وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

تبریک شب یلدا عاشقانه

تبریک شب یلدا عاشقانه

فهرست مطالب

در ادامه این مطلب انواع پیام های تبریک شب یلدا عاشقانه و پیام های کوتاه و جذاب شب یلدا را برای همسر، پدر و مادر، فرزندان، دوستان، همکاران و سایر عزیزانی که در شب یلدا شما می خواهید با یک پیام زیبا و بیاد ماندنی شادی خود را با دوستان و عزیزانی که در زندگی شما حضور دارند تقسیم نمایید را به شما معرفی خواهیم کرد.

در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا انواع پیام تبریک شب یلدا را به شما عزیزان معرفی نماییم.

پیام تبریک شب یلدا

پیام تبریک شب یلدا هم می تواند در غالب یک پیام جذاب عاشقانه باشد، و هم یک متن کوتاه انگیزشی جذاب، که پیام باید با داشتن یک محتوای مناسب بتواند یک حس خوب و انرژی مثبت را به عزیزان شما منتقل نماید، به عنوان مثال متن زیر برای تبریک شب یلدا به همسر عزیزتان می تواند بسیار گزینه مناسبی باشد.

تو نباشی یلدا را چه کنم؟ این طولانی ترین شب را و این ثانیه های دلتنگی آزار دهنده را؟ تو نباشی تمام شب هایم به درازای یلداست یلدایت مبارک عزیزترینم، بی تو دلتنگ ترینم

کلیپ تبریک شب یلدا

پیام تبریک شب یلدا عاشقانه

در ادامه تعداد دیگری از پیام های عاشقانه شب یلدا را که محتوای این پیام ها می تواند تاثیرات مثبتی را در ذهن مخاطب شما داشته باشد را معرفی خواهیم کرد، البته اگر این پیام های تبریک را برای همسر خود قصد دارید ارسال نمایید، در کنار این پیام های زیبا و دلنشین خریدن یک هدیه زیبا هم می تواند باعث مسرت و خوشحالی ایشان شود.

توجه» اگر در شب تولد همسر خود قصد دارید که بهترین جملات عاشقانه را در کنار ارسال پیام تبریک به ایشان تقدیم نمایید، پیشنهاد می کنیم که به صفحه عشق چیست مراجعه کنید و در این صفحه بهترین متون عاشقانه را برای تبریک تولد همسر مشاهده نمایید.

باز آن لحظه عاشقانه از راه رسید همان دم که زمستان پاییز خسته را با دانه های برف بوسه باران می کند و عروس زمین لباس سپیدش را بر تن می زند عشق من! یلدا مبارک

تبریک شب یلدا به عشقم

همچنین برای تبریک شب یلدا به همسر و عشق زندگی خود می تواند از پیام های تبریک زیر هم استفاده نمایید.

در این طولانی ترین شب سال عاشقانه هایم را به تو تقدیم می کنم تو که سرخی لب هایت را از انار و شیرینی ات را از هندوانه به ارث برده ای دوستت دارم یلدا مبارک همسر عزیزم!

در بحبوبه تلاقی پاییز و زمستان در کنار تو بهاری ترین روزهایم را زندگی می کنم یلدایت مبارک عشق ترین!

تبریک شب یلدا به همسر

البته برای تبریک شب یلدا به همسر خود می توانید از پیام های تبریک عارفانه نیز استفاده نمایید، به طور کلی متن پیام تبریک برای شب یلدا هر چقدر که کوتاه تر باشد و در آن از واژه های قدرتمند مانند عزیزم، بهترینم، همدم زندگی من، و غیره استفاده شود این کلمات تاثیر بهتری را در ذهن مخاطب می گذارند.

امسال چه زیباست شب یلدای من، طولانی‌ترین شبی که به تو فکر می‌ کنم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم لبریز از نور عشق می‌ شود مهربانم! یلدا مبارک

یلدا، شب در کنار هم بودن ها و از عشق گفتن ها است امشب یک ثانیه ی اضافه را صرف بیشتر دوست داشتنت می کنم تا عشقت بر ثانیه های زمستان امسالم بتابد

یلدای آدم‌ ها ‎ ‎همیشـه اول دی نیست هـــر کس شبـــی بـــی یار بنشیند شبش یلــــداست! ‎

تبریک شب یلدا به همسرم

همچنین برای تبریک شب یلدا به همسر خود از یک پیام عاشقانه و دلربا مانند دلنوشته ی زیبای زیر هم می توانید استفاده نمایید:

آری امشب شب یلدا است، شب فال، شب عشق، شب هندوانه، و شب آزادی و شب رهایی چیزی به یادم نمی آید جز این که امشب شب تنهایی من است یلدایت مبارک

توجه» برای مشاهده اشعار عاشقانه و مناسب برای شب یلدا، می توانید به صفحه شعر عاشقانه برای عشقم مراجعه نمایید و در این صفحه شعر های عاشقانه و زیبایی که در شب یلدا می توانید برای همسر خود این اشعار زیبا را بخوانید مشاهده نمایید.

تبریک شب یلدا رسمی

متن پیام تبریک شب یلدا می تواند در غالب یک پیام رسمی نیز باشد، البته پیام های رسمی تبریک شب یلدا نیز در سالختار |آن ها به گونه ای سیاست مدارانه از کلماتی استفاده می شود که بیشتر حس دوستی و صمیمیت داشته باشد و اجازه ندهد که قالب کلی پیام خیلی خشک به نظر برسد.

یلدا شب طولانی و پر از امید است آرزو می‌ کنم شب یلدایت پر خیر و برکت و ترانه‌ های زیبای یلدایی بر لبانت جاری شود

امشب یک دقیقه بیشتر مهمان لبخند زیبایت هستم امشب یک دقیقه بیشتر در نگاه آسمانی ات غرق می شوم امشب یک دقیقه بیشتر دوستت خواهم داشت یلدایت مبارک همسرم!

عکس تبریک شب یلدا

برای عرض تبریک شب یلدا شما از تصاویر زیبای درج شده در بخش زیر هم می توانید استفاده نمایید، گاهی اوقات استفاده از تصاویر به جای نوشته بهتر می تواند حس قلبی ما را به مخاطبینمان منتقل نماید.

عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا
عکس تبریک شب یلدا

تبریک شب یلدا به دوستان

برای عرض تبریک شب یلدا به دوستان و همکاران نیز ما به شما دلونشته های زیبای درج شده در بخش زیر را پیشنهاد می دهیم، البته در طولانی ترین شب سال در صورتی که شما برنامه دوره همی دارید می توانید در کنار هم برنامه شعر خوانی هم برگزار نمایید، برای این منظور با مراجعه به صفحه زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست این شعر زیبا و دلنشین را شما در شب یلدا همراه دوستان خود می توانید بخوانید.

یک یلدای دیگر از راه رسیده و دست من و تو را به زمستانی دیگر پیوند می دهد یلدایت شاد و خاطره هایت شیرین باد

تبریک شب یلدا پیشاپیش

پیام های تبریک شب یلدا را شما می توانید پیشاپیش هم برای دوستان و نزدیکان خود بفرستید و اصطلاحا با این کار آن ها را سوپرایز نمایید، البته فرستادن پیام تبریک شب یلدا پیشاپیش می تواند یک مزیت دیگری هم برای شما به همراه داشته باشد و آن هم این است که شما اولین کسی هستید که به دوست صمیمی خود شب یلدا را تبریک می گویید.

نمی دانم چه رازی در دل یلدا نهفته است که در حوالی این شب طولانی دلم هوای بچگی هایم را می کند و یک دنیا خاطره قشنگ از دورترین خوشی هایم به وجودم سرازیر می شود یلدا شب شادمانی است یلدایت شادمان باد

تبریک شب یلدا به انگلیسی

متن پیام تبریک شب یلدا می تواند با زبان های مختلف هم برای دوستان و نزدیکان ارسال شود، درواقع اگر بخواهیم که یک نگاه عمیق تر را به این موضوع داشته باشیم، فرقی نمی کند شما برای عرض تبریک به دوستان و آشنایان خود از چه زبانی استفاده می کنید، مهم این است که دوستان شما بدانند که در این لحظه شیرین و به یاد ماندنی در زندگی همواره به یاد آن ها بوده اید، و قصد و نیت شما شادمان کردن دل عزیزان بوده است.

تبریک شب یلدا به انگلیسی
تبریک شب یلدا به انگلیسی

تبریک شب یلدا به رفیق

محتوای پیام تبریک شب یلدا که برای دوستان صمیمی و یا اصطلاحا رفقای گرمابه و گلستان قرار است ارسال شود، بهتر است که این نوع پیام ها بیشتر رنگ و بوی صمیمت داشته باشد و در این نوع پیام ها از لغات طنز و یا محتوای شوخی هم می توان استفاده کرد، به عنوان مثال از پیام های زیر برای تبریک طولانی ترین شب سال به دوستان می توان استفاده کرد:

  • دوست خوب همونی که در کنارش تمام غم و غصه های پاییز از بین بره و جاش رو برف، سپیدی و شادی بگیره
  • رفیق بامعرفت یلدات مبارک
  • آخرین روزهای پاییزت بخیر رفیق همیشه پایه من
  • یلدات مبارک
  • رفیق عزیزم در آخرین شب سال آرزو می کنم همه غصه هات به شادی تبدیل بشه و به هرچی میخای برسی
  • شب یلدات مبارک

کارت تبریک شب یلدا

برای تبریک گفتن شب یلدا علاوه بر ارسال پیام های عاشقانه برای همسر، پدر و مادر، فرزندان، و ارسال پیام های رسمی برای دوستان و همکاران، می توان از کارت تبریک هم برای خوشحال کردن اطرافیان خود استفاده کرد.

البته کارت تبریک شب یلدا بهتر است که در قالب یک سبد گل تبریک و یا یک باکس گل تبریک باشد، که در این صورت تزیین گل های طبیعی در یک سبد گل زیبا می تواند یک حس خوب را برای اطرافیان بوجود آورد، ضمنا باید از یک متن خوب هم بر روی کارت تبریک استفاده شود، برای این منظور شما می توانید به صفحه سبد گل تبریک مراجعه نمایید و در این صفحه انواع سبد گل های شیک و لاکچری با انواع کارت های تبریک را برای مناسبت شب یلدا مشاهده نمایید.

ضمنا برای خرید کارت تبریک شب یلدا نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

توجه» برای تبریک گفتن مناسب های مختلفی مانند تبریک تولد عشق زندگی خود در قالب یک شعر زیبا پیشنهاد می کنیم که به صفحه متن تبریک تولد با کلاس کوتاه مراجعه نمایید و در این صفحه بهترین اشعار عاشقانه مناسب برای عرض تبریک مناسبت های مختلف را مشاهده کنید.

عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا

در آخر هم تعدادی عکس نوشته عاشقانه و زیبا برای تبریک شب یلدا را به شما معرفی خواهیم کرد، که امیداوریم این عکس نوشته های جذاب و زیبا مورد توجه شما قرار بگیرد.

عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا
عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا
عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا
عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا
عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا
عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب