وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز

فهرست مطالب

دعا کردن یکی از بهترین راه حل هایی است که می تواند به آرامش درونی و همچنین زنده نگه داشتن روزنه های امید در وجود انسان کمک نماید، از آن جا که ما یک کشور مسلمان هستیم طبیعتا مردم ما باور های قلبی عمیقی نسبت به آیات و روایات الهی دارند و در زمان بروز مشکلات به واسطه دعا کردن به خداوند متعال متوسل خواهند شد، به همین جهت در ادامه این مطلب ما قصد داریم که سریعترین دعا برای بازگشت معشوق را به شما معرفی نماییم و شما هم مطمئن باشید همانطور که خداوند وعده داده است با نیک پاک و اعتقادی راسخ حتما مشکلات سخت زندگی از سر راه برداشته می شوند، امیدواریم که بتوانیم با ارائه سریع الاجابه ترین دعا برای بازگشت معشوق در این زمینه به شما کمک کنیم.

دعا برای بازگشت معشوق
دعا برای بازگشت معشوق

دعا برای بازگشت معشوق

قرآن کریم سرشار از انواع دعاهای ارزشمند است که برای بازگشت معشوق هم راه کارهای موثری را ارائه داده است، خداوند متعال در آیات 26 و 27 سوره مبارکه آل عمران موثرترین دعا برای بازگشت معشوق را ارائه داده است، البته در تمامی آیات و روایات الهی به این موضوع تاکید شده است که برای استجابت دعا حتما باید نیک پاک وجود داشته باشد که در این صورت حتما خداوند حرف دل مومنین خود را گوش خواهد داد و به آن ها در این مسیر کمک می کند.

برای بازگشت معشوق خود پس از قرائت نماز شب، ابتدا از صمیم قلب نیت کرده و سپس آیات 26 و 27 سوره آل عمران را بخوانید و حاجت خود را از خداوند متعال بخواهید. (توجه» برای خواندن این دعا کلام الله مجید را جلوی خود گذاشته و می توانید این دعا را یا به صورت عربی و یا حتی ترجمه فارسی آن را نیز بخوانید.)

آیه 26 سوره آل عمران برای بازگشت معشوق

قُلِ اللّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلى کُلِّ شَیْء قَدیرٌ

پس از قرائت آیه 26، آیه 27 این سوره مبارکه را نیز مطابق بخش زیر بخوانید.

آیه 27 سوره آل عمران برای بازگشت معشوق

تُولِجُ اللَّیْلَ فِی النَّهارِ وَ تُولِجُ النَّهارَ فِی اللَّیْلِ وَ تُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ تُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَ تَرْزُقُ مَنْ تَشاءُ بِغَیْرِ حِساب

دعای بازگشت معشوق
دعای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق

از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل شده است که برای برطرف شدن کدورت و ناراحتی ها و نرم شدن دل کسی که دوستش دارید، خواندن دعای موسوم به دعای مَوَدَّت (موسوم به دعا برای برگشت معشوق) نیز مستحب می باشد، برای خواندن این دعا نیز ابتدا نیت کرده و سپس متن زیر را بخوانید:

توجه » مستحب است که برای خواندن این دعا وضو داشته باشید.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

توجه» برای استجابت 100 درصد دعاهای خود می توانید به صفحه دعا برای 100 درصد حاجت گرفتن مراجعه نمایید، در این صفحه قوی ترین دعاهایی که برای رفع مشکلات و سختی های زندگی بسیار موثر هستند را می توانید مشاهده نمایید.

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق
دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

در بسیاری از روایات نیز ذکر شده است در صورتی که بین شما و همسرتان کدورت و ناراحتی بوجود آمده است و یا ایشان شما را ترک کرده اند، می توانید پس از خواندن نماز مغرب و عشا 105 مرتبه اسم اعظم الحلیم را تکرار نمایید، مطابق با دعاهای قبلی نیت کردن را قبل از ذکر دعا فراموش نکنید.

البته تصورات نادرستی که برخی از مردم در مورد این دعا دارند این است که پس از خواندن دعای اسم اعظم الحلیم در سریعترین زمان دعا استجابت خواهد شد، این تصور غلط هم متاسفانه توسط برخی از پیج های اینستاگرامی و وب سایت های غیر معتبر نظیر نی نی سایت که فقط به دنبال جذب مخاطب برای تبلیغات خود هستند ایجاد شده است، به عنوان مثال شما اگر همین حالا در گوگل جستجو نمایید دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق نی نی سایت مشاهده خواهید کرد که در این وب سایت دعای اسم اعظم الحلیم به عنوان دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق معرفی شده و گاها برخی ادعاهای دروغین هم در مورد آن نوشته شده است.

دعا بازگشت معشوق فوری

در انتهای این صفحه و در بخش نظرات برخی از کاربران از ما درخواست کرده اند که یک دعای فوری برای بازگشت معشوق و یا اصطلاحا به تعبیر برخی از کاربران دعای بازگشت معشوق در یک ساعت را برای آن ها در این صفحه درج نماییم.

اما همانطور که در بخش قبلی هم گفته شد، در بسیاری از وب سایت های اینترنتی مطالب نادرستی در این خصوص درج شده است، مثلا اگر همین الان شما هم سرچ نمایید برگشت معشوق در یک روز و یا دعا برای بازگشت معشوق نی نی سایت در این گونه وب سایت های تبلیغاتی مطالب دروغین و روایت های جعل شده از طرف معصومین (ع) را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که با یک مطالعه جزیی متوجه خواهید شد که تمامی بزرگان دین ما از پیامبر گرامی اسلام گرفته تا امامان معصوم (ع) همگی بر این موضوع تاکید داشته اند که استجابت دعای ما دست خداوند متعال است و خداوند هر زمانی که مصلحت بدانند دعاب ما را استجابت خواهند کرد، فقط ما باید در زمان دعا کردن نیت قلبی پاک داشته باشید و همیشه به خداوند متعال برای بطرف کردن مشکلات و گرفتاری هم توکل نماییم.

در بخش زیر هم یکی دیگر از دعاهای پرفیض و معنوی که خواندن آن توسط امام صادق (ع) برای بازگشت معشوق توصیه شده است را می توانید مشاهده نمایید.

َسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم

سوزاندن دعا برای بازگشت معشوق

سوزاندن دعا برای بازگشت معشوق از دست رفته تعبیر چندان درستی نیست و در هیچ یک از آیات و روایات نقل شده از طرف ائمه اطهار (ع) هیچگونه مرجع معتبری وجود ندارد که اثبات نماید برای استجابت دعا باید آن را سوزاند و یا کارهای شبیه به این را انجام داد.

دعا سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

دعای درج شده در بخش زیر هم از طرف امام صادق (ع) به عنوان یکی از دعاهای بسیار پرفیض و کاربردی برای بازگشت معشوق سفارش شده است، این دعا را نیز مانند دیگر دعاهای معنوی سعی کنید که پس از نماز شب بخوانید، به قول قدیمی ها که همیشه می گفتند که آخر شب ها سر خدا خلوت تر است و بهتر به حرف بندگانش گوش می دهد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا

وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا

وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا

وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا

و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده.

قویترین دعا برای بازگشت معشوق

با توجه به آیات و روایت های مختلفی که چه از جانب پیامبر گرامی اسلام (ص) و چه از جانب معصومین (ع) نقل شده است، برای رهایی از مشکلات بسیار سخت زندگی (مشکلاتی نظیر شکست در روابط عاطفی و روابط عاشقانه هم می تواند جز این مشکلات سخت باشد)، بهترین و موثرترین دعایی که می تواند در این زمینه ها گره گشا باشد دعایی موسوم به دعای شش قفل می باشد.

حتما الان این سوال برای شما مطرح می شود که در این صفحه چند نمونه از انواع دعا برای بازگشت معشوق ذکر شد، پس کدام یک از این دعا ها را باید برای برگشت معشوق و حل مشکلات عاطفی خواند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی دعاهای ذکر شده با توجه روایت های نقل شده از سوی بزرگان دین مبین اسلام در این صفحه قرار گرفته است، اما دعای شش قفل از جمله دعاهایی است که بیشترین تاثیر را باتوجه به آن چه که از بزرگان دین اسلام و حتی برخی از مراجع بزرگ تقلید نظیر آیت اله بهجت نقل شده است در حل مشکلات و گرفتاری های بزرگ زندگی دارد، برای مشاهده دعای شش قفل و نحوه درست خواندن آن جهت بازگشت معشوق شما می توانید به صفحه شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم مراجعه نمایید.

نوشتن دعا برای بازگشت معشوق

شما می توانید دعای برگشتن معشوق را به افرادی که در کار دعانویسی مهارت دارند بسپارید که برای شما دعای مورد نظر را بنویسند و شما همراه خود داشته باشید، البته اگر معشوقه شما از نظر مسافت از شما دور است می توانید به یک دعا نویس حرفه ای و کاربلد بسپارید تا دعای درج شده در بخش زیر را برای شما بنویسد و سپس شما باید این دعا را شبی یک بار پس از نماز شب بخوانید، دعای زیر را اصطلاحا به آن دعا برای بازگشت معشوق از راه دور نیز می گویند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا

یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا

وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا

وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا

وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا

وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

گرفتن دعا برای بازگشت معشوق

بهترین حالتی که به شما کمک می کند تا دعاهایتان سریع تر مورد اجابت خداوند قرار بگیرد این است که دعا را همیشه خودتان از ته دل بخوانید، البته می توانید به اماکنی مقدسی مانند مرقد امام رضا (ع)، مرقد حضرت معصومه (س) و یا دیگر اماکن مقدس نیز مراجعه کرده و از از این بزرگان هم بخواهید که وساطت نمایند تا دعای شما سریعتر مورد اجابت و پذیرش پروردگار قرار بگیرد، در این بخش نیز یکی دیگر از دعاهایی که می تواند موجب آرامش خاطر و همچنین سختی های زندگی شود را نیز درج کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

توجه» اگر در شب تولد همسر خود قصد دارید که بهترین جملات عاشقانه را در کنار ارسال پیام تبریک به ایشان تقدیم نمایید، پیشنهاد می کنیم که به صفحه عشق چیست مراجعه کنید و در این صفحه بهترین متون عاشقانه را برای تبریک تولد همسر مشاهده نمایید.

َیا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

دعا برای بازگشت معشوق زن

از امام سجاد (ع) نیز روایت شده است که ایشان هم خواندن سوره نجم را برای بازگشت گم شده و یا کسی که برای ما خیلی عزیز و ارزشمند است توصیه شده است، همچنین از طرف این امام بزرگوار روایت شده است که در کنار سوره نجم قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز برای برطرف کردن مشکلات سخت زندگی بسیار تاثیر گذار و گره گشا است.

دعا برای بازگشت معشوق فلان بن فلان

از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص) روایت شده است که به منظور افزایش محبت بین زن و مرد در زندگی بهتر است که دعای زیر نوشته شود و زیر بالشت و یا مکانی که زن و مرد شب سر خود را روی آن می گذارند قرار داده شود، این دعا برای ایجاد محبت و صمیمیت بیشتر بین زن و مرد مورد استفاده قرار می گیرد، که نحوه نوشتن آن به شکل زیر است:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم ابراهیم خلیل اللَّه موسی کلیم اللَّه عیسی روح اللَّه محمّد حبیب اللَّه ورسول اللَّه. لو انزلنا هذا القران علی جبل لرایته خاشعاً متصدعا من خشیهاللَّه وتلک الامثال نضربها للنّاس لعلّهم یتفکرون. اَ لَمْ نَشْرَحْ لَک صَدْرَک وَ وَضَعْنا عَنْک وِزْرَک الَّذِی اَنْقَضَ ظَهْرَک وَ رَفَعْنا لَک ذِکرَک فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً. والقیت فلان بن فلان (نام شوهر و پدرش نوشته شود) الی فلانه بنت فلانه (نام زن و مادرش نوشته شود) صالحا دایماش کما القیت بین ادم وحوّا وبین یوسف وزلیخا وبین موسی وصفورا وبین محمّد صلی الله علیه و اله وخدیجه الکبری وبین علی وفاطمه الزهراء صلوات اللَّه علیهم اجمعین واصلح بینهما اصلاحا فیه ابداً صمداً معاجلات. (مجمع الدعوات الکبیر)

توجه» برای افزایش رزق و روزی (درآمد حاصل از کسب و کار) وموفقیت در کسب و کار نیز شما می توانید با مراجعه به صفحه دعا رزق و روزی کسب و کار بهترین و قوی ترین دعاهایی که به افزایش روزی شما می تواند کمک نماید را مشاهده نمایید.

دعا یا ذکر برای بازگشت معشوق

به غیر از دعا کردن قطعا ذکر گفتن نیز برای حل مشکلات سخت زندگی اعم از بازگشت معشوق و غیره می تواند موثر باشد، از پیامبر بزرگوار و عظیم الشان اسلام نقل شده است که همواره در زمان بروز سختی های بزرگ زندگی 3000 مرتبه صلوات بفرستید که این امر می تواند موجب رفع بلا و مصیبت شود.

همچنین خواندن ذکر های متعدد نیز می تواند برای برطرف شدن بسیاری از مشکلات نظیر برگشتن معشوق موثر باشد.

َیَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

توجه» در صورتی که قصد مسافرت رفتن را دارید، می توانید با مراجعه به صفحه دعا برای سفر بی خطر لیست دعاهای قوی برای دفع بلای خطر مسافرت را مشاهده نمایید.

دعا یا طلسم برای بازگشت معشوق

اگر احساس می کنید که رابطه عاشقانه شما با نوعی طلسم مواجه شده است، برای برطرف کردن طلسم مورد نظر شما می توانید دعای زیر را 5 مرتبه بخوانید و سپس از خداوند مهربان بخواهید تا مسیر زندگی را برای شما هموار نماید و تمامی انرژی های منفی اطراف شما (اعم از هر گونه طلسم و غیره) از بین برود.

توجه» البته در کنار دعا خواندن اگر که به انواع فال هم اعتقاد دارید، می توانید برای فهمیدن حس عاشقانه طرف مقابل نسبت به خود با مراجعه به صفحه فال عشق واقعی طرف مقابل از احساس عاشقانه طرف مقابل مطمئن شوید.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب