مراجعه نمایید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز تجاری سارینا در جزیره کیش یکی دیگر از مراکز فروش عمده اجناس مختلف و یکی از مجتمع های تجاری لوکس در جزیره کیش محسوب می شود.

مرکز تجاری سارینا در 10 طبقه با بیش از 218 غرفه تنوع وسیعی از محصولات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.

مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان در جزیره کیش هم یکی دیگر از مراکز فروش عمده در این جزیرذه زیبا و منحصر به فرد است، که در این جزیره علاوه بر خرید لوازم خانه و آشپزخانه، لباس و پوشاک، کیف و کفش، انواع لوازم الکترونیکی و غیره بیش از 800 نوع آبزی هم به فروش می رسد، در این مرکز تجاری شما می توانید انواع قلاب ماهیگیری و تور ماهیگیری را هم با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ساعت کاری مراکز خرید کیش

تمامی مراکز خرید در جزیره کیش معمولا از ساعت 9 صبح تا 10 الی 11 شب باز هستند، البته خیلی از این مراکز خرید که شما در این مقاله با آن ها آشنا می شوید، در زمان تعطیلات که جزیره کیش بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است، معمولا گاهی اوقات تا دیر وقت هم باز هستند.

در ضمن تمامی کافه ها و رستوران هایی هم که در اطراف این مراکز خرید وجود دارند، معمولا تا دیر وقت باز هستند و شما می توانید از فضای تفریحی آن ها استفاده نمایید، ضمنا بسیار از برند های معتبر در جزیره کیش دارای نمایندگی فعال هستند، مانند برند میگل که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی محصولات میگل در کیش انواع محصولات شرکت میگل را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایید.

بازار ته لنجی کیش

بازار ته لنجی یکی از بازار های تاریخی و محبوب در جزیره کیش به حساب می آید، این بازار به بازار کشتی‌سازی کیش نیز معروف است و در آن می‌توانید انواع محصولات مرتبط با دریا و کشتی‌سازی را پیدا کنید.

این بازار دارای مغازه‌ها و فروشگاه‌ های متعددی است که محصولاتی از جمله مدل‌های کشتی‌های چوبی، لوازم شنا، غذاهای دریایی تا انواع صنایع دستی مرتبط با دریا را به فروش می‌رسانند.

بازار ته لنجی جزء مکان‌های جذاب گردشگری در جزیر کیش است که به تاریخ و فرهنگ کشتی‌سازی این جزیره می‌پردازد.

لذا اگر قصد دارید تجربه‌ای از فرهنگ محلی و محصولات مرتبط با دریا را در جزیره زیبای کیش داشته باشید، بازار ته لنجی یک مکان مناسب برای بازدید و خرید است.

نظر مردم در مورد مراکز خرید کیش

اکثر مسافران و گردشگرانی که به جزیره کیش سفر کرده اند، به صورت مشترک این نظر را دارند که اگر هدف از سفر به جزیره کیش صرفا تفریح کردن و گذراندن اوقات فراغت است، بهترین زمان ممکن تایم تعطیلات عید است که شما می توانید به این جزیره زیبا سفر کنید.

اما قطعا می دانید که مسافرت رفتن بدون خرید، یک امر غیر ممکن بویژه برای خانم ها محسوب می شود، پس بنابراین طبق تجربه اکثر گردشگران جزیره کیش بهترین تایم سفر به این جزیره در فصل زمستان و پاییز که هیچ تعطیلی رسمی هم در تقویم وجود نداشته باشد است.

در فصل های زمستان و پاییز هم هوا در جزیره کیش خیلی خوب است، و هم این که چون تایم مدرسه بچه ها است، و همه کارمندان هم سر کار هستند، جزیره بسیار خلوت است، و اجناس مختلف نیز با قیمت های ارزان و به صرفه به فروش می رسد.

شما هم اگر تجربه سفر و خرید از جزیره کیش را داشته اید، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات تجربیات خود را از سفر به این جزیره در اختیار ما و سایر کاربران وب سایت خبری مستر بوک من قرار دهید، در ادامه نیز چند نمونه دیگر از مراکز خرید ارزان کیش را که بازدید از آن ها می تواند تجربه لذت بخشی برای شما باشد را معرفی می کنیم.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

جزیره زیبای کیش هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است، هر کدام از این مسافران داخلی و خارجی زمانی که به جزیره کیش وارد می شوند، قطعا یکی از اهداف مسافرت آن ها سر زدن به مراکز خرید پرطرفدار و لوکس در این جزیره زیبا می باشد.

طبق نظر سنجی هایی که از مسافران جزیه کیش در مورد مراکز خرید فعال در این جزیره شده است، مراکز خرید زیر جز بهترین مراکز خرید ارزان در جزیره کیش از نظر مسافران و گردشگران بوده است.

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش یکی از مجموعه‌های تجاری معتبر در جزیره کیش است، این مجموعه دارای فروشگاه‌های متنوعی از جمله پوشاک، وسایل الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، جواهرات و غیره می‌باشد.

مرکز تجاری مروارید با طراحی مدرن و فضایی راحت و مناسب برای خریداران، یکی از مراکز پرطرفدار در کیش محسوب می‌شود، این مرکز خرید در بین تمامی مرکز خرید های کیش می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تجربه خرید لذت‌بخش و تفریحی در مروارید زیبای خلیج همیشه فارس باشد.

ساعت کار پاساژ مروارید کیش

پاساژ مروارید کیش از ساعت 9 صبح تا 10 شب و گاها تا 11 شب باز است، و شما در این ساعات می توانید به مجتمع تجاری مروارید کیش مراجعه نمایید.

شماره تلفن بازار مروارید کیش

شماره تلفن بازار مروارید کیش 66059000 می باشد، که شما با این شماره می توانید با بخش اداری مجتمع تجاری مروارید تماس بگیرید.

بازار مروارید کیش اینستاگرام

آدرس پیج اینستاگرام بازار مروارید کیش @morvarid_kish_1 می باشد، از طریق این پیج اینستاگرامی شما می توایند خرید های خود را به صورت آنلاین نیز انجام دهید.

مرکز خرید پاندا کیش

مرکز خرید پاندا در جزیره کیش یکی از مجموعه‌های تجاری محبوب و معتبر است، این مرکز دارای فروشگاه‌ های متنوع اعم از اقلام مختلف می‌باشد، فضای مدرن و دلنشین این مرکز خرید، امکان خرید لذت‌بخش و تجربه‌ای خوب را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

ساعت کاری مرکز خرید پاندا کیش

ساعت کاری و فعالیت مرکز خرید پاندا در جزیره کیش از ساعت 9 صبح تا 15 بعد از ظهر، و بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 23 می باشد.

تلفن مرکز خرید پاندا کیش

تلفن مرکز تجاری پاندا در جزیره کیش 07644420486 می باشد.

مرکز خرید چین در کیش

سبک طراحی و معماری این مرکز خرید به طور ویژه به سبک چینی طراحی شده است و اینجا می‌توانید تجربه‌ای از فضای فرهنگ و خرید چینی را تجربه کنید.

ضمنا در مجتمع تجاری چین در جزیره کیش انواع اجناس چینی با قیمت های بسیار مناسب و حتی به صورت فروش عمده عرضه می شود، شما برای خرید جهیزیه ارزان نیر می توانید به این مجتمع تجاری در زمان حراج های فصلی مراجعه نمایید.

مرکز خرید مریم کیش

مجتمع تجاری مریم یکی دیگر از مراکز خرید جذاب برای گردشگران جزیره زیبای کیش محسوب می شود، این مجتمع تجاری لوکس و لاکچری انواع اجناس برند را به گردشگران و مسافران جزیره کیش عرضه می کند، و اگر شما در زمکان حراج های فصلی به جزیره کیش سفر کنید، می توانید برند های معتبر روز دنیا را از مرکز تجاری مریم در جزیره کیش با قیمت مناسب خریدرای نمایید، در ضمن شعبه دوم این مرکز تجاری با نام مرکز خرید مریم 2 کیش هم به تازگی افتتاح شده است.

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا در جزیره کیش هم یکی دیگر از مجموعه‌های تجاری محبوب و معتبر است، این مرکز دارای فروشگاه‌های متنوعی از جمله پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری‌ها و سایر اجناس ضروری می باشد.

آدرس مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری پادنا در جزیره کیش و در خیابان کنار گذر واقع شده است، از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار گلدیس قرار دارد.

تلفن مرکز خرید پادنا کیش

تلفن و راه ارتباطی با مرکز خرید پادنا در جزیره کیش 5554442076 می باشد.

مرکز خرید کیش با قیمت مناسب

از بین مراکز خرید ذکر شده در این مقاله، مراکز خریدی مثل:

  • مرکز خرید پردیس شعبه 1 و 2
  • مرکز خرید کارون
  • مرکز خرید مریم
  • مرکز خرید پارسیان
  • مرکز خرید دامون
  • بازار ته لنجی کیش

از قیمت های نسبتا مناسب تری برخوردار هستند.

هتل های نزدیک به مرکز خرید کیش

در بخش زیر چند نمونه از هتل هایی را که به مراکز خرید و تجاری کیش نزدیک هستند را به شما معرفی می کنیم:

  • هتل داریوش کیش
  • هتل پانوراما کیش
  • هتل کوروش کیش
  • هتل ویدا کیش
  • هتل آرامیش پلاس
  • هتل پارمیس کیش
  • هتل شایان کیش

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب