وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

متن تبریک سال نو پیشاپیش

متن تبریک سال نو پیشاپیش

فهرست مطالب

اگر به دنبال بهترین متن تبریک سال نو پیشاپیش هستید و قصد دارید که پیام های رسمی، ادبی، دوستانه تبریک سال نو را برای دوستان و نزدیکان خود ارسال نمایید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع پیام های تبریک سال نو را به شما معرفی نماییم.

پیام تبریک سال نو
پیام تبریک سال نو

پیام تبریک سال نو

پیام های تبریک سال نو می تواند در قالب جملات رسمی، ادبی، فلسفی، مذهبی و یا حتی جملات طنز باشد، و هدف اصلی محتوای این پیام ها منتقل کردن یک حس خوب و تاثیر گذار به دوستان، نزدیکان، همسر، پدر، مادر، و فرزندان است.

امیدوارم با آمدن سال جدید خوشبختی مث شپش به جونتون بیفته شادی مث انگل تو خونتون باشه سعادت مث کچلی رو سرتون بیفته موفقیت هم عین سگ پاچتونو ول نکنه بیانم یکم خستس ولی نیتم خیره پیشاپیش عیدتون مبارک

همچنین برای تبریک سال نو پیشاپیش از پیام های دیگری مانند:

چقدر این دستماله که مامانم داده باهاش پنجره ها رو پاک کنم شبیه شلوار منه !؟ سوالِ این روزای اکثر خانه های ایرانی ‏ پیشاپیش عیدتون مبارک مخصوصا خسته هاش

باشد، ضمنا پیام های تبریک سال نو می تواند با مضامین مذهبی نیز باشد.

عید است ولی بدون او غم داریم عاشق شده ایم و عشق را کم داریم ای کاش که این عید ظهورش برسد اینگونه هزار عید با هم داریم اللهم عجل لولیک الفرج سال نو پیشاپیش مبارک

متن کوتاه تبریک سال نو
متن کوتاه تبریک سال نو

متن کوتاه تبریک سال نو

آن هایی که حال و حوصله تایپ کردن و یا خواندن متن های تبریک طولانی را ندارند طبیعتا ترجیح می دهند که از متون تبریک کوتاه و پرمحتوا استفاده کنند، به اعتقاد این افراد متن تبریک سال نو هر چقدر که کوتاه تر و در عین حال جذاب و محتوای غنی داشته باشد، بیشتر به دل خواهد نشست.

عـیـد را بـهـانه نـمـیـکـنـم تـا یـادت کـنـم چـون بـیـادت هـسـتـم خـوبـی هـایـت را بـهـانـه مـیـکـنـم تـا عـیـد را بـه تـو شـادبـاش بـگـویـم پـیـشـاپـیـش عـــیـــد شما مبارک

نمونه متن زیر هم یکی از پیام های کوتاه تبریک سال نو می باشد.

پیام زدم ازت خدا حافظی کنم اگه خوبی ،بدی از ما دیدی حلال کن آخه برا همیشه دارم میرم. پیشاپیش عیدت مبارک

پیام تبریک سال نو دوستانه
پیام تبریک سال نو دوستانه

پیام تبریک سال نو دوستانه

مناسبت های فرخنده ای مانند فرا رسیدن سال نو باعث خوشحالی و مسرت افراد مختلف در جامعه می شود، به همین دلیل برای عرض تبریک چنین مناسبت هایی استفاده از جملات دوستانه و عامه پسند می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد مانند نمونه متن تبریک سال نو دوستانه که در بخش زیر درج شده است.

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روحبخش نوروز و سال نو خدمتتان شرفیاب شود. پیشاپیش عیدتان مبارک

تبریک سال نو به دوست

یک متن کوتاه با محتوای سنگین و جذاب برای عرض تبریک سال نو به رفیق و دوستی که بسیار برای شما محترم و عزیز است می تواند مانند نمونه مشابه زیر باشد.

نوروز یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی‌ها، نیکی‌ها و پهلوانی‌ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت

تبریک سال نو به همکاران

تبریک سال نو به همکار و دوستانی که در طول سال در محیط کاری با ما همسیر بوده اند نیز بسیار کار نیک و پسندیده ای است، برای عرض تبریک به دوستان و همکاران از جملات ادبی زیبایی می توان استفاده کرد.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند منان برایتان خواستاریم.

تبریک سال نو خودمونی

وقتی که رابطه ما با برخی از دوستان بسیار صمیمی باشد می توانیم از پیام های به اصطلاح خودمونی تر نیز برای عرض تبریک به آن ها استفاده نماییم، البته با توجه به شروع سال نو و حس عارفانه ای که در این لحظات وجود دارد بهتر است که از کلمات خودمونی استفاده شود که در عین حال مودبانه نیز هستند.

تو عید میوه ها گرون میشه، قدر خودتو بدون گلابی !!!

متن ادبی تبریک سال نو

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، در زمان فرا رسیدن سال نو لحظات شیرین و عارفانه ای بوجود می آید، پس در نتیجه در این لحظات جملات ادبی برای تبریک گفتن در اولویت اصلی قرار می گیرد.

برای سال جدید گذشته هایت را ببخش زیرا آنان همچون کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچکند بلکه تو را از برداشتن گام های بلند باز می دارند … سال نو مبارک

پیام تبریک سال نو ادبی می تواند به شکل های دیگری هم نقل شود.

عید نوروز کهن بار ترین ما ترک است که نمود هدیه به ما مسند دور “جمشید” کهنه و نو شدن سال بود آیت آن که بیاید شود هر کهنه دلی باز جدید در چمن صف زده در صف، بنِگر لشگر گل که بلرزد ز سر شوق دل ِ نازک بید چتر نیلی ز بنفشه به سر باد صبا که رساند ز بهاری خوش و سرسبز نوید..

متن فلسفی تبریک سال نو

به منظور عرض تبریک سال نو، متون فلسفی زیبایی هم وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای تبریک گفتن سال نو استفاده نمایید، البته اگر مخاطب شما به جملات فلسفی علاقه داشته باشد.

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند

تبریک سال نو 1403

در بخش زیر چند نمونه دیگر پیام تبریک سال نو 1403 را درج کرده ایم، شما می توانید به سلیقه خودتان یک نمونه از این پیام های زیبا را برای عرض تبریک به نزدیکان خود انتخاب نمایید، در ضمن اگر پیام های زیباتری سراغ دارید خیلی خوشحال می شویم که در انتهای این صفحه و در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

هنگام بهار است و جهان چون بت فرخار خیز ای بت فرخار بیار آن گل بیخار در پرتو الطاف ایزد منان ، نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد. لبتان پر خنده قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده و نوروزتان فرخنده باد

سال نو مبارک 1403

برخی از پیام های تبریک سال نو هستند که می توانند احساس ما را از صمیم قلب به مخاطب منتقل نمایند، گاهی بازی کردن با کلمات می تواند جمله های زیبایی را نظیر جمله ی زیر به ارمغان آورد.

‌و انتهای این قصه ی سرد و سفید ‌‌همیشه سبز خواهد بود، تا رسیدن سال نو‌ ‌تنها یک سلام خورشید باقی ست ‌‌هزاران تبریک

عکس تبریک سال نو 1403

عکس تبریک سال نو 1403
عکس تبریک سال نو 1403
عکس تبریک سال نو 1403
عکس تبریک سال نو 1403
عکس تبریک سال نو 1403
عکس تبریک سال نو 1403

تبریک سال نو و ماه رمضان 1403

از آن جا که عید امسال با ماه مبارک رمضان همراه شده است، پیام های تبریک سال نو می تواند با حس مذهبی ماه میهمانی خداوند نیز همراه باشد، پیام هایی که در دل خود هم فرا رسیدن عید نوروز باستانی را تبریک می گویند و هم فرا رسیدن ماه میهمانی خداوند.

فرا رسیدن عید نوروز و ماه رمضان، بهار قرآن ماه عبادتهای عاشقانه نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه بر شما مبارک

توجه» همچنین اگر در زمان فرارسیدن عید نوروز مناسبت های دیگری مانند جشن تولد هم دارید می توانید با مراجعه به صفحه متن تبریک تولد با کلاس کوتاه انواع پیام های تبریک باکلاس، عاشقانه، دوستانه، رسمی، و ادبی برای جشن تولید را مشاهده نمایید.

پیام تبریک سال نو رسمی

زمانی که شما می خواهید به همکاران، دوستان نه چندان صمیمی، کارفرما، تبریک سال نو به معلم و استاد و افرادی که آن چنان رابطه صمیمی با آن ها ندارید یک پیام تبریک به مناسبت سال نو برایشان ارسال نمایید طبیعتا باید از تبریک سال نو رسمی استفاده کنید.

چند جمله زیبا برای تبریک سال نو که به صورت رسمی می توانید به دوستان خود بگویید عبارت است از:

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک

همچنین از پیام های تبریک سال نو کوتاه و رسمی هم به صورت ترکیبی می توان استفاده کرد.

چه افسانه ی زیبایی… زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ نوروز مبارک

تبریک سال نو به عشقم

زیبایی ترین پیام های تبریک سال نو قطعا پیام هایی هستند که بخواهید برای عشق زندگی خود بفرستید، به خصوص اگر این پیام در قالب یک شعر زیبا و دلنشین باشد، شعر عاشقانه جذب کننده برای تبریک سال نو می تواند تا مدت ها در یاد و ذهن همسر شما باقی بماند.

تبریک سال نو به عشقت

حتما شما می دانید که برای تبریک گفتن سال نو به همسر و عشق زندگی تان تنها یک جمله سال نو مبارک عشقم و یا سال نو مبارک عزیزم کفایت نمی کند، و حتما باید یک کادوی خوب را هم برای این مناسبت خریداری کرده و به عشق خود هدیه دهید، در کنار خریدن یک کادوی خوب می توانید از متون زیبای زیر هم برای تبریک سال نو عاشقانه استفاده نمایید.

تمام دقایق باقی مانده عمرم به همراه زیباترین بوسه‌های عاشقانه عیدی است برای تو …! نوروز مبارک عشقم

همچنین تبریک سال نو به عشق می تواند مثل دکلمه عاشقانه زیر باشد:

به تقویم ها اعتمادی نیست اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است راز نو شدن را باید دانست و گرنه بهار یک فصل تکراریست گذشت عمر تبریک ندارد صافی دلها و نو شدن ها تبریک دارد شاد ترین ایام را برایتان آرزو دارم نه برای امروز، بلکه برای فردای هر روز

جملات عاشقانه تبریک سال نو

در بخش زیر چند نمونه از جملات عاشقانه برای تبریک گفتن سال نو را درج کرده ایم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

بهار ثانیه به ثانیه می‌آید …! اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه‌های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد … سال نو مبارک عشقم.

دل نوشته زیر هم می تواند انتخاب مناسبی برای این موضوع باشد.

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من، یادش در اندیشه من، محبتش در قلب من و دیدارش آرزوی من است … عیدت مبارک عشقم.

ضمنا برای مناسبت سالگرد ازدواج خود می توانید با مراجعه به صفحه تبریک سالگرد ازدواج به همسر متون زیبا و دلنشین برای برای تبریک گفتن سالگرد ازدواج به همسر خود را انتخاب نمایید و در این شب فراموش نشدنی تقدیم ایشان نمایید.

تبریک سال نو عاشقانه غمگین

به طور کلی استفاده از جملات غمگین برای تبریک سال نو چندان مورد پسند نیست و ترجیحا از این جملات استفاده نکنید، اما در صورتی که انتخاب شما کلمات غمگین است می توانید از دلنوشته های زیر استفاده کنید.

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند

متن تبریک سال نو به همسر

برای عرض تبریک به همسر خود از جملات زیبایی مانند:

کاش امثال تو را به من عیدی می دادند، سال نو مبارک همسر عزیزم

استفاده نمایید، و دل نوشته های دیگری مثل:

بهار رسید و هوا پر شده‌ست از دوستت دارم‌هایی که برایت به دست باد سپرده‌ام … مبادا پنجره‌ اتاقت بسته باشد …! سال نو مبارک عزیزم.

تبریک سال نو به زبان های مختلف

تبریک سال نو متن آن به زبان های مختلفی می تواند بیان شود، همانطور که می دانید هدف اصلی از عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید خوشحال کردن و شادباش گفتن به دوستان و عزیزانی است که در غم و شادی های زندگی در کنار ما هستند و در زمان مناسبت هایی مثل سال نو ما با استفاده از این پیام های تبریک قصد خوشحال کردن آن ها را داریم، در ادامه با انواع پیام های تبریک سال نو خاص و منحصربه فرد و تبریک سال نو به چند زبان آشنا خواهید شد.

تبریک سال نو به انگلیسی

برای تبریک سال نو به زبان انگلیسی و یا تبریک سال نو میلادی به انگلیسی از اصطلاحات زیر می توانید استفاده نمایید، برای آرزوی خوشبختی و سعادت در سال نو برای دوستان از متن ادبی زیر می توانید استفاده نمایید.

Add a personal touch to your New Year wishes to friends. It’s important to make sure you let those nearest and dearest to your heart know just how much you cherish their friendship, whether old or new. These wishes also make perfect additions to your New Year’s party invitations.

به منظور آرزوی خوشبختی و سعادت در سال نو برای اعضای خانواده خود می توانید از متن ادبی زیر استفاده نمایید.

The best New Year wishes are the ones that come from the heart. Add these special messages to your own to craft a one-of-a-kind New Year wish for those who put up with you at your worst, for those you can count on no matter what, for those you call your family.

منبع » وب سایت shutterfly.com

تبریک سال نو به آلمانی

برای تبریک سال نو به زبان آلمانی هم جمله ادبی زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

Wir wünschen Ihnen und Ihrer geschätzten Familie Glück und Wohlstand im neuen Jahr und hoffen, dass Ihnen im neuen Jahr das Beste passieren wird.

تبریک سال نو به زبان کردی سورانی

یکی از درخواست های مکرری که کاربران از ما کرده اند، درج تبریک سال نو به زبان اصیل کردی بوده است، برای تبریک سال نو کردی جملات بسیار شیوا و بی نظیری وجود دارد، که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

جه ژنتان پیروز بیت نه ک جاری سه دجار به خوشی بژین شادو به ختیار غونچه ژیانتان هه میشه گه ش بیت جه ژنتان رازاوه دلتان هه ر خوش بیت

همچنین پیشنهاد می کنیم که از اشعار زیبای کردی هم برای تبریک سال نو استفاده نمایید، چرا که در زبان کردی شعر های بسیار دلنشینی هم وجود دارد که برای عرض تبریک و شادباش می توان از آن ها استفاده کرد.

تۆ هه‌ناسه‌ی بۆ ژیانم تۆ خوێنی بۆ دڵ و گیانم تۆ ڕوناکی بۆ چاوانم تۆ زه‌رده‌خه‌نه‌ی بۆ لێوانم جه‌ژنت پیرۆز ئه‌ی هه‌موو گیانم

تبریک سال نو به ترکی استانبولی

عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید به زبان شیرین ترکی هم می تواند بیان شود، تبریک سال نو ترکی می تواند یک متن زیبا مانند نمونه زیر باشد، مثلا فرض کنید که می خواهید یک سال خوب و پر امید را برای دوست خود آرزو داشته باشید.

Umarım yeni ylınınız güzelliklerle dolu olur.

اگر هم به عشق زندگی خود می خواستید به زبان ترکی استانبولی سال نو را تبریک بگویید می توانید از این پیام استفاده نمایید.

Umarım beraber çok güzel bir yıl geçiririz sevgilim!mutlu yıllar!

تبریک سال نو چینی

تبریگ گفتن سال نو به زبان چینی هم می تواند به شکل زیر بیان شود:

新年快乐 / 新年快樂

تبریک سال نو به برادر

تبریک گفتن سال نو به اعضای نزدیک خانواده نظیر برادر یک کار نیک و پسندیده است، به همین دلیل باید جمله تبریک سال نو برای عرض تبریک به برادر خود را به خوبی انتخاب نمایید، مخصوصا برادر بزرگ خانواده که ابتدا شما موظف هستید سال نو را به وی تبریک بگویید.

همه به تو می گویند : سال خوبی داشته باشید ولی من به تو می گویم : سال خوبی را برای خودتان خلق کنید به فکر آمدن روزهای خوب نباش! آنها نخواهند آمد به فکر ساختن باش روزهای خوب را باید ساخت آرزو می کنم بهترین معمار سال جدید باشی برادر مهربونم عید شما مبارک

تبریک سال نو به پدر

یک جمله برای تبریک سال نو به پدر می تواند به شکل زیر بیان شود، البته قبل از خواندن جمله زیر این موضوع مهم را فراموش نکنید که برای عرض تبریک سال نو به پدر و مادر باید سعی کنید که حتما لحظه تحویل سال را نزد آن ها بروید.

پدرم سال نو با تو شوق شکفتنه حرف عاشقی و از تو گفتنه نفسای گرمتو شنفتنه در کنارت توی رویا موندنه

توجه» برای تبریک گفتن روز پدر پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی تبریک روز پدر رسمی را مطالعه نمایید، در این مقاله متون رسمی و دوستانه برای تبریک روز پدر، به همراه آهنگ ها و کلیپ های جذاب درج شده است.

تبریک سال نو مذهبی

عید امسال با ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خداوند مصادف شده است، به همین دلیل خالی از لطف نیست که از پیام های تبریک مذهبی و یا به قول برخی از دوستان از پیام های تبریک سال نو امام زمانی برای عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید و آغاز ماه میهمانی و بندگی خداوند متعال استفاده کرد.

آیا سال ظهور اوست؟؟؟ خدا می داند… با الها این هجران را به پایان رسان و عید واقعی را برایمان به ارمغان بیاور… آمین یا رب العالمین

تبریک سال نو اداری

در زمان فرا رسیدن سال نو برای تبریک رسمی سال نو 1403 به همکاران و کارمندانی که در سال قبلی در کنار آن ها بوده اید نیز باید از پیام های تبریک با محتوای رسمی و اداری استفاده نمایید، البته در صورتی که با همکاران خود روابط دوستانه و صمیمی دارید می توانید از متون دوستانه هم در بطن پیام خود استفاده نمایید.

فرا رسیدن سال جدید را به تمامی همکاران گرامی تبریک عرض می کنم، امیدوارم که شما همکاران عزیز در کنار خانواده محترم خود سالی پر از برکت و سلامتی را داشته باشید، با آروزی بهترین ها برای شما همکاران عزیز و ارجمند.

تبریک سال نو خنده دار

برای تبریک گفتن عید و فرا رسیدن سال جدید از پیام های طنز آمیز هم می توان استفاده کرد.

توﺟﻪ … ﺗﻮﺟﻪ ﺁﺟﯿﻞ‌ﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺷﺐ ﻋﯿﺪ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ می‌رﺳﺪ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺧﻮﺵ ﺭﻧﮓ ﻭ ﻟﻌﺎﺏ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺳﻢ ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺼﺮﻑ ﺁﻥ ﺩﭼﺎﺭ ﻧﻮﻋﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭی ﭘﻮﺳﺘﯽ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ می‌شوﯾﺪ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﺗﺎ ﯾﮑﺴﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﻋﻼﺋﻢ ﮐﻤﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻋﻤﺮ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻗﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ ﭘﺲ ﻟﻄﻔﺎ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﺍﻭﻣﺪﯾﺪ ﺁﺟﯿﻞ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ، ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻨﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ… :))

این متن هم به نظر جالب می آید:

قابل توجه آقایان متاهل نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد! ‏عید می آید و اجناس، گران خواهد شد! همسرت چند ورق لیست، به تو خواهد داد! ‏کل اعضای وجودت، نگران خواهدشد! میزنی ساز مخالف، دو سه روزى، اما! عاقبت هرچه که او گفت، همان خواهد شد! ‏پول را، با علف خرس، یکى میدانند! فکر کردید که منطق، سرشان خواهد شد؟! ‏کل عیدى وحقوقت، به شبى خواهد رفت! ‏بر سر جیب بغل، فاتحه خوان باید شد!

تبریک سال نو عکس نوشته
تبریک سال نو عکس نوشته

تبریک سال نو عکس نوشته

تبریک گفتن سال جدید در قالب یک عکس نوشته زیبا هم می توانید در قالب پیام رسان های مختلف منتقل شود، البته برای تبریک سال نو تصویری هم می توانید از اپلیکیشن های مختلف نظیر واتساپ، تلگرام، اینستاگرام استفاده نمایید، و اگر هم ممکن است با بحث فیلترینگ آن ها مشکل داشته باشید (اگر شما هم مثل من از پیام رسان های داخلی دل خوشی ندارید)، می توانید از ابزار گوگل میت استفاده کنید که هم رایگان است و هم نیاز به فیلترشکن ندارد.

کلیپ تبریک سال نو 1403

تبریک سال نو شعر

اگر به دنبال تبریک سال نو زیبا و یا به اصطلاح خودمونی تبریک سال نو قشنگ هستید، قطعا استفاده از اشعار زیبای پارسی می تواند انتخاب ایده آلی برای این موضوع باشد، خوشبختانه ما در زبان پارسی شعرای بزرگ و نامدار کم نداریم و برای انتخاب یک شعر زیبا که تبریک سال نو پیام آن را متفاوت جلوه دهد کاملا دستمان باز است، پس به منظور تبریک سال نو شیک و لاکچری و متفاوت شعر زیبای درج شده در بخش زیر می تواند مناسب باشد.

باران زده و هوای فروردین است موسیقی باغ بانگ بلدرچین است پلکی بگشا و باز کن پنجره را هر صبح بهار با تو عطرآگین است

تبریک سال نو کارت پستال

چاپ کارت تبریک سال نو هم ایده جذابی است که در کنار اسال پیام تبریک سال جدید می تواند جنبه احترام بیشتری داشته باشد، به منظور سفارش کارت تبریک سال نو شما می توانید به وب سایت digipostal.ir مراجعه نمایید و در این وب سایت با مشاهده انواغ کارت تبریک های مختلف، متناسب با سلیقه خود کارت تبریک سال نو را سفارش دهید.

تبریک سال نو ایرانی

بدون شک بهترین تبریک سال نو در بین پیام های مختلف تبریک سال نو ایرانی اصیل از زیبایی و ظرافت بسیار بالایی برخوردار است، زبان شیرین فارسی به عنوان زبان رسمی کشور ما پر از جملات زیبا، اشعار پرمحتوا و خاطر انگیز، و همچنین تاریخ کهن سرزمین ما سرشار از بزرگانی است که برای مناسبت بزرگی مانند فرا رسیدن سال جدید، یک عالمه جملات زیبا و به یاد ماندنی دارند که ما می توانیم از این جملات الهام بگیریم، تبریک سال نو شمسی 1403 می تواند با دلنوشته زیبای زیر همراه شود.

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست . . . هزاران تبریک

تبریک سال نو پارسی

تبریک سال نو نوروز به زبان شیرین فارسی شامل مجموعه ای از جملات زیبا است که واقعا در دل این مقاله گردآوری کردن آن ها کار دشواری است، من با مطالعه ای که در وب سایت های مختلف و برخی از کتاب ها داشتم واقعا از نمونه متن زیر خوشم آمد و با خودم گفتم که خالی از لطف نیست که آن را با شما نیز درمیان بگذارم.

عقل تکرار را نمی پذیرد ، اما احساس آری طبیعت نیز دوستدار تکرار است طبیعت را ساخته اند از تکرار تکرار بهار مبارک . . .

تبریک سال نو هخامنشی

در تاریخ کهن سرزمین ما بدون شک سلسله هخامنشی مایه افتخار و مباهات تمامی ایرانیان در سراسر جهان است، به همین دلیل در زمان فرا رسیدن سال نو، تبریک سال نو ایران باستان به زبان هخامنشی، و یا تبریک سال نو آریایی یک لطف دیگری خواهد داشت، برای تبریک سال نو کوروش کبیر از متون زیبای زیر می توانید استفاده نمایید.

سال نو بر آریایی ها ، بر میراث داران کوروش کبیر و شیردلان ارتش خشایار پیشاپیش مبارک

همچنین در گذشته بزرگ مرد تاریخ ایران رضا شاه بزرگ، پدر بزرگ ایران نوین در آن زمان برای تبریک سال نو شاهنشاهی از متن زیبای زیر استفاده می کردند.

نوروز، یادگار زرتشت، مهر کوروش ، جام جمشید، تیر آرش، خون سهراب، رخش رستم، عشق بابک ، بزرگترین جشن ایران کهن، پیشاپیش مبارک

تبریک سال نو زرتشتی

اگر تمایل داشتید که به زبان زرتشتیان فرا رسیدن سال نو را تبریک بگویید، می توانید آن را به شکل زیر بیان کنید.

اَتَه جَمْیادَیته آفْرینامی. اَغْنی اَشوبیم. هَمازوربیم. هَمازور كِرفِه‌كاران بیم. دور از وَنا و وَناكاران بیم. هَم‌كرفه بسته‌كشتیان و نیكان و وهان هفت كشور زمین بیم. دیرزیویم. درست زیویم. شاد زیویم. تا زیویم به كامه زیویم. گیتی‌مان باد به كامه تن. مینومان باد به كامه روان. همازوربیم. همازور همااشوبیم. اشم وهو (تا سر)

تبریک سال نو زن زندگی آزادی

با توجه به اتفاقاتی که در سال گذشته و ماه های اخیر در کشور ما رخ داد، بسیار زیباست که در زمان فرا رسیدن سال نو به یاد درگذشتگان انقلاب زن، زندگی، آزادی نیز باشیم، قطعا برای مادران دادخواه و خانواده این عزیزان بسیار قابل احترام است وقتی که ببینند هموطنانشان نام فرزندان دلیر آن ها را فراموش نکرده و همیشه نام و یاد این عزیزان زنده خواهد ماند.

به همین دلیل در زمان فرا رسیدن سال نو بد نیست که در قالب استوری های اینستاگرامی و یا از طریق سایر پلتفرم های اجتماعی یاد و خاطره عزیزانی مثل محسا امینی، نیکا شاه کرمی، خدانور لهجه ای، مهرشاد شهیدی، مهران سماک، حدیث نجفی و همه عزیزانی که در راه وطن جان خود را فدا کردند را زنده نگه داریم.

تبریک سال نو مبارک

متن مناسب و جذاب برای تبریک سال نو همانطور که مشاهده کردید، می تواند در قالب یک جمله رسمی و یا ادبی، در قالب یک شعر زیبا، و حتی می تواند در قالب یک جمله خیلی کوتاه و پرمحتوا باشد، بیشتر هدف از تبریک گفتن سال نو خوشحال کردن اعضای خانواده، دوستان، همکاران و نزدیکانی است که ما با آن ها در ارتباط هستیم، و این پیام به شکل های مختلفی می تواند منتقل شود.

چگونه سال نو را تبریک بگوییم

در حالت منطقی اگر بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، تبریک گفتن سال جدید حتما نباید با گفتن جملات خاص و آن چنانی همراه باشد، درواقع مناسبت های مختلفی که در فرهنگ ما وجود دارد که هدف اصلی و فلسفه منطقی آن ها دور هم جمع شدن و نزدیک شدن دل ها به یکدیگر است، که تبریک سال جدید به دوستان، آشنایان، نزدیکان و اعضای خانواده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پس در نتیجه حتما نباید به دنبال تبریک سال نو لاکچری و یا با تشریفات خاصی باشیم، مهم این است که در نهایت یاد بگیریم که باید در تمامی شادی ها و سختی های زندگی کنار هم باشیم و همیشه رفتار ما در جامعه به گونه ای باشد که اطرافیان ما یک حس مثبت را از جانب ما دریافت نمایند.

منبع » جملات تبریک سال نو برگرفته از وب سایت roozaneh.net

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب