وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب

باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب

فهرست مطالب

باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب یکی از باشگاه های ورزشی مدرن با دستگاه های بروز و پیشرفته در منطقه شهرک غرب تهران است.

باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران اکثر رشته های ورزشی پرطرفدار را ارائه می دهد، و این باشگاه در تمامی رشته های ورزشی از برترین مربیان کشور استفاده می کند، چه برای افرادی که به صورت مبتدی ورزش می کنند، و چه افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، می توانند در باشگاه ورزشی زیتون تحت نظر حرفه ای ترین مربیان ورزشی تمرینات خود را انجام دهند، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در مورد باشگاه فرهنگی ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران در اختیار شما قرار دهیم.

باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران
باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران

باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران

باشگاه ورزشی زیتون واقع در شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، نبش کوچه نورانی قرار دارد، باشگاه زیتون از صبح تا شب در اختیار خانم ها و آقایان است و می توانند در ساعت های مختلف صبح و شب به باشگاه مراجعه نمایند.

در ادامه دوره های ورزشی مختص آقایان و خانم ها که در باشگاه ورزشی زیتون برگزار می شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

ضمنا تمامی ورزشکاران عزیز می توانند از طریق وب سایت خبری mr-bookman برای استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام نمایند.

دوره های ورزشی آقایان در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب

  • رشته ورزشی بدن سازی: رشته بدنسازی آقایان در باشگاه ورزشی زیتون طی 8 جلسه در ماه، در روز های زوج از ساعت 14:30 تا 22:30 برگزار می شود، قیمت این دوره نیز 6 میلیون و 540 هزار تومان است.
  • رشته ورزشی ایروبیک: رشته ورزشی ایروبیک نیز در 10 جلسه در روزهای زوج، از ساعت 18 تا 19 و با مبلغ شهریه 6 میلیون و نهصد و هفتاد و شش هزار تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی فانکشنال: رشته ورزشی فانکشنال آقایان هم در روز های زوج، از ساعت 19 تا 21 و با مبلغ شهریه 6 میلیون و نهصد و هفتاد و شش هزار تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی تکواندو: رشته ورزشی تکواندو آقایان در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب در روز های زوج و طی 10 جلسه، از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.
  • رشته ورزشی کیک بوکس: رشته ورزشی کیک بوکس در باشگاه ورزشی زیتون برای علاقه مندان به ورزش های رزمی طی 10 جلسه، از ساعت 18 تا 20 و با مبلغ شهریه 6 میلیون تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی دفاع شخصی: رشته دفاع شخصی در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب، در روز های زوج طی 12 جلسه، و با مبلغ شهریه 6 میلیون تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی بوکس: رشته ورزشی بوکس هم برای طرفداران رشته های رزمی در روزهای زوج، در 10 جلسه، و با قیمت 6 میلیون تومان و در ساعت 18 الی 20 برگزار می شود.
  • رشته ورزشی آی کی دو: رشته ورزشی آی کی دو در 10 جلسه، در روزهای زوج، با قیمت 6 میلیون تومان، و از ساعت 20:30 تا 22 برگزار می شود.
  • رشته ورزشی تای جی: رشته ورزشی تای جی آقایان نیز، در روز های زوج، طی 8 جلسه، از ساعت 20 تا 21:30 و با قیمت 4 میلیون و پانصد هزار تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی پیلاتس: رشته ورزشی پیلاتس هم یکی از رشته های پرطرفدار در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب است، که آقایان می توانند در روزهای زوج ساعت 18 تا 21 و با قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومان، و در 8 جلسه برگزار می شود.

دوره های ورزشی بانوان در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب

در ادامه یک لیست کامل از دوره های ورزشی بانوان مجموعه ورزشی زیتون سبز شهرک غرب را به شما ارائه خواهیم داد.

  • رشته بدنسازی بانوان: رشته بدنسازی بانوان در روزهای زوج از ساعت 9 تا 21، و با قیمت 6 میلیون و 540 هزار تومان در 10 جلسه برگزار می شود، رشته بدنسازی در روز های فرد نیز از ساعت 9 تا 21 هم در دسترس بانوان است، و در روزهای 5 شنبه از ساعت 9 تا 13:30 فعالیت دارد.
  • رشته ورزشی ایروبیک: رشته ورزشی ایروبیک بانوان نیز در روز های فرد، از ساعت 9 تا 12 باز می باشد، و قیمت آن نیز 6 میلیون و 800 هزار تومان است.
  • رشته ورزشی یوگا: رشته ورزشی یوگا هم که یکی از رشته های پرطرفدار ورزشی در بین خانم ها است، در روز های زوج و فرد، در باشگاه ورزشی زیتون، از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر برگزار می شود، و قیمت شهریه آن نیز 5 میلیون و 800 هزار تومان است.
  • رشته ورزشی بادی بیوتی CX: رشته ورزشی بادی بیوتی CX نیز در باشگاه ورزشی زیتون در روز های فرد از ساعت 9 تا 12 برگزار می شود، و قیمت آن هم 6 میلیون و 976 هزار تومان است.
  • رشته ورزشی ژیمناستیک: رشته ورزشی ژیمناستیک در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب، در روز های یکشنبه و سه شنبه از ساعت 14 تا 17 و با مبلغ شهریه 5 میلیون و 886 هزار تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی تکواندو:
  • رشته ورزشی تکواندو نیز یکی از رشته های پرطرفدار بانوان در باشگاه ورزشی زیتون است، که این رشته ورزشی هم در روز های فرد و در ساعت 9 صبح تا 15 بعد از ظهر، با مبلغ شهریه 5 میلیون و 450 هزار تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی فیتنس: رشته ورزشی فیتنس باشگاه زیتون هم در روز های فرد، از ساعت 17 تا 19، و با مبلغ شهریه 6 میلیون تومان برگزار می شود.
  • رشته ورزشی پیلاتس: رشته ورزشی پلاتس بانوان باشگاه زیتون نیز، در روز های فرد، از ساعت 10 تا 12 و با مبلغ شهریه 5 میلیون و 886 هزار تومان برگزار می شود.

در ضمن باشگاه ورزشی زیتون را با عنوان باشگاه ورزشی مادر و کودک شمال تهران نیز می شناسند، به این دلیل که در باشگاه زیتون امکانی فراهم شده است که مادران به همراه کودکان خود در یک فضای مفرح می توانند ورزش کنند.

قیمت باشگاه بدنسازی زیتون
قیمت باشگاه بدنسازی زیتون

قیمت باشگاه بدنسازی زیتون

قیمت دوره های بدنسازی در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب حدود 6 میلیون و 540 هزار تومان، برای 10 جلسه تمرینی در ماه می باشد.

معمولا تعداد جلسات بدنسازی نیز در باشگاه های حرفه ای کمتر از 10 جلسه نیست.

ثبت نام باشگاه زیتون
ثبت نام باشگاه زیتون

ثبت نام باشگاه زیتون

برای ثبت نام در باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران شما می توانید با شماره تلفن های 22065495 – 22065496 – 22071210 – 22071211 تماس حاصل فرمایید، تا کارشناسان باشگاه فرهنگی و ورزشی زیتون مشاوره تخصصی جهت ثبت نام در دوره های مختلف ورزشی را در اختیار شما قرار دهند.

تعطیلی مجموعه ورزشی زیتون

مجموعه ورزشی زیتون در شهرک غرب از روز های شنبه تا 5 شنبه باز است، و فقط در روز های جمعه هر هفته تعطیل می باشد، دیگر شعبه باشگاه ورزشی زیتون در سعادت آباد که آن را با نام باشگاه ورزشی بانوان در سعادت آباد می شناسند نیز در همین تایم کاری فعالیت می کند.

و شما می توانید از شنبه تا پنجشنبه در سانس های مختلف به این باشگاه ورزشی مراجعه نمایید.

آموزش رشته های ورزشی رزمی در باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب

یکی از مزیت های مهم باشگاه ورزشی زیتون آموزش مهارت های رزمی تحت نظر اساتید بسیار حرفه ای است، برای آشنایی با رشته های ورزشی که در باشگاه زیتون آموزش داده می شود پیشنهاد می کنیم که به صفحه بهترین ورزش رزمی برای دعوا مراجعه نمایید.

ساعت کار استخر زیتون شهرک غرب

ساعت کار استخر باشگاه ورزشی زیتون شهرک غرب از ساعت 9 صبح تا 21 شب می باشد، همانطور که می دانید باشگاه ورزشی زیتون در شهرک غرب تهران جز سالن های ورزشی است که دارای سالن استخر، سونا و جکوزی می باشد.

قیمت بلیط استخر زیتون شهرک غرب

قیمت بلیط استخر باشگاه زیتون در شهرک غرب حدود 150 هزار تومان است، البته برای ورزشکاران مجموعه زیتون تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود.

شماره تماس استخر زیتون شهرک غرب

شماره تماس استخر زیتون شهرک غرب نیز شماره تلفن های 22065495 – 22065496 – 22071210 – 22071211 می باشد، که می توانید از این طریق برای رزرو بلیط استخر اقدام نمایید.

سانس استخر زیتون شهرک غرب

سانس استخر زیتون شهرک غرب نیز مانند سایر استخر های سراسر کشور یک ساعته می باشد.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب