وب سایت خبری Book Man

جدیدترین اخبار گردشگری، ورزشی، ارز دیجیتال، انگیزشی و موفقیت

تعبیر خواب فال گرفتن

تعبیر خواب فال گرفتن

فهرست مطالب

در ادامه این مطلب قصد داریم که جنبه های مختلف فال گرفتن در خواب را بررسی نماییم، احتمالا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که وقتی خواب می بینید تا مدت ها ذهن شما درگیر خوابی است که دیده اید، پس در نتیجه فکر شما دائما مشغول است و تا زمانی که تعبیر خواب خود را مشاهده نکرده اید نمی توانید بر روی کار های خود تمرکز داشته باشید، پس در ادامه مقاله تعبیر خواب فال گرفتن با ما همراه باشید تا این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی نماییم.

تعبیر خواب فال گرفتن چیست
تعبیر خواب فال گرفتن چیست

تعبیر خواب فال گرفتن چیست

در این بخش قصد داریم که تعبیر خواب گرفتن فال در خواب را در دیدگاه امام صادق (ع)، منوچهر مطیعی، آنلی بیتون بررسی نماییم.

از نظر امام صادق (ع) تعبیر گرفتن فال در خواب 3 حالت کلی می تواند داشته باشد:

  • پیروز شدن بر دشمنان در نبردی سخت
  • به آرزوی خود رسیدن
  • مستجاب شدن دعا ها و برآورده شدن حاجت و نیاز

از نظر آقای منوچهر مطیعی اگر در خواب ببینید که شخصی برای شما فال می گیرد، تعبیر آن این است که به دوستی اعتماد می کنید و او به شما خیانت می کند و حقیقت را از شما پنهان خواهد کرد، در حالت کلی هم آقای مطیعی تعبیر خواب گرفتن فال را منوط بر این می داند که شما چه جملاتی را می شونید، اگر جملات خوبی را از فالگیر می شنوید تعبیر خوبی دارد و اگر جملات بدی را از فالگیر می شنوید تعبیر خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت.

نظریه آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب فال در خواب این است که اگر شخصی در خواب ببینید کسی فال شما را می‌گیرد، علامت آن است که برای انجام کاری دشوار احتیاط خواهید کرد و شما باید با مراقبت کامل دست به انجام کارهای خود بزنید.

تعبیر خواب فالگیر
تعبیر خواب فالگیر

تعبیر خواب فالگیر

در صورتی که شما در خواب خود ببینید که با یک فالگیر نامزد شده اید، این خواب می تواند این نشانه را برای شما داشته باشد که اگر در زندگی به توانایی های شخصی خودتان مسلط نباشید قطعا فقر گسترده زندگی شما را فرا می گیرد.

تعبیر خواب فال گرفتن در خواب
تعبیر خواب فال گرفتن در خواب

تعبیر خواب فال گرفتن در خواب

تعبیر خواب و فال یک مقوله ای است که کاملا بستگی به این دارد که شما در خواب خود دقیقا چه جملاتی را می شنوید و از طرف فالگیر چه چیزهایی به شما گفته می شود، همچنین فال تعبیر خواب اینگونه هم بیان می شود که اگر شما در خواب ببینید که شخصی برای شخصی دیگر فال می گیرد و شما مستقیما به آن نگاه می کنید، این تعبیر را برای شما به همراه دارد که افرادی مرتکب گناه و خطای بابخشودنی می شوند و شما نظاره گر مستقیم آن خواهید بود.

تعبیر خواب فال گرفتن ازدواج

اگر در خواب دیدید که دو نفر با هم ازدواج کرده اند و شما برای آن ها فال می گیرید (فال از هر نوعی که باشد تفاوتی ندارد)، این تعبیر را برای شما به همراه دارد که شما بزودی دست دو جوان دم بخت را که سال هاست به یکدیگر علاقه دارند و دل بسته هم هستند، را در دست یکدیگر می گذارید و این دو کبوتر عاشق را به هم می رسانید.

توجه» در صورتی که دچار برخی از گرفتاری ها و مشکلات سخت شده اید، و یا به خاطر چشم زخم برخی گرفتاری ها برای شما بوجود آمده است با مراجعه به صفحه شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم و به کمک این دعای قدرتمند که حضرت محمد (ص) خواندن آن را بسیار سفارش کرده اند، مشکلات و گرفتاری ها را از خود دور نمایید.

تعبیر خواب فال گرفتن برای دختر مجرد

در صورتی که یک دختر مجرد در خواب ببیند که برای کسی فال می گیرد و یا کسی فال او را می گیرد، این خواب تعبیرش این است که بزودی دختر مجرد به آروزی خود خواهد رسید و اتفاقات خوشایندی برای وی در پیش خواهد بود.

تعبیر خواب فال گرفتن کف دست

در صورتی که در خواب مشاهده نمایید که یک فالگیر کف دست شما را می خواند و برای شما فال میگیرد، تعبیرش این است که دشمن بر شما غالب خواهد شد و شما را شکست می دهد، اما اگر در خواب ببینید که شما کف دست شخصی را می خوانید و برای ایشان فال می گیرید، تعبیرش این است که شما بر دشمنان بزودی پیروز می شوید.

تعبیر خواب فال گرفتن با ورق

در صورتی که مشاهده کردید که با ورق برای شما فال می گیرند یعنی افرادی شما را برای رسیدن به آرزویتان کمک خواهند کرد، اما اگر شما برای شخصی با ورق فال گرفتید، این تعبیر را دارد که شما شخص یا اشخاصی را برای رسیدن به آرزوهایشان کمک خواهید کرد، در کل تعبیر خواب فال گرفتن با پاسور به موضوع رسیدن به آرزو ها حکایت دارد.

تعبیر خواب فال گرفتن با تسبیح

تعبیر خواب فال گرفتن با تسبیح بسیار خوشایند است، و این تعبیر را برای شما دارد که بزودی دعاهای شما مستجاب خواهد شد و شما به خاسته ی قلبی خود می رسید.

تعبیر خواب فال گرفتن با قهوه

آقای منوچهر مطیعی چندان نظر خوشایندی بر روی تعبیر خواب فال قهوه ندارد، به طور کلی تعبیر خواب خود قهوه نیز چندان جالب نیست و نشانه های تلخی و غم و اندوه را برای شما به همراه دارد، ایشان می گویند که اگر در خواب دیدید که قهوه میل کردید و بعد با فنجان فال شما را گرفتند احتمالا دروغی که از طرف دوست قابل اعتماد می‌ شنوید بسیار شما را آزرده و ناراحت خواهد کرد، زیرا قهوه نشانه تلخی و اندوه است، به زبان دیگر دروغی که از آن دوست می‌ شنوید بسیار شما را ناراحت و افسرده می کند.

تعبیر خواب فال عطسه

تعبیر کردن فال عطسه در خواب بستگی به این دارد که شما در چه ساعت از شبانه روز و در چه روزی از ایام هفته عطسه کرده باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله آموزشی فال عطسه شبانه روزی را مطالعه نمایید.

تعبیر خواب گرفتن فال حافظ

بر خلاف فال قهوه تعبیر خواب فال حافظ بسیار خوشایند است، معمولا به گفته بسیاری از بزرگان تعبیر فال حافظ در خواب نشانه هایی مثل رسیدن به آرزوها، بدست آوردن موفقیت های پی در پی و یا رفتن به یک مسافرت خاطر انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت.

تعبیر خواب فال گرفتن برای معشوق

اگر که در خواب مشاهده نمایید برای معشوقه خود فال می گیرد، این نوع خواب ها نشانه ای هستند که به شما بفهمانند که شما معشوقه خود را به آرزوهایش می رسانید، اگر مشاهده کردید که معشوقه تان برای شما فال می گیرد، نشان می دهد که ایشان عشق و صمیمیت را در زندگی برای شما می آورد و شما را به آرزویتان می رساند.

مطالعه آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی اخبار

جهت ثبت درخواست رپرتاژ آگهی در وب سایت خبری مستر بوک من فرم زیر را پر کنید.

آخرین خبرها

اخبار گردشگری

اخبار ورزشی

مطالب درسی

انگیزشی و موفقیت

مطالب جذاب